abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96982749
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:35 schreef formerjellybean het volgende:
Nou zoals straw die met hij die niet genoemd mag worden hele telefoonsessies ging houden, dat had ik dus niet gedaan met iemand die ik niet ken als rare verhalen houd.
Ik had het meer oppervlakkig gehouden.
Zo ben ik ook met internet voor mij is internet niet manier om mensen te ontmoeten maar meer om even als tijdverdrijf. Voor mensen ontmoeten ga ik gewoon naar andere plekken.
Dat is mijn instelling mee qua internet.
Ja, maar daar ben je zelf bij toch? Ik heb ook regelmatig met mensen afgesproken waarmee het online klikte (geen dates, gewoon vriendschappelijk), en dat ging gewoon goed. Ik zie het gewoon als een extra manier op de al bestaande om mensen te leren kennen en te ontmoeten.
pi_96982788
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Als ik het allemaal zo goed wist, zou ik ook niet vragen waar je specifiek achter gekomen bent. Maar als je het niet wilt zeggen, zeg dat dan gewoon. ;)
Ik heb jou toch heel andere dingen zien posten gister. Had je toen ook niet je eigen conclusies moeten trekken.
pi_96982792
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

We hebben wel eens 'raad de maagd' gespeeld in de kroeg :') Geloof me, je kan het aan mensen zien.

Excuses natuurlijk aan alle maagden hier die die vraag wel eens in de kroeg gesteld hebben gekegen 8-)
Ik ben wel benieuwd waar je dat aan kan zien ;( Dan kan ik er op letten dat ik mezelf zo gedraag dat dat niet zo lijkt :7

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef formerjellybean het volgende:

Ik vind een avondje kroegen met vrienden veel leuker dan chatsessies met mensen die ik niet ken.
Tuurlijk, maar als je geen vrienden hebt of nieuwe vrienden zoekt, waarom dan niet?
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:42:10 #129
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96982817
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:40 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is dan meer een jongensachtige meid :Y Voor een boel meiden kan sex nog steeds een heel taboe zijn
Daar ken ik er gelukkig erg weinig van.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:41 schreef benzin het volgende:
Tuurlijk, maar als je geen vrienden hebt of nieuwe vrienden zoekt, waarom dan niet?
Datingsites zijn geen erg goed alternatief voor mensen die geen vrienden hebben. De mannen die daar komen, komen voor vrouwen. En de vrouwen voor 'normale' mannen die verder wel een sociaal leven hebben. Tenzij je iemand treft die erg lage standaarden heeft dan :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96982836
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:35 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou zoals straw die met hij die niet genoemd mag worden hele telefoonsessies ging houden, dat had ik dus niet gedaan met iemand die ik niet ken als rare verhalen houd.
Ik had het meer oppervlakkig gehouden.
Zo ben ik ook met internet voor mij is internet niet manier om mensen te ontmoeten maar meer om even als tijdverdrijf. Voor mensen ontmoeten ga ik gewoon naar andere plekken.
Dat is mijn instelling mee qua internet.
Telefoonsessies? Ik heb één keer met hem gebeld. En alsof dat zoveel voorstelt.
pi_96982892
quote:
Nog even los van het feit dat lang niet iedereen een fervent café- of discoganger is.
pi_96982919
quote:

[..]

Ik ben wel benieuwd waar je dat aan kan zien ;( Dan kan ik er op letten dat ik mezelf zo gedraag dat dat niet zo lijkt :7

[..]

Dan kan het een goed medium zijn om contact te zoeken maar denk wel dat het belangrijk is kritisch te zijn voor jezelf.

Voor mezelf zit ik niet in die positie en daardoor heb ik waarschijnlijk minder behoefte aan internetcontacten.
pi_96983007
één keer was wel genoeg geweest, drie keer achter elkaar wordt overbodig. Overigens _pillow_ zat jij een halfuur geleden ook nog over hem te praten. :)

Is goed, Strawberry.

Meisjes waar seks een taboe voor is, daar ken ik ook weinig van en ik ken best veel meisjes. Misschien voor de iets verlege meisjes is dat een soort van ''taboe'', al kan ik het me niet voorstellen. Het wordt door iedereen gedaan, al moet ik zeggen dat ik het ook niet fijn vind om openbaar erover te praten, wel met vrienden waar ik goed mee omga, maar niet zo luid en duidelijk in een grote groep (wat sommige mensen wel doen).
pi_96983021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Telefoonsessies? Ik heb één keer met hem gebeld. En alsof dat zoveel voorstelt.
Ik begreep juist eerder dat dat vaker was maar dat kwam ook misschien ook door hij die niet genoemd mag worden zelf.
En voor mij zou ik sowieso niet gauw iemand die ik van internet ken bellen, en dat is niet een aanval maar meer een persoonlijke voorkeur.
pi_96983151
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik begreep juist eerder dat dat vaker was maar dat kwam ook misschien ook door hij die niet genoemd mag worden zelf.
En voor mij zou ik sowieso niet gauw iemand die ik van internet ken bellen, en dat is niet een aanval maar meer een persoonlijke voorkeur.
Ja, zijn posts waren wat dat betreft op meerdere manieren interpreteerbaar. Maakt niet uit.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:50:47 #136
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96983207
Ik kan ook geen relatie krijgen en ik kan er (over het algemeen) niet mee zitten.

Natuurlijk heb je van die dipjes, maar die heb je ook wel als je in een relatie zit.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_96983225
quote:

[..]

Nee man, ga je nou niet anders gedragen omdat ik hier iets kom zeggen. Het is niet iets in het uiterlijk, het is meer iets in houding. Het is moeilijk om er je vinger op te leggen. Je moet gewoon zorgen dat je je lekker voelt over jezelf. Dat is het enige waar je je iets van aan moet trekken als het aankomt op wat anderen van je vinden.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:10:07 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96983936
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:50 schreef DustPuppy het volgende:
Ik kan ook geen relatie krijgen en ik kan er (over het algemeen) niet mee zitten.

Natuurlijk heb je van die dipjes, maar die heb je ook wel als je in een relatie zit.
Nee inderdaad ik wordt er ook niet echt droevig van.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96983957
Is er hier iemand die via internet een relatie heeft weten te krijgen, wat dus prima heeft gewerkt omdat ze elkaar al hebben ontmoet, en dan gaan mensen hier lopen zeiken dat internet-daten helemaal niks is.

:')
Ron Paul 2012
pi_96984000
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:10 schreef Supersoep het volgende:
Is er hier iemand die via internet een relatie heeft weten te krijgen, wat dus prima heeft gewerkt omdat ze elkaar al hebben ontmoet, en dan gaan mensen hier lopen zeiken dat internet-daten helemaal niks is.

Mijn mening wordt niet ineens irrelevant omdat iemand wel geschikt is voor internetdaten :')
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:14:17 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96984079
quote:

Iedereen kijkt er andere tegen aan ik heb een tijd terug nog gezegd dat het een godsgeschenk is voor velen. Alleen voor mij is het helemaal niks, ik geloof namelijk niet in een online klik.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:14:57 #142
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96984106
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee man, ga je nou niet anders gedragen omdat ik hier iets kom zeggen. Het is niet iets in het uiterlijk, het is meer iets in houding. Het is moeilijk om er je vinger op te leggen. Je moet gewoon zorgen dat je je lekker voelt over jezelf. Dat is het enige waar je je iets van aan moet trekken als het aankomt op wat anderen van je vinden.
Breezers met vetkwabben die uit hun leggings puilen voelen zich toch ook goed. dat idee krijg ik wel Moet je eens zien hoe ze belachelijk worden gemaakt. Komen zij ver met 'houding'? Als je er gemiddeld uitziet moet je wat aan je houding doen ja. beetje inspanning, komt goed. Als je ondergmiddeld bedeeld bent kwa looks dan moet er wel meer veranderen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96984150
quote:

Voor sommige mensen werkt het wel , en sommige niet. Smaken verschillen. Ik zeg niet dat mijn mening heilig is voor mij is dat gewoon hoe het voor mij werkt voor een ander kan dat dat dus totaal anders zijn.
pi_96984238
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Breezers met vetkwabben die uit hun leggings puilen voelen zich toch ook goed. dat idee krijg ik wel Moet je eens zien hoe ze belachelijk worden gemaakt. Komen zij ver met 'houding'? Als je er gemiddeld uitziet moet je wat aan je houding doen ja. beetje inspanning, komt goed. Als je ondergmiddeld bedeeld bent kwa looks dan moet er wel meer veranderen.
Voor hun werkt het schijnbaar omdat ze schijt aan hebben wat andere van hun vinden. Jij vind veel te belangrijk wat andere van je vinden en daardoor word je angstig in contacten.
Het kan wel eens helpen om te denken schijt wat een ander ervan vind.
pi_96984309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Er zijn legio 'lelijke' mensen die het tegendeel bewijzen, maar omdat het jou nooit gelukt is is mijn verhaal onzin. Way to go, master debater!

Jij denkt dat er veel meer moet veranderen omdat je lelijk bent, maar jouw houding is nog nooit goed geweest. Jij kent de keerzijde niet en hebt dus nog geen recht van spreken.
pi_96984404
Nou nou, hij mag ook zijn mening hebben, net zoals mensen die niet internet-daten dat ook mogen hebben.

Ondergemiddeld is wel weer iets anders dan hoe hij zich normaal bestempelt. Als je echt beneden een bepaalde drempel zit, gaat het moeilijk worden tenzij je rijk bent of status hebt.
Ron Paul 2012
pi_96984465
quote:
12s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:23 schreef Supersoep het volgende:
Nou nou, hij mag ook zijn mening hebben, net zoals mensen die niet internet-daten dat ook mogen hebben.

Ondergemiddeld is wel weer iets anders dan hoe hij zich normaal bestempelt. Als je echt beneden een bepaalde drempel zit, gaat het moeilijk worden tenzij je rijk bent of status hebt.
Daar ben ik het helemaal mee eens, sommige mensen zijn té lelijk (maar dat is wel extreem zeldzaam). Ik weet niet hoe hij eruit ziet, maar ik weet wel dat het al jaren hetzelfde verhaaltje is en dat hij in elk geval nooit een goede houding heeft gehad. Je mag dan dus niet klagen, want hij heeft niet het maximale uit zijn situatie gehaald.
pi_96984483
quote:
12s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:23 schreef Supersoep het volgende:
Of de lat gewoon flink wat lager legt...
pi_96984652
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik denk ergens dat dat het probleem is, hij zou het liefst met een soort pamela anderson gaan, dan met een dikke breezerslet die misschien juist heel aardig is.
Maar dan doe je eigenlijk precies hetzelfde als waar je iedereen van beschuldigd , dan kijk jij meer naar uiterlijk.

Bij mij trouwens uiterlijk is iets waar elkaar aan leert herkennen van of iemand je type is of niet maar uiteindelijk door daten leer je elkaar steeds beter kennen en dan word juist de persoon hoe die is belangrijker dan het uiterlijk.
pi_96984656
Vooralsnog lijkt het mee te vallen met de mensen hier die zich als enorm lelijk hebben neergezet, maar bij Schenk heb ik toch echt mijn twijfels. Het helpt natuurlijk niks dat hij dat niet wil tonen aan iemand als Strawberry, het zou toch een eerste stap kunnen zijn.

quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat kan ja, maar ook niet zo evident. Je kan jezelf niet forceren om je aangetrokken te voelen tot andere minder-bedeelden, ook al zie je er zelf niet uit, er van uitgaande dat het echt heel erg is allemaal.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')