abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96981819
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat kan je IRL ook niet aan iemand afzien. ;)
We hebben wel eens 'raad de maagd' gespeeld in de kroeg :') Geloof me, je kan het aan mensen zien.

Excuses natuurlijk aan alle maagden hier die die vraag wel eens in de kroeg gesteld hebben gekegen 8-)
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:20:39 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96981828
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat kan je IRL ook niet aan iemand afzien. ;)
Nouja, in dat geval had ik vrouwen ook op een voetstuk geplaatst en ze tegelijkertijd niet durven aanspreken :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:20:54 #103
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96981835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit topic is ook een slecht voorbeeld :+

[..]

Heel bizar. Ik kan wel zeggen dat ik geen leugens ophang online, maar ik ben veel minder geneigd alles te vertellen dan wanneer ik iemand in het echt zie. Misschien ben je gewoon een hele goede gesprekspartner online 8-) Bij iemand die de juiste dingen zegt laat ik online ook wel meer los, maar die kom ik niet veel tegen.
What can I say, I'm one of a kind :')_!

Onzin natuurlijk :D Online daten is je ding of niet, het werkt dan ook alleen als het je ding is en je iemand treft die er ook relaxed bij is. Net als IRL - je moet een overeenkomst hebben of die ene klik vinden en dan kan het net zo goed werken (in mijn geval zelfs beter) als een date die je nooit online hebt gesproken. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96981865
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

We hebben wel eens 'raad de maagd' gespeeld in de kroeg :') Geloof me, je kan het aan mensen zien.

Excuses natuurlijk aan alle maagden hier die die vraag wel eens in de kroeg gesteld hebben gekegen 8-)
En die vraag je dat dan ook echt? Van hey, ben jij nog maagd jongen? :')
pi_96981952
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Joh , je zou eens weten hoe kerels daarover met elkaar praten , zo raar is dat niet hoor.
pi_96981982
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, en wat is jouw mening dan?

Niet iedereen is het eens met hem trouwens. Genoeg positieve ervaringen.
Precies hetzelfde, heb ik ook eergisteren hier neergezet maar toen was iedereen er fel tegen. Kwam er weer een discussie.

Maar, Richard heeft toch alleen gelogen over dat maagdelijkheid en die chick (wat hij ook toe heeft gegeven)? Of heeft hij nog meer toegegeven? Want sommige verhalen zijn inderdaad te raar voor woorden.
pi_96982060
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Paar serieuze antwoorden gehad en leuke gesprekken, beetje in de trant van wat hier besproken wordt. We hebben ze niet uit zitten lachen, als je dat soms denkt :')
pi_96982115
Vrouwen praten toch ook gewoon over seks (ervaringen) met elkaar en zo? :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:27:50 #109
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96982142
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Precies hetzelfde, heb ik ook eergisteren hier neergezet maar toen was iedereen er fel tegen. Kwam er weer een discussie.
Kennelijk anders verwoord.

quote:
Maar, Richard heeft toch alleen gelogen over dat maagdelijkheid en die chick (wat hij ook toe heeft gegeven)? Of heeft hij nog meer toegegeven? Want sommige verhalen zijn inderdaad te raar voor woorden.
Zullen we nu eens niet WEER over die loser beginnen? Dank.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96982202
Om heel eerlijk te zijn vind ik sowieso dat je voorzichtig moet zijn met online contacten. Dat is voor mij ook de reden dat ik het bij online contacten laat. Online contacten zijn leuk maar niet iets wat ik zou vervangen voor de echte contacten. Ik heb liever de echte contacten.
Ik vind een avondje kroegen met vrienden veel leuker dan chatsessies met mensen die ik niet ken.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:29:41 #111
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96982232
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh , je zou eens weten hoe kerels daarover met elkaar praten , zo raar is dat niet hoor.
_O-

Vrouwen onderling toch ook? Misschien iets meer genuanceerd. :P
Je moeder is een hamster
pi_96982300
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik sowieso dat je voorzichtig moet zijn met online contacten. Dat is voor mij ook de reden dat ik het bij online contacten laat. Online contacten zijn leuk maar niet iets wat ik zou vervangen voor de echte contacten. Ik heb liever de echte contacten.
Ik vind een avondje kroegen met vrienden veel leuker dan chatsessies met mensen die ik niet ken.
Het één sluit het ander toch niet uit? En hoe bedoel je dat je voorzichter moet zijn?
pi_96982329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Vrouwen praten toch ook gewoon over seks (ervaringen) met elkaar en zo? :P
Tuurlijk ook wel maar anders, mannen hebben eerder neiging in een groep met elkaar sexuele escepades te overdrijven, waarvan je al weet vaak dat het niet waar is.
Stukje testosteron.
Vrouwen praten er anders over.
pi_96982334
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:27 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kennelijk anders verwoord.

[..]

Zullen we nu eens niet WEER over die loser beginnen? Dank.
Volgens mij niet echt, maar ik weet het niet helemaal zeker, kan het me niet echt meer herinderen.

Jullie hadden het net nog over hem (aan 't begin ook weer), nou wil ik het antwoord weten ook. Er wordt vaag over gedaan, terwijl iedereen wel wil weten hoe het nou precies zit met de betrapte leugens e.d.

quote:
Om heel eerlijk te zijn vind ik sowieso dat je voorzichtig moet zijn met online contacten. Dat is voor mij ook de reden dat ik het bij online contacten laat. Online contacten zijn leuk maar niet iets wat ik zou vervangen voor de echte contacten. Ik heb liever de echte contacten. Ik vind een avondje kroegen met vrienden veel leuker dan chatsessies met mensen die ik niet ken.
Helemaal mee eens. :)
pi_96982464
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oh, nu kom je ineens wel met vragen? Je wist het toch allemaal zo goed wat dat betreft?
pi_96982492
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Het één sluit het ander toch niet uit? En hoe bedoel je dat je voorzichter moet zijn?
Nou zoals straw die met hij die niet genoemd mag worden hele telefoonsessies ging houden, dat had ik dus niet gedaan met iemand die ik niet ken als rare verhalen houd.
Ik had het meer oppervlakkig gehouden.
Zo ben ik ook met internet voor mij is internet niet manier om mensen te ontmoeten maar meer om even als tijdverdrijf. Voor mensen ontmoeten ga ik gewoon naar andere plekken.
Dat is mijn instelling mee qua internet.
pi_96982517
quote:
Dat lijkt me logisch, er zullen niet veel mensen zijn die het andersom prefereren. :P
pi_96982576
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef Crutch het volgende:

[..]

_O-

Vrouwen onderling toch ook? Misschien iets meer genuanceerd. :P
Hoorde laatst op het terras nog een of andere nogal luidruchtige meid keihard tegen een stel vriendinnen 'Als er korsten opzitten hoef ik hem niet meer' zeggen. Daar ging m'n geromantiseerde beeld van vrouwen.
pi_96982626
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh, nu kom je ineens wel met vragen? Je wist het toch allemaal zo goed wat dat betreft?
Als ik het allemaal zo goed wist, zou ik ook niet vragen waar je specifiek achter gekomen bent. Maar als je het niet wilt zeggen, zeg dat dan gewoon. ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:38:41 #120
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96982668
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch, er zullen niet veel mensen zijn die het andersom prefereren. :P
Het één sluit het ander niet uit hoor... Je kunt ook chatten met vrienden uit de kroeg en afspreken in de kroeg met mensen die je online hebt leren kennen, waarom niet? Ik doe niet anders :D
pi_96982677
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Als ik het allemaal zo goed wist, zou ik ook niet vragen waar je specifiek achter gekomen bent. Maar als je het niet wilt zeggen, zeg dat dan gewoon. ;)
kan dit niet via pm of dm? :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:39:20 #122
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96982691
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Doe dit ff in DM aub... Dank :*
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:39:28 #123
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96982697
@iwannabehigh: richard is gelukkig exit. Als je meer wil weten moet je 'em maar PMen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:31 schreef formerjellybean het volgende:
Tuurlijk ook wel maar anders, mannen hebben eerder neiging in een groep met elkaar sexuele escepades te overdrijven, waarvan je al weet vaak dat het niet waar is.
Stukje testosteron.
Vrouwen praten er anders over.
Even vanuit mezelf en vrienden geredeneerd; we praten er wel over, maar meer 'wie' we gedaan hebben en hoe ze was. Overdrijven doen we niet, we laten eerder bepaalde details weg die voor de dame in kwestie genant zouden kunnen zijn. Maargoed, dat verschilt nogal per 'bevolkingsgroep', sommige mensen zijn te dom om door te hebben dat hun leugens nogal doorzichtig zijn.
pi_96982733
quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:36 schreef kipknots het volgende:

[..]

Hoorde laatst op het terras nog een of andere nogal luidruchtige meid keihard tegen een stel vriendinnen 'Als er korsten opzitten hoef ik hem niet meer' zeggen. Daar ging m'n geromantiseerde beeld van vrouwen.
Dat is dan meer een jongensachtige meid :Y Voor een boel meiden kan sex nog steeds een heel taboe zijn en ook als je wat wilder bent en wat anders ben je gauw de meid die eruit ligt.
Boel meiden onderling zijn nog steeds zo als een vrouw heb je een bepaalde rol en ow jee als je daar van afwijkt. De meiden waar ik wel mee over sex kon praten waren toch meer de wat vrije meiden.
pi_96982741
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:35 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou zoals straw die met hij die niet genoemd mag worden hele telefoonsessies ging houden, dat had ik dus niet gedaan met iemand die ik niet ken als rare verhalen houd.
Ik had het meer oppervlakkig gehouden.
Zo ben ik ook met internet voor mij is internet niet manier om mensen te ontmoeten maar meer om even als tijdverdrijf. Voor mensen ontmoeten ga ik gewoon naar andere plekken.
Dat is mijn instelling mee qua internet.
Mee eens, maar meestal heb je dat wel snel door, zo'n gevoel van; hier klopt iets niet (de meeste mensen dan). Dat heb ik overigens ook wel eens gehad IRL met bepaalde mensen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')