Wat was daar dan ordinair aan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
...
ipv een ordinaire gecontroleerde sloop van het complex.
Met een serieuse vraag. Hoe ordinair denk je dat een dergelijke sloop was geweest?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. daar is Tuinhek ook weer met zijn snuggere vragen.
Denk je nou echt dat ik een antwoord op dit soort vragen ga formuleren? Ik denk dat je te zwaar tilt aan het woordje "ordinaire".quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met een serieuse vraag. Hoe ordinair denk je dat een dergelijke sloop was geweest?
Oja, dat klinkt inderdaad aannemelijker...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee. De overheid heeft deze beelden zelf gefabriceerd om jou en mij te doen geloven dat het aanslagen met vliegtuigen waren ipv een ordinaire gecontroleerde sloop van het complex.
Aan die ava onder jouw post te zien welquote:
Misschien zegt dit je meer:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:57 schreef Nyce het volgende:
[..]
Oja, dat klinkt inderdaad aannemelijker...
Je snapt hopelijk wel dat een beeld analyse van een video van dergelijke kwaliteit helemaal niets zegt?
Ja die ava is nycequote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan die ava onder jouw post te zien wel![]()
Toch alweer deel 50 bijna vol.
JB, heb je nog puf om een volgende te maken?
Ik weet het niet Lavender. Ik ben het hier aardig zat. Af en toe heb ik nog wel ff zin om wat te posten, maar over het algemeen vind ik er niet veel meer aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan die ava onder jouw post te zien wel![]()
Toch alweer deel 50 bijna vol.
JB, heb je nog puf om een volgende te maken?
Ik hoop dat je doorgaat, maar kan je wel begrijpen . Je zit hier natuurlijk met meningen die lijnrecht tegenover elkaar staan en dat kan weleens botsen en dat doet het dan ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet het niet Lavender. Ik ben het hier aardig zat. Af en toe heb ik nog wel ff zin om wat te posten, maar over het algemeen vind ik er niet veel meer aan.
Ik ben er een klein beetje doorheen geskipt, en elkaars beelden gebruiken wordt altijd gedaan, helemaal bij dit soort rampen. Kleurcorrecties worden ook heel vaak gedaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Misschien zegt dit je meer:
Hier nog een leuke challenge voor "wetenschappertjes" als Tuinhek of Oompa die wel eens ¤ 1.000.000,- willen winnen:
http://heiwaco.tripod.com/chall.htm
Daar gaat het niet zozeer om. Je hoeft het namelijk niet altijd met elkaar eens te zijn. Wat hier voornamelijk gaande is, is dat er wordt geprobeerd te debunken om het debunken en men daarbij de meest vreemde argumenten geeft om het punt dat je maakt weg te kunnen wuiven. En dan zijn de argumenten vaak ook maar aannames en loze kreten. Precies dát waarvan ik en anderen worden beschuldigd, is blijkbaar wel geoorloofd als je van het andere kamp bent. Dit is al heel lang gaande en het heeft dus niets meer met een discussie te maken. Ik ben daardoor ook geneigd om hetzelfde te werk te gaan en alles wat de debunkers aankaarten, van tafel te zwiepen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorgaat, maar kan je wel begrijpen . Je zit hier natuurlijk met meningen die lijnrecht tegenover elkaar staan en dat kan weleens botsen en dat doet het dan ook.
Gelukkig zijn 20.000 ingehuurde acteurs en hologrambeelden geen vreemd argumentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar gaat het niet zozeer om. Je hoeft het namelijk niet altijd met elkaar eens te zijn. Wat hier voornamelijk gaande is, is dat er wordt geprobeerd te debunken om het debunken en men daarbij de meest vreemde argumenten geeft om het punt dat je maakt weg te kunnen wuiven. En dan zijn de argumenten vaak ook maar aannames en loze kreten. Precies dát waarvan ik en anderen worden beschuldigd, is blijkbaar wel geoorloofd als je van het andere kamp bent. Dit is al heel lang gaande en het heeft dus niets meer met een discussie te maken. Ik ben daardoor ook geneigd om hetzelfde te werk te gaan en alles wat de debunkers aankaarten, van tafel te zwiepen.
Ow en ik lees nu ook al meerdere mensen die de challenge aan wilden gaan maar waarbij Heiwa niet thuis gaf...quote:Pls, do not present various videos of controlled demolitions of old houses, etc, as structures (!) that can self-destruct by 'dropping the top'. Those videos clearly show that by internally destroying (!) a big part of the structure using outside (!) energy applied at say mid-height of the structure, the rest may be partly destroyed too for various reasons. No, The Heiwa Challenge is simpler - just drop the top!
Ik was het ook een paar dagen aardig zat, het verschil is dat ik daar niet weken over ga zitten zeuren in mijn posts, maar dat ik gewoon niet post.....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet het niet Lavender. Ik ben het hier aardig zat. Af en toe heb ik nog wel ff zin om wat te posten, maar over het algemeen vind ik er niet veel meer aan.
Want mensen die wetenschappelijk onderbouwt iets uitleggen, kramen alleen maar onzin uit. Maar iemand die zonder enig bewijs honderden of duizenden mensen beschuldigt zonder ook maar één stukje sluitend bewijs is een held? Of hoe moet ik het precies zien?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar gaat het niet zozeer om. Je hoeft het namelijk niet altijd met elkaar eens te zijn. Wat hier voornamelijk gaande is, is dat er wordt geprobeerd te debunken om het debunken en men daarbij de meest vreemde argumenten geeft om het punt dat je maakt weg te kunnen wuiven.
Heiwaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier nog een leuke challenge voor "wetenschappertjes" als Tuinhek of Oompa die wel eens ¤ 1.000.000,- willen winnen:
http://heiwaco.tripod.com/chall.htm
Lekker rijtjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:17 schreef gorggg het volgende:
[..]
Heiwa.
Op forums.randi.org (zowat het onofficiële debunkers hoofdkwartier (vroeger toch alleszins)) nomineren ze maandelijks de meest idiote uitspraken van conspiracy believers (= stundies). Weinig toegevoegde waarde, behalve dat het soms best wel grappig is om te lezen imo. Hier bijvoorbeeld deze van deze maand:
http://forums.randi.org/showthread.php?t=207765
Heima, aka Björkman, is/was vermoedelijk zowat de meest genomineerde. Enkele voorbeelden:
http://forums.randi.org/showpost.php?p=4561377&postcount=3
Dat maakt jou natuurlijk een goede man. Een eckte forum boy die weet hoe de regels in elkaar steken enzo. Dat onderscheid jou van de rest van het pulp hier. En dat is natuurlijk ook iets dat wij met zijn allen begrijpen. Wij hebben ook zwaar respect voor jouw souplesse en genialiteit...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik was het ook een paar dagen aardig zat, het verschil is dat ik daar niet weken over ga zitten zeuren in mijn posts, maar dat ik gewoon niet post.....
Wat nou wetenschappelijk onderbouwd. Hahaha.... wat een klapjosties in dit topic die werkelijk waar in de veronderstelling leven dat ze zaken wetenschappelijk onderbouwen.quote:Want mensen die wetenschappelijk onderbouwt iets uitleggen, kramen alleen maar onzin uit. Maar iemand die zonder enig bewijs honderden of duizenden mensen beschuldigt zonder ook maar één stukje sluitend bewijs is een held? Of hoe moet ik het precies zien?
Je maakt jezelf volslagen belachelijk met deze post.
Goede inhoudelijke post weerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat maakt jou natuurlijk een goede man. Een eckte forum boy die weet hoe de regels in elkaar steken enzo. Dat onderscheid jou van de rest van het pulp hier. En dat is natuurlijk ook iets dat wij met zijn allen begrijpen. Wij hebben ook zwaar respect voor jouw souplesse en genialiteit...![]()
![]()
[..]
Wat nou wetenschappelijk onderbouwd. Hahaha.... wat een klapjosties in dit topic die werkelijk waar in de veronderstelling leven dat ze zaken wetenschappelijk onderbouwen.![]()
![]()
Zal ik iedere New Yorker meteen ff beschuldigen?
JULLIE ZIJN ALLEMAAL LEUGENAARS!!
Zo Hoppa.... heb ik weer ff voldaan aan het beeld dat je van me hebt! Hoppakee!!
Toppie. Ik moest even een traantje laten vanwege alle complimenten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat maakt jou natuurlijk een goede man. Een eckte forum boy die weet hoe de regels in elkaar steken enzo. Dat onderscheid jou van de rest van het pulp hier. En dat is natuurlijk ook iets dat wij met zijn allen begrijpen. Wij hebben ook zwaar respect voor jouw souplesse en genialiteit...![]()
![]()
![]()
Dat meen ik oprecht!! Eckt waar!
[..]
Wat nou wetenschappelijk onderbouwd. Hahaha.... wat een klapjosties in dit topic die werkelijk waar in de veronderstelling leven dat ze zaken wetenschappelijk onderbouwen.![]()
![]()
Zal ik iedere New Yorker meteen ff beschuldigen?
JULLIE ZIJN ALLEMAAL LEUGENAARS!!
Zo Hoppa.... heb ik weer ff voldaan aan het beeld dat je van me hebt! Hoppakee!!
Wat heeft het weer er nu weer mee te maken? Bovendien, die geweldige peer van een Jokkie gaf mij een groot en welgemeend compliment. Dat is toch juist mooi?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
Hallo, het is mooi weer, doe eens lief tegen elkaar !
Nou, als het mooi weer is is iedereen vrolijk en heeft geen zin in gedoe toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat heeft het weer er nu weer mee te maken? Bovendien, die geweldige peer van een Jokkie gaf mij een groot en welgemeend compliment. Dat is toch juist mooi?
Je denkt toch niet serieus dat Jokkie dat cynisch bedoelde? Ik geloof dat niet, hij is altijd heel oprecht en eerlijk hoor. Je demoniseert hem! Ik vind dat niet kunnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, als het mooi weer is is iedereen vrolijk en heeft geen zin in gedoe toch?
Ja, een welgemeend compliment is mooi, ben ik met je eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |