wat is die dutchie!1quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef Karzai het volgende:
Ja nog een voor knetter ik wil pass die dutchie
Fokking hell
Hey ik zeg toch niet dat t niet mag?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nachtritueel man. laat ons onze tradities houden
Dat is dan ook enkel leuk tot je 18 bent.quote:
ik sta naast mijn bed danquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey ik zeg toch niet dat t niet mag?
Laat mij lekker lachen.Zie jullie allemaal al staan twisten achter jullie pc!
![]()
Daarna word je er alleen maar dommer van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is dan ook enkel leuk tot je 18 bent.
ja toch ouwequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, goeie herinneringen aan dit nummer
muts? wil je dat nooit meer tegen mij zeggen?quote:
Meer omdat het daarna mag, stiekem is het leuk, maar zodra het mag valt het tegen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Daarna word je er alleen maar dommer van.
Jij houdt van die creatieve scheldwoorden tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
muts? wil je dat nooit meer tegen mij zeggen?
Dan is t helemaal een goed ding!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ja want we doen het allemaal voor knetter
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Meer omdat het daarna mag, stiekem is het leuk, maar zodra het mag valt het tegen.
Daarom is het gedoog beleid ook zo geniaal.
quote:
it's not a big big thing if you leave mequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
mocht geen shaggy van karzai, dit is
geen shaggy
Ja sorry.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
muts? wil je dat nooit meer tegen mij zeggen?
Nee, wel in de tuinquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zingt zachtjes mee![]()
![]()
heb speciaal voor jou wat aangevraagdquote:
sorry. kzal me wel aanpassen ofzowquote:
Jan Smit komt zo maak je niet drukquote:
wist je dat niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
ONZ radio
Monopoly heeft ONZ Radio bedacht
Ojee!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb speciaal voor jou wat aangevraagd
Nee wel grappig enzoquote:
Aan jou ligt het nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry. kzal me wel aanpassen ofzow
Kloptquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee wel grappig enzo
Zelfs Koelkast was er toen nog niet
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
ONZ radio
Monopoly heeft ONZ Radio bedacht
hehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Teal het volgende:
Ik wil een nachtbagger onderdeel van 0:00 - 3:00 als niemand luisterd
Boeiend jongequote:
Ik wel, hoi.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee wel grappig enzo
Zelfs Koelkast was er toen nog niet
ik hoef me niet aan te passen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Aan jou ligt het niet![]()
Weet je toch schatje
iddquote:
je bent te laat voor de twistquote:
bek dicht kk-clownquote:
oke moedersquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gaat iedereen nu weer lief doen? nachtploeg is zonder haters he
Jah, helaas, ik kon niet eerder, en jammer genoeg kan ik ook niet lang blijven...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent te laat voor de twist
Duckiequote:
kheb gister ook zonder je getwist, maar in gedachten was je erbijquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, helaas, ik kon niet eerder, en jammer genoeg kan ik ook niet lang blijven...![]()
Wutt? Een beetje plagen om zn kort van stof mag toch wel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie zijn al die nieuwe mensen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Duck altijd druk bezigquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, helaas, ik kon niet eerder, en jammer genoeg kan ik ook niet lang blijven...![]()
karzai is er al langer, maar hij poste eerst haast niet. Outpost heb ik met een goeie tt hierheen gelokt paar weken terugquote:
hihi, je hebt stiekem met mij gedanst...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb gister ook zonder je getwist, maar in gedachten was je erbij
Wie ben jij?quote:
hihi iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hihi, je hebt stiekem met mij gedanst...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie ben jij?![]()
Komt eens in de 300 topics eens posten![]()
Als hij niet moet minecraften
Autist![]()
Ha
jij bent toch heul niet nieuwquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:01 schreef Redskillz het volgende:
[..]
puur een lurker, maar ik word niet eens genoemd.
Veranderingen, bah.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
karzai is er al langer, maar hij poste eerst haast niet. Outpost heb ik met een goeie tt hierheen gelokt paar weken terug
er zijn nog meer nieuwen bij gekomen, vooral overdagook nieuwe dj's
Na topic 700 ofzo vond ik het niet meer leuk worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie ben jij?![]()
Komt eens in de 300 topics eens posten![]()
Als hij niet moet minecraften
Autist![]()
Ha
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:01 schreef Zokunen het volgende:
Graseter praat wat raar, maar is wel leuk.
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Na topic 700 ofzo vond ik het niet meer leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |