wat is die dutchie!1quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef Karzai het volgende:
Ja nog een voor knetter ik wil pass die dutchie
Fokking hell
Hey ik zeg toch niet dat t niet mag?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nachtritueel man. laat ons onze tradities houden
Dat is dan ook enkel leuk tot je 18 bent.quote:
ik sta naast mijn bed danquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey ik zeg toch niet dat t niet mag?
Laat mij lekker lachen.Zie jullie allemaal al staan twisten achter jullie pc!
![]()
Daarna word je er alleen maar dommer van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is dan ook enkel leuk tot je 18 bent.
ja toch ouwequote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, goeie herinneringen aan dit nummer
muts? wil je dat nooit meer tegen mij zeggen?quote:
Meer omdat het daarna mag, stiekem is het leuk, maar zodra het mag valt het tegen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:45 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Daarna word je er alleen maar dommer van.
Jij houdt van die creatieve scheldwoorden tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
muts? wil je dat nooit meer tegen mij zeggen?
Dan is t helemaal een goed ding!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ja want we doen het allemaal voor knetter
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Meer omdat het daarna mag, stiekem is het leuk, maar zodra het mag valt het tegen.
Daarom is het gedoog beleid ook zo geniaal.
quote:
it's not a big big thing if you leave mequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
mocht geen shaggy van karzai, dit is
geen shaggy
Ja sorry.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
muts? wil je dat nooit meer tegen mij zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |