abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97524713
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

@Mouzzer: Jij vind het geloofwaardig dat die stalen kolom inclusief vliegtuigwiel 150 meter verderop belandt?

Ja dat vind ik geloofwaardig, een stuk geloofwaardiger dan een complete stuk WTC even met een vrachtwagen/kraan neer komen leggen, delen op de zwarte auto laten vallen, de vliegtuigband plus onderdelen erbij leggen, de stellage boven de zwarte auto nog even vernielen en een plank daarvan op de zwarte auto leggen en dat allemaal terwijl het niemand opvalt...

Volgens een simulatie zou er bijv. ook debris uit de zuidkant van wtc1 moeten komen:
pi_97524995
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef Culto het volgende:

Dit is een andere foto van de zuidgevel van WTC1:

[ afbeelding ]

Bron: http://www.beyondpoliticsand911.com/viewtopic.php?f=28&t=183

In de foto heb ik zelf op schaal de grootte van het bewuste gevelstuk aangegeven:
2 ramen breed en ruim 2 etages hoog.

Het lijkt mij niet dat zo'n gevelstuk uit dat gat rechts daarvan gekomen is.
Het is moeilijk zichtbaar natuurlijk vanwege de rook, maar je ziet de "cladding" afkomstig uit dat 'gat' nog zitten;
lijkt me sterk dat daar zo'n groot stuk uit de gevel weggeblazen is...
Maar ik ben met je eens: het is moeilijk te zien.
De cirkel in mijn vorige post geeft de onderkant van het gat aan, het gat is stuk nog hoger dan enkel rechts van je plaatje, zeker verdieping 94 tot 96 zie onderstaande foto. Gat lijkt verdacht veel op zeker 2 ramen breed en ruim 2 etages hoog he ;)

pi_97525203
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Debunken om het debunken... Lekker discussie voeren met mensen als jij.

Je had dat duidelijk op de diverse video's van de 2de inslag moeten zien. Er valt niets groots naar beneden aan de zijde waar het "toestel" de toren raakt.
Vallen toch wat behoorlijke grote dingen naar beneden hoor.. zie eerste paar seconden:
pi_97525478
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:32 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ja dat vind ik geloofwaardig, een stuk geloofwaardiger dan een complete stuk WTC even met een vrachtwagen/kraan neer komen leggen, delen op de zwarte auto laten vallen, de vliegtuigband plus onderdelen erbij leggen, de stellage boven de zwarte auto nog even vernielen en een plank daarvan op de zwarte auto leggen en dat allemaal terwijl het niemand opvalt...

Volgens een simulatie zou er bijv. ook debris uit de zuidkant van wtc1 moeten komen:
Het is ook niet planted zoals jij het je voorstelt. De foto's zelf zijn staged.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 00:58:59 ]
pi_97525588
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:46 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Vallen toch wat behoorlijke grote dingen naar beneden hoor.. zie eerste paar seconden:
Delen van de aluminium "cladding" ja. Geen zware gevelbalken en een vliegtuigwiel.
pi_97526241
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ow sorry ik had iets explicieter moeten zeggen dat ik het stuk van Culto had gelezen...
Kun je nu weer normaal doen? Je begint al weer met 2 keer me af te zeiken op 1 dag, denk aan je bloeddruk...

bij deze:

[..]

Met explosie zou het natuurlijk nog steeds geblazen kunnen zijn maar ik neem aan dat het ook gewoon aan het specifieke vliegtuig gelinked kon worden?
:D

Welk "specifiek vliegtuig"??

Sneu dat je na bijna 10 jaar nog steeds de "plane-myth" verdedigen moet... ;(
pi_97526518
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:40 schreef mouzzer het volgende:

[..]

De cirkel in mijn vorige post geeft de onderkant van het gat aan, het gat is stuk nog hoger dan enkel rechts van je plaatje, zeker verdieping 94 tot 96 zie onderstaande foto. Gat lijkt verdacht veel op zeker 2 ramen breed en ruim 2 etages hoog he ;)

Dit is de door jouw geposte foto 400%:

Het is geen open 'gat'. De 'cladding' (= die stukken aluminium profielen) zie je gewoon nog zitten.

Ook in mijn foto zie je dat terug:

En ook bijna 400% vergroot:

(En ter vergelijking: in de rode vakken de afmetingen van het gevelstuk in Liberty Street.)

Deze video geeft ook een interessante analyse van ditzelfde gevelstuk-verhaal:

dinsdag 31 mei 2011 @ 08:39:38 #183
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97529443
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:23 schreef Culto het volgende:

[..]

:D

Welk "specifiek vliegtuig"??

Sneu dat je na bijna 10 jaar nog steeds de "plane-myth" verdedigen moet... ;(
Nou dat dat wiel bij het vliegtuig hoorde dat in wtc1 vloog en niet 2, neem aan dat die wielen niet allemaal hetzelfde zijn.

M.b.t. je tweede punt, tja ik kan ook wel naar dat niveau terug zakken als je dat liever hebt?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97529755
Werd het hier weer leuk om mee te lezen, komt die Culto weer aanzetten "een vlieg heeft 2 vleugels, dus is er geen vliegtuig in het WTC gevlogen" logica. :')
pi_97535209
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Delen van de aluminium "cladding" ja. Geen zware gevelbalken en een vliegtuigwiel.
Klopt, daarom is het ook zo raar dat mensen beweren dat de impactholes met explosieven zijn veroorzaakt. Dan zou je namelijk verwachten dat de weggeblazen gevelbalken wel naar beneden komen.. er is geen kracht die ze in het WTC in duwt.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:37:14 #186
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_97535448
Wat ik mij vooral afvraag: waarom? Wáárom??? Er wordt vanuit onbegrip geredeneerd dat het niet kan kloppen en dan moet je er zelf maar het complot bij bedenken, want een eigen verhaal van hoe dat complot dan in elkaar zou moeten steken schittert weer eens door afwezigheid.
Zo ik ben erg benieuwd wat de fuck de toegevoegde waarde van het planten van een paneel + wiel voor het complot zou moeten zijn, waarom ze volgens Culto kennelijk vergeten zijn die missende paneel in de foto's en filmpjes van het WTC te shoppen en waarom volgens Jb NIST haar modellen niet even zodanig heeft getweaked dat er een passende verklaring voorhanden was. Als de coordinatie van een minuscuul onderdeeltje van het complot al aan alle kanten rammelt, hoe heeft de kwade genius dan ooit het bizar complexe Grote Boze Complot succesvol kunnen coordineren? Dat moet ongelofelijk in de soep zijn gelopen, toch is dit niet gebeurd... ware het niet voor een paar internethelden die het GBC op het spoor zijn gekomen! :D De gekkigheid in deze reeks krijgt welhaast morosofische trekjes.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2011 @ 12:44:51 #187
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_97535673
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:37 schreef Terecht het volgende:
Wat ik mij vooral afvraag: waarom? Wáárom??? Er wordt vanuit onbegrip geredeneerd dat het niet kan kloppen en dan moet je er zelf maar het complot bij bedenken, want een eigen verhaal van hoe dat complot dan in elkaar zou moeten steken schittert weer eens door afwezigheid.

Sja, argumenten van gelijke strekking kun je ook op de officiële verklaring toepassen. Het is maar net wat je gelooft.

Je moet alleen niet de denkfout maken dat de officiële verklaring heilig is en je je daarmee verheven kunt/mag voelen boven de rest.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_97535876
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is ook niet planted zoals jij het je voorstelt. De foto's zelf zijn staged.
Dus de zwarte truck is ook 'gestaged' en de stellage daarboven dan en de buizen die aan de gevelbalk zitten?

Hier een hele grote versie van de foto.

Meer pics: http://cryptome.org/info/wtc-punch/wtc-punch.htm
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:51:20 #189
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_97535877
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sja, argumenten van gelijke strekking kun je ook op de officiële verklaring toepassen. Het is maar net wat je gelooft.

Je moet alleen niet de denkfout maken dat de officiële verklaring heilig is en je je daarmee verheven kunt/mag voelen boven de rest.
Noem eens wat voorbeelden dan?
pi_97535965
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef Culto het volgende:

[..]

Dit is de door jouw geposte foto 400%:

[ afbeelding ]

Het is geen open 'gat'. De 'cladding' (= die stukken aluminium profielen) zie je gewoon nog zitten.

Ook in mijn foto zie je dat terug:

[ afbeelding ]

En ook bijna 400% vergroot:

[ afbeelding ]

(En ter vergelijking: in de rode vakken de afmetingen van het gevelstuk in Liberty Street.)

Deze video geeft ook een interessante analyse van ditzelfde gevelstuk-verhaal:

Lees je wel? Je zit nogsteeds te laag, gat zit verdieping hoger boven die 'cladding'. Je hebt er zelfs een deel van afgesneden aan de bovenkant van de 400% vergroting...
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2011 @ 12:55:42 #191
341203 3-voud
pi_97536017
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:51 schreef Terecht het volgende:

[..]

Noem eens wat voorbeelden dan?
Probeer je me de gek aan te steken?

:|W
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:59:13 #192
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_97536149
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Probeer je me de gek aan te steken?

:|W
Ik heb weinig geduld voor zulke bijgoocheme opmerkingen dus kom ter zake en noem er maar eens eentje dan.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2011 @ 13:01:11 #193
341203 3-voud
pi_97536215
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:59 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik heb weinig geduld voor zulke bijgoocheme opmerkingen dus kom ter zake en noem er maar eens eentje dan.
We zijn 50 discussies verder. Had je maar wakker moeten blijven.
En jouw ongeduld interesseert me niet. Je moet hem enkel met een wat minder arrogantie eruit spugen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:03:45 #194
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_97536329
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

We zijn 50 discussies verder. Had je maar wakker moeten blijven.
En jouw ongeduld interesseert me niet. Je moet hem enkel met een wat minder arrogantie eruit spugen.
:O. Je was aan het bluffen dus.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2011 @ 13:12:48 #195
341203 3-voud
pi_97536679
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

Er is toch wel iets meer nodig dan een knul zoals jij, met een ego groter dan zijn lichaam, om me op de kast te krijgen.
Doe gewoon normaal. Dan voegt het tenminste wat toe.
pi_97539179
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:37 schreef Terecht het volgende:
Zo ik ben erg benieuwd wat de fuck de toegevoegde waarde van het planten van een paneel + wiel voor het complot zou moeten zijn, waarom ze volgens Culto kennelijk vergeten zijn die missende paneel in de foto's en filmpjes van het WTC te shoppen en waarom volgens Jb NIST haar modellen niet even zodanig heeft getweaked dat er een passende verklaring voorhanden was. Als de coordinatie van een minuscuul onderdeeltje van het complot al aan alle kanten rammelt, hoe heeft de kwade genius dan ooit het bizar complexe Grote Boze Complot succesvol kunnen coordineren? Dat moet ongelofelijk in de soep zijn gelopen, toch is dit niet gebeurd... ware het niet voor een paar internethelden die het GBC op het spoor zijn gekomen! :D De gekkigheid in deze reeks krijgt welhaast morosofische trekjes.
Waarom? Die vraag is al zo vaak beantwoord. Het antwoord is ook heel simpel. De torens zijn vernietigd. Niet door vliegtuigen, maar jij en ik moeten geloven dat dit door vliegtuigen is gebeurd. Om dit te bereiken zijn er fake foto's, videobeelden en ooggetuigen ingezet. De media heeft het idee dat er vliegtuigen zijn gebruikt door onze strotten geramd door veel herhaling en andere psychologische trucjes toe te passen.

Het heeft er overigens alle schijn van dat NIST haar modellen en papers heeft samengesteld op basis van de reeds bekende uitkomst, namelijk de complete verwoesting van het WTC complex. Men heeft dus met passen en meten naar een bepaalde uitkomst toegewerkt om een coherent verhaal aan de wereld te kunnen presenteren dat aansluit op hetgeen gezien is op de (deels) gemanipuleerde beelden.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:39:54 #197
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97540059
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:12 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Er is toch wel iets meer nodig dan een knul zoals jij, met een ego groter dan zijn lichaam, om me op de kast te krijgen.
Doe gewoon normaal. Dan voegt het tenminste wat toe.
}:|
The truth was in here.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:39:59 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97540067
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het heeft er overigens alle schijn van dat NIST haar modellen en papers heeft samengesteld op basis van de reeds bekende uitkomst, namelijk de complete verwoesting van het WTC complex. Men heeft dus met passen en meten naar een bepaalde uitkomst toegewerkt om een coherent verhaal aan de wereld te kunnen presenteren dat aansluit op hetgeen gezien is op de (deels) gemanipuleerde beelden.
Eh, duh? Natuurlijk is naar die uitkomst toe gewerkt. Dat doe je nou eenmaal als je een uitkomst wil verklaren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2011 @ 14:59:37 #199
341203 3-voud
pi_97540898
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh, duh? Natuurlijk is naar die uitkomst toe gewerkt. Dat doe je nou eenmaal als je een uitkomst wil verklaren.
"Naar de uitkomst toe werken" kan ook betekenen dat je al een doel hebt en de feiten nadien zo rangschikt dat ze je doel ondersteunen. Lijkt me nogal voor de hand liggen.
pi_97541057
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef 3-voud het volgende:

[..]

"Naar de uitkomst toe werken" kan ook betekenen dat je al een doel hebt en de feiten nadien zo rangschikt dat ze je doel ondersteunen. Lijkt me nogal voor de hand liggen.
Dat bedoel ik, maar goed dat wist meneer Tuinhek ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')