abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:30:22 #31
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_96994564
HIV is iets anders dan AIDS he
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_96994714
Laat ze eerst maar eens komen met een goed gefundeerd artikel inclusief peer-reviews.
Tot die tijd is dit nieuws waardeloos, aangezien er zoveel wordt geroepen in de medische wereld. Voornamelijk om marketing redenen.

Daarnaast is 1 case totaal geen bewijs, voor een mogelijke zinvolle methode. Er geneest ook wel eens iemand van alvleesklierkanker, terwijl je daar normaliter dood van gaat.
Tevens zorgt medicatie voor een hogere incidentie en stamceltransplantatie is nou niet echt common procedure.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:36:52 #33
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96994825
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:34 schreef Ascendancy het volgende:
Daarnaast is 1 case totaal geen bewijs, voor een mogelijke zinvolle methode. Er geneest ook wel eens iemand van alvleesklierkanker, terwijl je daar normaliter dood van gaat.
Tevens zorgt medicatie voor een hogere incidentie en stamceltransplantatie is nou niet echt common procedure.
Dat heet divine intervention als we sommige mensen mogen geloven.

Ze waren pious enough.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:38:17 #34
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96994891
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:21 schreef HSG het volgende:

[..]

Hij bestaat niet. Het is een gedachtegang van de mens.
Of je leest wat ik schrijf. Ik ben zelf niet gelovig, dus je hoeft me niet te overtuigen. Ik ging gewoon in op de quote die ik maakte.
Ik heb geen signature.
pi_96994900
Waar kan ik laten testen of ik immuun ben voor HIV? Naar schatting 1 tot 3% van de bevolking dus...
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:39:03 #36
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96994927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:38 schreef n0ir het volgende:
Waar kan ik laten testen of ik immuun ben voor HIV? Naar schatting 1 tot 3% van de bevolking dus...
Zoek een Dark Room op, wacht een paar tijdje, doe een bloedtest et voila.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96994942
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat heet divine intervention als we sommige mensen mogen geloven.

Ze waren pious enough.
Pious?
En wat is sowieso het idee achter je post?
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:40:11 #38
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96994994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:39 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Pious?
En wat is sowieso het idee achter je post?
Ja Pious.

Het idee erachter is dat het wel degelijk een doorbraak is, en n.a.v. wat de artsen zeggen dus wel degelijk gebruikt kan worden voor systematische (doch ingrijpende) genezing.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_96995223
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja Pious.

Het idee erachter is dat het wel degelijk een doorbraak is, en n.a.v. wat de artsen zeggen dus wel degelijk gebruikt kan worden voor systematische (doch ingrijpende) genezing.
ik vraag me af of ze deze behandeling systematisch kunnen gaan uitvoeren. de verzekeraars zullen in ieder geval gaan dwarsliggen. de farmaceutische industrie zal ook geen voorstander zijn.
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:46:36 #40
342542 densha
Majin Densha
pi_96995280
quote:

[..]

Ja Pious.

Systematisch doch ingrijpend :') De pretentie spat ervan af. En het gaat nergens over.
Another participant in the Doctrina Jacobi nuper baptizati replies about Muhammad: "He is deceiving. For do prophets come with sword and chariot? You will discover nothing true from the said prophet except human bloodshed".
pi_96995313
quote:

[..]

Ja Pious.

Ga is weg met je reli onzin. Als dat is wat je met pious bedoelt.

En waar haal je vandaan dat het een genezing mogelijk maakt voor iedereen. Kom nou. Nergens wordt gesproken van een gestandardiseerde genezingsmethode. Er is nog geen eens een artikel over verschenen. Alleen een nieuwbericht van de Amerikaanse media, die vuistdiep in de commerciële medicatie zitten. Je hebt hier helemaal niets aan. Vervolgonderzoek moet nu komen.
Dus kom nu met een prachtige bron, niet media, maar een medische bron, en overtuig me. Of ga gewoon lekker ergens anders de internetheld spelen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:38:34 #42
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96998681

Dat die man genezen is. Wow wat een wonder. Hij is zeer waarschijnlijk nooit ziek geweest.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_96998743
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:10 schreef feesbeeest het volgende:
Jullie zijn wel echt heel goedgelovig. Er is amper bewijs.
wtf man, kan je niet lezen soms?

die gozer is gered van hiv. er is bewijs want die gozer is getest.

doei
Rustig aan.
pi_96998809
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:08 schreef wise het volgende:
das kut, want hiv houdt, voornamlijke in afrika dan, de populatie onder controle. Niet dat hun het geld hebben om het te kopen, maar een gevaarlijke ontwikkeling dit. :X
Dat dus, als dit zich door ontwikkeld raakt de wereld NOG sneller vol..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_96998830
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ga is weg met je reli onzin. Als dat is wat je met pious bedoelt.

En waar haal je vandaan dat het een genezing mogelijk maakt voor iedereen. Kom nou. Nergens wordt gesproken van een gestandardiseerde genezingsmethode. Er is nog geen eens een artikel over verschenen. Alleen een nieuwbericht van de Amerikaanse media, die vuistdiep in de commerciële medicatie zitten. Je hebt hier helemaal niets aan. Vervolgonderzoek moet nu komen.
Dus kom nu met een prachtige bron, niet media, maar een medische bron, en overtuig me. Of ga gewoon lekker ergens anders de internetheld spelen.
het is een doorbraak want het zou een genezing mogelijk KUNNEN maken voor iedereen, er wordt ook nergens gesproken van een gestandaardiseerde genezingsmethode.

vervolg onderzoek moet inderdaad nog komen.

verder aan jouw interpretatie of je het een ''doorbraak'' kunt noemen
ik vind van wel
Rustig aan.
pi_96999011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:38 schreef Lambiekje het volgende:

Dat die man genezen is. Wow wat een wonder. Hij is zeer waarschijnlijk nooit ziek geweest.

Hoe zit het dan met zijn leukemie, heeft hij dat ook nooit gehad?
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:50:34 #47
52357 Lambiekje
pi_96999246
quote:
5s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met zijn leukemie, heeft hij dat ook nooit gehad?
okey okey. van hiv is ie nooit ziek geweest. Wél door de medicatie daar tegen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:52:02 #48
322645 Voorschrift
See if I care
pi_96999315
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef Ascendancy het volgende:

[..]
Sorry ik vergat voor het gemak even dat ik in NWS zat, ik dacht ik kan wel komen met een fatsoenlijke post die toch inhoudelijk ingaat op een medische zaak zonder dat er Lambiekjes langskomen die standaard vraagtekens zetten bij de simpelste vormen van berichtgeving, maar goed kranten en media zijn corrupt en liegen alles bij elkaar, weten we dat ook weer.

Mea culpa als het te moeilijk voor je werd.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 19:09:20 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_97000284
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

okey okey. van hiv is ie nooit ziek geweest. Wél door de medicatie daar tegen.
Want jij hebt zijn medisch dossier gelezen?

Goed nieuws, en hopelijk betekent het een doorbraak .Verdere rapporten maar afwachten.
pi_97002530
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:07 schreef Gia het volgende:
De donor bleek dus immuun te zijn voor HIV. Kunnen ze nu bij hem dan ook dat specifieke gen eruit filteren?

Trouwens ook sneu als deze Mr. Brown nu alsnog sterft aan leukemie.
Al een paar jaar geleden hier wat over op national geographic of discovery channel (toen je af en toe nog wat discoverde op dat kanaal) gezien. Toen hadden ze het erover dat het HIV virus op die van de zwarte dood leek en dat vooral sommige van oorsprong Europese westerlingen resistent zijn tegen HIV omdat de voorouders van de mensen die dat niet waren een veel grotere kans hadden om deaud te gaan tijdens de pest epidemie. Ook hadden ze dat gen al gevonden dacht ik.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:54:15 #51
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97002753
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:10 schreef feesbeeest het volgende:
Jullie zijn wel echt heel goedgelovig. Er is amper bewijs.
Daar word aan gewerkt: http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01044654

Harvard heeft er ook e.e.a. over geschreven: https://sitn.hms.harvard.edu/sitnflash_wp/2011/05/issue93/

Ik zie ook geen reden om het niet te geloven trouwens, wat is jouw reden er toch wantrouwend tegenover te zijn?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:24:51 #52
52357 Lambiekje
pi_97004390

Ontdekker van HIV zegt zelf dat het vanzelf geneest met knappe voeding :)
pi_97004989
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

wtf man, kan je niet lezen soms?

die gozer is gered van hiv. er is bewijs want die gozer is getest.

doei
Er gebeurt wel meer wat we niet kunnen verklaren. Daarnaast is het allang bekend onder medici, dat niet iedereen gevoelig is voor HIV. En doe je dan de juiste transplantatie, met toeval en veel geluk, dan kan het wel eens gaan werken ja. Maar dit is die doorbraak niet, omdat dit op papier al bestond.
pi_97005168
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Sorry ik vergat voor het gemak even dat ik in NWS zat, ik dacht ik kan wel komen met een fatsoenlijke post die toch inhoudelijk ingaat op een medische zaak zonder dat er Lambiekjes langskomen die standaard vraagtekens zetten bij de simpelste vormen van berichtgeving, maar goed kranten en media zijn corrupt en liegen alles bij elkaar, weten we dat ook weer.

Mea culpa als het te moeilijk voor je werd.
Ik heb prima onderwijs genoten, maak je geen zorgen. Maar bij dit soort berichtgeving moet je kritisch zijn. Er gaat namelijk zoveel geld in om, dat de media er heel vaak naast zit. Tegen de tijd dat we bij clinical trials zijn, zijn we jaren verder en dan is de kans groot dat het niet werkt :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:43:48 #55
52357 Lambiekje
pi_97005445
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het is nog erger. Ze, de journalisten beseffen niet eens dat ze leugens doorzetten. En misbruikt worden als speelbal van de desinfo.
pi_97005771
Mooi nieuws :) Hopelijk kan de wetenschap hier iets mee.
Gebeurt vaker dat medicijnen of methoden een extra "bijwerking" hebben.
Zo hebben verslaafden met MS in de USA minder last van hun MS klachten nadat ze het ontwenningsmiddel "Naltrexon" gebruikten. Na studie bleek dat dit bepaalde MS klachten kan verminderen, zelfs in lage dosis.

M'n oom gebruikt Low Dose Naltrexon (LDN) en het lijkt iets te helpen, al is dat moeilijk te controleren vanwege het grillige gedrag van MS.
Daarmaast kost het ook nog eens geen drol vanwege de lage dosering...

En Lambiekje? Heb je niet nog een topic te openen in BNW ofzo?
pi_97005975
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Lambiekje het volgende:

Ontdekker van HIV zegt zelf dat het vanzelf geneest met knappe voeding :)
Ach, Montagnier heeft zichzelf wel aardig gediskwalificeerd bij elke serieuze wetenschapper na zijn praatjes over homeopathie.

Bovendien is dit maar één van de ontdekkers van het HIV-virus hij was het hoofd van het team en de belangrijke doorbraken werden gedaan door Jean-Claude Chermann en Willy Rozenbaum en natuurlijk door het team van Robert Gallo. En het was ook het team van Gallo dat ontdekte dat HIV AIDS veroorzaakte.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_97006011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is nog erger. Ze, de journalisten beseffen niet eens dat ze leugens doorzetten. En misbruikt worden als speelbal van de desinfo.
Jij bent de degene die desinformatie verspreid.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_97007262
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lambiekje, dat je gek was wist ik al, maar dat je ook nog dom bent, is nieuw. De Amerikaanse media zitten vuistdiep in de farmacie en dat weten ze best.

Overigens blijkt het al beter gedocumenteerd dan het nieuws doet vermoeden. Maakt het al een stuk interessanter. Helaas geen tijd om het allemaal door te lezen nu. -O-
pi_97007437
Is dit serieus echt?

Wauw. Een immuun gen. Maar stamceltransplantatie is ook niet niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')