Lijkt me niet zo lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
[..]
De oudste is 3,5 heeft vanmiddag te lang geslapen, suikerspinnen heb je tegenwoordig in een potje.
Moet dat nou.quote:
Ik begrijp dat jij voorstander bent van overheidsinterventie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat er alweer op te wachten
Maar beste Koos, zolang er inkomensverschillen in een samenleving zijn, zal het voor starters altijd lastig zijn meteen betaalbare woonruimte te vinden.
Smaakt goed. Je kunt het niet bewaren het zakt dan helemaal in. En bier drinkt hij niet meer nadat hij is betrapt met het leeglurken van lege flesjes bier.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker
Maar 3,5 is nog iets te jong voor Red Bull, dan moet je het bij bier houden.
Je kan wel, hoe complex en protectionistisch de markt ook is, accepteren dat er geen optimale woonruimte voor elk individu is en het niet de taak is van de overheid woonruimte te garanderen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar kun je het op gooien inderdaad, maar de complete huursector in Nederland is zo verrot omdat het zo halfbakken is. Marktwerking wordt door protectionisme bemoeilijkt, wat ervoor zorgt dat er een heleboel problemen die er al zijn in stand worden gehouden.
Nederland zit gewoon met veel problemen op de woningmarkt. Dat kun je niet allemaal maar terugschuiven op de simpele 'eigen verantwoordelijkheid'-leus van de VVD.
Word.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:36 schreef eriksd het volgende:
Maar Friek, ook al is de woningmarkt momenteel helemaal bagger met een grote chaosregelingenoerwoud, als dat allemaal weg is zal je nog steeds houden dat huurprijzen in geliefde gebieden te hoog liggen voor starters.
Nee, ik constateer een feit: vraag creert prijzen die voor starters te hoog is. Jammer dan, zo werkt economie nou eenmaal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij voorstander bent van overheidsinterventie?
Dat is weer zo'n onzin.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij voorstander bent van overheidsinterventie?
Nee, integendeel. Overigens ontken ik niet dat de prijs relatief hoog blijft voor starters, ongeacht deregulering.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, ik constateer een feit: vraag creert prijzen die voor starters te hoog is. Jammer dan, zo werkt economie nou eenmaal.
Ik begrijp dat jij alles kapot wil reguleren?
Of erger; rijke doorstromers weren uit de beste appartementen omdat deze verplicht aan starters vergeven moeten worden. Alsof het erg is dat je als starter niet meteen je droomkaveltje kunt inrichten met een vrijstaande woning in het Groene Hart.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, ik constateer een feit: vraag creert prijzen die voor starters te hoog is. Jammer dan, zo werkt economie nou eenmaal.
Ik begrijp dat jij alles kapot wil reguleren?
Wie is deze aanklacht tegen de tirannie van de gezichtssymmetrie ook alweer?quote:
Mooi zo. De drempel zal wellicht wat kleiner worden maar een appartement in het centrum van Amsterdam zal er voor een starter in een transparante markt niet inzitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Overigens ontken ik niet dat de prijs relatief hoog blijft voor starters, ongeacht deregulering.
Hij kan de pot op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
Ben nu naar de directeur van een Sociale Dienst aan het luisteren die vragen aan het beantwoorden is van raadsleden. Echt iets voor jullie rechtsen.
Geef eens een kekke quote, pennenlikkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
Ben nu naar de directeur van een Sociale Dienst aan het luisteren die vragen aan het beantwoorden is van raadsleden. Echt iets voor jullie rechtsen.
Vast zo'n stereotype verzuurde ambtenaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
Wat moet 't voorstellen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
Ik luister dit nu en word er niet echt vrolijk van:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |