Kom een keer langs, heb er genoeg staan: Schotse warmhoudertjesquote:
Da's een mooie collectiequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom een keer langs, heb er genoeg staan: Schotse warmhoudertjes
Of kom ook naar Islay komende week, je zit er vlakbij...
o.a. ook nog:quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:09 schreef cafca het volgende:
Rod Stewart - sailing
Christopher Cross - Sailing
Gerry & the Pacemakers - ferry cross the Mersey
Splitsing - Wind en zeilen
Fungus - Kaapren Varen
Lyle Lovett - If I had a boat
Katie Melue - If I were a sailboat
World Party - Ship of Fools
Waterboys - fisherman's blues
Fairport Convention - a sailor's life
Mijn favoriet sinds ik een paar jaar geleden een geweldige tour daar heb gehad:quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom een keer langs, heb er genoeg staan: Schotse warmhoudertjes
Of kom ook naar Islay komende week, je zit er vlakbij...
Ik heb nu een laphroaig quarter cast staan en die is heerlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
Mijn favoriet sinds ik een paar jaar geleden een geweldige tour daar heb gehad:
http://www.whiskybase.com/distillery.php?merkid=52
Ja die is fijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb nu een laphroaig quarter cast staan en die is heerlijk
Het gaat om een solo album van de zanger van een bekende jaren 90 bandquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:32 schreef cafca het volgende:
ik luister momenteel naar het (nieuwe) album Ukelele Songs. Van wie?
Yup..quote:
Ik één keer. Na bijna drie uur ben ik weggegaan, ze gingen maar door. Hij was natuurlijk ook knetter dronken, dat werd een beetje gênant.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef pipster het volgende:
Ik weet dat GBV niet meer bestaat, om een of andere reden heb ik ze helaas nooit live gezien.
Wie dit? Schrijft toch ook wel aardig wat nummers, maar vast niet zo veel als de heer Pollard.quote:is an American alternative rock musician and songwriter. A founding member of the groups
,
and
,
is credited[1] with helping to pioneer the lo-fi style of rock music in the late 1980s and early 1990s.
was born in Dayton, Ohio and was raised in Jackson, Michigan and Westfield, Massachusetts.
Het is bij hem toch ongeveer één bier per nummer, dus dat wordt wel wat als je dertig nummers gaat spelen.quote:Ik één keer. Na bijna drie uur ben ik weggegaan, ze gingen maar door. Hij was natuurlijk ook knetter dronken, dat werd een beetje gênant.
Lou it is.quote:Lou Barlow?
Op zich was Billy niet zo gek, behalve dat hij uit Engeland komt... Bands Sebadoh, Dinosaur Jr. en het niet onverdienstelijke Folk Implosion.quote:Ik zat weer te moeilijk te denken Wat is de 3e band? Sentridoh? dat is toch meer solo.
Oja, die is er ook nog.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef pipster het volgende:
Bands Sebadoh, Dinosaur Jr. en het niet onverdienstelijke Folk Implosion.
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |