Trusten Bos en veel succes morgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar bed, morgen sollicitatiegesprek, dus zal mijn nette kleren alvast klaarhangen.
Ik ben Fok nietquote:
Proppuhquote:
Succes morgenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar bed, morgen sollicitatiegesprek, dus zal mijn nette kleren alvast klaarhangen.
af en toe. Hij is ook al eens getest op autisme, maar dat werd niet geconstateerd. Ook al aan hypersensitiviteit gedachtquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft ie vaker last van dingen die ineens anders zijn, spontane plannen, dingen die op n verkeerde plek staan?
Ik hoop voor hem dat het beter gaat dan bij mij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe. Hij is ook al eens getest op autisme, maar dat werd niet geconstateerd. Ook al aan hypersensitiviteit gedacht
er zijn heel veel stoornissen ( groot en klein) waar structuurwisselingen zulk gedrag opleverenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe. Hij is ook al eens getest op autisme, maar dat werd niet geconstateerd. Ook al aan hypersensitiviteit gedacht
wat heb jij danquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat het beter gaat dan bij mij.
Van alles wat maar als het puntje bij het paaltje komt niks, ben op zoveel getest maar niks is er uitgekomen.quote:
wij waren een tijd bang dat ie toch iets heeft meegekregen van de meegemaakte megaissues die ik met vrouwlief had toen ze nog PND hadquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zijn heel veel stoornissen ( groot en klein) waar structuurwisselingen zulk gedrag opleverenmaar tkan ook gewoon zijn dat ie lastig went aan dingen
daar hebben ze tegenwoordig hele hippe combinatielabels voorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van alles wat maar als het puntje bij het paaltje komt niks, ben op zoveel getest maar niks is er uitgekomen.
Ligt eraan, tel je astma als ziekte?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik de enige gezonde (*ahum) hier?
Neequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
ik ben te zwaar maar verder gezondquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
Dan zou die van mij wel heel vaag zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar hebben ze tegenwoordig hele hippe combinatielabels voor
Nou he!quote:
Oh jammer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hard gewerkt vandaag en bowlen ging niet echt goed dus viel een beetje tegen. Dat is zeker leuk
XD Mentaal iig nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
tzou ook iets in de hechting kunnen zijn idd.. Hechtingsproblematiek klinkt heel heftig en zwaar maar dat is er ook in heel veel verschillende vormen en verschijningenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij waren een tijd bang dat ie toch iets heeft meegekregen van de meegemaakte megaissues die ik met vrouwlief had toen ze nog PND had
Dat is zeker ja... Hechtingsproblematiek is vaak heel complex en idd in heel verschillende vormenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tzou ook iets in de hechting kunnen zijn idd.. Hechtingsproblematiek klinkt heel heftig en zwaar maar dat is er ook in heel veel verschillende vormen en verschijningen![]()
beweer overigens niet dat ie iets heeft hoorvertel gewoon wat ik erover weet
ik riep vanavond tegen de vrouw dat ie soms toch wat autisme kenmerken heeftquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tzou ook iets in de hechting kunnen zijn idd.. Hechtingsproblematiek klinkt heel heftig en zwaar maar dat is er ook in heel veel verschillende vormen en verschijningen![]()
beweer overigens niet dat ie iets heeft hoorvertel gewoon wat ik erover weet
subtiel koentjequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik riep vanavond tegen de vrouw dat ie soms toch wat autisme kenmerken heeft
domdomdom
Nog snel een kusje voor jouquote:
yep, ik moet intussen toch weten dat ik iedere uitspraak eerst op een gouden weegschaaltje moet leggen voordat ik het zegquote:
Roept Toek ook regelmatig tegen mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik riep vanavond tegen de vrouw dat ie soms toch wat autisme kenmerken heeft
domdomdom
Maar dat mag ie niet doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
na en tijdens ruzies schiet tegenwoordig Wok nogal eens door m'n hoofd
maar ik vermoed dat dat bij jullie geen ruzie veroorzaaktquote:
quote:
Bijna donderdagquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
Eén dag vrij, één dag werken, en dan weekend
ik ook tegen mnquote:
Schieten, ook dat kan Wokquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
na en tijdens ruzies schiet tegenwoordig Wok nogal eens door m'n hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |