Kom een keer langs, heb er genoeg staan: Schotse warmhoudertjesquote:
Da's een mooie collectiequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom een keer langs, heb er genoeg staan: Schotse warmhoudertjes
Of kom ook naar Islay komende week, je zit er vlakbij...
o.a. ook nog:quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:09 schreef cafca het volgende:
Rod Stewart - sailing
Christopher Cross - Sailing
Gerry & the Pacemakers - ferry cross the Mersey
Splitsing - Wind en zeilen
Fungus - Kaapren Varen
Lyle Lovett - If I had a boat
Katie Melue - If I were a sailboat
World Party - Ship of Fools
Waterboys - fisherman's blues
Fairport Convention - a sailor's life
Mijn favoriet sinds ik een paar jaar geleden een geweldige tour daar heb gehad:quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom een keer langs, heb er genoeg staan: Schotse warmhoudertjes
Of kom ook naar Islay komende week, je zit er vlakbij...
Ik heb nu een laphroaig quarter cast staan en die is heerlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
Mijn favoriet sinds ik een paar jaar geleden een geweldige tour daar heb gehad:
http://www.whiskybase.com/distillery.php?merkid=52
Ja die is fijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb nu een laphroaig quarter cast staan en die is heerlijk
Het gaat om een solo album van de zanger van een bekende jaren 90 bandquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:32 schreef cafca het volgende:
ik luister momenteel naar het (nieuwe) album Ukelele Songs. Van wie?
Yup..quote:
Ik één keer. Na bijna drie uur ben ik weggegaan, ze gingen maar door. Hij was natuurlijk ook knetter dronken, dat werd een beetje gênant.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef pipster het volgende:
Ik weet dat GBV niet meer bestaat, om een of andere reden heb ik ze helaas nooit live gezien.
Wie dit? Schrijft toch ook wel aardig wat nummers, maar vast niet zo veel als de heer Pollard.quote:is an American alternative rock musician and songwriter. A founding member of the groups
,
and
,
is credited[1] with helping to pioneer the lo-fi style of rock music in the late 1980s and early 1990s.
was born in Dayton, Ohio and was raised in Jackson, Michigan and Westfield, Massachusetts.
Het is bij hem toch ongeveer één bier per nummer, dus dat wordt wel wat als je dertig nummers gaat spelen.quote:Ik één keer. Na bijna drie uur ben ik weggegaan, ze gingen maar door. Hij was natuurlijk ook knetter dronken, dat werd een beetje gênant.
Lou it is.quote:Lou Barlow?
Op zich was Billy niet zo gek, behalve dat hij uit Engeland komt... Bands Sebadoh, Dinosaur Jr. en het niet onverdienstelijke Folk Implosion.quote:Ik zat weer te moeilijk te denken Wat is de 3e band? Sentridoh? dat is toch meer solo.
Oja, die is er ook nog.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef pipster het volgende:
Bands Sebadoh, Dinosaur Jr. en het niet onverdienstelijke Folk Implosion.
Inderdaad.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Enige andere nummer dat ik nog ken is no aloha
quote:
Noobie +1quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Do You Love Me Now Jr? Heb toevallig de Divine hammer CD-single
Yup. ranja + 1quote:
7 November 2001. Mijn verjaardagquote:
Heel erg jammerquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch wel erg jammer dat zulke programma's er niet meer zijn.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
ze lijken alle 5 op beau van erven dorens
ik ken de hype ook niet zo goed, het was gewoon een gok/kickquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:45 schreef ranja het volgende:
[..]
ehm, nee. de persoon in de roze broek is toch echt een meisje
tweede lettergreep klinkt alsquote:
Maar minder leuk dan bassistesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Gitaristes zijn over het algemeen leuker dan gitaristen
en drummistes?quote:
ken de muziek vaak wel, maar niet hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef ranja het volgende:
[..]
en drummistes?
Jammer dat zo weinig mensen Nederlandse bands kennen hierEen hoop geklaag soms over zogenaamde dwdd of 3fm bands maar niemand kent ze eigenlijk, blijkbaar.
Ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef ranja het volgende:
[..]
en drummistes?
Jammer dat zo weinig mensen Nederlandse bands kennen hierEen hoop geklaag soms over zogenaamde dwdd of 3fm bands maar niemand kent ze eigenlijk, blijkbaar.
Dat heeft bij mij dan ook wel een reden meestalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef ranja het volgende:
[..]
en drummistes?
Nee, dat vind ik zo verschrikkelijk...quote:
quote:Zag ze gisteren spelen in het voorprogramma van Dazzled Kid. Ze waren een stuk beter dan de hoofdattractie, die me sterk aan het muzikale equivalent van Sesamstraat deed denken.
Deze EP is veelbelovend, maar ik mis iets avontuurlijks. [..]
Maar, zoals gezegd, dat komt dus nog. De remmen zullen los gaan. Let maar op.
oh housesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo verschrikkelijk...
Stukje review van de ep op rym.
[..]
Ik ken niet zoveel leuke drummistes.quote:
Mja was ik bij in Vera, na een nummer Houses vond ik het wel genoeg. Dazzled Kid vond ik leuker, maar sowieso wat te gladjes voor me. En ik ga niks zeggen over je 'typfout'.quote:
Nope maar je zit wel in de goeie hoek met die observatiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:40 schreef ranja het volgende:
The Ex? zie ineens een logootje staan links onderin.
Nee dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:42 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Nope het is wel echt een band. Met een flinke frontman/zanger/schreeuwer.
Haha hij lijkt er wel op haast ja. Maarrem nee dus. Nieuwe album van ze komt begin juni uit... En als ze in Amerika op tv komen wordt de naam nog wel eens gecensureerd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee dus.![]()
Ik vond het eigenlijk al een beetje een te nette foto.
quote:is een Nederlandse Hardcore Act. De act werd in 1992 opgericht door Rob Fabrie en ging deel uitmaken van Rotterdam Records dat in handen is van DJ Paul Elstak. In 1992 kwam de act met het album
Deze plaat was één van de eerste echte "Gabberhouse" platen, en luidde officieel het begin in van de Nederlandse hardcore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:59 schreef Burnett het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hey I know what to do
I'm gonna fuck fuck fuck fuck you
Fuck you
Ya I know what to do
I'm gonna fuck fuck fuck fuck you
Fuck you I'm gonna
quote:I do believe in a higher power
I been loving you for a long time
Me and my guitar
Hit him like a freight train, moving
So this is christmas
Go your own way
I see your true colors
If it makes you happy
That you're going with another guy
Can't tell me it's not worth dying for
Desperado
Sing blue silver, uuh
Ain't no sunshine when she's gone
Though anyday now secrets e-end, then again
All I want is you
Abandonado, e não me abandonei
I just wanna go back to blue
How I criiieeeeIIIEEEEEiieeed
All my friends think I'm ugly, I got a masculine face
So help me Jesus
Remix to the remix ignition, hot and fresh out the kitchen
Tell my boy that daddy's so proud of him
Well this is our last embrace
And the station master's shifting cards
We zullen doorgaan
Shout, shout, let it all out
And dreams of yesterday
I don't wanna let you go, I want someone to love me
Girls on film
Just a drop of water in an endless sea
I can't give anymore
Come together, right now
Psycho Killer, ah Qu'est-ce que c'est
Into the mystic
Most of my days are spent alone
Pain throws your heart to the ground
A place of love and mysteries, I'll be there anytime
En je moet haar wel vertrouwen, want zij houdt al jouw gedachten in haar hand
Radiohead - Creepquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb hiervoor mij liggen "what's up 2 - more greatest rock hits of the 90s" uit 1994 ik wil graag 8 van de 20 liedjes die hierop staan. (degene die de 8ste noemt krijgt de punten)
Jan Mulder heeft gelijk: die montage begint zo langzamerhand hemeltergend lang te duren met een aantal tenenkrommend beroerde bijdragen (hallo Thé Lau)...quote:
Ik vind het ook veel te lang duren, zeker als je het vergelijkt met de minuut die de bands mogen spelen. Niet dat ik dat laatste zo erg vind, die minuut is ruim voldoende voor een indruk en als dat interessant is kijk ik zelf wel verder. Van veel bands hoef ik niet meer dan die minuut te horen.quote:Op zondag 22 mei 2011 08:49 schreef schaap001 het volgende:
Jan Mulder heeft gelijk: die montage begint zo langzamerhand hemeltergend lang te duren met een aantal tenenkrommend beroerde bijdragen (hallo Thé Lau)...
Ik vond het leuker als Triggerfinger zelf.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:58 schreef lubje25 het volgende:
Die vent van Triggerfinger deed het dan wel weer goed
quote:Op zondag 22 mei 2011 18:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pure gokjes:
Ugly Kid Joe - Cats in the cradle
Faith No More - EpicStaat op What's Up 2
R.E.M. - Losing my religion
Spin Doctors - Two princes
Red Hot Chili Peppers - Under the bridge
Buffalo Tom - Mineral
Tori Amos - Cornflake girlStaat op What's Up 2
Hmpff weet niks van Buffalo Tom, die anderen kan ik wel raden denk ikquote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Gambolputty het volgende:
Amos & the Peppers hebben trouwens een nummer van iemand anders geleend op deze cd.
Huh? The Peppers hebben toch Under the Bridge op de cd staan? Dat rekende je net namelijk goed.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Gambolputty het volgende:
Amos & the Peppers hebben trouwens een nummer van iemand anders geleend op deze cd.
Burnett +1quote:Op zondag 22 mei 2011 19:45 schreef Burnett het volgende:
Faith No More - easy
Buffalo Tom - taillights fade
Tori Amos - smells like teen spirit
Klopt...zat te dutten..quote:Op zondag 22 mei 2011 20:06 schreef Blogman het volgende:
Gambolputty bedoelde Faith No More. Volgens mijn berekeningen heeft Burnett het correct.
Zie je wel, het kan meevallen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:25 schreef HapselFlap het volgende:
Oke deze is easy:
50 cent
Lady GaGa
Martin Solveig
Ke$ha
Katy Perry
Nee, die hebben ook een nieuwe.quote:
Die nieuwe lijkt er iig totaal niet opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, die hebben ook een nieuwe.
Volgens mij stond die plaat op de luisterpaal.
Ja maar op die nieuwe staat een iets andere hondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, die hebben ook een nieuwe.
Volgens mij stond die plaat op de luisterpaal.
Na zeven jaar weer uit de motten ballen.quote:
quote:Tom bo li d, say de moi ya
Yeah, jambo, jumbo
Way to party, o we goin'
Oh jambali
Tom bo li d, say de moi ya
Yeah, jambo, jumbo!
Nope, dit was 11 jaar eerder een zomerhit. 1989, dus.quote:
Dat was dan weer nog 2 jaar eerder.quote:
Echt wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ehhhm, nee. Het is gewoon de originele Spaanse tekst, alleen de titel is anders.
Ik ben er voor de rest van de avond vandoor, maar er is vast wel iemand die het herkent.
Yeah, nog vijf te gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Arn0 het volgende:
Goh, heb meerdere keren in het topic gepost. Denk dat deze namen er sowieso zijn:
- Pulp
- Sufjan Stevens (oke, moest je voor reserveren maar goed)
- Animal Collective
- John Cale
- The National
Ook allebei. Ach vooruit, roep ook maar wat dingen die ik kut vind als je wilt hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Low?
Even denken wat er ook alweer allemaal komt... En ik heb geen idee waar je heen gaat want ik ken jouw smaak niet.
Gang Gang Dance?
FF en PJH wel, DFA1979 helaas nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef Arn0 het volgende:
Nu de gokjes: Fleet Foxes, PJ Harvey, Death From Above 1979.
Jeps dat is tien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nouja, ik weet ook niet zo goed uit m'n hoofd wat er allemaal komt... maar van die twee bands wist ik het zeker. Ohja, Perfume Genius komt ook, toch?
Komen wel ja, maar net te laat helaasquote:
Altijd het nadeel van die lijstjes vragen als dit, maar had ff geen inspiratie (en moet mijn tas inpakken tussendoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef Arn0 het volgende:
Verdorie. Had even moeten wachten met mijn post
Yeah, tegenover Interpol, maar die heb ik al vaker gezien. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:52 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ralfseltje +1
Staan dit jaar ook op Primavera.
quote:The outfit specialized in vicious hardcore early on -- building a huge following among skateboarders, lending a major hand in the creation of skatepunk -- before turning their focus eventually to thrash metal.
pipster +1quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:09 schreef pipster het volgende:
Hmmm, of gezien de voorgaande vragen Suicidal Tendencies.
Over welke band gaat deze rockumentary?quote:The film begins by listing the headlining acts of the Super Rock festival held in Japan in 1984: Scorpions, Whitesnake, and Bon Jovi, all of whom have gone on to sell millions of records, except one,.
Afgelopen weekend Anvil, Spinal Tap en Some kinda monster gekeken met een groepje, de overlap in de drie films is soms beangstigend.quote:Anvil?
quote:The guitarist envisionedas the first part of a four- or five-hour work to be played by a full symphony orchestra
Stonehenge?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:40 schreef bartrid het volgende:
Yup, bewijst maar weer hoe briljant Spinal Tap is
Titel van dit nummer?
[..]
Nee, wel uit Spinal Tap. Soloquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:45 schreef pipster het volgende:
Lol, na een serieus verhaal de titel onthullen, Lick my lovepump
quote:My baby fits me like a flesh tuxedo
I'd like to sink her with my pink torpedo
Wat een poëzie.quote:Big Bottom
zal wel The Simpsons zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef bartrid het volgende:
Nee, dit is een cartoon serie die al jaaaren bestaat.
Harry Shearer: Shearer provides voices for Mr. Burns, Waylon Smithers, Ned Flanders, Reverend Timothy Lovejoy, Kent Brockman, Dr. Julius Hibbert, Lenny Leonard, Principal Skinner, Otto Mann, Rainier Wolfcastle, Dr. Marvin Monroe and many othersquote:
Jostiband?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:15 schreef belsen het volgende:
Tot welke groep traden Judith Peters en Danny Nicolay onlangs toe?
quote:During the 1968 recording sessions for The Beatles (also referred to as the White Album), Harrison began working on a song that eventually became known as "Something". The song's first lyrics were adapted from the title of an unrelated song by fellow Apple artistcalled "Something in the Way She Moves"
Twee leden van een Apple band. Welke band?quote:1947-1975 (aged 27)
1947-1983 (aged 36)
Norrage +1quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:26 schreef Norrage het volgende:
Fiona Apple toch gewoon
(goede vervolgvraag)
Tsja als ik door ga met de vrouwelijke artiesten kop jij ze natuurlijk inquote:
quote:is an indie pop/indie rock band from Los Angeles, California.[1] The band first played together in October 2009. Members Mark
(vocals, keyboards, piano, synthesizers, guitar, programming, percussion), Mark Pontius (drums and extra percussion), and Cubbie Fink (bass and backing vocals) formed the band while in their mid-twenties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |