k a n s l o o squote:Op woensdag 18 mei 2011 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)password-page-hacked
Ik ook, na 48 uurquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef maickeltje het volgende:
eindelijk mail gekregen...ik ben weer online
Het schijnt dat je je wachtwoord kan (of kon) resetten dmv alleen je email adres en je geboortedatum.quote:
En ik ben blij dat ik daar nooit mn geld aan heb uitgegevenquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:29 schreef emokid het volgende:
Fuuuuuuuuucking waardeloos dit echt, niet normaal. Ben echt blij dat ik naast mijn PS3 gewoon een normaal werkende Xbox 360 heb met Xbox Live.
quote:You should recognize right away that this graphic version of the Chimeran Skull with the New York skyline depicted as its teeth, as well as the stylized version of the Resistance franchise logo, isn’t your typical “rendered hero” box art.
Het is toch niet te gelovenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)password-page-hacked
Ergens gelezen dat ze verwachten voor/op/na 31 mei de store open te hebben.quote:
Wat een mooie uitspraak Soliquequote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ergens gelezen dat ze verwachten voor/op/na 31 mei de store open te hebben.
Hij is heel mooiquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een mooie uitspraak Solique
Ik durf ook met 100% zekerheid te zeggen dat de store voor/op/na 19 mei weer open is
ik mail je zo ffquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef delano.888 het volgende:
Niet echt handig als je je ww kan veranderen met alleen een email adres EN geboortedatum aangezien de hackers die gegevens hebben![]()
Oh en hackers? Kan iemand mij mn geboortedatum vertellen want die heb ik toen vals ingevuld omdat ik zoveel jaar geleden nog geen 18 was
Ik voeg alleen de mensen toe die ik vaker spreek en/of gemeet heb.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:46 schreef Rijstkoker het volgende:
Voegen jullie mensen uit die oude PSN lijst toe?
Ik krijg nu al een paar dagen achter elkaar invites maar weet niet van wie ze zijn, sommige heb ik toegevoegd sommige niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik voeg alleen de mensen toe die ik vaker spreek en/of gemeet heb.
Als mensen mij toevoegen vind ik best.
SPC waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik krijg nu al een paar dagen achter elkaar invites maar weet niet van wie ze zijn, sommige heb ik toegevoegd sommige niet.
ik zal eens met bal inloggen vanavond...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:55 schreef Rijstkoker het volgende:
binnenkort Groundwar ofzo met z'n allen dan?
Ben geen codder dus gaat m niet wordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:55 schreef Rijstkoker het volgende:
binnenkort Groundwar ofzo met z'n allen dan?
there's a codder in every one of youquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben geen codder dus gaat m niet worden
quote:
smoke some bud, and its all goodquote:
ik snap je tranenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zo jammer dat ik Black Ops voor de 360 heb
nope, they screwed it up.quote:
Is een hele leuke fok groep van 20 spelers die constant met elkaar op de 360 spelen hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zo jammer dat ik Black Ops voor de 360 heb
Ja maar 360 heeft RRODquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is een hele leuke fok groep van 20 spelers die constant met elkaar op de 360 spelen hoor
Kan je toch zo laten fixen?quote:
quote:Barring any additional problems, Sony plans to bring the PlayStation Store back online next Tuesday, May 24, according to a memo sent to the console's publishing partners.
The company has sent a tentative publishing schedule to partners detailing when their games, expansions and other releases will become available to players. In the memo, obtained by Gamasutra, Sony unveils plans to do two content pushes per week for the next two weeks to catch up with the backlog of content.
"We thank you for your patience as we work to resume service of the PlayStation Store," wrote PSN content manager Jack Osorno to developer partners.
Gratiesh yaay. quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Jeeeeej gratiesj games downende 24e
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:03 schreef rickyszz het volgende:
Hallo, daar ben ik weer terug uit London![]()
Heb ik iets gemist?!
Want je bent niet goed genoeg om normaal te levellen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik wil verdomme double xp bij black ops!
Want hij wil gewoon sneller levellen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:21 schreef remcheese het volgende:
[..]
Want je bent niet goed genoeg om normaal te levellen?
quote:PlayStationNL PlayStation NL
De "Wachtwoord Reset" website is weer live: https://store.playstation.com/login.gvm (http://bit.ly/WWviaPC) | #PSN
Uiteindelijk level je sowieso wel natuurlijk. Als PSN het gewoon had gedaan en we het double XP weekend begin mei hadden mee gepakt, was ik nu 11e prestige geweest. Nu ben ik gister begonnen met de 9e.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:21 schreef remcheese het volgende:
[..]
Want je bent niet goed genoeg om normaal te levellen?
Ach, ik ben online ZO slecht in die games dat ik zelfs met een 3dubbel xp weekend nog zou "degraden".quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Uiteindelijk level je sowieso wel natuurlijk. Als PSN het gewoon had gedaan en we het double XP weekend begin mei hadden mee gepakt, was ik nu 11e prestige geweest. Nu ben ik gister begonnen met de 9e.....
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Volgens mij klikte ik verkeerd....
*checkt* Nope, dit is toch ECHT het PS3 topic en GEEN black ops topic.
Kijk eens kinders!
[CoD: BO] [X360/PS3 #59]: Een Bobbanz topic! II
Do not underestimate the power of Duck Hunt!quote:
the source of all evil!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Do not underestimate the power of Duck Hunt!
Thanksquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:48 schreef Solique het volgende:
Voor de mensen die hierover begonnen: Double XP weekend in COD: Black Ops PS3
Kuch.quote:
Jij was toch "Root of all evil" ?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Volgens mij klikte ik verkeerd....
*checkt* Nope, dit is toch ECHT het PS3 topic en GEEN black ops topic.
Kijk eens kinders!
[CoD: BO] [X360/PS3 #59]: Een Bobbanz topic! II
Shooters zijn voor homo's en voor mensen zonder enige vorm van sociaal leven.quote:
Platformers zijn voor kindjes, racegames voor nerds zonder rijbewijs en RPG's voor cosplay-rukkertjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Shooters zijn voor homo's en voor mensen zonder enige vorm van sociaal leven.
Ja nou zegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Platformers zijn voor kindjes, racegames voor nerds zonder rijbewijs en RPG's voor cosplay-rukkertjes.
Next.
http://blog.eu.playstatio(...)ease-date-announced/quote:We can also confirm that All 4 One will be releasing across PAL regions from October 19th, 2011. Be aware that release dates vary depending on where you live, so for more information please keep an eye out on the PlayStation.Blog.
Waarschijnlijk Dead Nation en Infamous, alhoewel Quest for Booty me ook wel leuk lijkt (maar ik heb al 2 Ratchet & Clank games. Dead Nation neem ik als vrienden die ook nemen, vanwege online co-op.quote:
Dan neem ik die ook!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dead Nation neem ik als vrienden die ook nemen, vanwege online co-op.
quote:Sony Unveils PSP Remaster Series for PS3
Classic PSP titles being revived on PS3 in HD. Monster Hunter leads the way
Sony will be bringing classic PlayStation Portable titles to PlayStation 3 as part of a new PSP Remaster lineup. The company announced the series today along with its first major release. PSP Remaster offers PSP titles remastered for play on the PS3. The games are spruced up with full HD visuals, compatibility with Dual Shock 3, PS3 exclusive content, 3D support, and other features.
The PSP and PS3 versions of the game also share save data. Sony says that this could allow you to play a game on the PSP while on the go, then continue playing when you return home. The PS3 versions are also compatible with Sony's Ad Hoc Party for PlayStation Portable service for network play. This free PS3 app normally allows local play PSP titles to use the PS3 as a proxy for true online play.
The series will kick off first in Japan through sales of Blu-ray Disc titles, Sony said. The wording of Sony's statement suggests that the series will also be released internationally and will also see some games offered in download form. The press release did not explicitly mention these areas, though.
For the series' first title, Sony has a biggie. As detailed earlier today, Capcom will release a PS3 version of Monster Hunter Portable 3rd under the name Monster Hunter Portable HD. The 4.5 million selling PSP title will feature 3D support, HD visuals and shared save files with the PSP, and will see release this summer.
Ik hoop op de 3 gta psp games!quote:
Dan doe je toch gewoon Prestigemode?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef FalleNk810i het volgende:
Weet iemand hier hoe ik mijn Call Of Duty Modern Warfare 2 account op mn ps3 kan resetten? Door die hackers een paar maanden geleden heb ik nu alles zegmaar. Alle titels, emblems, unlocks en max prestige. Wel heel leuk dat ik alles heb, maar vind het gewoon leuk om voor iets te spelen.
Aangezien dit data is die op de COD servers staat heeft het natuurlijk geen zin om de mw2 data op de ps3 te verwijderen..
Iemand een oplossing? Wil graag op mn eigen account opnieuw beginnen dus.
Save data kopieren naar USB, verwijderen op HD en probeer het dan? Of op een nieuw account proberen.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:39 schreef Andyy het volgende:
Ik kan Metal Gear 4 niet opstarten, hij blijft hangen bij het allereerste scherm![]()
Iemand een oplossing?
Zit al in de laatste prestige, heb werkelijk alles dusquote:
Tja, dat had ik al gedaan, wou alleen graag alles op 1 account houden weetjequote:Op zondag 22 mei 2011 17:34 schreef Baghdaddy het volgende:
^ Dan blijven de eblems en titels.
Ik had ook al die titels e.d. door hackers. Enige optie is opnieuw beginnen op een ander account.
Dat kan helaas niet meer, of je gaat door met je huidige account (en dus alle titles en emblems) of je begint opnieuw met een andere account. Zijn er trouwens nog cheaters op MW2 of hebben ze alles dicht gepatched?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tja, dat had ik al gedaan, wou alleen graag alles op 1 account houden weetje
Dan moet je de patch downloaden of het systeem in NL zetten, dan krijg je NL tekst.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:34 schreef Ang3l het volgende:
WTF?! Wil ik na tijden infamous weer spelen..... is ie ineens in het Frans en ik krijg hem er niet vanafSpel opnieuw opgestart, PS3 gereboot, systeemtaal stond op engels maar al ff op NL gezet en terug naar EN, nothing!
Iemand?
Sure.quote:
Geen idee, op een gegeven moment waren ze allemaal weg, dus zal wel opgelost zijn. Kom er in ieder geval geen meer tegen, wel veel gehackte accountsquote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet meer, of je gaat door met je huidige account (en dus alle titles en emblems) of je begint opnieuw met een andere account. Zijn er trouwens nog cheaters op MW2 of hebben ze alles dicht gepatched?
En de prijs is.....quote:SPECIALE ACTIE: DE KOMENDE 3 DAGEN IS DE LIMITED EDITION VAN INFAMOUS 2 VERKRIJGBAAR VOOR DE PRIJS VAN DE NORMALE EDITIE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nedgame.nl/infamous-2-special-edition+ps3.html
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
TIP
[..]
En de prijs is.....
*tromgeroffel*
*trom*
*trom*Er staat alleen niet bij wat er dan zo speciaal aan is, ik neem aan dat het niet deze versie is voor zo weinig geld toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nedgame.nl/infamous-2-special-edition+ps3.html
Anders hadden ze het er vast wel bij gezet.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Ik vermoed dat het deze versie is:quote:Op maandag 23 mei 2011 08:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er staat alleen niet bij wat er dan zo speciaal aan is, ik neem aan dat het niet deze versie is voor zo weinig geld toch?
Anders hadden ze het er vast wel bij gezet.
R&Cquote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet iemand misschien wat pro's en cons tussen ratchet&clank en dead nation?
Gisteren er 2x uitgegooid. Maar dit was steeds vlak na het opstarten en connecten van een game.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:30 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hey Gasten..
hebben jullie er ook zo last van nu ie weer terug online is, dat je er tijdens het spelen of het nu de menu's of tijdens de wedstrijd is dat je er heel vaak uitgegooid wordt, ik heb sinds dat ie online is, nog maar 1x een wedstrijd kunnen uitspelen, zwaar vervelend, ben ik de enige??, of ligt het aan me verbinding misschien, heb KPN glasvezel, dat moet wel goed zijn denk..
mvg Thomas
KPN = troep.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:30 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hey Gasten..
hebben jullie er ook zo last van nu ie weer terug online is, dat je er tijdens het spelen of het nu de menu's of tijdens de wedstrijd is dat je er heel vaak uitgegooid wordt, ik heb sinds dat ie online is, nog maar 1x een wedstrijd kunnen uitspelen, zwaar vervelend, ben ik de enige??, of ligt het aan me verbinding misschien, heb KPN glasvezel, dat moet wel goed zijn denk..
mvg Thomas
Wat Solique zegt.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er staat alleen niet bij wat er dan zo speciaal aan is, ik neem aan dat het niet deze versie is voor zo weinig geld toch?
Anders hadden ze het er vast wel bij gezet.
quote:
Dat heb ik dus ook hartstikke irritant is dat!quote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
KPN = troep.
Ik heb nu ook dat glasvezel bullshit van KPN en krijg mijn NAT type niet goed. Blijkt een restrictie te zijn van kpn.
tot nu toequote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef rickyszz het volgende:
Zo, die hack heeft Sony aardig wat centjes gekost!
Hack PlayStation Network kost Sony 120 miljoen euro
Je zou die hacker maar zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef rickyszz het volgende:
Zo, die hack heeft Sony aardig wat centjes gekost!
Hack PlayStation Network kost Sony 120 miljoen euro
Brinkquote:Op maandag 23 mei 2011 17:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen die Brink hebben voor PS3? Ben van plan hem aan te schaffen. Cons en pros?
Ik denk niet dat het één persoon is..quote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Je zou die hacker maar zijn
77 miljoen mensen kunnen meer dan 3 weken niet online door jou
Dinsdag is altijd al de standaard dag geweest voor onderhoud van Sony, dus eigenlijk ook een logische dag om de store weer online te gooien.quote:
Royquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Japan is de 24e al weer bijna voorbij. Geen Store daar. Maar goed, ze hebben ook geen PSN nog![]()
Sony
Yes please!quote:The excellent Metal Gear Solid: Peace Walker is set to make the jump from PSP to PS3, with an official announcement expected at E3 in early June.
That's according to JVN (Google translation), which reports that the title will be confirmed as one of the earliest games in the newly announced PSP Remaster series, which will see top PSP games remade with HD visuals for PS3.
The site says Peace Walker will enjoy gameplay adapted to fit PS3's DualShock pad and that it'll likely be made available as a PSN download rather than as a Blu-ray retail release. It all sounds perfectly likely to us, and we haven't got too long to wait to find out.
quote:PSN is vandaag (24-5) vanaf 17:00 tot 01:00 (25-5) offline wegens gepland onderhoud:
quote:Wil je toch online gamen vanavond? Zorg dan dat je bent ingelogd op PSN vóór 17.00: http://bit.ly/PSN-24511 | #PSN
Kijk eens een paar posts boven je...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:12 schreef FinalD87 het volgende:
Voor de mensen die het willen weten, ik lees ergens net dat PSN vandaag (24-5) vanaf 17:00 tot 01:00 (25-5) offline is wegens gepland onderhoud, maar wil je toch online gamen vanavond, zorg dan dat je bent ingelogd op PSN vóór 17.00.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je...
[..]
quote:
quote:As expected, Sony appears to be readying to relaunch the PlayStation Store, activating free PlayStation Plus subscriptions and upgrading PSP’s Firmware to include a mandatory password change.
http://blog.eu.playstatio(...)tenance-later-today/quote:PlayStation Network will undergo routine maintenance today, between 16:00 BST and 00:00 BST. If you wish to play online during the maintenance, please ensure you sign in to PSN before 16:00.
The latest information I have on PlayStation Store is that we are aiming to have it live by the end of May. Contrary to popular rumours, it will not be reopening tomorrow but we will let you know here as soon as the date is confirmed.
We’re sorry for any inconvenience caused by this essential maintenance.
quote:It’s been a bit since we gave the skinny on the inFAMOUS 2 Hero Edition and now we’ve finally got a copy in the office and can do a proper unboxing of this sweet collection of inFAMOUS 2 goodness. So, to quote Brad Pitt in Seven…..”WHAT’S IN THE BOX!?!”
quote:Let us begin….if you see this on your local store shelf or favorite retailer website and you are a fan of inFAMOUS…..grab it! (Oh, and pay for it of course….we don’t want you TASED for shoplifting.)
quote:Inside you will find a plethora of inFAMOUS 2 goodness all wrapped in plastic to preserve “da freshness.”
quote:What will be hard to resist opening up is the Cole MacGrath statue. This highly detailed statue, designed by Sucker Punch and sculpted by Dave Cortes of Inu Art, stands at 8.5 inches and comes with a New Marais roof top stand that’s perfect for display. Dave Cortes is a toy industry veteran and is known for some of the coolest action figures out today from McFarlane, Neca, Mezco and more!
Voor DLC extra's lees verder: http://blog.us.playstatio(...)dition-the-unboxing/quote:Right after the figure we tore open the full size replica of Cole’s sling pack. Built for everyday use (and the occasional cosplay party) the pack is big enough and padded to fit your laptop, clothes, or hold your Amp (if you have one). Complete with it’s signature Sly patch, feel free to take it along the next time you feel the need to parkour around your neighborhood.
Naar de media markt te gaan op de fiets of lopend, en daar je kaarten kopen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om aan PSN-kaarten te komen?
Je kunt ze ook gewoon online kopen kost gewoon ¤20,- en je krijgt ze ingescaned terugquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Naar de media markt te gaan op de fiets of lopend, en daar je kaarten kopen?
Oh oke. ik dacht dat ze online meestal 1 euro extra kosten ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:06 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon online kopen kost gewoon ¤20,- en je krijgt ze inscaned terug
*zucht* duurt lang!quote:Ter verduidelijking:
In tegenstelling tot de geruchten zal de PlayStation Store niet vannacht online gaan.
We verwachten voor het eind vd maand alle PSN diensten weer hersteld te hebben. Zodra een definitieve datum bekend is, delen we dat hier.
Kijk eens naar de post boven mijn post ...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je...
[..]
Waar haal je dat vandaan? Er is op dit moment aangekondigd "onderhoud"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef SosuaCafe het volgende:
En ze zijn gewoon weer gehacked. Laat ze gewoon met rust. Pak microsoft xblive ofzo.
Rustig aan maar, ze zijn niet gehacked, het is onderhoud.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef SosuaCafe het volgende:
En ze zijn gewoon weer gehacked. Laat ze gewoon met rust. Pak microsoft xblive ofzo.
Echt een major mindfuck gewoonquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hihi, eventjes een filmpje uit 2009 nog eens gekeken.
WHAAAT What? Whut? WHAAT?!!1E3
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hihi, eventjes een filmpje uit 2009 nog eens gekeken.
WHAAAT What? Whut? WHAAT?!!1E3
Ja alleen tussen 5 en 6 lag het plat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hele avond gewoon kunnen inloggen, geen enkel probleem.
Nolan Northquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Net begonnen met Prince of Persia... blijkt Nathan Drake de hoofdrolspeler
Ja fijn is datquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja alleen tussen 5 en 6 lag het plat.
Dat gaat niet over PSN maar over andere onderdelen van Sonyquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens sony waren er in griekenland en azie weer gegevens gelekt. Stond op nu.nl
Dat gaat over de normale sony sites van een aantal landen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens sony waren er in griekenland en azie weer gegevens gelekt. Stond op nu.nl
Er is een stagair die per ongeluk een server uitgezet heeft. Niets aan de hand. Alles is verder online, Xbox Live, mijn account, achievements, party chat. Alleen de store niet. Nou. Poe poe.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:23 schreef delano.888 het volgende:
Weten jullie nog al die xbox falers die zeiden dat dit alleen bij playstation kan gebeuren, en xbox heeft tenminste wel een goed beveiligingssysteem, zeiden ze....
Xbox Marketplace is kapot
Karma bitches.
Waar haal je die info vandaan? En hoe kan je perongelijk een server uit zettenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een stagair die per ongeluk een server uitgezet heeft. Niets aan de hand. Alles is verder online, Xbox Live, mijn account, achievements, party chat. Alleen de store niet. Nou. Poe poe.
Het is allang weer online ook dude. Je bent gewoon boos.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan? En hoe kan je perongelijk een server uit zetten
Oh en de rest komt vast nog wel..
Ik heb me de afgelopen tijd nogal geïrriteerd aan de fanboys van xbox die de hele tijd roepen dat dit alleen op playstation kan gebeuren ja idd. Had erg gehoopt dat xbox nu ook gehackt was. Maar helaas.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is allang weer online ook dude. Je bent gewoon boos.
http://twitter.com/#!/majornelson/status/73431053968216064
Iets met generaliseren. Dus echt jammer van die trieste ventjes die hier nu ook meteen op duiken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen tijd nogal geïrriteerd aan de fanboys van xbox die de hele tijd roepen dat dit alleen op playstation kan gebeuren ja idd. Had erg gehoopt dat xbox nu ook gehackt was. Maar helaas.
Dit inderdaad. Waarom zou je willen dat xbox nu gehackt wordt? Wat schiet je daar al PS3 gebruiker mee op? Alleen maar slechte reclame voor gaming op zich, daar heeft niemand voordeel van.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Iets met generaliseren. Dus echt jammer van die trieste ventjes die hier nu ook meteen op duiken.
Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet.
Benieuwd wat echt de issue was, ze hebben het snel gefixed!
1: nogal sneu dat je je zoiets uberhaupt aantrekt...quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen tijd nogal geïrriteerd aan de fanboys van xbox die de hele tijd roepen dat dit alleen op playstation kan gebeuren ja idd. Had erg gehoopt dat xbox nu ook gehackt was. Maar helaas.
XBOX360 gebruikers in een PSN topic..quote:
Met de bekrompen gedachte lopen dat het voor een 360-gebruiker ten strengste verboden is om in een PS3 topic te posten en vice versa.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
XBOX360 gebruikers in een PSN topic..
Mag ik nu nergens posten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
dus omdat ik een 360 en een ps3 heb mag ik dus niet komen ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos omdat je de beste game ooit te duur vindtquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Precies... we zouden gewoon hand in hand moeten staan....
.... recht tegenover die Wii-losers!
Ik vond 800 msp voor Super Meat Boy een koopje!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos omdat je de beste game ooit te duur vindt
Laat hem ook eens zijn lolletje hebben johquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een stagair die per ongeluk een server uitgezet heeft. Niets aan de hand. Alles is verder online, Xbox Live, mijn account, achievements, party chat. Alleen de store niet. Nou. Poe poe.
Vraag me nu al een tijdje af, werk jij bij Athlon?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Laat hem ook eens zijn lolletje hebben joh
Neequote:Op donderdag 26 mei 2011 02:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vraag me nu al een tijdje af, werk jij bij Athlon?
Die store is nogal belangrijk ja, daar moet ik mijn online code voor DiRT3 invoeren. En het duurt maar en duurt maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:03 schreef HeertjeB het volgende:
Lekker belangrijk die store, alle free games zuigen
Om die reden zijn veel mensen om me heen nu dat soort games alleen aan het kopen voor 360.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Die store is nogal belangrijk ja, daar moet ik mijn online code voor DiRT3 invoeren. En het duurt maar en duurt maar
RESISTANCE 3 SPECIAL EDITIONquote:I’m very pleased to confirm that Resistance 3 will be launching across PAL on the following dates:
UK & Ireland: 9th September
Rest of PAL: 7th September
PlayStation 4 in ontwikkelingquote:Sony heeft bevestigd dat ze bezig zijn met de opvolger van PlayStation 3. Sony deed dit omdat ze een verklaring moesten geven over de gestegen kosten in hun research- en developmentkosten. Ze hebben er wel expliciet gemeld dat PlayStation 3 nog lang niet klaar is. Ze zijn nu ongeveer halverwege het PS3-tien-jaren-plan.
Masaru Kato deed al deze uitspraken tijdens een conference call met investeerders vandaag. "For the home equipment the PS3 still has a product life," zei hij, "but this is a platform business, so for the future platform - when we'll be introducing what product I cannot discuss that - but our development work is already under way, so the costs are incurred there."
De woorden van Kato staan overigens in contrast met de uitspraken van Kaz Hirai drie maanden geleden in maart. Hirai vertelde toen dat een PS4 iets is waar ze totaal niet mee bezig zijn: "a near-future PS4 or next-generation home console is not something that we are even debating now".
Op dit moment is Nintendo de enige die een nieuwe generatie console heeft aangekondigd. Deze wordt komende E3 onthuld voor het grote publiek.
Altijd die lelijke spines bij gamedoosjesquote:Not only will this look awesome on your shelf
Nicequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Stuurver het volgende:
Yakuza 4 maar 20 euro bij dixons
http://dixons.nl/artikel/(...)_content=productfeed
Zeker 20 euro waard
Yi-Long was even druk bezig met bestellen dus had even geen tijd voor een replyquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef msnk het volgende:
[..]
in be4 Yi-Long. Ooooh, dat is snel. Nice
Samequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yi-Long was even druk bezig met bestellen dus had even geen tijd voor een reply
20 euro was ook wel zo'n beetje precies het bedrag waar mijn max ligt voor een game als deze, aangezien je toch vaak ziet dat ze wel redelijk snel omlaag gaan in prijs. Yakuza 3 was op een gegeven ook nog maar 12 euro bij de E-Plaza (niet gekocht want cut), en Vanquish laatst voor 10 euro bij de Intertoys gehaald...quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:14 schreef msnk het volgende:
[..]
SameEen week geleden was het nog een dagdeal bij Gameoffer, 30 euro
!
Meh, ik heb al twee PS3's. Om er nou ook nog een Xbox bij te kopen vind ik iets te veel van het goedequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Om die reden zijn veel mensen om me heen nu dat soort games alleen aan het kopen voor 360.
Veel hebben gewoon beide consoles.
Waarom heb je er 2?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Meh, ik heb al twee PS3's. Om er nou ook nog een Xbox bij te kopen vind ik iets te veel van het goede![]()
Voordeel is wel dat ik nu niet hoef te kiezen tussen single- of multiplayer
Verkoop 1 PS3, en koop van dat geld een 360 plus Super Meat Boy.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Meh, ik heb al twee PS3's. Om er nou ook nog een Xbox bij te kopen vind ik iets te veel van het goede![]()
Voordeel is wel dat ik nu niet hoef te kiezen tussen single- of multiplayer
Van m'n vriendin een flatscreen inclusief blu-rayspeler gekregen voor kerst en bol.com kon uiteindelijk de blu-rayspeler niet meer leveren. Het leek me ook wel relaxed om vanuit bed te gamen dus toen nog een PS3 erbij gehaald (vriendinnetje kijkt graag blu-rays dus 360 was geen optie).quote:
quote:
? Que? Was?quote:
Dan zou ik een verlenging van 90 dagen moeten zien..... Effe checken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een gratis automagische jaar verlenging van zijn PSN account vorige week?
Misschien is daarom de store ook nog niet open omdat dit opnieuw ingeregeld moet worden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dan zou ik een verlenging van 90 dagen moeten zien..... Effe checken.
-Edit ja, inderdaad. Wel een dikke naai actie van ze. 20-5 de transactie doen en pas 31 mei de store open. 10 dagen pleite.Faalhazen.
Er staat echt 90 dagen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien is daarom de store ook nog niet open omdat dit opnieuw ingeregeld moet worden?
Want je zou als PSN lid toch 2 maanden krijgen en als niet PSN lid 1 maand erbij. Dus geen 90 dagen of 1 jaar.
Waar kun je dit scherm trouwens checken? Ik zag gewoon altijd weer een afschrift van mijn CC als het verlengd was.
Bij mij staat er dat ik een jaar extra hebt ontvangen op de 20stequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:42 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Er staat echt 90 dagen.
[ afbeelding ]
https://store.playstation.com/login.gvm
Effe inloggen en kiezen voor Transactie-overzicht weergeven.
Hier ook iddquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij mij staat er dat ik een jaar extra hebt ontvangen op de 20ste
Nee, ik had de 60 dagen versie gekocht. Oh well!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:33 schreef Basp1 het volgende:
Bij mij staat er idd ook 90 dagen bij? Maar dat is ook het PSN+ abbonement wat ik heb dat het om de 3 maanden verlengd wordt. En misschien heeft finald87 een jaarabbonemnt op PSN+, en MarkM gewoon alleen maar een PSN account zonder PSN+ abbo?
http://uk.ps3.ign.com/articles/117/1170808p2.htmlquote:Nothing exists in Infamous 2 just because, and that’s something developer Sucker Punch should be commended for. When combined with how well-executed just about everything in the game is, the overall package is one of PlayStation 3’s best and a must-play for fans of the first game. Don’t be deceived by niche subject matter like I was when the original Infamous first came out. This is a rock-solid third-person action game with an incredible story, great characters, meaty gameplay and – above all else – a string that effectively ties everything together.
Nog even wachten Yiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren Yakuza 4 besteld bij Dixons. Er stond bij 'voor 10 uur besteld: volgende dag in huis', maar nog niets ontvangen. Helaas
Ik welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren Yakuza 4 besteld bij Dixons. Er stond bij 'voor 10 uur besteld: volgende dag in huis', maar nog niets ontvangen. Helaas
nope, zijn wel allebei vet.. en als je toch 4 wilt spelen kan je net zo goed eerst 3 doen :pquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is het noodzakelijk om eerst Yakuza 3 gespeeld te hebben voor aan Yakuza 4 te beginnen?
Ze beloofden dat ik hem vandaag zou krijgen. Betaalik daar 0,00 euro verzendkosten voor!?!?quote:
Zojuist via de mail even gechecked maar daar staat ie nog gewoon in het 1ste stadium, oftewel 'aangemeld bij TNT'... en er staat ook dat de bezorging tot 18.00 is, dus dan zal ie waarschijnlijk niet meer komen. Helaas.quote:
Ik denk dat ik m maar online bestel want ik zou de verkoper niet recht in de ogen aan kunnen kijken met zo'n voorkantquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:20 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m maar online bestel want ik zou de verkoper niet recht in de ogen aan kunnen kijken met zo'n voorkant
Wat maakt Yakuza zo vet dan? Ik zie hem zo vaak liggen en sta ik er mee in m'n hand en twijfel ik elke keer om m te halen. Is het een beetje Shenmue achtig, want dat idee krijg ik? Van filmpjes op internet word ik er ook niet wijzer vanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, zijn wel allebei vet.. en als je toch 4 wilt spelen kan je net zo goed eerst 3 doen :p
maar je kan in dat hoofdmenu van die verhaal filmpjes kijken van de oudere delen, dus toen ik begon met 3 wist ik zo gelijk de verhaallijn tot op dat punt. dus dat kan je opzich ook doen als je met 4 begint. maakt het wel een stuk leuker maar het hoeft niet speciaal denk ik, maar imo kan je het beter wel doen
Nog niet in of niet meer in. Als je BG checkt lees je ook veel berichten dat verschillende spellen er al heel snel weer uit zijn gehaald.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
Yakuza 4 zojuist binnengekregen![]()
Een vriend van me zei trouwen dat hij God of War 3 in de 2 voor 25 actie heeft gehaald van de week. Heb zelf even gekeken hier in Alkmaar maar daar zat hij er helaas nog niet in. Wel Mafia 2 inclusief Betrayal of Jimmy DLC, en LBP2 Move edition.
Verwacht wordt binnen een week, maar eigenlijk weet niemand het echt zeker.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef Nachtbakker het volgende:
Dus wanneer is de playstation winkol weer onlain?
Geun zin om 11 pagina's door te snuffelen
Dat kan best, maar 15 euro is nu wel een beetje mijn max voor games die eenmaal in die 2 voor 25 actie zaten...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Nog niet in of niet meer in. Als je BG checkt lees je ook veel berichten dat verschillende spellen er al heel snel weer uit zijn gehaald.
Alles, de sfeer, het verhaal, de gevechten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:28 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Wat maakt Yakuza zo vet dan? Ik zie hem zo vaak liggen en sta ik er mee in m'n hand en twijfel ik elke keer om m te halen. Is het een beetje Shenmue achtig, want dat idee krijg ik? Van filmpjes op internet word ik er ook niet wijzer van
voor mij maakt het verhaal het vet, zitten ziek veel cutscenes in die gewoon relaxt wegkijken. Sfeer is idd goed en het vechten hoort er ook bij ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:28 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Wat maakt Yakuza zo vet dan? Ik zie hem zo vaak liggen en sta ik er mee in m'n hand en twijfel ik elke keer om m te halen. Is het een beetje Shenmue achtig, want dat idee krijg ik? Van filmpjes op internet word ik er ook niet wijzer van
moet soms ook wel met +- 6 uur aan cutscenes :pquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist even een uurtje ofzo gespeeld...
Wel veel cutscenes, en moest wat zaken even aanpassen in het optie menu zoals de map, het kunnen skippen van cut-scenes, en dat hele inverted gedoe, maar het is wel een leuke game![]()
Mooi ook om zo in Japan rond te kunnen lopen. En het vecht-systeem is echt zeer tof, net als het acteren van de karakters en de voice-acting. Wel jammer dat niet alle gesprekken met stemmen zijn, maar nogal ouderwets met alleen maar tekst...
Voor mij zeker wel ja. Ik hou van lanterfanten en het rustig aan doen, ik heb het dan ook nog niet uitgespeeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:47 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Maar is dat tijdslimiet in dat spel niet storend?
Dat is een meisjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je op jongetjes valt is er niks mis mee.
Ja, maar de voorkant ziet er gewoon gay uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor mij zeker wel ja. Ik hou van lanterfanten en het rustig aan doen, ik heb het dan ook nog niet uitgespeeld.
[..]
Dat is een meisje
Meeloperquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar de voorkant ziet er gewoon gay uit.Van de rest ken ik het spel niet
Yi waarom cutscenes skippen dat snap ik nooit?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist even een uurtje ofzo gespeeld...
Wel veel cutscenes, en moest wat zaken even aanpassen in het optie menu zoals de map, het kunnen skippen van cut-scenes, en dat hele inverted gedoe, maar het is wel een leuke game![]()
Mooi ook om zo in Japan rond te kunnen lopen. En het vecht-systeem is echt zeer tof, net als het acteren van de karakters en de voice-acting. Wel jammer dat niet alle gesprekken met stemmen zijn, maar nogal ouderwets met alleen maar tekst...
Volgens de Playstation facebook:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef Nachtbakker het volgende:
Dus wanneer is de playstation winkol weer onlain?
Geun zin om 11 pagina's door te snuffelen
So much for eind mei weer alles online dus...quote:PlayStation Network is op dinsdag 31 mei 2011 vanaf 21:00 tot 03:00 op woensdag 1 juni 2011 offline wegens gepland onderhoud.
Momenteel zijn er nog geen officiële berichten dat na afloop van het onderhoud, de PlayStation Store weer online zal zijn.
Oh, ik kijk ze allemaal gewoon de eerste keer, maar ik wil wel de optie hebben om ze te kunnen skippen wanneer dat nodig is of ik dat even wil.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yi waarom cutscenes skippen dat snap ik nooit?
Oke helder!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, ik kijk ze allemaal gewoon de eerste keer, maar ik wil wel de optie hebben om ze te kunnen skippen wanneer dat nodig is of ik dat even wil.
Bij sommige games heb je die optie niet, en dat is ongelooflijk irritant, vooral als ze steeds voor een stukje komen met gameplay dat je een paar keer opnieuw moet doen.
...daarnaast heb je genoeg games die bepaalde cutscenes herhalen voor bepaalde stukjes, of wanneer je straks de game een 2de keer speelt waarbij je ook niet alles opnieuw wilt zien.
Op zich snap ik je punt en heb ik dat gevoel ook vaak. Meestal ben ik al blij dat de cutscene voor de safepoint zit, dus als je dood gaat vlak na het filmpje er weer instaptquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, ik kijk ze allemaal gewoon de eerste keer, maar ik wil wel de optie hebben om ze te kunnen skippen wanneer dat nodig is of ik dat even wil.
Bij sommige games heb je die optie niet, en dat is ongelooflijk irritant, vooral als ze steeds voor een stukje komen met gameplay dat je een paar keer opnieuw moet doen.
...daarnaast heb je genoeg games die bepaalde cutscenes herhalen voor bepaalde stukjes, of wanneer je straks de game een 2de keer speelt waarbij je ook niet alles opnieuw wilt zien.
Zonde om eerst 4 te spelen zonder 3 gespeeld te hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl(...)wellicht-online.htmlquote:Op zondag 29 mei 2011 15:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het is weer down? Wat begint dit frustrerend te worden zeg.
quote:@PlayStationNL @PlayStationEU Volgens twitteraars op de EU versie is dit ongepland onderhoud (men heeft Sony gebeld)
Zo'n beetje iedereen.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:34 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik kan inderdaad niet aangemeld worden, nog meer mensen met dit probleem?
Ja, iedereen behalve degene die nog online zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 16:34 schreef ThomasKuiper het volgende:
Ik kan inderdaad niet aangemeld worden, nog meer mensen met dit probleem?
Zelfs die zijn uitgelogt. Iedereen kreeg connection errors uit mijn friendlist. Meeste mensen heb ik ook op msn aangezien het mijn klasgenoten zijn, en die zeggen dat ze automatisch afgemeld werden.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:35 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja, iedereen behalve degene die nog online zijn
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:35 schreef ThomasKuiper het volgende:
ahh ok, tja ik ben net half uurtje wakker;), weet niet wat er loos is...
Ik ben niet uitgelogd en er zijn nog een aantal vrienden van me online...quote:Op zondag 29 mei 2011 16:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zelfs die zijn uitgelogt. Iedereen kreeg connection errors uit mijn friendlist. Meeste mensen heb ik ook op msn aangezien het mijn klasgenoten zijn, en die zeggen dat ze automatisch afgemeld werden.
Mwah, zit nu al weer een paar uurtjes te spelen, maar heb ook niet het idee dat ik iets van het voorverhaal mis. Misschien ook omdat deze hoofdrolspeler ook gewoon nieuw is en dus alles uitgelegd wordt t.o.v. het verhaal!?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:01 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zonde om eerst 4 te spelen zonder 3 gespeeld te hebben
quote:Extra's:
- Steelbook-verpakking
- Het Retro Map-pack met twee maps uit Killzone2
- Exclusief dynamisch thema van Killzone 3
- Killzone 3 Soundtrack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |