quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef CoJackso het volgende:
1 ] The Big Bang Theory - Scrubs
2 ] South Park - Fawlty Towers
Dat vind ik ook .... Scrubs vind ik een leuke serie, maar zeker niet de beste en The Big Bang Theory vind ik totaal niet bijzonder.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
Ook niet gedacht dat dit de halve finale zal zijn. Uit protest voor de wansmaak van de users hier, zal ik niet op no.1 stemmen. Beiden series horen absoluut niet thuis in een halve finale.![]()
Ken je klassiekers.quote:
Ik weet niet wat voor humor hebt, maar die zal zeker ver te zoeken zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:05 schreef RacerDKB het volgende:
2 ] South Park - Fawlty Towers
South Park of Fawlty Towers vond ik erg lastig, het is beide briljant maar totaal andere humor.
Scrubs past niet echt in het rijtje komedie, het is veel meer dan een komedie (heb alle afleveringen nu 3 keer gezien). Wat de Big Bang Theory hier doet is me helemaal niet duidelijk aangezien dat een makkelijke flauwe kutserie is
Big Bang is een flauwe kutseriequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:07 schreef Maxxxxy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor humor hebt, maar die zal zeker ver te zoeken zijn.
tssss.. Big Bang een flauwe kutserie
Er zijn er pakweg al 10 series uit waar ik harder om kan lachenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een heerlijke, vermakelijke, flauwe kutserie waar je heel hard om kunt lachen
Zou je me deze 10 series kunnen vertellen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn er pakweg al 10 series uit waar ik harder om kan lachen
Community is erg leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef Maxxxxy het volgende:
[..]
Zou je me deze 10 series kunnen vertellen?![]()
Want bij The Big Bang Theory lig ik al vak in de deuk.
Dan moet ik van die andere series wel dood neervallen van het lachen
On topic: Ik vind The Big Bang Theory een erg leuke serie, maar zullen zeker wel leukere en grappige series zijn. En zou het wel leuk vinden als je er een aantal van zou kan opnoemen, want dan heb ik weer wat kijk uurtjes
Married with childrenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef Maxxxxy het volgende:
[..]
Zou je me deze 10 series kunnen vertellen?![]()
Want bij The Big Bang Theory lig ik al vak in de deuk.
Dan moet ik van die andere series wel dood neervallen van het lachen
On topic: Ik vind The Big Bang Theory een erg leuke serie, maar zullen zeker wel leukere en grappige series zijn. En zou het wel leuk vinden als je er een aantal van zou kan opnoemen, want dan heb ik weer wat kijk uurtjes
Californication en HIMYM zijn inderdaad beter dan TBBT, of in ieder geval net zo grappig. De rest die je op noemt...vind ik niet bepaald grappiger. 30 Rock is erg leuk en had wel verdiend te winnenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Married with children
Friends
South Park
Fresh Prince
Californication
HIMYM
Everbody Loves Raymond
King Of Queens
According to Jim
Mr. Bean
And so on...
Heb net geteld, dus.....quote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:30 schreef feeling_sinister het volgende:
1] South Park- Scrubs
Onder protest, want Community had natuurlijk dik moeten winnen.
Wat had moeten winnen volgens jou dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:40 schreef TheZapster het volgende:
Allebei bagger
Scubs - Southpark
Southpark dan maar omdat Scrubs wel heel slecht is.
Wat mij betreft Allo Allo. Ik ben sowieso meer van de britse humor dan de amerikaanse.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat had moeten winnen volgens jou dan?
Ok. Dat verklaart het. Smaken verschillen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat mij betreft Allo Allo. Ik ben sowieso meer van de britse humor dan de amerikaanse.
Generatiekloof zal misschien ook een handje helpenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ok. Dat verklaart het. Smaken verschillen.
Friends de terechte winnaar vinden en dan een opmerking over de wansmaak van anderenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
South Park
Maar meer omdat ik vind dat Scrubs niet mag winnen. Leuke komedie, zeker niet de "beste"
Friends was de enige terechte winnaar geweest. Ik schaam me voor de wansmaak hier op Fok![]()
Sowieso opmerkingen maken over de smaak van iemand anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Friends de terechte winnaar vinden en dan een opmerking over de wansmaak van anderen
Wie had volgens jou dan moeten winnen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Friends de terechte winnaar vinden en dan een opmerking over de wansmaak van anderen
Arrested Development, Seinfeld of South Park.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie had volgens jou dan moeten winnen?
Smaken verschillenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Arrested Development, Seinfeld of South Park.
De serie's die Scrubs heeft uitgeschakeld zijn erg polariserend (ik gok dat je vooral op Friends en The Big Bang Theory doelt), voor elke fan is er 1 die er een hekel aan heeft. Scrubs heeft zijn fans maar de meeste mensen die ik ken worden er niet warm of koud van en stemmen dus vooral tegen de andere shows.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:19 schreef MrBarros het volgende:
South Park
hoewel ik wel verbaasd ben welke comedies scrubs allemaal heeft uitgeschakeld.
En ik quote deze ook want het is schandalig dat AD eruit vloog. Iedereen die stemt zonder de serie te kijken moet zich schamen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Scrubs
Omdat ik het wel tof vind indien een reeks meer dan 1 of 2 personages heeft die ik echt kan waarderen. De meesten die hier genoemd worden als "waardige" winnaars vind ik dat absoluut niet hebben, behalve Arrested Development uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:12 schreef FrankRicard het volgende:
Scrubs
Maar Coupling had natuurlijk moeten winnen.
Alleen jammer dat hij altijd die botoxkop, waarmee hij is getrouwd, overal laat meedoen.quote:
Mwa, voor de rollen die ze krijgt doet ze het best leuk. Ze moet alleen geen serieuze rollen doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij altijd die botoxkop, waarmee hij is getrouwd, overal laat meedoen.
Nou kom, als Jordan is ze leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij altijd die botoxkop, waarmee hij is getrouwd, overal laat meedoen.
eerste seizoenen: ja. Sinds ze die botoxkop heeft: neequote:
Alleen pre-botox (zoals hierboven ook al gezegd). Daarna was het enige leuke dat Dr. Cox er zelf ook af en toe naar refereerde dat hij het maar niets vondquote:
Dat wordt random bepaald door excel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef Madame_Paon het volgende:
De finale had tussen South Park en Fawlty Towers moeten gaan, maar die stonden tegenover elkaar in de halve finale, waardoor dat onmogelijk was (wie heeft dat bepaald?).
Maar dan ga ik toch echt voor South Park.
Het leven heeft niet stilgestaan na de jaren 70.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:15 schreef tong80 het volgende:
Fawlty Towers - All in the family
Ketters hier.
The Office europe - The Office Amercaquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Het leven heeft niet stilgestaan na de jaren 70.
Ja, maar die waren helaas al afgevallen. Als ik had moeten kiezen tussen Fawlty Towers en SP, had ik de eerste gekozen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:15 schreef tong80 het volgende:
Fawlty Towers - All in the family
Ketters hier.
Gezien de reacties op de finale, zal Fawlty Towers de enige juiste winnaar zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar die waren helaas al afgevallen. Als ik had moeten kiezen tussen Fawlty Towers en SP, had ik de eerste gekozen.
Ik stem hiermee in.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezien de reacties op de finale, zal Fawlty Towers de enige juiste winnaar zijn
Waarom verloor die dan van South Park in de halve finale? Dan zou Real eigenlijk dus ook de terechte winnaar van de Champions's League zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezien de reacties op de finale, zal Fawlty Towers de enige juiste winnaar zijn
Dat kon je in de halve finale. Maar het had weinig uitgemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar die waren helaas al afgevallen. Als ik had moeten kiezen tussen Fawlty Towers en SP, had ik de eerste gekozen.
Smaak....quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Waarom verloor die dan van South Park in de halve finale?
Ja dûh.quote:
Ik denk dat het ook komt dat hier meer mensen South Park (beter) kennen dan Fawlty Towers. Is ook niet zo raar aangezien deze serie uit eind jaren '70 komt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja dûh.Punt is dat die reacties dus misleidend zijn en er een reden is dat Fawlty Towers niet in de finale staat en SP wel
Sowieso de smaak...ik weet dat iedereen z'n eigen smaak mag hebben, maar ik snap gewoon niet dat iemand South park of Scrubs de beste comedy tv serie ooit vinden, lol. South park is een en al gescheld terwijl Scrubs zo vreselijk overdreven is ( in mijn mening ). Arrested Development, 30 rock of zelfs Friends waren verdiender geweest. Maar over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook komt dat hier meer mensen South Park (beter) kennen dan Fawlty Towers. Is ook niet zo raar aangezien deze serie uit eind jaren '70 komt.
South Park mag eigenlijk niet eens in de schaduw van Fawlty Towers staan.
Gezien alle reacties, is humor vooral een persoonlijke smaak geblekenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sowieso de smaak...ik weet dat iedereen z'n eigen smaak mag hebben, maar ik snap gewoon niet dat iemand South park of Scrubs de beste comedy tv serie ooit vinden, lol. South park is een en al gescheld terwijl Scrubs zo vreselijk overdreven is ( in mijn mening ). Arrested Development, 30 rock of zelfs Friends waren verdiender geweest. Maar over smaak valt niet te twisten
Friends?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sowieso de smaak...ik weet dat iedereen z'n eigen smaak mag hebben, maar ik snap gewoon niet dat iemand South park of Scrubs de beste comedy tv serie ooit vinden, lol. South park is een en al gescheld terwijl Scrubs zo vreselijk overdreven is ( in mijn mening ). Arrested Development, 30 rock of zelfs Friends waren verdiender geweest. Maar over smaak valt niet te twisten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |