Er is nog een tussenstap he . Je kan ook gewoon minder kritisch opstellen met iedereen gewoon praten en wie weet is dan juist degene waar je het minst verwacht had degene voor jou.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:30 schreef Supersoep het volgende:
Vooralsnog lijkt het mee te vallen met de mensen hier die zich als enorm lelijk hebben neergezet, maar bij Schenk heb ik toch echt mijn twijfels. Het helpt natuurlijk niks dat hij dat niet wil tonen aan iemand als Strawberry, het zou toch een eerste stap kunnen zijn.
[..]
Dat kan ja, maar ook niet zo evident. Je kan jezelf niet forceren om je aangetrokken te voelen tot andere minder-bedeelden, ook al zie je er zelf niet uit, er van uitgaande dat het echt heel erg is allemaal.
In het geval van Schenkstroop is het ook dat hij niet veel de deur uitkomt, of in elk geval niet in de gelegenheid om met mensen een praatje aan te knopen. Ik ben het overigens wel met je eens. Vaak gesproken met vrouwen of door vrouwen aangesproken die ik op het eerste oog niet heel leuk vond, maar na even met ze gesproken te hebben ontdekte ik toch aantrekkelijke kenmerken en eigenschappen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Er is nog een tussenstap he . Je kan ook gewoon minder kritisch opstellen met iedereen gewoon praten en wie weet is dan juist degene waar je het minst verwacht had degene voor jou.
Ik bedoel die dikke breezerslet kan bijvoorbeeld een hele leuke persoonlijkheid hebben waar je verliefd op word.
Ik hoef geen lelijke partner hoor. Uiterlijk is wel degelijk belangrijk, ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt. Hoe zo'n leuke klik ik ook met iemand heb, als die persoon echt echt echt lelijk is dan hoeft 't van mij niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:
Helaas zien veel mannen een vrouw als status simbol, kijk mij eens lopen met een lekker wijf. Jup dat lekkere wijf is mijn vriendin
Een vrouw is geen lust opject!
Als je zelf een leuke klik hebt met een vrouw, dan is uiterlijk niet meer belangrijk!
Een vrouw is ook deels een lustobject, zo werkt dat omgekeerd ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:
Helaas zien veel mannen een vrouw als status simbol, kijk mij eens lopen met een lekker wijf. Jup dat lekkere wijf is mijn vriendin
Een vrouw is geen lust opject!
Als je zelf een leuke klik hebt met een vrouw, dan is uiterlijk niet meer belangrijk!
Dat mag je ook best onder internetdaten verstaan. Als de basis van contactlegging maar online is geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Valt iemand via Fok! leren kennen (zonder het doel te hebben diegene te versieren) en irl ontmoeten en daten volgens jullie ook onder de noemer internetdaten?
En - vergeef me voor mijn nieuwsgierigheid, maar het is me echt niet duidelijk- maar -stawberry- en/of Supersoep - zijn jullie nou eigenlijk samen?
Hoe is dat gebeurd?
In principe wel, want internet is het medium waardoor je elkaar hebt leren kennen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
Valt iemand via Fok! leren kennen (zonder het doel te hebben diegene te versieren) en irl ontmoeten en daten volgens jullie ook onder de noemer internetdaten?
Ja maar het is wat anders dan het wanhopige dating-site volk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:47 schreef Techno het volgende:
[..]
In principe wel, want internet is het medium waardoor je elkaar hebt leren kennen.
Daar kan ik dus inderdaad ook niet tegen, gatver.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar het is wat anders dan het wanhopige dating-site volk.
Niet normaal meer vriendin van mij zette een advertentie binnen 2 dagen had ze 400 reakties ofzo.
Klopt, het is meer zoiets als iemand in het echt tegenkomen waarmee het klikt en je gaat daten, zonder dat je op zoek was naar een date. Maar in principe is het nog wel een internetdate.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet normaal meer vriendin van mij zette een advertentie binnen 2 dagen had ze 400 reakties ofzo.
Daar heb ik geen ervaring mee, maar dat lijkt me zoals gezegd nogal geforceerd allemaal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
Ik heb het twee keer gedaan, en dat was beide keren een succes. Aan de andere kant was dat niet via een datingsite, dus het was ook stukken minder geforceerd.
Ja, precies.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:50 schreef moneyfornothing het volgende:
Klopt, het is meer zoiets als iemand in het echt tegenkomen waarmee het klikt en je gaat daten, zonder dat je op zoek was naar een date.
ik vertel er heel open over aan mensenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Vrouwen praten toch ook gewoon over seks (ervaringen) met elkaar en zo?
ja irritant. dit soort dingen hoor ik vaker, en daarom denk ik altijd dat je de vrouwen met rust moet laten, ze willen niet lastig gevallen worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
supersoep heeft er inderdaad wel schijt aan, met ze fobo-geflirt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:49 schreef DustPuppy het volgende:
Niet kunnen flirten. Ik heb er nooit echt bij stil gestaan dat dat een issue is.
Ik kan het zelf ook niet, maar om nou echt te zeggen dat ik het mis of nodig heb.
Volgens mij proberen jullie hier teveel te voldoen aan een bepaald maatschappelijk beeld dat je verteld hoe je moet zijn en hoe je moet leven, maar dat moet je helemaal niet willen.
Je moet je eigen pad uitstippelen. Wat de rest doet moet je helemaal niet op letten.
Or to put it in other terms:
Vandaar dat je op Fok niets loslaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vertel er heel open over aan mensen
behalve aan VREEMDE mannen
Oh is dat het, ik zal het onthouden. Toch staat het wel een beetje vreemd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Die gebruik ik altijd als ik normaal en /of serieus reageer.
Jaloers?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja irritant. dit soort dingen hoor ik vaker, en daarom denk ik altijd dat je de vrouwen met rust moet laten, ze willen niet lastig gevallen worden.
[..]
supersoep heeft er inderdaad wel schijt aan, met ze fobo-geflirt.
dan mag het ineens wel ofzo
Het zal eens niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die info is voor mij gewoon tegenstrijdig.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:
Nee nee, bij Mera gebruikt hij een knipoog.
Nee, want daar duik je de bezemkast mee in, toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik vertel er heel open over aan mensen
behalve aan VREEMDE mannen
ja inderdaad. en ik vermijd krampachtig altijd dat soort situaties. ook met fobo van fok enzo, ik log altijd eerst uit voordat ik iemands fotoboek check wat voor reacties er allemaal staan. voordat je het weet heb je problemen met dat ze zien dat je het hebt bekeken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zal eens niet.![]()
Je begrijpt ook nog te weinig van de (sociale) wereld om te gaan versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |