Je woont erin kut. Nederland is mooi, maar niet het mooiste.quote:
ja nou fijn,dat je in nederland woont hoef je het niet mooi te vinden:Squote:Op donderdag 19 mei 2011 16:03 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Je woont erin kut. Nederland is mooi, maar niet het mooiste.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef superdrufus het volgende:
Noord-Korea want die speelt hard to get
Wat een chauvinist ben jij! Ga je beweren dat Amsterdam net zo'n mooie stad is als Melbourne?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:56 schreef amenth het volgende:
wat vindt jij?
Ik zeg Turkije en Australie
Dat ziet er inderdaad mooi uit!quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:15 schreef LeaderRoel het volgende:
United Arab Emirates
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was 10 over 1 ik had geen zin om het te edittenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
ik wist niet dat het land Uganda Rode Khmer schedels en een aziaat had?
![]()
ontopic:
[ [url=http://green-buzz.net/wp-content/uploads/2011/04/1iceland-www.metrolic.com_.jpg]afbeelding[/url] ]ijsland
Bobbejaanland is voor mietjes en wijven, verkapt lelijk attractiepark in een land dat op de rand van een burgeroorlog staat en waar ze ook nog eens Frans sprekenquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Bobbejaanland is 10x ruiger man pussy.
Land van herkomst je kan eigenlijk ook wel stellen dat ik een kut allochtoon benquote:
Okee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:25 schreef Lysdexie het volgende:
Qua natuur China, Mongolië, USA (Utah, Californië), Nieuw-Zeeland.
Plopsaland is voor den kleine baasch!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:28 schreef waj1 het volgende:
[..]
Bobbejaanland is voor mietjes en wijven, verkapt lelijk attractiepark in een land dat op de rand van een burgeroorlog staat en waar ze ook nog eens Frans spreken.
Småland is voor echte bazen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |