Engeland en Japan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:57 schreef Hippe_Student het volgende:
goh. de turk zegt turkije.
[ afbeelding ]
Waarom wel Turkije, maar niet Griekenland? Het lijkt toch veel op elkaar?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:56 schreef amenth het volgende:
wat vindt jij?
Ik zeg Turkije en Australie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:03 schreef Hippe_Student het volgende:
FrankrijkIeder jaar met de caravan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom verkies je Turkije boven het land waar je nu woont?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:56 schreef amenth het volgende:
wat vindt jij?
Iedereen die niet Nederland heeft ingevuld het land uit!quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:46 schreef MuVo het volgende:
[..]
Waarom verkies je Turkije boven het land waar je nu woont?Niet goed ingeburgerd!
![]()
Opnieuw die inburgeringscursus invullen, voor je verder mag!
![]()
...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:56 schreef amenth het volgende:
wat vindt jij?
En de mensen zijn daar zo vrolijk ! Komt zeker omdat ze kerngezond zijn....quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:04 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Omdat het daar altijd stralend weer is !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |