Nou dit klinkt echt alsof het uit het diepst van zn hart komtquote:Hamilton biedt Massa en Maldonado excuses aan
31 mei 2011
Lewis Hamilton heeft via Twitter zijn excuses aangeboden aan Pastor Maldonado en Felipe Massa. De Brit raakte tijdens de race in Monaco betrokken bij botsingen met beide coureurs en haalde na afloop flink uit naar de stewards.
"Ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn prestaties van afgelopen weekend en mijn uitspraken na de race”, schreef Hamilton, die een drive through-penalty en een tijdstraf kreeg. “Het was nooit mijn bedoeling iemand te beledigen en ik wil iedereen bedanken voor de positieve en negatieve berichten. Beide opinies respecteer ik.”
“Massa en Maldonado, als ik jullie heb beledigd, wil ik ook aan jullie mijn excuses aanbieden”, vervolgde de McLaren-coureur. “Jullie zijn beiden fantastische coureurs en ik heb veel respect voor jullie. Het is nu tijd om vooruit te kijken naar Montreal.”
Die reactie eronder is ook mooi:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:36 schreef rooneyelst het volgende:
haha give me a bottle of water!! wtf hebben ze niet gewoon een drankinstallatie aan boord van die gammele wagen?
quote:Trackside Announcer: "Kimi, what happened out there?"
Kimi: "The number 87 Perky Jerky Toyota Camry it cannot turn because it have no water."
Trackside Announcer: "You were experiencing radiator trouble?"
Kimi: "Wait. What?"
Trackside Announcer: "Do you think you'll be able to improve on your finish next race?"
Kimi: "No. My Finnish is fine, I am from Finland. Do you have any water?"
Had je anders verwacht dan? Stel je eens wat minder aan, anders mag je straks van Danny op Twitter sorry zeggenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dit klinkt echt alsof het uit het diepst van zn hart komt![]()
!!!
McLaren die hier spreekt dames en heren, en niet Lewis.
Godsklere
Lekker boeie wie jij wat gunt of nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef vosss het volgende:
Nee natuurlijk had ik niet anders verwacht van die arrogante zak hooi.
Ik mag hopen dat hij nooit meer WC wordt. Ik gun het hem in elk geval NIET.
Dat weet ik ook wel dat het niet relevant is, maar ik wilde toch mijn mening even ventilerenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker boeie wie jij wat gunt of niet
Totaal irrelevant!
Van mij mag Lewis het iig wel proberen dit jaar (doet 'ie toch wel ook al zou het niet mogen van me)... anders wordt het een saai jaar. Kunt zeggen van Lewis wat je wilt maar saai is het niet met hem op de baan (of sinds een par seconden naast de baan).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel dat het niet relevant is, maar ik wilde toch mijn mening even ventileren
Häkkinen ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:35 schreef vosss het volgende:
Ik zeg ook nergens dat ie saai is he.
Bovendien is elke WC gewoon een arrogante klootzak, maar dat even ter zijde (behalve Button dan)
Kunnen ze beter dezelfde motoren gebruiken als de 6 cylinder 2,4 liter turbomotoren die de IndyCar volgend jaar gaat gebruiken. Zijn al drie leveranciers voor: Honda, Chevrolet en Lotus (=Judd).quote:Op maandag 30 mei 2011 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom houden ze niet gewoon de huidige motoren maar bouwen ze om zodat ze op methanol kunnen lopen? Weinig grote veranderingen dus weinig kosten, maar wel 100% milieuvriendelijk.
O jonge ik was zo kwaad toen ie Kimi ramde bij dat rode licht in de pit godverdomme ik heb sindsdien alleen nog maar PVV gestemd puur en alleen om die actie van Lewisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef rooneyelst het volgende:
hamilton staat bekend om domme acties..crashes..en het niet halen van de pitstraat..en die hoer van hem
Sorry, maar dan ben je echt sneu en geen haar beter dan de Hamilton die jij zo vervloekt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
O jonge ik was zo kwaad toen ie Kimi ramde bij dat rode licht in de pit godverdomme ik heb sindsdien alleen nog maar PVV gestemd puur en alleen om die actie van Lewis
Hee Vosss, nog eens dan hé. Moet je nu echt steeds al die topics volspammen met al je persoonlijke bullshit? Ik weet niet hoe dit met anderen zit maar ik vind het behoorlijk irritant: de "twee-wekelijkse-ik-ben-een-pauper-die-ploegendienst-draait-en-daarom-qualify/race-mist-:(" en die racistische opmerkingen steeds gaan nergens over welke PI je er ook aan vastplakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:27 schreef vosss het volgende:
Zie de PI
Ik zal nooit van mn leven PVV stemmen
Whehehequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie de link met racisme niet, maar dat je een pauper bent klopt natuurlijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |