abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:54:15 #51
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_97002753
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:10 schreef feesbeeest het volgende:
Jullie zijn wel echt heel goedgelovig. Er is amper bewijs.
Daar word aan gewerkt: http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01044654

Harvard heeft er ook e.e.a. over geschreven: https://sitn.hms.harvard.edu/sitnflash_wp/2011/05/issue93/

Ik zie ook geen reden om het niet te geloven trouwens, wat is jouw reden er toch wantrouwend tegenover te zijn?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:24:51 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97004390

Ontdekker van HIV zegt zelf dat het vanzelf geneest met knappe voeding :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_97004989
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

wtf man, kan je niet lezen soms?

die gozer is gered van hiv. er is bewijs want die gozer is getest.

doei
Er gebeurt wel meer wat we niet kunnen verklaren. Daarnaast is het allang bekend onder medici, dat niet iedereen gevoelig is voor HIV. En doe je dan de juiste transplantatie, met toeval en veel geluk, dan kan het wel eens gaan werken ja. Maar dit is die doorbraak niet, omdat dit op papier al bestond.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_97005168
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Sorry ik vergat voor het gemak even dat ik in NWS zat, ik dacht ik kan wel komen met een fatsoenlijke post die toch inhoudelijk ingaat op een medische zaak zonder dat er Lambiekjes langskomen die standaard vraagtekens zetten bij de simpelste vormen van berichtgeving, maar goed kranten en media zijn corrupt en liegen alles bij elkaar, weten we dat ook weer.

Mea culpa als het te moeilijk voor je werd.
Ik heb prima onderwijs genoten, maak je geen zorgen. Maar bij dit soort berichtgeving moet je kritisch zijn. Er gaat namelijk zoveel geld in om, dat de media er heel vaak naast zit. Tegen de tijd dat we bij clinical trials zijn, zijn we jaren verder en dan is de kans groot dat het niet werkt :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:43:48 #55
52357 Lambiekje
pi_97005445
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Sorry ik vergat voor het gemak even dat ik in NWS zat, ik dacht ik kan wel komen met een fatsoenlijke post die toch inhoudelijk ingaat op een medische zaak zonder dat er Lambiekjes langskomen die standaard vraagtekens zetten bij de simpelste vormen van berichtgeving, maar goed kranten en media zijn corrupt en liegen alles bij elkaar, weten we dat ook weer.
Het is nog erger. Ze, de journalisten beseffen niet eens dat ze leugens doorzetten. En misbruikt worden als speelbal van de desinfo.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_97005771
Mooi nieuws :) Hopelijk kan de wetenschap hier iets mee.
Gebeurt vaker dat medicijnen of methoden een extra "bijwerking" hebben.
Zo hebben verslaafden met MS in de USA minder last van hun MS klachten nadat ze het ontwenningsmiddel "Naltrexon" gebruikten. Na studie bleek dat dit bepaalde MS klachten kan verminderen, zelfs in lage dosis.

M'n oom gebruikt Low Dose Naltrexon (LDN) en het lijkt iets te helpen, al is dat moeilijk te controleren vanwege het grillige gedrag van MS.
Daarmaast kost het ook nog eens geen drol vanwege de lage dosering...

En Lambiekje? Heb je niet nog een topic te openen in BNW ofzo?
pi_97005975
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Lambiekje het volgende:

Ontdekker van HIV zegt zelf dat het vanzelf geneest met knappe voeding :)
Ach, Montagnier heeft zichzelf wel aardig gediskwalificeerd bij elke serieuze wetenschapper na zijn praatjes over homeopathie.

Bovendien is dit maar één van de ontdekkers van het HIV-virus hij was het hoofd van het team en de belangrijke doorbraken werden gedaan door Jean-Claude Chermann en Willy Rozenbaum en natuurlijk door het team van Robert Gallo. En het was ook het team van Gallo dat ontdekte dat HIV AIDS veroorzaakte.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_97006011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is nog erger. Ze, de journalisten beseffen niet eens dat ze leugens doorzetten. En misbruikt worden als speelbal van de desinfo.
Jij bent de degene die desinformatie verspreid.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_97007262
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lambiekje, dat je gek was wist ik al, maar dat je ook nog dom bent, is nieuw. De Amerikaanse media zitten vuistdiep in de farmacie en dat weten ze best.

Overigens blijkt het al beter gedocumenteerd dan het nieuws doet vermoeden. Maakt het al een stuk interessanter. Helaas geen tijd om het allemaal door te lezen nu. -O-
pi_97007437
Is dit serieus echt?

Wauw. Een immuun gen. Maar stamceltransplantatie is ook niet niks.
pi_97007566
Maar bij transplantatie krijg je nieuwe cellen, die weer bloedcellen produceren...maar die nieuw geproduceerde bloedcellen zijn dus ook immuun dan? Anders raken die net zo goed besmet met HIV.
pi_97007883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit serieus echt?

Het was allang bekend dat er een gen was die weerstand levert voor het HIV-virus, ditzelfde gen levert ook weerstand tegen de zwarte dood. Er was een tijdje geleden ook een documentaire over op NGC.

http://en.wikipedia.org/wiki/CCR5-%CE%9432#CCR5-.CE.9432
pi_97008059
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar bij transplantatie krijg je nieuwe cellen, die weer bloedcellen produceren...maar die nieuw geproduceerde bloedcellen zijn dus ook immuun dan? Anders raken die net zo goed besmet met HIV.
Het hele idee is dat de witte bloedcellen, die normaliter geinfecteerd raken door HIV, geen aanknopingspunt voor HIV hebben, waardoor de ziekte zich niet kan verspreiden na de transplantatie. Vereiste hiervoor is dat de de witte bloedcellen in het lichaam voor de transplantatie vernietigd zijn.
Je bent dus langere periode zeer vatbaar voor praktisch iedere ziekte die je kan krijgen.

Ik heb het artikel even gelezen. De kans is goed mogelijk dat de patiënt nog HIV heeft in ongeveer 2% van de witte bloedcellen(als ik het artikel goed gelezen heb). Ook is de patiënt iemand die lange tijd in fases blijft hangen van HIV, zonder medicatie. Dit komt relatief weinig voor en geeft dus geen uitsluitsel over het echt weg zijn van de ziekte.
Tevens is de incidentie van het resistente genotype dusdanig laag dat de kans klein is dat voor een patiënt een compatibele donor wordt gevonden. Het artikel is ook erg kritisch op zichzelf.

En het gaat om slechts 1 vorm van HIV.
  donderdag 19 mei 2011 @ 07:22:02 #64
52357 Lambiekje
pi_97019737
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit serieus echt?

http://www.sciencedaily.com/releases/2005/03/050325234239.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')