Ik ken het, nou ja ik wil het niet maar mijn lijf welquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
pff morgen weer vroeg opik wil slapen als ik zulke lange dagen werk
Zet dat lulijzer dan uitquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Goffer, belt ze me op (geen idee waarom), maar ik kan niet opnemen, dus ik sms meteen dat dat niet kan en nu belt ze al voor de 4e keer
Dan kan niemand je meer bereiken. Wel een beetje draconisch.quote:
ja vannachtquote:
Beter wel jaquote:
Dus dat:quote:
Maar ze is echt heel aardig en zo, alleen moet ze eens niet zo zeuren en het eens wat gemakkelijker voor haarzelf maken...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan niemand je meer bereiken. Wel een beetje draconisch.
Je kan beter één keer opnemen en die figuur eens goed de waarheid zeggen.
truste LLquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook eens mijn bedje opzoeken
Tot morgen liefjes
Nog 1 uur en 8 minutenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen liefjes
Trusten meisquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen liefjes
ze waren lief vandaagquote:
Goed geregeld... ik moet 2 dagen werken en dan weekendquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Yuki het volgende:
Eén dag vrij, één dag werken, en dan weekend
Slaap Lekker LLquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Tot morgen liefjes
Hey Enfequote:
Zeg dat tegen haar danquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ze is echt heel aardig en zo, alleen moet ze eens niet zo zeuren en het eens wat gemakkelijker voor haarzelf maken...
Ik dus ook, morgen nog 6.5 uur en vrijdag zeker nog 8.5 uurquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed geregeld... ik moet 2 dagen werken en dan weekend.
helaasquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Koen66 het volgende:
@LDG: ik las je post verkeerd, dacht dat je al weekend had
Ja zeg, dan denkt ze dalijk ook nog dat ze ruzie met mij heeftquote:
Morgen van half negen tot half vijf en vrijdag van half negen tot vijf, maar dan wel thuisquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook, morgen nog 6.5 uur en vrijdag zeker nog 8.5 uur
ik heb het laatste dagen ook erg drukquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helaasben doodop en er onwijs aan toe... Maar helaas staan er nog twee loeizware drukke dagen te wachten...
niet zo vroeg als ik eruit moetquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
pff morgen weer vroeg opik wil slapen als ik zulke lange dagen werk
Je moet goed beseffen dat "zij heeft ruzie met jou" iets anders is dan "jij hebt ruzie met haar"quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja zeg, dan denkt ze dalijk ook nog dat ze ruzie met mij heeft
wat was er gebeurt dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef Koen66 het volgende:
ik snel terugrijden van werk naar huis om zoonlief nog ff bezig te kunnen zien tijdens voetbaltraining is ie daar helemaal doorgedraaid en wilde het veld niet op...... so far de training
Dat zijn ook nog wat uurtjes maar ik heb er hier ook al wel genoeg op zitten deze week, haal de 40 wel weer makkelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen van half negen tot half vijf en vrijdag van half negen tot vijf, maar dan wel thuis.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet goed beseffen dat "zij heeft ruzie met jou" iets anders is dan "jij hebt ruzie met haar"
geen idee, hij gaat soms helemaal gestrekt en wil niks meer.... kan veranderingen slecht handelen, ipv normaal trainen op het kunstgrasveld gingen ze nu een partijtje spelen op het normale veldquote:
neequote:Op woensdag 18 mei 2011 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zo vroeg als ik eruit moet
Krijg je die uren ook dubbel betaald dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
Ik haal er precies 30 uur deze week.
Voelt of ik er al 60 gehad heb
Hier meer alsof ik al een paar dagen no stop wakker benquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
Ik haal er precies 30 uur deze week.
Voelt of ik er al 60 gehad heb
Omg, die sms terug:quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Goffer, belt ze me op (geen idee waarom), maar ik kan niet opnemen, dus ik sms meteen dat dat niet kan en nu belt ze al voor de 4e keer
Mooiquote:
Daar moet een zetpil inquote:
Hard gewerkt vandaag en bowlen ging niet echt goed dus viel een beetje tegen. Dat is zeker leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MooiMet mij ook goed, lekker dagje gehad
![]()
Bij de verjaardag van het zoontje van een vriendin geweest, die werd 1 jaarZo leuk
![]()
Hey Muckquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef Muck het volgende:
Tijd om wakker te worden op de bank, ik moet zo naar bed
morgen al helemaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neemaar jij hebt sowieso geen gangbare werktijden
heeft ie vaker last van dingen die ineens anders zijn, spontane plannen, dingen die op n verkeerde plek staan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, hij gaat soms helemaal gestrekt en wil niks meer.... kan veranderingen slecht handelen, ipv normaal trainen op het kunstgrasveld gingen ze nu een partijtje spelen op het normale veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |