Heb ik niet sorry....quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef Bartcoah het volgende:
Wachtwoorden mensen ik moet wachtwoorden hebben NU
die staat precies zoals hij bedoeld isquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh heb ik weer eens een typo gemaakt?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die staat precies zoals hij bedoeld is
Oeh ruilenquote:
Ja aan Huppelkut of DJKoelkastquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Bartcoah het volgende:
Er staat in de OP dat ik moet vragen naar één van de wachtwoorden van de testservers in het topique
Oh... crap.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Tenzij geluitjes nieuwe spelling is
Jack Dagnels?quote:
een paar dan,. ik heb de originele look-o-look lolliesquote:
En zoals je merkt heeft niemand die bij de hand. En trouwens, die van de 02 heb je al een keer gehad een van de afgelopen dagenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Bartcoah het volgende:
Er staat in de OP dat ik moet vragen naar één van de wachtwoorden van de testservers in het topique
oh die wou ik zo nog aanvragenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Karzai het volgende:
verademing deze muziek eindelijk eens geen shaggy
Dat zijn we bazen ja. Met die vogel eropquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een paar dan,. ik heb de originele look-o-look lollies
ik wist het, doe maar lekker morgenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh die wou ik zo nog aanvragen
nee man chupa chup strawberry creamquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
Maar chuppa chup vanille + aarbei zijn de bazigste lollies
Dit gaat inm wel ja maar ik heb toch zo een schurft aan die bliebjes kleuter herrie. Dat mag gewoon geen muziek genoemd worden!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Karzai het volgende:
verademing deze muziek eindelijk eens geen shaggy
banaan + chocaquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee man chupa chup strawberry creamof chupa chup fruitella
Te laat al gedaanquote:
Dit is dance, wat wil jij horen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit gaat inm wel ja maar ik heb toch zo een schurft aan die bliebjes kleuter herrie. Dat mag gewoon geen muziek genoemd worden!
shaggy mag ik dus niet aanvragen, wat mag ik nog meer niet aanvragen?quote:
Lady gagaquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
shaggy mag ik dus niet aanvragen, wat mag ik nog meer niet aanvragen?
Maxi priest, shine like a starquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snap er ook niets van.... Ik had ook wat nummers geupload...........quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast nog steeds de muziek niet gecheckt die ik geüpload heb
Ralph Mackenbagquote:
Die mecano shit waar ik vroeger hele bouwpakketten mee maakte!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap er ook niets van.... Ik had ook wat nummers geupload...........
click clack junior songfestivalquote:
Al met Fanta gesproken. Die is lvl 85quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:32 schreef Redskillz het volgende:
En we zijn dr weer.. weer gefaalt op 20 bazen in wow
Welkomquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:32 schreef Redskillz het volgende:
En we zijn dr weer.. weer gefaalt op 20 bazen in wow
On the left hand sidequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:33 schreef Karzai het volgende:
ok een ander commercieel nummertje
Pass the dutchie
autistquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Redskillz het volgende:
We hebben vandaag 20x gefaalt op cho'gall ik met mijn 85 holy priest zo mijn best doen.. NIKS
haha noob ga heroic sinestra doen dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Redskillz het volgende:
We hebben vandaag 20x gefaalt op cho'gall ik met mijn 85 holy priest zo mijn best doen.. NIKS
dat is wrath of the lk kleuterquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
haha noob ga heroic sinestra doen dan.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
hahahahahahhahahahahahahhahahahahahahaha
Gewoon doorgaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Redskillz het volgende:
Nee stoppen is stoppen kut junk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
Misschien ga ik mn wow account weer activeren binnenkort, vond er sinds ik 85 was weinig aan, te veel herhaling, maar an sich wel een mooi spel.
En nou in t Nederlands?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jou Ma Se Poes In'N FishPaste Jar![]()
je moeders poes in een vissenpastei potquote:
Visheks!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moeders poes in een vissenpastei pot
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moeders poes in een vissenpastei pot
Groentjequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Nee dps is moeilijk, groentjen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
eind vanilla wel, nu is het bagger.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:40 schreef Zokunen het volgende:
Shadow priest aan het eind van vanilla in naxx was win.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Zokunen het volgende:
Oh joy, ik kraak mn nek en dan gaat mn pols pijn doen, waarom doet mijn lichaam zo raar.
ja tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou het cool zijn als je ging stappen dat dit soort muziek gewoon constant gedraaid werd en iedereen er op kon dansen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Come on everybody
Let's Twist
Stelletje mafkezen!quote:
Jammer genoeg waardeerde de mens dit 20 jaar geledenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou het cool zijn als je ging stappen dat dit soort muziek gewoon constant gedraaid werd en iedereen er op kon dansen
nachtritueel man. laat ons onze tradities houdenquote:
wat is die dutchie!1quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef Karzai het volgende:
Ja nog een voor knetter ik wil pass die dutchie
Fokking hell
Hey ik zeg toch niet dat t niet mag?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nachtritueel man. laat ons onze tradities houden
Dat is dan ook enkel leuk tot je 18 bent.quote:
ik sta naast mijn bed danquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey ik zeg toch niet dat t niet mag?
Laat mij lekker lachen.Zie jullie allemaal al staan twisten achter jullie pc!
![]()
Daarna word je er alleen maar dommer van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is dan ook enkel leuk tot je 18 bent.
ja toch ouwequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, goeie herinneringen aan dit nummer
muts? wil je dat nooit meer tegen mij zeggen?quote:
Meer omdat het daarna mag, stiekem is het leuk, maar zodra het mag valt het tegen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Daarna word je er alleen maar dommer van.
Jij houdt van die creatieve scheldwoorden tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
muts? wil je dat nooit meer tegen mij zeggen?
Dan is t helemaal een goed ding!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ja want we doen het allemaal voor knetter
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Meer omdat het daarna mag, stiekem is het leuk, maar zodra het mag valt het tegen.
Daarom is het gedoog beleid ook zo geniaal.
quote:
it's not a big big thing if you leave mequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
mocht geen shaggy van karzai, dit is
geen shaggy
Ja sorry.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
muts? wil je dat nooit meer tegen mij zeggen?
Nee, wel in de tuinquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zingt zachtjes mee![]()
![]()
heb speciaal voor jou wat aangevraagdquote:
sorry. kzal me wel aanpassen ofzowquote:
Jan Smit komt zo maak je niet drukquote:
wist je dat niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
ONZ radio
Monopoly heeft ONZ Radio bedacht
Ojee!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb speciaal voor jou wat aangevraagd
Nee wel grappig enzoquote:
Aan jou ligt het nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry. kzal me wel aanpassen ofzow
Kloptquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee wel grappig enzo
Zelfs Koelkast was er toen nog niet
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
ONZ radio
Monopoly heeft ONZ Radio bedacht
hehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Teal het volgende:
Ik wil een nachtbagger onderdeel van 0:00 - 3:00 als niemand luisterd
Boeiend jongequote:
Ik wel, hoi.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee wel grappig enzo
Zelfs Koelkast was er toen nog niet
ik hoef me niet aan te passen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Aan jou ligt het niet![]()
Weet je toch schatje
iddquote:
je bent te laat voor de twistquote:
bek dicht kk-clownquote:
oke moedersquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gaat iedereen nu weer lief doen? nachtploeg is zonder haters he
Jah, helaas, ik kon niet eerder, en jammer genoeg kan ik ook niet lang blijven...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent te laat voor de twist
Duckiequote:
kheb gister ook zonder je getwist, maar in gedachten was je erbijquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, helaas, ik kon niet eerder, en jammer genoeg kan ik ook niet lang blijven...![]()
Wutt? Een beetje plagen om zn kort van stof mag toch wel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Duck altijd druk bezigquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, helaas, ik kon niet eerder, en jammer genoeg kan ik ook niet lang blijven...![]()
karzai is er al langer, maar hij poste eerst haast niet. Outpost heb ik met een goeie tt hierheen gelokt paar weken terugquote:
hihi, je hebt stiekem met mij gedanst...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb gister ook zonder je getwist, maar in gedachten was je erbij
Wie ben jij?quote:
hihi iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hihi, je hebt stiekem met mij gedanst...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie ben jij?![]()
Komt eens in de 300 topics eens posten![]()
Als hij niet moet minecraften
Autist![]()
Ha
jij bent toch heul niet nieuwquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:01 schreef Redskillz het volgende:
[..]
puur een lurker, maar ik word niet eens genoemd.
Veranderingen, bah.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
karzai is er al langer, maar hij poste eerst haast niet. Outpost heb ik met een goeie tt hierheen gelokt paar weken terug
er zijn nog meer nieuwen bij gekomen, vooral overdagook nieuwe dj's
Na topic 700 ofzo vond ik het niet meer leuk worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie ben jij?![]()
Komt eens in de 300 topics eens posten![]()
Als hij niet moet minecraften
Autist![]()
Ha
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:01 schreef Zokunen het volgende:
Graseter praat wat raar, maar is wel leuk.
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Na topic 700 ofzo vond ik het niet meer leuk worden.
ja gast, maar waar was jij al die tijdquote:
Wat een viswijf ben je ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja gast, maar waar was jij al die tijd
koelkast is ook niet meer![]()
maar we hebbe nu wel mr.green, morp, numbers, en nog eenheul stel nieuwen djs en robdriessen is sinds kort er ook weermorgen van 19.00 tot 22.00 robdriessen
Waarom?quote:
Ik heb samen met RobDriessen en Heloef mijn eerste donur gegeten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja gast, maar waar was jij al die tijd
koelkast is ook niet meer![]()
maar we hebbe nu wel mr.green, morp, numbers, en nog eenheul stel nieuwen djs en robdriessen is sinds kort er ook weermorgen van 19.00 tot 22.00 robdriessen
Stokstaart is born to make Karzai happyquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
voor karzai
wutt, hoezo viswijf? er zijn nog meer van de oude garde, die hoef ik toch heul niet allemaal te noemenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat een viswijf ben je ook![]()
Ondergetekende is er ook nog
kusjekroel
Wie moest er het eerste poepen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb samen met RobDriessen en Heloef mijn eerste donur gegeten.
nee hoor maar dit maakt hem heppie dus moet het zo zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Stokstaart is born to make Karzai happy
Hij is best lief...quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Die Graseter lijkt wel een mongool trouwens
De laatste tijd juist weer wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Euh, laatste tijd niet meer zo, vind ik..
Hij wil jou graag gelukkig zienquote:
Ontmaagd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Deze muziek doet me denken aan de schoolfeesten in groep 8
Het verbaast me echt dat je er op reageerde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt, hoezo viswijf? er zijn nog meer van de oude garde, die hoef ik toch heul niet allemaal te noemen
Mooie tijd was dat inderdaad, iedereen was nog zo onschuldig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog dat schuifelen hetzelfde was
Ja toch!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]
ooh, valt best mee jah.
"Vroeger" was ze echt knap en lekker en geil enzquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]
ooh, valt best mee jah.
Ik probeer onvoorspelbaar te blijvenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat je er op reageerde.
knipoog smile
domme text
en je krijgt wel meer over je heen (nofi), waar je niet op reageert.
Het was sarcastisch oid bedoeld, meestal vind ik je juist wel tof reageren etc.
Punt voor jou, doel bereiktquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik probeer onvoorspelbaar te blijvendat is de enige reden dat ik reageerde
JA!quote:
Hier vind ik haar zo gofferse lekker :quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
"Vroeger" was ze echt knap en lekker en geil enz
[ afbeelding ]
Ja dat probleem heb ik ook al.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:14 schreef Zokunen het volgende:
Etters!
Request limit reached. You can only request 1 songs every 20 minutes
FOEI!
ja had t ook al.. tsss mensen die verzoekjes doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:14 schreef Zokunen het volgende:
Etters!
Request limit reached. You can only request 1 songs every 20 minutes
FOEI!
Vooral met at geile strakke pakje aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier vind ik haar zo gofferse lekker :
jammer ditquote:Lady Gaga is door Forbes Magazine uitgeroepen tot machtigste 'celebrity' ter wereld. In de jaarlijkse top-100 van invloedrijke beroemdheden verdreef ze Oprah Winfrey na vier jaar van de eerste plaats. Tieneridool Justin Bieber staat op plek drie.
Zal nog een keer wat aanvragen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja had t ook al.. tsss mensen die verzoekjes doen![]()
snappen ze niet dat wij ook aan moeten vragen ofzow
jij mag tquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zal nog een keer wat aanvragen...![]()
![]()
Mwa ging me er meer om dat ze zo geil loopt te hijgen terwijl de sprinklers aan gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vooral met at geile strakke pakje aan
Nuttigquote:
Niet bij de nummers die ik aanvraag.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde net zeggen, volgens mij komt heel hitzone langsEn inderdaad in de lijst van laatstgedraaide nummers
Ik had al een verzoekje gedaan voor ikhet zag wat er achteraf niet echt tussen pastquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet bij de nummers die ik aanvraag.![]()
Mja ik mag er maar 1 per 20 minuten.....
Luid aan het snurkenquote:
Oeh te groot?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had al een verzoekje gedaan voor ikhet zag wat er achteraf niet echt tussen past
je mag aanvragen wat je wilquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had al een verzoekje gedaan voor ikhet zag wat er achteraf niet echt tussen past
Boeie. Gewoon aanvragen wat jij lekker vind.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
quote:
Nee wakker neuken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Luid aan het snurkenga je me dan wakker maken?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Outpost76
Bericht:
Hoe bedoel je fout.
Knetter heb al met Jofu en nog een zou teveel wordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee wakker neuken.Tenminste dat zou ik doen als ik hem was.
en wakker neuken is niet wakker maken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee wakker neuken.Tenminste dat zou ik doen als ik hem was.
Jammer...quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan naar dromenland toe
[..]
![]()
![]()
gast ik ga zo slapen.. thx for the nightmare materialquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter heb al met Jofu en nog een zou teveel worden
Alhoewel 2 dwergen wel kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |