2 biertjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet iedereen tegelijk overspuiten.
quote:
Jammer.quote:
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
Zijn er overigens nog meer die nu ineens anders aankijken tegen De Jager of?
Dat wist iedereen toch al heel erg lang stiekem?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
Zijn er overigens nog meer die nu ineens anders aankijken tegen De Jager of?
Ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat wist iedereen toch al heel erg lang stiekem?
Die heeft nog nooit gewerkt.quote:
Misschien omdat hij dan heel erg lijkt op een vriend van me die homo is. Niet letterlijk qua uiterlijk maar meer manieren & gedrag.quote:
Nou, nee. Ik dacht dat 'ie gewoon vrouw en kinderen thuis had zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat wist iedereen toch al heel erg lang stiekem?
Daarmee zou hij onderhand geen zeldzaamheid zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit EchGaaf nou Reya te beschuldigen dat hij geen vent is? Lees ik dat goed?
Ah dat zou kunnen, maar ik vond 'm nooit echt opvallend homo om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Misschien omdat hij dan heel erg lijkt op een vriend van me die homo is. Niet letterlijk qua uiterlijk maar meer manieren & gedrag.
Maar of dat nou zo'n goede basis voor zo'n aanname is of gewoon toevallig
Ja precies!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik dacht dat 'ie gewoon vrouw en kinderen thuis had zitten.
Het is ook wel even wennen bij die CDA'ers. Bij Pim Fortuyn zag je direct al dat hij homo was (niet dat hij zelf over z'n geaardheid zweeg, maar je snapt het).quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik had zo'n verwachtingspatroon dat ik er enorm aan moet wennen.
Die rode oren van hem bij die grap van PowNed over een sms'je van Rouvoet was wel grappig inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is ook wel even wennen bij die CDA'ers. Bij Pim Fortuyn zag je direct al dat hij homo was (niet dat hij zelf over z'n geaardheid zweeg, maar je snapt het).
Misschien lopen er nog wel meer homo's rond in de Tweede Kamer. Kees van der Staaij lijkt me een mooie kandidaat.
Idem. Die kinderopvang zouden ze niet moeten subsidiëren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
Eens.![]()
Ik ben ook niet voor crêche opvoeding en je kind alleen in de avonduurtjes even zien.
Traditionele rolverdeling is voor de beginjaren het beste m.i., of nou de pappa of mamma (of één van de pappa's/mamma's) het geld verdient doet er niet toe. Als de koters naar school gaan mogen beide ouders uiteraard weer aan het werk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
Eens.![]()
Ik ben ook niet voor crêche opvoeding en je kind alleen in de avonduurtjes even zien.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom dom? Is niet bepaald schokkend wat Rutte zegt, zulke dingen zegt bijna iedereen.
Ah, ja dat had je beter niet kunnen doen inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:05 schreef remlof het volgende:
Ja, maar:
Op een bijeenkomst werd interviewster Tatum Dagelet deze week ongevraagd door de RVD gewezen op een openhartig gesprek dat zij vier jaar geleden voor de Viva met Mark Rutte had. Dagelet werd gevraagd om er nooit meer over te beginnen. Maar zowel zijzelf als de Viva waren het gesprek allang vergeten. Het wordt nu alsnog opnieuw gepubliceerd.
Hoe dom kan je zijn als Rijksvoorlichtingsdienst?
Ik had een footnote moeten plaatsen voor een uitzondering op Christen democraten inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik vind het fijn om naakt thuis rond te lopen als de gordijnen gesloten zijn."
"Was ik maar biseksueel, dan had ik alle partijen achter m'n kontje aan."
Not at allquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Any complaints gentlemen?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Any complaints gentlemen?
Is dit echt nodig?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:13 schreef remlof het volgende:
< foto v.d. Vlies.>
Wie is dat nou weer?quote:
Sabine Uitslag, kamerlid van het CDA.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer?
Knap is ze niet in ieder geval.
Vind Sabine wel wat hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Sabine Uitslag, kamerlid van het CDA.
Mijn type is ze ook niet.
Aaah!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:26 schreef eriksd het volgende:
Voorschrift, ik heb deze net zien staan:
[ afbeelding ]
En de gebruikelijke rits aan bentleys c.s. En een maybach.
Van mij wel. Maar ik denk niet dat hij je post zo leuk vindt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag Bas van jou niet in z'n blote pielemuis thuis rondlopen dan?
Ik heb die nog niet vaak gezien. Een 80's icoon heeft hem wel:quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aaah!
Degene die zo'n auto koopt moet een lintje krijgen van 'Trix, wat een geweldige wagen.
Really?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jammer dat ze nogal eng christelijk is.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb die nog niet vaak gezien. Een 80's icoon heeft hem wel:
[ afbeelding ]
Vond het een erg mooie wagen.
Helaas is het wel de waarheid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Really?
Dat had ik niet achter haar gezocht, meer een soort new-age aandachtshoer type dan een christen.
Mwah, ben ze vaak genoeg tegengekomen in Sydney, Londen West-End, Kaapstad en ook Amsterdam wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:30 schreef eriksd het volgende:
Maarja, als je Dedemsvaart c.q. Enschede c.q. het platteland woont kom je die dingen niet tegen
Toch vreemd, ze heeft het lichaam van een mooie vrouw maar het innerlijk en politieke opvatting van zowel een wereldvreemde bomenknuffelende hippie kraakster als een christenfundi.quote:
Nou, inderdaad:quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:33 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas zeg. Over een kop met klasse gesproken
Dat is die christelijke politiek hé. Stoere taal maar als het puntje bij het paaltje komt draaien en liegen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch vreemd, ze heeft het lichaam van een mooie vrouw maar het innerlijk en politieke opvatting van zowel een wereldvreemde bomenknuffelende hippie kraakster als een christenfundi.
Kenmerk van een groot acteur.quote:
Ik dacht dat hij allang dood was.quote:
Hoepel op pipoquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij allang dood was.
Nee, dat was een andere acteur die Sjonnie Flodder speelde, in de tv-serie geloof ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie toch wel aardig wat sportwagens in die omgeving.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:30 schreef eriksd het volgende:
Maarja, als je Dedemsvaart c.q. Enschede c.q. het platteland woont kom je die dingen niet tegen
Dat was een andere acteur, die dezelfde rol heeft neergezet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was een andere acteur die Sjonnie Flodder speelde, in de tv-serie geloof ik.
Ah vandaar, mea culpa.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was een andere acteur, die dezelfde rol heeft neergezet.
Handig gesitueerd naast de Baan dealer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zie toch wel aardig wat sportwagens in die omgeving.De Ferrari's zijn - ondanks de bpm - in Nederland het goedkoopst, en daarom heb je hier in de omgeving ook een grote Ferrari handelaar. De reiche Deutschen trekken massaal naar deze omgeving voor de sportwagens.
Dat was Coen van Vrijberghe de Coningh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Ah vandaar, mea culpa.
Ben niet zo'n Nederlandse tv kenner.
Bizar verhaal, overigens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was Coen van Vrijberghe de Coningh.
Precies. Ik heb daar een paar jaar geleden een bedrijfsuitje gehad, in die grote zaal op de bovenste verdieping. Daarbij zat ook een rondleiding inbegrepen, waar dus verteld werd dat ze veel buitenlandse kopers trekken. Ze komen zelfs uit Belgie en Frankrijk voor Ferarri.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Handig gesitueerd naast de Baan dealer.
Nogal ja:quote:
Ben er wel eens geweest, maar niet voor een rondleiding, was naast de deur voor een andere auto, maar welke man kan nou de verleiding weerstaan even bij Munsterhuis naar binnen te lopen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Precies. Ik heb daar een paar jaar geleden een bedrijfsuitje gehad, in die grote zaal op de bovenste verdieping. Daarbij zat ook een rondleiding inbegrepen, waar dus verteld werd dat ze veel buitenlandse kopers trekken. Ze komen zelfs uit Belgie en Frankrijk voor Ferarri.
Wist je bv. ook dat elke kleur rood van Ferrari een andere kleur rood is?
Ach, voor mensen met geld is het percentueel gezien net zo duur als een opel kadett.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:46 schreef eriksd het volgende:
Blijf het overigens belachelijk dure auto's vinden
Vriendjesprijsje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:46 schreef eriksd het volgende:
Het liefste zou ik gewoon 20 jaar enorm bijbeunen en dan een horlogewinkel beginnen
Uiteraard.quote:
Productie is ook érg duur. De winstmarge is nog geen eens zo hoog, maar er is een giga afzetmarkt voor Ferrari.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:46 schreef eriksd het volgende:
Blijf het overigens belachelijk dure auto's vinden
Sjonge jonge, denk na, dat weet jij best. Je hebt daarmee ook het voordeel dat je de garantie hebt dat een bank jouw onderneming financiert naar behoefte. Dat is in deze tijden voor sommige branches een groot heikelpunt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:48 schreef eriksd het volgende:
Hoop wel dat er wat te verdienen is in fiscaal ondernemingsrecht.
Uiteraard. Richt je alvast op de EVVS EV of meer van die nieuwe loopholes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:48 schreef eriksd het volgende:
Hoop wel dat er wat te verdienen is in fiscaal ondernemingsrecht.
Perfect, dan neem ik wel een Breitling voor je mee over drie week, scheelt je ±1500 euro.quote:
Je gaat op vakantie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Perfect, dan neem ik wel een Breitling voor je mee over drie week, scheelt je ±1500 euro.
Zeker, Antillen.quote:
Vergeet niet je btw terug te vragen hé.quote:
Daarom, scheelt ik weet niet hoeveel geld het daar te halen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vergeet niet je btw terug te vragen hé.
Oh, je kan volgens mij ook betalen in dollars, die staat nu ook vrij laag. Scheelt je nog meer. En altijd wat afpingelen. Ik denk dat je wel tegen de 40% verschil aanloopt, tikt lekker aan dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, scheelt ik weet niet hoeveel geld het daar te halen.
Ja kan, maar de Antilliaanse Gulden staat ook op 2.5/1 dus het valt sowieso wel mee. Zit er aan te twijfelen zelf ook een te halen, maar weet het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, je kan volgens mij ook betalen in dollars, die staat nu ook vrij laag. Scheelt je nog meer. En altijd wat afpingelen. Ik denk dat je wel tegen de 40% verschil aanloopt, tikt lekker aan dus.
Dan betaal je gewoon een hogere prijs in dollars.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, je kan volgens mij ook betalen in dollars, die staat nu ook vrij laag. Scheelt je nog meer. En altijd wat afpingelen. Ik denk dat je wel tegen de 40% verschil aanloopt, tikt lekker aan dus.
Is nog niet gecorrigeerd, verhoging komt pas volgende maand.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan betaal je gewoon een hogere prijs in dollars.
Ik wil de nieuwe superocean, of een Rolex oyster perpetual.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is nog niet gecorrigeerd, verhoging komt pas volgende maand.
Welke rolex exact? Plaatje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwe superocean, of een Rolex oyster perpetual.
De simpele versie, vind 'm prachtig minimalistisch doch elegant.quote:
Ah, das de GMT Master II. Mind you, die is het 3voudige van een Superocean II.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De simpele versie, vind 'm prachtig minimalistisch doch elegant.
[ afbeelding ]
En ik haat horloges met leren bandjes, dus die zijn sowieso al "out of the question".
Prijs maakt me dan ook niet uit, ik koop wat ik mooi vind.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, das de GMT Master II. Mind you, die is het 3voudige van een Superocean II.
Tja, bij dergelijke bedragen heb ik altijd zoveel alternatieven, duurt eeuwenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prijs maakt me dan ook niet uit, ik koop wat ik mooi vind.
Wat kost een GMT Master 2, zonder goud?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, bij dergelijke bedragen heb ik altijd zoveel alternatieven, duurt eeuwen
Superocean II staat ook op mijn lijstje.
Dacht zo rond de 7500 euro.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat kost een GMT Master 2, zonder goud?
Ah, dat verklaart waarom ik een vergelijkbare rolex voor ±3000 pond zag liggen, zal dan wel die ander zijn. Ach, same old same old. Maar goed, ik vind tot 5000 euro wel redelijk, daarboven ga ik al twijfelen of 't 't wel waard is eigenlijk, want zo'n fan ben ik ook weer niet.quote:
Als je gewoon de standaard rolex sub wil moet je rekenen op pak hem beet 3500 - 4000 met korting.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom ik een vergelijkbare rolex voor ±3000 pond zag liggen, zal dan wel die ander zijn. Ach, same old same old.
Ja dat is te doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je gewoon de standaard rolex sub wil moet je rekenen op pak hem beet 3500 - 4000 met korting.
Ik dacht dat dat het jaarinkomen van de gemiddelde filosoof was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Da's niks. Ik kan makkelijk de uitvoering met goud betalen.
Mooi niet. Ik rijd rond in mijn Bentley, rokend aan mijn Montecristo sigaar en op weg om te gaan zwemmen in mijn geld dat opgeslagen ligt in mijn geldpakhuis.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het jaarinkomen van de gemiddelde filosoof was.
Montecristo heb je ook al voor maar 7 tot 15 euro per sigaar, dat kan iedere proleet ook wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooi niet. Ik rijd rond in mijn Bentley, rokend aan mijn Montecristo sigaar en op weg om te gaan zwemmen in mijn geld dat opgeslagen ligt in mijn geldpakhuis.
En wie heb je nodig voor dergelijke kunstgrepen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:33 schreef Friek_ het volgende:
Later sluit ik ook de beste businessdeals waarbij ik de andere partij via ingenieuze wijze weet te naaien. Zonder dat zij het ooit zagen aankomen.
Ik eindig eenzaam aan de top. Met veel geld. En bitches.
Nee hoor, von_Preussen, Erik, GSbrder, mlg en ik heten je van harte welkom.quote:
Slaat je fantasie weer op hol?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, von_Preussen, Erik, GSbrder, mlg en ik heten je van harte welkom.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:33 schreef Friek_ het volgende:
Later sluit ik ook de beste businessdeals waarbij ik de andere partij via ingenieuze wijze weet te naaien. Zonder dat zij het ooit zagen aankomen.
Ik eindig eenzaam aan de top. Met veel geld. En bitches.
Idd, tot die tijd wachten wij wel aan de top op jouw Friek!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, von_Preussen, Erik, GSbrder, mlg en ik heten je van harte welkom.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef von_Preussen het volgende:
Oja VS, ben jij nu een soort van mod geworden, gezien de kleur van je username?
Hey! Geen kritiek op de E-klasse gij!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
Idd, tot die tijd wachten wij wel aan de top op jouw Friek!
Bah, het is me niet gegund de nieuwe BMW 5-serie te rijden, ik hobbel momenteel maar *weer* rond met een E-klasse. Grootste bezwaar: geen USB-aansluiting en dus ook geen muziek van mijn telefoon.![]()
Oja VS, ben jij nu een soort van mod geworden, gezien de kleur van je username?
Mijn excusus, maar ik heb de E-klasse nu al zoveel kilometers en in zoveel uitvoeringen (E200 CGI, E350 CGI, E220 CDI, E250 CDI, E350 CDI / Sedan / Estate / Coupé) gereden dat het toch wel saai begint te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hey! Geen kritiek op m'n E-klasse gij!
Dat dat zomaar kan.quote:En nee geen mod, gewoon tha pink POL user.
Hm dan kan ik me er wat bij voorstellen, 5-serie heb ik ook nog niet in gereden inderdaad, staat ook op de to-do lijst, maar een kopen zou ik denk ik niet doen. Ik vind de 3-serie dan wel weer geweldig, maar de 5 serie vind ik zo nietszeggend tussen de 3 en de 7 in, maar dat is persoonlijke smaak.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn excusus, maar ik heb de E-klasse nu al zoveel kilometers en in zoveel uitvoeringen (E200 CGI, E350 CGI, E220 CDI, E250 CDI, E350 CDI / Sedan / Estate / Coupé) gereden dat het toch wel saai begint te worden.
De 5-serie heb ik echter nog niet gereden, vandaar dat ik die nu wel eens wil proberen. Naja, eventjes kijken wat de leasemij in Frankfurt nog heeft staan.
Nee was een gunst van remlof, maar kan normaal niet nee.quote:Dat dat zomaar kan.![]()
Ik zeg ook niet dat ik een 5-serie koop, zeg gewoon dat 't me leuk lijkt er in te rijden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, lul toch allemaal niet zo stoer. De studentjes in dit topic zijn al blij als ze op donderdag genoeg geld hebben om een biertje te halen.
En ik heb zin om te zeiken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik een 5-serie koop, zeg gewoon dat 't me leuk lijkt er in te rijden.
Iets met hobby en interesse enzo.
Neu, je bent Nederlander, is genetisch bepaald.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik heb zin om te zeiken.
Iets met hobby en interesse enzo.
Prik de illusie nu niet door dat ik gewoon eindig in een kutstudio met irritante buren, overlevend op het salaris van mijn docentschap.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, lul toch allemaal niet zo stoer. De studentjes in dit topic zijn al blij als ze op donderdag genoeg geld hebben om een biertje te halen.
Alle POL'ers zijn toch succesvol en lopen binnen later?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Prik de illusie nu niet door dat ik gewoon eindig in een kutstudio met irritante buren, overlevend op het salaris van mijn docentschap.
Ook de 3-serie en 7-serie heb ik al tot en met gereden, dus daarmee zou ik mezelf ook geen plezier meer doen (tenzij het heul veel PK's heeft).quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
Hm dan kan ik me er wat bij voorstellen, 5-serie heb ik ook nog niet in gereden inderdaad, staat ook op de to-do lijst, maar een kopen zou ik denk ik niet doen. Ik vind de 3-serie dan wel weer geweldig, maar de 5 serie vind ik zo nietszeggend tussen de 3 en de 7 in, maar dat is persoonlijke smaak.
Ok, ik zat al te denken, maar dan is het goed.quote:Nee was een gunst van remlof, maar kan normaal niet nee.
Valt mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Je hebt zeker een punt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook de 3-serie en 7-serie heb ik al tot en met gereden, dus daarmee zou ik mezelf ook geen plezier meer doen (tenzij het heul veel PK's heeft).
Maar als ik de keuze zou hebben om een voertuig in een dergelijke klasse aan te schaffen, dan zou het voor mij sowieso de 5-serie worden. Kwalitatief voelt die het beste aan, design is persoonlijk maar ik vind het bloedmooi, heeft de modernste technologie aan boord en rijdt als een tiet. De 7-serie vind ik persoonlijk toch weer net iets "te groot" (of ik te jong) en die auto stuurt in het grensbereik nogal zwaar en lomp (kan je hem niet kwalijk nemen, is immers geen sportwagen).
Met name php dankzij zijn transportbedrijf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle POL'ers zijn toch succesvol en lopen binnen later?
Wat is je vraag?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
Eventjes de belastingtelefoon bellen.
Edit: volgens mij mis ik de grap even.
Voor een (buitenlandse) vriend wilde ik even weten of zijn definitieve berekening voor de onrendabelentoeslag 2010 al verstuurd was, dat is dus niet het geval.quote:
Hij wordt het meest succesvol van ons allemaal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met name php dankzij zijn transportbedrijf.
Gok van wel.quote:
Wordt? Hah, is zul je bedoelen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij wordt het meest succesvol van ons allemaal.
Oh, ik heb over het algemeen uitstekend contact met de BD. Bel ze soms ook wel als ik een wetsartikel niet snap. Je wordt wel 5x doorverbonden maar de uiteindelijke inspecteur heeft wel veel verstand van zakenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor een (buitenlandse) vriend wilde ik even weten of zijn definitieve berekening voor de onrendabelentoeslag 2010 al verstuurd was, dat is dus niet het geval.
Ben eigenlijk wel wat verbaasd, zo een vriendelijke behandeling (waarmee kan ik u van dienst zijn mr. xxxxx) ken ik eigenlijk alleen maar van de concierge service. Positieve verassing dus.
Leuker kunnen we het niet makenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, ik heb over het algemeen uitstekend contact met de BD. Bel ze soms ook wel als ik een wetsartikel niet snap. Je wordt wel 5x doorverbonden maar de uiteindelijke inspecteur heeft wel veel verstand van zaken
Hé?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
Nooo Erik, snap out of it! For the sake of your wife and child, snap out of it!
* Voorschrift slaps Erik.
Heeft niet zo'n beetje iedereen dat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:35 schreef robin007bond het volgende:
Burberry Brit in de aanbieding bij Kruidvat
Radio10 G-g-g- *huiver* -old.quote:
Mijn ervaring is dat ze het vaak ook niet weten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, ik heb over het algemeen uitstekend contact met de BD. Bel ze soms ook wel als ik een wetsartikel niet snap. Je wordt wel 5x doorverbonden maar de uiteindelijke inspecteur heeft wel veel verstand van zaken
Opbokkenquote:
Denk dat het een luchtje is ofzo.quote:
Dat klopt.quote:
Ik bedoelde wat dichter bij huis.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, Paco Rabanne de originele
Heul wel.quote:
Ow, ik heb iets van Chanel voor mannen, geen idee wat. Ik vind het belangrijk om een aangename geur-aura te hebben, maar verder hou ik me er totaal niet mee bezig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat het een luchtje is ofzo.
God ik had dat woord zo
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, ik heb iets van Chanel voor mannen, geen idee wat. Ik vind het belangrijk om een aangename geur-aura te hebben, maar verder hou ik me er totaal niet mee bezig.
Chanel Alure is dat waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, ik heb iets van Chanel voor mannen, geen idee wat. Ik vind het belangrijk om een aangename geur-aura te hebben, maar verder hou ik me er totaal niet mee bezig.
Kiton en Van Gils V hier, maar die laatste is moeilijk te krijgen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was net de badkamer ingelopen om te kijken wat, maar je hebt idd gelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chanel Alure is dat waarschijnlijk
Je hebt hier te maken met een kennerquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was net de badkamer ingelopen om te kijken wat, maar je hebt idd gelijk.
DIt ook uiteraard.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn god, want zijn jullie ook een stelletje wijven
Naar zweet, kots en opgedroogd bier.quote:
Malle jongen ben je toch.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij steekt VS zijn mede-users aan.
En seksquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar zweet, kots en opgedroogd bier.
Tuurlijk wel, in elk stadje een ander schatje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang dat maar niet voor het huwelijk is.
Niet dat ik weet.quote:
De vraag is hoe jij dat dan weer weet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je nicht in Oost-Anatolië weet het anders wel.
Dat vertelde je moeder gisteravond toen ze bij mij was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
De vraag is hoe jij dat dan weer weet.
Wat heb je zoal uitgespookt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vertelde je moeder gisteravond toen ze bij mij was.
De pol meet is op 28 mei hoor.quote:
Ziet eruit als een ondeugend jochiequote:
Net Zeeland, net over de grens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo onaardig lijkt ie me nou ook weer niet.
Dat heeft ie van jou zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Is het ook, wel lief. De jongste is erger.
Nooit geweten dat Betyar dat betekentquote:
Die barstquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, in elk stadje een ander schatje.
Of gezamelijk met je hele jaarclub een SOA van hetzelfde clubsletje danwel huishoer krijgen.
Losbandigheid is de bom!
Wel apart dat Google 'outlaw' Nederlands vindtquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Betyar was de naam van onze eerste hond.
Neequote:
Volgens mij is de letterlijke vertaling landloper.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel apart dat Google 'outlaw' Nederlands vindt
Klopt, meisjes ook hoor. Hier mogen ze ook gewoon thuis komen met kapotte/vieze kleren en bloedingen, leren ze van.quote:
Vinden wij hierquote:De prijs van deze scooter is ¤ 2500,−.
Henk heeft nog niet genoeg geld gespaard om de scooter te kunnen betalen.
Hij komt ¤ 1500,− tekort.
Dit bedrag leent hij van zijn ouders.
1p 1 Hoeveel euro heeft Henk zelf al voor de scooter gespaard?
Schrijf hieronder je antwoord op
Limburg is toch niet bezaaid met moskeeën?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:13 schreef Dutchnative het volgende:
Het viel mij op de basisschool al op dat mijn huis het enige was waar je niet je schoenen hoefde uit te doen als je binnenkwam
'Bandiet' toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij is de letterlijke vertaling landloper.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Limburg is toch niet bezaaid met moskeeën?
Vogelvrijverklaardequote:
Preciesquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat meen je niet, dat soort sommen hadden wij in de vierde klas van de lagere school
Nee, ik zou waarschijnlijk een snelheidsfout maken óf ze kunnen mijn handschrift niet lezenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou jij dat examen foutloos kunnen maken?
Het wordt er daarna ook niet beter op:quote:
1+1/2+1/3+1/4+1/5+.... 1/1100+ 1/1101+...=?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, ik zou waarschijnlijk een snelheidsfout maken óf ze kunnen mijn handschrift niet lezen
Jezus, zo'n formule herkennen heb ik in de Brugklas geleerdquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt er daarna ook niet beter op:
Henk spreekt met zijn ouders af dat hij elke maand een vast bedrag
terugbetaalt.
Er is een verband tussen de tijd en de schuld die Henk aan zijn ouders heeft.
Bij dit verband hoort de volgende woordformule:
schuld = 1500 − 25 × tijd
Hierin is tijd in maanden en schuld in euro.
1p 2 Hoeveel euro betaalt Henk elke maand aan zijn ouders terug?
Schrijf hieronder je antwoord op
Het antwoord staat er gewoon
Ah, ik heb ook Chanel Allure gehad voor mannen. Deed het goed bij de dames.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat heeft dit ermee te maken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1+1/2+1/3+1/4+1/5+.... 1/1100+ 1/1101+...=?
Ik heb gewoon mijn eigen geurtje, doet het prima.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, ik heb ook Chanel Allure gehad voor mannen. Deed het goed bij de dames.
Ik ben nu niet in de 'mood' om dat uit te rekenenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is een niveautje hoger. Kijken of je het kan.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:20 schreef remlof het volgende:
De winnende tijd was 12 minuten en 58 seconden van Jochem Uytdehaage.
Hoeveel seconden zat hij onder die 13 minuten? Schrijf hieronder je
antwoord op.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:20 schreef remlof het volgende:
De winnende tijd was 12 minuten en 58 seconden van Jochem Uytdehaage.
Hoeveel seconden zat hij onder die 13 minuten? Schrijf hieronder je
antwoord op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je goed met wiskunde?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in de 'mood' om dat uit te rekenen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:21 schreef betyar het volgende:
[..]Is dat Hongaars rekenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Nee, ik ben een ras-Alfaquote:
quote:Een schaatser moet voor de 10 kilometer 25 ronden schaatsen.
Æ Bereken hoeveel meter hij in 1 ronde schaatst. Schrijf hieronder je
berekening op.
Zo kan je het inderdaad interpreterenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi.
Theologie.
[x] geschikt
[..] niet geschikt.
Als je niet weet hoeveel meter er in een kilometer zitten, dan kan dit best nog eens een knap lastig examen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is echt van een lager niveau dan mijn cito-toets destijds
Hoop doet leven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zo kan je het inderdaad interpreteren
Ontneem hem nu niet zijn toekomst.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi.
Theologie.
[x] geschikt
[..] niet geschikt.
Maar ik neem aan dat je dat wel weet na vier jaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je niet weet hoeveel meter er in een kilometer zitten, dan kan dit best nog eens een knap lastig examen zijn.
Ik heb het beste met hem voor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ontneem hem nu niet zijn toekomst.
Maar dat leer je al op de basisschoolquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je niet weet hoeveel meter er in een kilometer zitten, dan kan dit best nog eens een knap lastig examen zijn.
Fijn dat te weten.quote:
Je moet natuurlijk ook rekening houden met het wisselbeleid van de coach.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook rekening houden met het wisselbeleid van de coach.
Als je opgelet hebt wel ja, maar we weten allemaal dat niet iedereen leerling zo leergierig is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je dat wel weet na vier jaar
Dan kom ook niet met zulke voorstellen.quote:
Dat wel. Daar wordt eigenlijk bar weinig aandacht aan besteed, het interesseren van leerlingen(voor zover mogelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je opgelet hebt wel ja, maar we weten allemaal dat niet iedereen leerling zo leergierig is.
quote:[..]
Dan kom ook niet met zulke voorstellen.
Een vriend van me moest bij een PABO toelatingstest ook iets dergelijks invullen. Stond inderdaad na 10 minuten buiten. Krijgt ie van andere mensen die ook naar buiten kwamen de opmerking: "Oh, jij snapte er ook al niets van?".quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
En voor die 24 simpele sommetjes hebben ze anderhalf uur de tijd
Geen wonder dat ze steeds op straat hangen, met 10 minuten zijn ze klaar
Toch?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een vriend van me moest bij een PABO toelatingstest ook iets dergelijks invullen. Stond inderdaad na 10 minuten buiten. Krijgt ie van andere mensen die ook naar buiten kwamen de opmerking: "Oh, jij snapte er ook al niets van?".
Retorisch?quote:
VMBO-BBquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:33 schreef remlof het volgende:
Dus kortom, als je weet dat er 60 seconden in een minuut gaan en 1000 meter in een kilometer slaag je voor je VMBO wiskunde examen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:33 schreef Monolith het volgende:
Is die roze kleur net zoiets als een jodenster of moet ik het anders zien?
Nee, tenzij Joden blij waren met een jodenster.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:33 schreef Monolith het volgende:
Is die roze kleur net zoiets als een jodenster of moet ik het anders zien?
Hmm ok:quote:
6 uur lang presentaties van gebrekkig Engels sprekende Oost-Europeanen, dan krijg je dat.quote:
Hongaren?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
6 uur lang presentaties van gebrekkig Engels sprekende Oost-Europeanen, dan krijg je dat.
Ik vroeg me gewoon af of Fok! plotseling een herken de homo beleid had ingevoerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, tenzij Joden blij waren met een jodenster.
Hier hadden ze een keer op de middelbare school een examen "grond omspitten".quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmm ok:
De basisberoepsgerichte leerweg (BB) is een opleidingsrichting binnen het voorbereidend middelbaar beroepsonderwijs (vmbo). Deze richting is bestemd voor leerlingen die meer op de praktijk zijn ingesteld. Qua belasting is deze leerweg minder zwaar dan de kaderberoepsgerichte leerweg. De leerlingen doen examen in vier algemene vakken en een beroepsgericht vak. Het examenprogramma voor deze leerweg is minder uitgebreid dan die van de andere leerwegen binnen het vmbo en dus ook minder zwaar.
Maar toch...
Nee, hij wou gewoon een kleurtje en ik heb deze voor 'm uitgezochtquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af of Fok! plotseling een herken de homo beleid had ingevoerd.
Het is vmbo-BB he? Je weet wel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Basisberoepsgerichte_leerwegquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
En voor die 24 simpele sommetjes hebben ze anderhalf uur de tijd
Geen wonder dat ze steeds op straat hangen, met 10 minuten zijn ze klaar
Toch?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij wou gewoon een kleurtje en ik heb deze voor 'm uitgezocht
Jaja, zover was ik alquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is vmbo-BB he? Je weet wel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Basisberoepsgerichte_leerweg
Ieder dorp z'n gek, zo ook ieder sub-forum.quote:
Wat schattigquote:
Sorry hoor, ik liep ff wat posts achter met lezenquote:
Ja en we zijn php al kwijt...quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ieder dorp z'n gek, zo ook ieder sub-forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |