ja gast, maar waar was jij al die tijdquote:
Wat een viswijf ben je ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja gast, maar waar was jij al die tijd
koelkast is ook niet meer![]()
maar we hebbe nu wel mr.green, morp, numbers, en nog eenheul stel nieuwen djs en robdriessen is sinds kort er ook weermorgen van 19.00 tot 22.00 robdriessen
Waarom?quote:
Ik heb samen met RobDriessen en Heloef mijn eerste donur gegeten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja gast, maar waar was jij al die tijd
koelkast is ook niet meer![]()
maar we hebbe nu wel mr.green, morp, numbers, en nog eenheul stel nieuwen djs en robdriessen is sinds kort er ook weermorgen van 19.00 tot 22.00 robdriessen
Stokstaart is born to make Karzai happyquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
voor karzai
wutt, hoezo viswijf? er zijn nog meer van de oude garde, die hoef ik toch heul niet allemaal te noemenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat een viswijf ben je ook![]()
Ondergetekende is er ook nog
kusjekroel
Wie moest er het eerste poepen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb samen met RobDriessen en Heloef mijn eerste donur gegeten.
nee hoor maar dit maakt hem heppie dus moet het zo zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Stokstaart is born to make Karzai happy
Hij is best lief...quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Die Graseter lijkt wel een mongool trouwens
De laatste tijd juist weer wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Euh, laatste tijd niet meer zo, vind ik..
Hij wil jou graag gelukkig zienquote:
Ontmaagd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Deze muziek doet me denken aan de schoolfeesten in groep 8
Het verbaast me echt dat je er op reageerde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt, hoezo viswijf? er zijn nog meer van de oude garde, die hoef ik toch heul niet allemaal te noemen
Mooie tijd was dat inderdaad, iedereen was nog zo onschuldig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog dat schuifelen hetzelfde was
Ja toch!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]
ooh, valt best mee jah.
"Vroeger" was ze echt knap en lekker en geil enzquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]
ooh, valt best mee jah.
Ik probeer onvoorspelbaar te blijvenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat je er op reageerde.
knipoog smile
domme text
en je krijgt wel meer over je heen (nofi), waar je niet op reageert.
Het was sarcastisch oid bedoeld, meestal vind ik je juist wel tof reageren etc.
Punt voor jou, doel bereiktquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik probeer onvoorspelbaar te blijvendat is de enige reden dat ik reageerde
JA!quote:
Hier vind ik haar zo gofferse lekker :quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
"Vroeger" was ze echt knap en lekker en geil enz
[ afbeelding ]
Ja dat probleem heb ik ook al.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:14 schreef Zokunen het volgende:
Etters!
Request limit reached. You can only request 1 songs every 20 minutes
FOEI!
ja had t ook al.. tsss mensen die verzoekjes doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:14 schreef Zokunen het volgende:
Etters!
Request limit reached. You can only request 1 songs every 20 minutes
FOEI!
Vooral met at geile strakke pakje aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier vind ik haar zo gofferse lekker :
jammer ditquote:Lady Gaga is door Forbes Magazine uitgeroepen tot machtigste 'celebrity' ter wereld. In de jaarlijkse top-100 van invloedrijke beroemdheden verdreef ze Oprah Winfrey na vier jaar van de eerste plaats. Tieneridool Justin Bieber staat op plek drie.
Zal nog een keer wat aanvragen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja had t ook al.. tsss mensen die verzoekjes doen![]()
snappen ze niet dat wij ook aan moeten vragen ofzow
jij mag tquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zal nog een keer wat aanvragen...![]()
![]()
Mwa ging me er meer om dat ze zo geil loopt te hijgen terwijl de sprinklers aan gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vooral met at geile strakke pakje aan
Nuttigquote:
Niet bij de nummers die ik aanvraag.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wilde net zeggen, volgens mij komt heel hitzone langsEn inderdaad in de lijst van laatstgedraaide nummers
Ik had al een verzoekje gedaan voor ikhet zag wat er achteraf niet echt tussen pastquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet bij de nummers die ik aanvraag.![]()
Mja ik mag er maar 1 per 20 minuten.....
Luid aan het snurkenquote:
Oeh te groot?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had al een verzoekje gedaan voor ikhet zag wat er achteraf niet echt tussen past
je mag aanvragen wat je wilquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had al een verzoekje gedaan voor ikhet zag wat er achteraf niet echt tussen past
Boeie. Gewoon aanvragen wat jij lekker vind.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
quote:
Nee wakker neuken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Luid aan het snurkenga je me dan wakker maken?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Outpost76
Bericht:
Hoe bedoel je fout.
Knetter heb al met Jofu en nog een zou teveel wordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee wakker neuken.Tenminste dat zou ik doen als ik hem was.
en wakker neuken is niet wakker maken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee wakker neuken.Tenminste dat zou ik doen als ik hem was.
Jammer...quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan naar dromenland toe
[..]
![]()
![]()
gast ik ga zo slapen.. thx for the nightmare materialquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter heb al met Jofu en nog een zou teveel worden
Alhoewel 2 dwergen wel kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |