Heb ik niet sorry....quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:18 schreef Bartcoah het volgende:
Wachtwoorden mensen ik moet wachtwoorden hebben NU
die staat precies zoals hij bedoeld isquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh heb ik weer eens een typo gemaakt?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die staat precies zoals hij bedoeld is
Oeh ruilenquote:
Ja aan Huppelkut of DJKoelkastquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Bartcoah het volgende:
Er staat in de OP dat ik moet vragen naar één van de wachtwoorden van de testservers in het topique
Oh... crap.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Tenzij geluitjes nieuwe spelling is
Jack Dagnels?quote:
een paar dan,. ik heb de originele look-o-look lolliesquote:
En zoals je merkt heeft niemand die bij de hand. En trouwens, die van de 02 heb je al een keer gehad een van de afgelopen dagenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Bartcoah het volgende:
Er staat in de OP dat ik moet vragen naar één van de wachtwoorden van de testservers in het topique
oh die wou ik zo nog aanvragenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Karzai het volgende:
verademing deze muziek eindelijk eens geen shaggy
Dat zijn we bazen ja. Met die vogel eropquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een paar dan,. ik heb de originele look-o-look lollies
ik wist het, doe maar lekker morgenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh die wou ik zo nog aanvragen
nee man chupa chup strawberry creamquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
Maar chuppa chup vanille + aarbei zijn de bazigste lollies
Dit gaat inm wel ja maar ik heb toch zo een schurft aan die bliebjes kleuter herrie. Dat mag gewoon geen muziek genoemd worden!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Karzai het volgende:
verademing deze muziek eindelijk eens geen shaggy
banaan + chocaquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee man chupa chup strawberry creamof chupa chup fruitella
Te laat al gedaanquote:
Dit is dance, wat wil jij horen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit gaat inm wel ja maar ik heb toch zo een schurft aan die bliebjes kleuter herrie. Dat mag gewoon geen muziek genoemd worden!
shaggy mag ik dus niet aanvragen, wat mag ik nog meer niet aanvragen?quote:
Lady gagaquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
shaggy mag ik dus niet aanvragen, wat mag ik nog meer niet aanvragen?
Maxi priest, shine like a starquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snap er ook niets van.... Ik had ook wat nummers geupload...........quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast nog steeds de muziek niet gecheckt die ik geüpload heb
Ralph Mackenbagquote:
Die mecano shit waar ik vroeger hele bouwpakketten mee maakte!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap er ook niets van.... Ik had ook wat nummers geupload...........
click clack junior songfestivalquote:
Al met Fanta gesproken. Die is lvl 85quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:32 schreef Redskillz het volgende:
En we zijn dr weer.. weer gefaalt op 20 bazen in wow
Welkomquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:32 schreef Redskillz het volgende:
En we zijn dr weer.. weer gefaalt op 20 bazen in wow
On the left hand sidequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:33 schreef Karzai het volgende:
ok een ander commercieel nummertje
Pass the dutchie
autistquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Redskillz het volgende:
We hebben vandaag 20x gefaalt op cho'gall ik met mijn 85 holy priest zo mijn best doen.. NIKS
haha noob ga heroic sinestra doen dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Redskillz het volgende:
We hebben vandaag 20x gefaalt op cho'gall ik met mijn 85 holy priest zo mijn best doen.. NIKS
dat is wrath of the lk kleuterquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
haha noob ga heroic sinestra doen dan.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
hahahahahahhahahahahahahhahahahahahahaha
Gewoon doorgaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Redskillz het volgende:
Nee stoppen is stoppen kut junk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
Misschien ga ik mn wow account weer activeren binnenkort, vond er sinds ik 85 was weinig aan, te veel herhaling, maar an sich wel een mooi spel.
En nou in t Nederlands?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jou Ma Se Poes In'N FishPaste Jar![]()
je moeders poes in een vissenpastei potquote:
Visheks!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moeders poes in een vissenpastei pot
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moeders poes in een vissenpastei pot
Groentjequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:40 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Nee dps is moeilijk, groentjen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
eind vanilla wel, nu is het bagger.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:40 schreef Zokunen het volgende:
Shadow priest aan het eind van vanilla in naxx was win.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Zokunen het volgende:
Oh joy, ik kraak mn nek en dan gaat mn pols pijn doen, waarom doet mijn lichaam zo raar.
ja tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou het cool zijn als je ging stappen dat dit soort muziek gewoon constant gedraaid werd en iedereen er op kon dansen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Come on everybody
Let's Twist
Stelletje mafkezen!quote:
Jammer genoeg waardeerde de mens dit 20 jaar geledenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou het cool zijn als je ging stappen dat dit soort muziek gewoon constant gedraaid werd en iedereen er op kon dansen
nachtritueel man. laat ons onze tradities houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |