SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
LDGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]rood oranje geel groen blauw paarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de bruine eet ik tussedoor op want die passen niet bij de regenboog
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Je gaat NU eerst met een GOED verhaal komen waarom jij een hondentrimster in je whatever-contacten hebt zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:31 schreef DaMart het volgende:
Toch tof hoe sommige problemen zichzelf oplossen... ik zat heel erg te twijfelen wanneer ik de hondentrimster die geen fatsoenlijk Nederlands kan typen uit mijn Paiq-contacten zou gooien... ik hoef daar niet meer over na te denken... ze was me voor.
Omdat je zelf je matches niet kunt uitzoeken, dat doet de site voor je... en die dacht dus dat ik wel met een hondentrimster wilde datenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat NU eerst met een GOED verhaal komen waarom jij een hondentrimster in je whatever-contacten hebt zitten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Muck
KGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Omdat ze goed is in bed, hoop ik voor hem... want anders snap ik het ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat NU eerst met een GOED verhaal komen waarom jij een hondentrimster in je whatever-contacten hebt zitten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
KGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Same herequote:Op woensdag 18 mei 2011 23:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik maak regenbogen van m&m'sen eet ze dan in die volgorde op
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
rood oranje geel groen blauw paarsde bruine eet ik tussedoor op want die passen niet bij de regenboog
Flesquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Okee, iedereen die vindt dat een datingsite een goed idee voor mij is, NU opstaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je zelf je matches niet kunt uitzoeken, dat doet de site voor je... en die dacht dus dat ik wel met een hondentrimster wilde daten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]Zeker weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Nee manquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, iedereen die vindt dat een datingsite een goed idee voor mij is, NU opstaan.
Ik denk dat jij je daar prima zou vermaken hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, iedereen die vindt dat een datingsite een goed idee voor mij is, NU opstaan.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
FlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi KG
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
*vooral NIET opstaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaaa dat denk ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar prima zou vermaken hoor.
Je kunt je waarschijnlijk goed uitleven met de hondentrimsters en verwante beroepsgroepenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaaa dat denk ik ookVoor een avondje, mits VEEL bier.
Nou ja, als je pussy shaving meetelt kunnen we er over pratenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt je waarschijnlijk goed uitleven met de hondentrimsters en verwante beroepsgroepen.
IJsthee in je neus is niet lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als je pussy shaving meetelt kunnen we er over praten
Is dat een vak dan? Ik dacht meer aan een norm namelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als je pussy shaving meetelt kunnen we er over praten
Ben jij van de andere club dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |