Neuh, komt voort uit mijn gewoonte om handdoeken (en snoepjes en keukengerei en en enquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik vermoed dat dat bij jullie geen ruzie veroorzaakt
Ik leg ook dezelfde kleur handdoeken bij elkaar op 1 stapel hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, komt voort uit mijn gewoonte om handdoeken (en snoepjes en keukengerei en en en) op kleur te leggen
al gemeldt opquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
aaahrg, pc draait update, wat een herrie als je moet 'slapen'
En hier mobiel heb ik nog steeds die foto ipv de normale-smiley
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik moet intussen toch weten dat ik iedere uitspraak eerst op een gouden weegschaaltje moet leggen voordat ik het zeg
Is toch mooiquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik leg ook dezelfde kleur handdoeken bij elkaar op 1 stapel hoor.
de mijne reageert defensief en narrig op zowat iedere uitspraakquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrouwen reageren nou eenmaal onwijs defensief als iemand aan hun kroost komt, instinct enzo
Ja, al vond ik een nog wat nieuwere oranje, en die wijkt toch behoorlijk af van de al 5 jaar gebruikte oranje handdoekenquote:
XD Daar heb je wel een pil voor om dat wat minder te makenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de mijne reageert defensief en narrig op zowat iedere uitspraak
Toek ookquote:
hehehequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, al vond ik een nog wat nieuwere oranje, en die wijkt toch behoorlijk af van de al 5 jaar gebruikte oranje handdoeken.
hmmm ze zit al fors aan antidepressiva en tig andere pillenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Daar heb je wel een pil voor om dat wat minder te maken![]()
Ik zweer erbij
![]()
je laat me alleen kleding dragen die matcht met de bank.....quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, komt voort uit mijn gewoonte om handdoeken (en snoepjes en keukengerei en en en) op kleur te leggen
je bent onzichtbaar danquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
je laat me alleen kleding dragen die matcht met de bank.....
Voor mij is dat één kleur johquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb twee kleuren lichte handdoeken: witte en gele, maar die vormen samen één stapel.
Dat lijkt ie minder in de weg te zittenquote:
Nèh, luiquote:
Nee, gewoon vitaminenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ze zit al fors aan antidepressiva en tig andere pillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |