Daar word aan gewerkt: http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01044654quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:10 schreef feesbeeest het volgende:
Jullie zijn wel echt heel goedgelovig. Er is amper bewijs.
Er gebeurt wel meer wat we niet kunnen verklaren. Daarnaast is het allang bekend onder medici, dat niet iedereen gevoelig is voor HIV. En doe je dan de juiste transplantatie, met toeval en veel geluk, dan kan het wel eens gaan werken ja. Maar dit is die doorbraak niet, omdat dit op papier al bestond.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
wtf man, kan je niet lezen soms?
die gozer is gered van hiv. er is bewijs want die gozer is getest.
doei
Ik heb prima onderwijs genoten, maak je geen zorgen. Maar bij dit soort berichtgeving moet je kritisch zijn. Er gaat namelijk zoveel geld in om, dat de media er heel vaak naast zit. Tegen de tijd dat we bij clinical trials zijn, zijn we jaren verder en dan is de kans groot dat het niet werktquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry ik vergat voor het gemak even dat ik in NWS zat, ik dacht ik kan wel komen met een fatsoenlijke post die toch inhoudelijk ingaat op een medische zaak zonder dat er Lambiekjes langskomen die standaard vraagtekens zetten bij de simpelste vormen van berichtgeving, maar goed kranten en media zijn corrupt en liegen alles bij elkaar, weten we dat ook weer.
Mea culpa als het te moeilijk voor je werd.
Het is nog erger. Ze, de journalisten beseffen niet eens dat ze leugens doorzetten. En misbruikt worden als speelbal van de desinfo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry ik vergat voor het gemak even dat ik in NWS zat, ik dacht ik kan wel komen met een fatsoenlijke post die toch inhoudelijk ingaat op een medische zaak zonder dat er Lambiekjes langskomen die standaard vraagtekens zetten bij de simpelste vormen van berichtgeving, maar goed kranten en media zijn corrupt en liegen alles bij elkaar, weten we dat ook weer.
Ach, Montagnier heeft zichzelf wel aardig gediskwalificeerd bij elke serieuze wetenschapper na zijn praatjes over homeopathie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Lambiekje het volgende:
Ontdekker van HIV zegt zelf dat het vanzelf geneest met knappe voeding
Jij bent de degene die desinformatie verspreid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is nog erger. Ze, de journalisten beseffen niet eens dat ze leugens doorzetten. En misbruikt worden als speelbal van de desinfo.
Lambiekje, dat je gek was wist ik al, maar dat je ook nog dom bent, is nieuw. De Amerikaanse media zitten vuistdiep in de farmacie en dat weten ze best.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is nog erger. Ze, de journalisten beseffen niet eens dat ze leugens doorzetten. En misbruikt worden als speelbal van de desinfo.
Het was allang bekend dat er een gen was die weerstand levert voor het HIV-virus, ditzelfde gen levert ook weerstand tegen de zwarte dood. Er was een tijdje geleden ook een documentaire over op NGC.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit serieus echt?
Wauw. Een immuun gen. Maar stamceltransplantatie is ook niet niks.
Het hele idee is dat de witte bloedcellen, die normaliter geinfecteerd raken door HIV, geen aanknopingspunt voor HIV hebben, waardoor de ziekte zich niet kan verspreiden na de transplantatie. Vereiste hiervoor is dat de de witte bloedcellen in het lichaam voor de transplantatie vernietigd zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar bij transplantatie krijg je nieuwe cellen, die weer bloedcellen produceren...maar die nieuw geproduceerde bloedcellen zijn dus ook immuun dan? Anders raken die net zo goed besmet met HIV.
http://www.sciencedaily.com/releases/2005/03/050325234239.htmquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit serieus echt?
Wauw. Een immuun gen. Maar stamceltransplantatie is ook niet niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |