We hebben wel eens 'raad de maagd' gespeeld in de kroegquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan je IRL ook niet aan iemand afzien.
Nouja, in dat geval had ik vrouwen ook op een voetstuk geplaatst en ze tegelijkertijd niet durven aansprekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat kan je IRL ook niet aan iemand afzien.
What can I say, I'm one of a kindquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit topic is ook een slecht voorbeeld
[..]
Heel bizar. Ik kan wel zeggen dat ik geen leugens ophang online, maar ik ben veel minder geneigd alles te vertellen dan wanneer ik iemand in het echt zie. Misschien ben je gewoon een hele goede gesprekspartner onlineBij iemand die de juiste dingen zegt laat ik online ook wel meer los, maar die kom ik niet veel tegen.
En die vraag je dat dan ook echt? Van hey, ben jij nog maagd jongen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We hebben wel eens 'raad de maagd' gespeeld in de kroegGeloof me, je kan het aan mensen zien.
Excuses natuurlijk aan alle maagden hier die die vraag wel eens in de kroeg gesteld hebben gekegen
Joh , je zou eens weten hoe kerels daarover met elkaar praten , zo raar is dat niet hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En die vraag je dat dan ook echt? Van hey, ben jij nog maagd jongen?
Precies hetzelfde, heb ik ook eergisteren hier neergezet maar toen was iedereen er fel tegen. Kwam er weer een discussie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, en wat is jouw mening dan?
Niet iedereen is het eens met hem trouwens. Genoeg positieve ervaringen.
Paar serieuze antwoorden gehad en leuke gesprekken, beetje in de trant van wat hier besproken wordt. We hebben ze niet uit zitten lachen, als je dat soms denktquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En die vraag je dat dan ook echt? Van hey, ben jij nog maagd jongen?
Kennelijk anders verwoord.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Precies hetzelfde, heb ik ook eergisteren hier neergezet maar toen was iedereen er fel tegen. Kwam er weer een discussie.
Zullen we nu eens niet WEER over die loser beginnen? Dank.quote:Maar, Richard heeft toch alleen gelogen over dat maagdelijkheid en die chick (wat hij ook toe heeft gegeven)? Of heeft hij nog meer toegegeven? Want sommige verhalen zijn inderdaad te raar voor woorden.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh , je zou eens weten hoe kerels daarover met elkaar praten , zo raar is dat niet hoor.
Het één sluit het ander toch niet uit? En hoe bedoel je dat je voorzichter moet zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik sowieso dat je voorzichtig moet zijn met online contacten. Dat is voor mij ook de reden dat ik het bij online contacten laat. Online contacten zijn leuk maar niet iets wat ik zou vervangen voor de echte contacten. Ik heb liever de echte contacten.
Ik vind een avondje kroegen met vrienden veel leuker dan chatsessies met mensen die ik niet ken.
Tuurlijk ook wel maar anders, mannen hebben eerder neiging in een groep met elkaar sexuele escepades te overdrijven, waarvan je al weet vaak dat het niet waar is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Vrouwen praten toch ook gewoon over seks (ervaringen) met elkaar en zo?
Volgens mij niet echt, maar ik weet het niet helemaal zeker, kan het me niet echt meer herinderen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kennelijk anders verwoord.
[..]
Zullen we nu eens niet WEER over die loser beginnen? Dank.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik sowieso dat je voorzichtig moet zijn met online contacten. Dat is voor mij ook de reden dat ik het bij online contacten laat. Online contacten zijn leuk maar niet iets wat ik zou vervangen voor de echte contacten. Ik heb liever de echte contacten. Ik vind een avondje kroegen met vrienden veel leuker dan chatsessies met mensen die ik niet ken.
Oh, nu kom je ineens wel met vragen? Je wist het toch allemaal zo goed wat dat betreft?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, heb ik ook eergisteren hier neergezet maar toen was iedereen er fel tegen. Kwam er weer een discussie.
Maar, Richard heeft toch alleen gelogen over dat maagdelijkheid en die chick (wat hij ook toe heeft gegeven)? Of heeft hij nog meer toegegeven? Want sommige verhalen zijn inderdaad te raar voor woorden.
Nou zoals straw die met hij die niet genoemd mag worden hele telefoonsessies ging houden, dat had ik dus niet gedaan met iemand die ik niet ken als rare verhalen houd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Het één sluit het ander toch niet uit? En hoe bedoel je dat je voorzichter moet zijn?
Dat lijkt me logisch, er zullen niet veel mensen zijn die het andersom prefereren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik sowieso dat je voorzichtig moet zijn met online contacten. Dat is voor mij ook de reden dat ik het bij online contacten laat. Online contacten zijn leuk maar niet iets wat ik zou vervangen voor de echte contacten. Ik heb liever de echte contacten.
Ik vind een avondje kroegen met vrienden veel leuker dan chatsessies met mensen die ik niet ken.
Hoorde laatst op het terras nog een of andere nogal luidruchtige meid keihard tegen een stel vriendinnen 'Als er korsten opzitten hoef ik hem niet meer' zeggen. Daar ging m'n geromantiseerde beeld van vrouwen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef Crutch het volgende:
[..]![]()
Vrouwen onderling toch ook? Misschien iets meer genuanceerd.
Als ik het allemaal zo goed wist, zou ik ook niet vragen waar je specifiek achter gekomen bent. Maar als je het niet wilt zeggen, zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, nu kom je ineens wel met vragen? Je wist het toch allemaal zo goed wat dat betreft?
Het één sluit het ander niet uit hoor... Je kunt ook chatten met vrienden uit de kroeg en afspreken in de kroeg met mensen die je online hebt leren kennen, waarom niet? Ik doe niet andersquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, er zullen niet veel mensen zijn die het andersom prefereren.
kan dit niet via pm of dm?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo goed wist, zou ik ook niet vragen waar je specifiek achter gekomen bent. Maar als je het niet wilt zeggen, zeg dat dan gewoon.
Doe dit ff in DM aub... Dankquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo goed wist, zou ik ook niet vragen waar je specifiek achter gekomen bent. Maar als je het niet wilt zeggen, zeg dat dan gewoon.
Even vanuit mezelf en vrienden geredeneerd; we praten er wel over, maar meer 'wie' we gedaan hebben en hoe ze was. Overdrijven doen we niet, we laten eerder bepaalde details weg die voor de dame in kwestie genant zouden kunnen zijn. Maargoed, dat verschilt nogal per 'bevolkingsgroep', sommige mensen zijn te dom om door te hebben dat hun leugens nogal doorzichtig zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:31 schreef formerjellybean het volgende:
Tuurlijk ook wel maar anders, mannen hebben eerder neiging in een groep met elkaar sexuele escepades te overdrijven, waarvan je al weet vaak dat het niet waar is.
Stukje testosteron.
Vrouwen praten er anders over.
Dat is dan meer een jongensachtige meidquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:36 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hoorde laatst op het terras nog een of andere nogal luidruchtige meid keihard tegen een stel vriendinnen 'Als er korsten opzitten hoef ik hem niet meer' zeggen. Daar ging m'n geromantiseerde beeld van vrouwen.
Mee eens, maar meestal heb je dat wel snel door, zo'n gevoel van; hier klopt iets niet (de meeste mensen dan). Dat heb ik overigens ook wel eens gehad IRL met bepaalde mensen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou zoals straw die met hij die niet genoemd mag worden hele telefoonsessies ging houden, dat had ik dus niet gedaan met iemand die ik niet ken als rare verhalen houd.
Ik had het meer oppervlakkig gehouden.
Zo ben ik ook met internet voor mij is internet niet manier om mensen te ontmoeten maar meer om even als tijdverdrijf. Voor mensen ontmoeten ga ik gewoon naar andere plekken.
Dat is mijn instelling mee qua internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |