Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Toen ik tijdens mijn schooltijd depressief was, kreeg ik ook wel het verwijt dat ik niet kon lachen "want je bent toch depressief?"quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar wel een beetje
3x per dag ruzie, of 1x per 3 weken ruzie, ze laat het allemaal even erg lijken en daar kan ik niet echt tegenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe word je depressief? Dat komt echt niet uit de blauwe hemel vallen hoor. Dat is gewoon zwaar aangepraat. En vaak door de persoon in kwestie zelf. Ja, zo ben ik ook depressief. Hou toch op met die aanstellerij man. Tel je zegeningen en ga wat leuks doen.
quote:
Op school voelt ze zich vaak wel goed, weg van alle ruziesquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toen ik tijdens mijn schooltijd depressief was, kreeg ik ook wel het verwijt dat ik niet kon lachen "want je bent toch depressief?"
Het kan wel degelijk.
Bovendien kan haargedrag een masker zijn dat ze op school opzet. Tegen jou durft ze schijnbaar wel eerlijk te zijn.
Ik heb een pipetje valium bij hem naar binnen gepropt, ploef, zo weer uit de aanvalquote:
Anaal he?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een pipetje valium bij hem naar binnen gepropt, ploef, zo weer uit de aanval![]()
Dat werkt wel erg snel..
Ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe word je depressief? Dat komt echt niet uit de blauwe hemel vallen hoor. Dat is gewoon zwaar aangepraat. En vaak door de persoon in kwestie zelf. Ja, zo ben ik ook depressief. Hou toch op met die aanstellerij man. Tel je zegeningen en ga wat leuks doen.
Ohquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
OHAI
En doeg. Ik ga naar bed...
Voelde me de hele dagen
En nu voel ik me
en
*hoofdpijn*
Truste
Seems so. Geweldig moment om "onderhoud" te plegen wel. Faal falende faal faal faal.quote:
iddquote:
Verkeerde medicatie, bij mij dan..quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
OHAI
Voelde me de hele dagen
En nu voel ik me
en
*hoofdpijn*
Truste
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
OHAI
Voelde me de hele dagen
En nu voel ik me
en
*hoofdpijn*
Truste
Waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Seems so. Geweldig moment om "onderhoud" te plegen wel. Faal falende faal faal faal.
Volgens mij is het gewoon een hikkende server hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Seems so. Geweldig moment om "onderhoud" te plegen wel. Faal falende faal faal faal.
what happened?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Kom ik thuis heeft iemand het gesloopt, kunnen jullie nou niks heel laten
meest voorkomende probleem?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een hikkende server hoor.
Inderdaad, onderhoud duurt meestal geen half uurquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een hikkende server hoor.
Onderhoud duurt meestal een stuk langer dagje perhapsquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad, onderhoud duurt meestal geen half uur
En dat wordt ook meestal wel netjes aangekondigdquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Onderhoud duurt meestal een stuk langer dagje perhaps
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
TT's maken zonder te typen, ik kan dat![]()
Hey LDGquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hoi allemaal
Ben weer vijnog twee dagen en dan weekend
nu alquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hoi allemaal
NOu ja, dit is normaliter wel een beetje spitsuur op fok hoorquote:
Slaap lekker Priemiequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
OHAI
Voelde me de hele dagen
En nu voel ik me
en
*hoofdpijn*
Truste
Ah, op die fietsquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOu ja, dit is normaliter wel een beetje spitsuur op fok hoor
OKee dit moet ophoudenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Goffer, belt ze me op (geen idee waarom), maar ik kan niet opnemen, dus ik sms meteen dat dat niet kan en nu belt ze al voor de 4e keer
maar je bent toch vrij?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
pff morgen weer vroeg opik wil slapen als ik zulke lange dagen werk
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hoi allemaal
Ik nog eentjequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hoi allemaal
Ik ken het, nou ja ik wil het niet maar mijn lijf welquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Zet dat lulijzer dan uitquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Goffer, belt ze me op (geen idee waarom), maar ik kan niet opnemen, dus ik sms meteen dat dat niet kan en nu belt ze al voor de 4e keer
Dan kan niemand je meer bereiken. Wel een beetje draconisch.quote:
ja vannachtquote:
Beter wel jaquote:
Dus dat:quote:
Maar ze is echt heel aardig en zo, alleen moet ze eens niet zo zeuren en het eens wat gemakkelijker voor haarzelf maken...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan niemand je meer bereiken. Wel een beetje draconisch.
Je kan beter één keer opnemen en die figuur eens goed de waarheid zeggen.
truste LLquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook eens mijn bedje opzoeken
Tot morgen liefjes
Nog 1 uur en 8 minutenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen liefjes
Trusten meisquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen liefjes
ze waren lief vandaagquote:
Goed geregeld... ik moet 2 dagen werken en dan weekendquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
Eén dag vrij, één dag werken, en dan weekend
Slaap Lekker LLquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen liefjes
Hey Enfequote:
Zeg dat tegen haar danquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ze is echt heel aardig en zo, alleen moet ze eens niet zo zeuren en het eens wat gemakkelijker voor haarzelf maken...
Ik dus ook, morgen nog 6.5 uur en vrijdag zeker nog 8.5 uurquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed geregeld... ik moet 2 dagen werken en dan weekend.
helaasquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
@LDG: ik las je post verkeerd, dacht dat je al weekend had
Ja zeg, dan denkt ze dalijk ook nog dat ze ruzie met mij heeftquote:
Morgen van half negen tot half vijf en vrijdag van half negen tot vijf, maar dan wel thuisquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook, morgen nog 6.5 uur en vrijdag zeker nog 8.5 uur
ik heb het laatste dagen ook erg drukquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helaasben doodop en er onwijs aan toe... Maar helaas staan er nog twee loeizware drukke dagen te wachten...
niet zo vroeg als ik eruit moetquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Je moet goed beseffen dat "zij heeft ruzie met jou" iets anders is dan "jij hebt ruzie met haar"quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja zeg, dan denkt ze dalijk ook nog dat ze ruzie met mij heeft
wat was er gebeurt dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
ik snel terugrijden van werk naar huis om zoonlief nog ff bezig te kunnen zien tijdens voetbaltraining is ie daar helemaal doorgedraaid en wilde het veld niet op...... so far de training
Dat zijn ook nog wat uurtjes maar ik heb er hier ook al wel genoeg op zitten deze week, haal de 40 wel weer makkelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen van half negen tot half vijf en vrijdag van half negen tot vijf, maar dan wel thuis.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet goed beseffen dat "zij heeft ruzie met jou" iets anders is dan "jij hebt ruzie met haar"
geen idee, hij gaat soms helemaal gestrekt en wil niks meer.... kan veranderingen slecht handelen, ipv normaal trainen op het kunstgrasveld gingen ze nu een partijtje spelen op het normale veldquote:
neequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zo vroeg als ik eruit moet
Krijg je die uren ook dubbel betaald dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
Ik haal er precies 30 uur deze week.
Voelt of ik er al 60 gehad heb
Hier meer alsof ik al een paar dagen no stop wakker benquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
Ik haal er precies 30 uur deze week.
Voelt of ik er al 60 gehad heb
Omg, die sms terug:quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Mooiquote:
Daar moet een zetpil inquote:
Hard gewerkt vandaag en bowlen ging niet echt goed dus viel een beetje tegen. Dat is zeker leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MooiMet mij ook goed, lekker dagje gehad
![]()
Bij de verjaardag van het zoontje van een vriendin geweest, die werd 1 jaarZo leuk
![]()
Hey Muckquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef Muck het volgende:
Tijd om wakker te worden op de bank, ik moet zo naar bed
morgen al helemaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neemaar jij hebt sowieso geen gangbare werktijden
heeft ie vaker last van dingen die ineens anders zijn, spontane plannen, dingen die op n verkeerde plek staan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, hij gaat soms helemaal gestrekt en wil niks meer.... kan veranderingen slecht handelen, ipv normaal trainen op het kunstgrasveld gingen ze nu een partijtje spelen op het normale veld
Trusten Bos en veel succes morgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar bed, morgen sollicitatiegesprek, dus zal mijn nette kleren alvast klaarhangen.
Ik ben Fok nietquote:
Proppuhquote:
Succes morgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar bed, morgen sollicitatiegesprek, dus zal mijn nette kleren alvast klaarhangen.
af en toe. Hij is ook al eens getest op autisme, maar dat werd niet geconstateerd. Ook al aan hypersensitiviteit gedachtquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft ie vaker last van dingen die ineens anders zijn, spontane plannen, dingen die op n verkeerde plek staan?
Ik hoop voor hem dat het beter gaat dan bij mij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe. Hij is ook al eens getest op autisme, maar dat werd niet geconstateerd. Ook al aan hypersensitiviteit gedacht
er zijn heel veel stoornissen ( groot en klein) waar structuurwisselingen zulk gedrag opleverenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe. Hij is ook al eens getest op autisme, maar dat werd niet geconstateerd. Ook al aan hypersensitiviteit gedacht
wat heb jij danquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat het beter gaat dan bij mij.
Van alles wat maar als het puntje bij het paaltje komt niks, ben op zoveel getest maar niks is er uitgekomen.quote:
wij waren een tijd bang dat ie toch iets heeft meegekregen van de meegemaakte megaissues die ik met vrouwlief had toen ze nog PND hadquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zijn heel veel stoornissen ( groot en klein) waar structuurwisselingen zulk gedrag opleverenmaar tkan ook gewoon zijn dat ie lastig went aan dingen
daar hebben ze tegenwoordig hele hippe combinatielabels voorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van alles wat maar als het puntje bij het paaltje komt niks, ben op zoveel getest maar niks is er uitgekomen.
Ligt eraan, tel je astma als ziekte?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik de enige gezonde (*ahum) hier?
Neequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
ik ben te zwaar maar verder gezondquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
Dan zou die van mij wel heel vaag zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar hebben ze tegenwoordig hele hippe combinatielabels voor
Nou he!quote:
Oh jammer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hard gewerkt vandaag en bowlen ging niet echt goed dus viel een beetje tegen. Dat is zeker leuk
XD Mentaal iig nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
tzou ook iets in de hechting kunnen zijn idd.. Hechtingsproblematiek klinkt heel heftig en zwaar maar dat is er ook in heel veel verschillende vormen en verschijningenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij waren een tijd bang dat ie toch iets heeft meegekregen van de meegemaakte megaissues die ik met vrouwlief had toen ze nog PND had
Dat is zeker ja... Hechtingsproblematiek is vaak heel complex en idd in heel verschillende vormenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tzou ook iets in de hechting kunnen zijn idd.. Hechtingsproblematiek klinkt heel heftig en zwaar maar dat is er ook in heel veel verschillende vormen en verschijningen![]()
beweer overigens niet dat ie iets heeft hoorvertel gewoon wat ik erover weet
ik riep vanavond tegen de vrouw dat ie soms toch wat autisme kenmerken heeftquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tzou ook iets in de hechting kunnen zijn idd.. Hechtingsproblematiek klinkt heel heftig en zwaar maar dat is er ook in heel veel verschillende vormen en verschijningen![]()
beweer overigens niet dat ie iets heeft hoorvertel gewoon wat ik erover weet
subtiel koentjequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik riep vanavond tegen de vrouw dat ie soms toch wat autisme kenmerken heeft
domdomdom
Nog snel een kusje voor jouquote:
yep, ik moet intussen toch weten dat ik iedere uitspraak eerst op een gouden weegschaaltje moet leggen voordat ik het zegquote:
Roept Toek ook regelmatig tegen mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik riep vanavond tegen de vrouw dat ie soms toch wat autisme kenmerken heeft
domdomdom
Maar dat mag ie niet doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
na en tijdens ruzies schiet tegenwoordig Wok nogal eens door m'n hoofd
maar ik vermoed dat dat bij jullie geen ruzie veroorzaaktquote:
quote:
Bijna donderdagquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
Eén dag vrij, één dag werken, en dan weekend
ik ook tegen mnquote:
Schieten, ook dat kan Wokquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
na en tijdens ruzies schiet tegenwoordig Wok nogal eens door m'n hoofd
Neuh, komt voort uit mijn gewoonte om handdoeken (en snoepjes en keukengerei en en enquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik vermoed dat dat bij jullie geen ruzie veroorzaakt
Ik leg ook dezelfde kleur handdoeken bij elkaar op 1 stapel hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, komt voort uit mijn gewoonte om handdoeken (en snoepjes en keukengerei en en en) op kleur te leggen
al gemeldt opquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
aaahrg, pc draait update, wat een herrie als je moet 'slapen'
En hier mobiel heb ik nog steeds die foto ipv de normale-smiley
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik moet intussen toch weten dat ik iedere uitspraak eerst op een gouden weegschaaltje moet leggen voordat ik het zeg
Is toch mooiquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik leg ook dezelfde kleur handdoeken bij elkaar op 1 stapel hoor.
de mijne reageert defensief en narrig op zowat iedere uitspraakquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrouwen reageren nou eenmaal onwijs defensief als iemand aan hun kroost komt, instinct enzo
Ja, al vond ik een nog wat nieuwere oranje, en die wijkt toch behoorlijk af van de al 5 jaar gebruikte oranje handdoekenquote:
XD Daar heb je wel een pil voor om dat wat minder te makenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de mijne reageert defensief en narrig op zowat iedere uitspraak
Toek ookquote:
hehehequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, al vond ik een nog wat nieuwere oranje, en die wijkt toch behoorlijk af van de al 5 jaar gebruikte oranje handdoeken.
hmmm ze zit al fors aan antidepressiva en tig andere pillenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Daar heb je wel een pil voor om dat wat minder te maken![]()
Ik zweer erbij
![]()
je laat me alleen kleding dragen die matcht met de bank.....quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, komt voort uit mijn gewoonte om handdoeken (en snoepjes en keukengerei en en en) op kleur te leggen
je bent onzichtbaar danquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
je laat me alleen kleding dragen die matcht met de bank.....
Voor mij is dat één kleur johquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb twee kleuren lichte handdoeken: witte en gele, maar die vormen samen één stapel.
Dat lijkt ie minder in de weg te zittenquote:
Nèh, luiquote:
Nee, gewoon vitaminenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ze zit al fors aan antidepressiva en tig andere pillen
Jij sorteert je skittles op kleurquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
je laat me alleen kleding dragen die matcht met de bank.....
Hoor ik daar "pisgeel"?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, al vond ik een nog wat nieuwere oranje, en die wijkt toch behoorlijk af van de al 5 jaar gebruikte oranje handdoeken.
Dat doet iedereen toch?quote:
Mijn vitamine D-tabletten zijn felroze en smaken naar frambozensnoepjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nèh, lui![]()
[..]
Nee, gewoon vitaminenZeker als je orale anticonceptie gebruikt
Straks zeg je ook nog dat ze M&M's zo eet, dat ze om en om van elke kleur eentje eet... net als Nibbit's.quote:
True, true...quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vitamine D-tabletten zijn felroze en smaken naar frambozensnoepjes
Datquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
True, true...
en dan eerst degene opeten waar er 'teveel' van zijn, zodat ik alleen nog maar setjes heb
Ikke niet, gewoon naar binnen gooienquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch?![]()
Tenminste, met M&M's dan
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks zeg je ook nog dat ze M&M's zo eet, dat ze om en om van elke kleur eentje eet... net als Nibbit's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
denk dat er wel meer mensen zijn die de wereld een genoegen doen door dood te gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en Zsa Zsa Gabor ligt weer eens in coma. Ga toch dood mens, doe de wereld een plezier en jezelf voorop.
Zooooooooondequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet, gewoon naar binnen gooien
Dat doet zequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks zeg je ook nog dat ze M&M's zo eet, dat ze om en om van elke kleur eentje eet... net als Nibbit's.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
True, true...
en dan eerst degene opeten waar er 'teveel' van zijn, zodat ik alleen nog maar setjes heb
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
al doe ik het met nibbits nietOMG, jij bent mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwen?![]()
genoteerdquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]XD
Nee, ik gebruik vitamine B6, pirydoxine, dat helpt echt voortegen stemmingswisselingen![]()
no kidding!
Jepquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat er wel meer mensen zijn die de wereld een genoegen doen door dood te gaan
(Kim Jung weetikveel-Noord Korea, Berlusconi, die vent van Zimbabwe en ontelbare andere dictators)
Vrij te verkrijgen bij de apotheekquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk niet welke kleur het is, lust ze allemaal
Dat leert hij dan maar afquote:
hoe kan je idd een mooi land naar de klote helpenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JepEn RObert Mugabe met stip op 1 inderdaad
![]()
Ja dag, en dat later in onze relatie naar mijn hoofd slingeren zekerquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik kan stoppen hoor... speciaal voor jou![]()
.
Sowieso mensen die geen Nederlands kunnen typenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
Toch tof hoe sommige problemen zichzelf oplossen... ik zat heel erg te twijfelen wanneer ik de hondentrimster die geen fatsoenlijk Nederlands kan typen uit mijn Paiq-contacten zou gooien... ik hoef daar niet meer over na te denken... ze was me voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Nu welquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al gemeldt op
[MOBILE] TouchPhone forumlayout #17 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Nee, zonde om je met Nibbit's te bekogelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja dag, en dat later in onze relatie naar mijn hoofd slingeren zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LDGquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik maak regenbogen van m&m'sen eet ze dan in die volgorde op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef DaMart het volgende:
KG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Oh en:
DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
KG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
LDGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]rood oranje geel groen blauw paarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de bruine eet ik tussedoor op want die passen niet bij de regenboog
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Je gaat NU eerst met een GOED verhaal komen waarom jij een hondentrimster in je whatever-contacten hebt zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
Toch tof hoe sommige problemen zichzelf oplossen... ik zat heel erg te twijfelen wanneer ik de hondentrimster die geen fatsoenlijk Nederlands kan typen uit mijn Paiq-contacten zou gooien... ik hoef daar niet meer over na te denken... ze was me voor.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Omdat je zelf je matches niet kunt uitzoeken, dat doet de site voor je... en die dacht dus dat ik wel met een hondentrimster wilde datenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat NU eerst met een GOED verhaal komen waarom jij een hondentrimster in je whatever-contacten hebt zitten..
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Muck
KGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Omdat ze goed is in bed, hoop ik voor hem... want anders snap ik het ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat NU eerst met een GOED verhaal komen waarom jij een hondentrimster in je whatever-contacten hebt zitten.![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
KGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat NU eerst met een GOED verhaal komen waarom jij een hondentrimster in je whatever-contacten hebt zitten.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Same herequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik maak regenbogen van m&m'sen eet ze dan in die volgorde op
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rood oranje geel groen blauw paarsde bruine eet ik tussedoor op want die passen niet bij de regenboog
Dat ga ik zo hard vergeten, morgen bestaat bruin ook in mijn regenbogen
Flesquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat NU eerst met een GOED verhaal komen waarom jij een hondentrimster in je whatever-contacten hebt zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Okee, iedereen die vindt dat een datingsite een goed idee voor mij is, NU opstaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je zelf je matches niet kunt uitzoeken, dat doet de site voor je... en die dacht dus dat ik wel met een hondentrimster wilde daten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]Zeker weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee manquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, iedereen die vindt dat een datingsite een goed idee voor mij is, NU opstaan.
eet je Nibbit's?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Ik denk dat jij je daar prima zou vermaken hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, iedereen die vindt dat een datingsite een goed idee voor mij is, NU opstaan..
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
FlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi KG
*vooral NIET opstaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, iedereen die vindt dat een datingsite een goed idee voor mij is, NU opstaan.
Jaaaaa dat denk ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar prima zou vermaken hoor.
Voor een avondje, mits VEEL bier.
*staat op
Zoon van goldfinger1963 O+
Je kunt je waarschijnlijk goed uitleven met de hondentrimsters en verwante beroepsgroepenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaaa dat denk ik ookVoor een avondje, mits VEEL bier.
.
![]()
Nou ja, als je pussy shaving meetelt kunnen we er over pratenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt je waarschijnlijk goed uitleven met de hondentrimsters en verwante beroepsgroepen.
IJsthee in je neus is niet lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als je pussy shaving meetelt kunnen we er over pratenIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Is dat een vak dan? Ik dacht meer aan een norm namelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als je pussy shaving meetelt kunnen we er over praten
Ben jij van de andere club dan?quote:
Slaapsequote:quote:
Neeneequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben jij van de andere club dan?
Ah sorry:quote:
NijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Staat hier ook opquote:
Bijzonder, want ik kijk nooit tvZoon van goldfinger1963 O+
Iieeeeeeuwquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik sop het er wel uit met Nibbit-sticks.
Ik verdenk mijn buurvrouw ervanquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Staat hier ook op
Bijzonder, want ik kijk nooit tv
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah sorry:
NijnWat houdt het meerjarenproject in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoeen datingsite moet toch echt de droefenis voorbij zijn![]()
ALleen maar mensen die niet alleen kansloos zijn, maar dat ook van zichzelf weten EN er gewoon voor uitkomen. En alleen maar op zoek naar anderen die NOG kanslozer zijn, om daar dan weer een greintje eigenwaarde uit te putten.
Dat gaat toch nevernooit werken?![]()
Al die sites kunnen nog zo hard adverteren met massa's lekkere wijven en stoere hunks en alles, maar er is toch niet echt iemand die gelooft dat dat mensen zijn die op zoek en beschikbaar zijn?Welnee man doe normaal
Ik moest even opzoeken wat hoarding is, maar ik verdenk de buurvrouw ook
Ze verzamelt o.a. katten
Ik kwijl er alleen maar een beetje inquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat houdt het meerjarenproject in?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef DaMart het volgende:
KG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat er wel een percentage realistische mensen bij zit die gewoon serieus contact zoeken omdat het in hun omgeving tegenvalt. Niet zo zwart/wit denkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ALleen maar mensen die niet alleen kansloos zijn, maar dat ook van zichzelf weten EN er gewoon voor uitkomen. En alleen maar op zoek naar anderen die NOG kanslozer zijn, om daar dan weer een greintje eigenwaarde uit te putten.
Al die sites kunnen nog zo hard adverteren met massa's lekkere wijven en stoere hunks en alles, maar er is toch niet echt iemand die gelooft dat dat mensen zijn die op zoek en beschikbaar zijn?Welnee man doe normaal
Weet jij dat nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben jij van de andere club dan?!
Vlechten jonguh!KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Een vriend van me heeft wel zijn vriendin via een datingsite gevonden... maar dat is meer een uitzondering dan regel. Ik geloof ook niet zo in die sites, ik heb een paar dates gehad, maar meer ook niet. Je moet er heel veel in investeren, en krijgt er amper iets voor terug, dus het is de moeite vaak inderdaad niet waardquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
.
![]()
Je buurvrouw is jou obsessie volgens mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:50 schreef Muck het volgende:
Ze verzamelt o.a. katten
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik slaap niet met iedereen he, als er al minimaal 2 KSC-ers overheen zijn gegaan is dat not donequote:
is ook n geweldige southpark episode overquote:
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Sorry voor de MI...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je buurvrouw is jou obsessie volgens mij
Over watte?quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nee hoardingquote:Zoon van goldfinger1963 O+
En als het pas KSC'ers zijn geworden nadat ze er overheen geweest zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik slaap niet met iedereen he, als er al minimaal 2 KSC-ers overheen zijn gegaan is dat not doneIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Dan moet je ze slaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
En als het pas KSC'ers zijn geworden nadat ze er overheen geweest zijn?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso mensen die geen Nederlands kunnen typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Iedere datingsite die je kan verzinnen adverteert met gloeiend lekkere blonde chicks van 28, academisch geschoold, voltijds baan, onafhankelijk, succesvol, alles wat je maar horen wilt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik denk dat er wel een percentage realistische mensen bij zit die gewoon serieus contact zoeken omdat het in hun omgeving tegenvalt. Niet zo zwart/wit denken
En ik moet serieus geloven dat ZO iemand niet op een andere manier aan een leuke man kan komen? Doe effe reëel zegIk bedoel, ik ben best goedgelovig, maar ik ben toch niet heleMAAL knettergeschift of zo. Dacht ik toch.
Ik zie een verkapte dating advertentiequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
En als het pas KSC'ers zijn geworden nadat ze er overheen geweest zijn?
Immerquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zie een verkapte dating advertentie
Ik ben 1 keer in de kamer van m'n buurvrouw geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:50 schreef Muck het volgende:
Ze verzamelt o.a. katten
Er is een "pad", verder ligt de hele kamer vol met nutteloze zooi.
Hier in de gang (die ik met haar en dr vriend deel) lagen een hele tijd een stapel pizzadozen, papieren tasjes...
Als je ziet wat zij samen allemaal aan zooi opslaan hier en in de berging.... Jezus
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als je daar doorheen prikt, dan zitten er soms best leuke vrouwen op die sites... alleen krijgen die zoveel kansloze berichtjes op een dag, dat jouw originele, leuke berichtje gewoon ten onder gaat in die stortvloed van kansloosheid... de massa verpest het dus eigenlijk voor de echt leuke mannen, en daarom ben ik er klaar meequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere datingsite die je kan verzinnen adverteert met gloeiend lekkere blonde chicks van 28, academisch geschoold, voltijds baan, onafhankelijk, succesvol, alles wat je maar horen wilt.
En ik moet serieus geloven dat ZO iemand niet op een andere manier aan een leuke man kan komen? Doe effe reëel zegIk bedoel, ik ben best goedgelovig, maar ik ben toch niet heleMAAL knettergeschift of zo. Dacht ik toch.
![]()
![]()
Ik denk dat de leukste vrouwen die ik heb gehad niet voldoen aan de "advertentie-norm". Modellen zijn nep. Je hebt gelijk dat het een hoop "verkeerd" volk aantrekt maar ik ken toch aardig wat voorbeelden van leuke mensen die elkaar zo hebben ontmoet. En dat waren inderdaad geen modellen maar daarvoor moet je naar een porno website gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere datingsite die je kan verzinnen adverteert met gloeiend lekkere blonde chicks van 28, academisch geschoold, voltijds baan, onafhankelijk, succesvol, alles wat je maar horen wilt.
Van wattequote:
Mja, niet zo raar natuurlijk. Dus waarom zou ik daar energie in gaan steken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je daar doorheen prikt, dan zitten er soms best leuke vrouwen op die sites... alleen krijgen die zoveel kansloze berichtjes op een dag, dat jouw originele, leuke berichtje gewoon ten onder gaat in die stortvloed van kansloosheid... de massa verpest het dus eigenlijk voor de echt leuke mannen, en daarom ben ik er klaar mee![]()
Laat staan geld
Ik maak me een beetje zorgen over onze buurvrouw
Ze loopt steeds vaker scheldend en tierend door huis, de overloop stinkt steeds harder en tja, kweenie
OMGquote:...
Ik kan slecht dingen weggooien, maar mijn kamers zijn fatsoenlijk begaanbaar.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Lijkt me fantastisch om in te springenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zal maar watten verzamelen... val je in ieder geval niet hard als je struikelt in huis!
Man dood en tussen de stapels kwijtgeraakt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:58 schreef Muck het volgende:
Ze loopt steeds vaker scheldend en tierend door huis, de overloop stinkt steeds harder en tja, kweenieHoarders, dus waarschijnlijk gebruikte wattenquote:
Maar het is wel jammer dat ik wel moeite stop in een leuk berichtje, dat origineler is dan 9 van de 10 andere berichten, en dat daar dus geen reactie op komt... dan ga ik daar dus geen energie meer aan verspillen, inderdaad. Het ironische is ook dat ik me eens na anderhalf jaar opnieuw had ingeschreven, en ik bij matches dezelfde vrouwen kreeg die de eerste keer niet reageerden... nog steeds vrijgezel dus... dat krijgen ze ervan als ze niet op mijn berichtjes reagerenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, niet zo raar natuurlijk. Dus waarom zou ik daar energie in gaan steken?![]()
Laat staan geld.
![]()
Zoals het kattenvrouwtje uit The Simpsons?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:58 schreef Muck het volgende:
Ze loopt steeds vaker scheldend en tierend door huis, de overloop stinkt steeds harder en tja, kweenie![]()
Slaap lekkerquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Fles
Forum Opties Forumhop: Hop naar: