Niet alles van vroeger is beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef tong80 het volgende:
Intenet is dus nog steeds in de hand van de onwetende jongeren.
Niet iedereen op Fok heeft zoals jij de krijt-periode hoogstpersoonlijk meegemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef tong80 het volgende:
Je vindt Viola Holt en Rob Scholte ook beter dan Picasso en van Gogh ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet iedereen op Fok heeft zoals jij de krijt-periode hoogstpersoonlijk meegemaakt
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:43 schreef Homdeck het volgende:
ik vind scholte en van gogh allebei wel redelijk, alleen ze missen beide iets...
/tong80
Blijkbaar zijn er ook genoeg onwetende opa's die menen dan Fawlty Towers anno 2011 nog steeds de beste komedie is. Als er zich iets de laatste jaren heeft ontwikkeld zijn het wel televieseries. En zeggen dat Fawlty Towers zo'n onbekende underdog is is al helemaal onzinquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef tong80 het volgende:
Hoi.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef fwokker het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er ook genoeg onwetende opa's die menen dan Fawlty Towers anno 2011 nog steeds de beste komedie is. Als er zich iets de laatste jaren heeft ontwikkeld zijn het wel televieseries. En zeggen dat Fawlty Towers zo'n onbekende underdog is is al helemaal onzin
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben 28 jaar en vind Fawlty Towers anno 2011 nog steeds de beste komedie serie.
Groetjes,
FireFox1
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 20 jaar en Fawlty Towers is de enige comedieserie waar ik nog steeds constant om moet lachen.
Ha opa, tijd om Arrested Development te gaan kijken en dan kan je weer een paar jaartjes mee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben 28 jaar en vind Fawlty Towers anno 2011 nog steeds de beste komedie serie.
Groetjes,
FireFox1
Niet zo druk maken over televisie series jochie!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:53 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ha opa, tijd om Arrested Development te gaan kijken en dan kan je weer een paar jaartjes mee.
Als het goed is heeft iedereen eerlijk gestemd. Dat hoop ik tenminste. Die disclaimer stond niet voor niets bij elke ronde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook komt dat hier meer mensen South Park (beter) kennen dan Fawlty Towers. Is ook niet zo raar aangezien deze serie uit eind jaren '70 komt.
South Park mag eigenlijk niet eens in de schaduw van Fawlty Towers staan.
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Waarom verloor die dan van South Park in de halve finale? Dan zou Real eigenlijk dus ook de terechte winnaar van de Champions's League zijn.
Natuurlijk zijn er veel lauwe reacties op de finales. Cynisme is nou eenmaal de standaard bui van de gemiddelde internetter.
[..]
Dat kon je in de halve finale. Maar het had weinig uitgemaakt.![]()
Leg die ontwikkeling eens uit ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef fwokker het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er ook genoeg onwetende opa's die menen dan Fawlty Towers anno 2011 nog steeds de beste komedie is. Als er zich iets de laatste jaren heeft ontwikkeld zijn het wel televieseries.
Wat dacht je van Charlie Chaplin of Buster Keaton (maar dat is meer slapstick). Comedy Capersquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg die ontwikkeling eens uit ?
Mijn grootste comedy-held is WC Field uit 1920.
Stan Laurel en Oliver Hardy kunnen ook niet meer ?
Ik vind Chaplin zelf dus echt zo ontzettend niet grappig. Echte flauwe slapstick humor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dacht je van Charlie Chaplin of Buster Keaton (maar dat is meer slapstick). Comedy Capers
Zo jij bent ouder dan ik dachtquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg die ontwikkeling eens uit ?
Mijn grootste comedy-held is WC Field uit 1920.
Stan Laurel en Oliver Hardy kunnen ook niet meer ?
Shit, ik was al bang dat mensen 30 series die ik niet gezien heb op gingen noemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:36 schreef Mike het volgende:
lol, ik denk dat juist All in the Family de eerste sitcom was die enige diepgang had. Maar dan hebben we het dus over de jaren 70.
Mja, die serie was een mijlpaal in de tv geschiedenis. Het heeft weinig zin om een betoog over diepgang in series te houden als je geen idee hebt wat er voor de jaren 90 gebeurde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:42 schreef fwokker het volgende:
[..]
Shit, ik was al bang dat mensen 30 series die ik niet gezien heb op gingen noemen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
South Park
Maar meer omdat ik vind dat Scrubs niet mag winnen. Leuke komedie, zeker niet de "beste"
Friends was de enige terechte winnaar geweest. Ik schaam me voor de wansmaak hier op Fok![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi.
Groetjes,
FireFox1
Weet je wat ook een mijlpaal was in de tv geschiedenis? Arrested Developmentquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Mja, die serie was een mijlpaal in de tv geschiedenis. Het heeft weinig zin om een betoog over diepgang in series te houden als je geen idee hebt wat er voor de jaren 90 gebeurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: En ik zal er verder over ophouden want ik maak al veel te veel zeurposts in een niet echt discussie-topic
[ Bericht 3% gewijzigd door fwokker op 09-06-2011 20:18:02 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |