abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96979734

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96979758
Vorig deel ging net dicht ;)

quote:
4 dates gehad met een meisje, klik en er is spanning, paar keer gezoend maar initiatief moet wel steeds van mijn kant komen. Ook sms bv moet ik langer als een dag wachten op antwoord. Ze zit steeds in mijn kop niet normaal, maar om er nou als een hondje achteraan te lopen? Wil heel graag nog een keer afspreken, maar moet ik wachten tot zij een keer wat onderneemt?
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:26:36 #3
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96979775
Jullie vergeten steeds om een link naar het vorige topic neer te zetten in de OP.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:27:02 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96979789
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lipper het volgende:
Ik ben zo gelukkig!!!

Jullie kennen haar allemaal, ze is hier ook actief.
En ik zeg lekker nog steeds niet wie ze is
Lul moest je dat laatste nou zo nodig zeggen nu ben ik retebenieuwd. :(
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96979802
Waar Lipper aan de vrouw is *O* *O* *O*

Ben echt blij voor je Lipper!
Vroeg me al af waar je zat de laatste tijd maar dat verklaart een hoop. :P

DO tell!! Je kent haar dus van hier? Hoe ben je in contact gekomen? DM?
Heb je elkaar al ontmoet of is het nog niet zo ver (nog steeds gaaf en spannend natuurijk :D)?

Vertel vertel! :D
Oh en komt ze mee naar de meet? :D
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:27:43 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96979807
@Lipper: feli!

Oh, en in een dergelijk pril stadium zou ik ook nog gewoon ff m'n mond houden over wie het is enzo.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:23 schreef Quarles het volgende:
4 dates gehad met een meisje, klik en er is spanning, paar keer gezoend maar initiatief moet wel steeds van mijn kant komen. Ook sms bv moet ik langer als een dag wachten op antwoord. Ze zit steeds in mijn kop niet normaal, maar om er nou als een hondje achteraan te lopen? Wil heel graag nog een keer afspreken, maar moet ik wachten tot zij een keer wat onderneemt?
Ja. En; reken d'r maar niet te veel op dat dat nog gaat gebeuren. Als ze je echt leuk had gevonden was ze wel sneller gaan SMSen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:26 schreef goofy_goober het volgende:
Jullie vergeten steeds om een link naar het vorige topic neer te zetten in de OP.
Staat gewoon in MyAT.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:28:01 #7
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96979819
Is het Daisy_N??
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:28:56 #8
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96979845
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:26 schreef goofy_goober het volgende:
Er staan tegenwoordig in de topicview ook pijltjes rond de topictitel (boven- en onderaan de pagina).
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96979871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
Ja. En; reken d'r maar niet te veel op dat dat nog gaat gebeuren. Als ze je echt leuk had gevonden was ze wel sneller gaan SMSen.
Eens. :Y
pi_96979874
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:28 schreef goofy_goober het volgende:
Is het Daisy_N??
Nee, denk dat het HetNoorderlicht is. Vandaar haar fascinatie voor richard.

Mag voor hem dus hopen dat zij het niet is. :D
pi_96979897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:26 schreef Quarles het volgende:
Vorig deel ging net dicht ;)

[..]

Als het initiatief telkens van jouw kant moet komen zegt dat wel wat.

Jij vindt haar sowieso leuker dan zij jou.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:30:56 #12
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96979904
Ja, ook via internet kunnen soms relaties van de grond komen.

Overigens bijna de spectaculaire ontwikkelingen omtrent Richard gemist, ik moet hier vaker komen. c_/
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:31:05 #13
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96979912
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mods kunnen zoiets zien toch? Zal wel niet dan.
Of hij moet zo slim zijn om een fake IP te gebruiken.
Wat heeft je IP met je partnerkeuze te maken? :D
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:31:46 #14
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96979935
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mods kunnen zoiets zien toch? Zal wel niet dan.
Of hij moet zo slim zijn om een fake IP te gebruiken.
Nee, hij bedoelt de nieuwe partner van Lipper.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:31:50 #15
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96979937
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja, ook via internet kunnen soms relaties van de grond komen.
Ik zweer erbij. :Y
pi_96979987
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
Of het is een verlegen muurbloempje, dat kan natuurlijk ook. Maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
pi_96980011
quote:
11s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oh, aangezien men het net had over kloontjes. :P

Had mijn post net ge-edit trouwens.
pi_96980050
Niks mis met kloontjes, zolang ze maar niet trollen. :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:35:10 #19
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96980058
wat bijzonder van lipper

nu kan hij intens genot beleven
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:35:42 #20
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96980073
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

En tevens een mogelijke oplossing voor personen die vanwege uitleenlopende redenen terugschrikken van direct versieren in de kroeg/club/winkel, etc. ^O^
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:37:06 #21
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980128
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:34 schreef _pillow_ het volgende:
Hehehe :*
pi_96980158
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Of het is een verlegen muurbloempje, dat kan natuurlijk ook. Maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Ze is wel redelijk verlegen ja, merkte ik ook bij die dates. Ik wacht maar gewoon af, hoe moeilijk het ook is om niks zelf te sturen.
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:38:22 #23
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96980169
quote:

[..]

moet er niet aan denken iets te krijgen met een dame met een oneven ip
de gedachte alleen al brrr
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96980218
quote:

[..]

Ik wil toch heel snel 'echt' contact. Op internet kan je leuk praten, maar persoonlijke gesprekken heb ik toch liever in het echt. Ik zie ook graag lichaamstaal e.d.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:39:52 #25
341159 WinterBreeze
pi_96980223
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Dus als haar ISP een verkeerde DHCP-configuratie heeft, wordt het een knipperlichtrelatie?
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:40:07 #26
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96980232
quote:
Serieus? Ik vind het probleem bij mensen die je via internet leert kennen dat je de 'klik' die je hebt mist, en alles baseert op hoe je je die persoon voorstelt. Zelfs cammen geeft niet goed weer hoe iemand in het 'echt' is. Die uitstraling (uiterlijk, houding, manier van bewegen) is voor mij nogal belangrijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:41:26 #27
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96980286
quote:

[..]

oh wauw wie ben jij
ik dacht dat jij nieuw was

maar nu zie ik in jouw fotoboek dat ik eens een reactie heb geplaatst
op het moment van het plaatsen van die reactie, had ik nog nooit gezoend
bijzonder nietwaar
pi_96980338
quote:
Intellectual property. :7
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:43:16 #29
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980345
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind het probleem bij mensen die je via internet leert kennen dat je de 'klik' die je hebt mist, en alles baseert op hoe je je die persoon voorstelt. Zelfs cammen geeft niet goed weer hoe iemand in het 'echt' is. Die uitstraling (uiterlijk, houding, manier van bewegen) is voor mij nogal belangrijk.
Je hebt helemaal gelijk dat je de uitstraling niet meekrijgt, en daardoor kan het IRL nog best tegenvallen achteraf. :Y Maaar ben het niet met je eens wat betreft die 'klik' die je dan mist. Ik heb die klik al een paar keer gevonden op internet de laatste jaren. En dan nog zonder cammen, puur door tekst en hooguit een foto. Het kan prima, als je er maar voor open staat. En goed bent met tekst. :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:43:27 #30
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980354
quote:

[..]

quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Intellectual property. :7
_O-
pi_96980398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat bijzonder van lipper

nu kan hij intens genot beleven
Dat hoop ik voor hem.
pi_96980423
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:34 schreef _pillow_ het volgende:
Wel als het kloons zijn van gebanden. :*

Maar genoeg daarover.
pi_96980435
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk dat je de uitstraling niet meekrijgt, en daardoor kan het IRL nog best tegenvallen achteraf. :Y Maaar ben het niet met je eens wat betreft die 'klik' die je dan mist. Ik heb die klik al een paar keer gevonden op internet de laatste jaren. En dan nog zonder cammen, puur door tekst en hooguit een foto. Het kan prima, als je er maar voor open staat. En goed bent met tekst. :P
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een type klik zie ik totaal anders dan een IRL klik. Om niet te zweverig over te komen, ben ik ervan overtuigd dat iedereen een bepaalde energie uitstraalt. Is die golflengte hetzelfde, dan heb je een klik, ookal zijn het 2 totaal verschillende mensen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:47:15 #34
179534 Waaghals
pi_96980485
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oh wauw wie ben jij
ik dacht dat jij nieuw was

maar nu zie ik in jouw fotoboek dat ik eens een reactie heb geplaatst
op het moment van het plaatsen van die reactie, had ik nog nooit gezoend
bijzonder nietwaar
lol wut
pi_96980488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel als het kloons zijn van gebanden. :*

Maar genoeg daarover.
Als iemand geband wordt is dat niet zonder reden. Geheid dat als die mensen een kloon maken, niet plotseling poeslief gaan doen. :)
pi_96980489
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Je moet dan ook proberen zo min mogelijk een voorstelling te maken van hetgeen dat je nog niet weet. Zonder verwachtingen erin gaan, al is dat moeilijk. Dan is de kans 50/50 dat die lichamelijke klik er ook is.
pi_96980500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Als iemand geband wordt is dat niet zonder reden. Geheid dat als die mensen een kloon maken, niet plotseling poeslief gaan doen. :)
Wel als ze niet door de mand willen vallen.
pi_96980553
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Je moet dan ook proberen zo min mogelijk een voorstelling te maken van hetgeen dat je nog niet weet. Zonder verwachtingen erin gaan, al is dat moeilijk. En dan is de kans 50/50 dat die lichamelijke klik er ook is.
Ik laat meestal foto's zien waar ik er erg lomp of achterlijk op sta. In het echt kan het het dan alleen maar meevallen. :)
pi_96980558
Ik kan trouwens weinig met online flirten. Het ligt er nogal snel dik bovenop, zelfs als je subtiel probeert te zijn en komt te vaak neer op telkens maar elkaar op de schouders slaan en op elkaar reageren om het reageren.

Ik vind mijzelf goed in smalltalk, maar op internet ben ik er heel slecht in :') Dan bedenk ik mij dat ik die gesprekken ook in de kroeg had kunnen hebben.
pi_96980605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik laat meestal foto's zien waar ik er erg lomp of achterlijk op sta. In het echt kan het het dan alleen maar meevallen. :)
Ik vind mijzelf ook iemand die op foto's niet tot zijn recht komt. Ik ga zelf ook nooit af op foto's, heb enorme tegenvallers en meevallers meegemaakt. Foto's zeggen maar weinig wat dat betreft, houding veel meer.
pi_96980622
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan trouwens weinig met online flirten. Het ligt er nogal snel dik bovenop, zelfs als je subtiel probeert te zijn en komt te vaak neer op telkens maar elkaar op de schouders slaan en op elkaar reageren om het reageren.

Ik vind mijzelf goed in smalltalk, maar op internet ben ik er heel slecht in :') Dan bedenk ik mij dat ik die gesprekken ook in de kroeg had kunnen hebben.
Bij mij is dat juist het omgekeerde. Via internet smalltalk, maar IRL ben ik een ouwe brombeer die alleen maar serieus overkomt. ;(
pi_96980645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Geen slecht idee inderdaad, maar die klik is van meer afhankelijk dan uiterlijk. Zoals Catbert al zei, de manier van bewegen, houding, zelfs lichaamsgeur. Wat niet wegneemt dat het kan helpen om jezelf niet heel gunstig voor te stellen op foto's, waarna je in het echt knapper bent. Beter dan andersom....
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:51:46 #43
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980688
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een type klik zie ik totaal anders dan een IRL klik. Om niet te zweverig over te komen, ben ik ervan overtuigd dat iedereen een bepaalde energie uitstraalt. Is die golflengte hetzelfde, dan heb je een klik, ookal zijn het 2 totaal verschillende mensen.
Ik ben ervan overtuigd dat die 'golflengte' de digitale lijn negeert. Dat is er of het is er niet. :D
IRL is het alleen wel makkelijker te 'testen' of je ook fysiek tot elkaar aangetrokken bent... Maar als je eenmaal enthousiast bent over iemand is die kans wel groot no matter what. :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:51:50 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96980696
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in. Je moet dan ook proberen zo min mogelijk een voorstelling te maken van hetgeen dat je nog niet weet. Zonder verwachtingen erin gaan, al is dat moeilijk. Dan is de kans 50/50 dat die lichamelijke klik er ook is.
Ik heb jaren terug 3 'dates' geregeld via relatieplanet, waarbij de 2e kwa uiterlijk enorm meeviel (slechte foto's, in het echt was ze enorm lekker) en de 1e juist gewoon tegenviel. Dat was meer een kamerolifantje. De 3e was enorm introvert en rookte als een ketter, terwijl ze op haar profiel ingevuld had dat ze niet rookte. "Ze ging stoppen", uhuh.

Met die 2e nog een tijd gescharreld maar die bleek daddy issues te hebben. Wel 10 punten voor d'r figuur _O_
pi_96980727
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind mijzelf ook iemand die op foto's niet tot zijn recht komt. Ik ga zelf ook nooit af op foto's, heb enorme tegenvallers en meevallers meegemaakt. Foto's zeggen maar weinig wat dat betreft, houding veel meer.
Een foto is inderdaad alleen handig om te zien of het een Nederlander is, of een aziaat of een negerin bijv. Verder de kleuren van het haar en de ogen, alsmede de verhoudingen in het gezicht. :)
pi_96980764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat die 'golflengte' de digitale lijn negeert. Dat is er of het is er niet. :D
IRL is het alleen wel makkelijker te 'testen' of je ook fysiek tot elkaar aangetrokken bent... Maar als je eenmaal enthousiast bent over iemand is die kans wel groot no matter what. :)
Zo kan je het natuurlijk ook bekijken.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:54:33 #47
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96980793
quote:
Niet mee eens. Hoe iemand communiceert is IRL vaak heel anders dan via internet. Sommige meiden lullen je op MSN de oren van het hoofd maar doen in het echt hun mond niet open, en vice versa. M'n vriendin is niet zo van internetdingen, MSN heeft ze niet, en mailtjes zijn meestal ook behoorlijk kort, maar dat is niet hoe ze in het echt is.

Nee, internetdaten een paar keer geprobeerd maar ik vind het niks.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:54:36 #48
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96980795
Ik ben toch al meerdere keren op straat herkend naar aanleiding van mijn foto's.
Dat vind ik wel heel apart ( ik heb zelf namelijk nooit echt het idee dat ik werkelijk lijk op de foto's).
pi_96980820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb jaren terug 3 'dates' geregeld via relatieplanet, waarbij de 2e kwa uiterlijk enorm meeviel (slechte foto's, in het echt was ze enorm lekker) en de 1e juist gewoon tegenviel. Dat was meer een kamerolifantje. De 3e was enorm introvert en rookte als een ketter, terwijl ze op haar profiel ingevuld had dat ze niet rookte. "Ze ging stoppen", uhuh.

Met die 2e nog een tijd gescharreld maar die bleek daddy issues te hebben. Wel 10 punten voor d'r figuur _O_
Hoe heet dat ook alweer, dat vrouwen zich door vanuit een bepaalde hoek te fotograferen zich heel voordelig eruit kunnen laten zien?
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:55:43 #50
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980840
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo kan je het natuurlijk ook bekijken.
Ik heb het zo altijd ervaren iig. :Y
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:56:32 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96980868
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef Mystikvm het volgende:

Hoe heet dat ook alweer, dat vrouwen zich door vanuit een bepaalde hoek te fotograferen zich heel voordelig eruit kunnen laten zien?
Myspace-angle :)

Dat had dat kamerolifantie ook gedaan: veel makeup en alleen d'r tieten showen. Dat ze een enorme buik had, of er zonder makeup waarschijnlijk niet uitzag, dat zag je niet.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:56:41 #52
179534 Waaghals
pi_96980873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niet mee eens. Hoe iemand communiceert is IRL vaak heel anders dan via internet. Sommige meiden lullen je op MSN de oren van het hoofd maar doen in het echt hun mond niet open, en vice versa. M'n vriendin is niet zo van internetdingen, MSN heeft ze niet, en mailtjes zijn meestal ook behoorlijk kort, maar dat is niet hoe ze in het echt is.

Dit klopt wel, mensen die irl introvert zijn, lullen je de oren van de kop als het via msn gaat
pi_96980900
quote:

[..]

Precies. Via internet kan je zelf de ander fysiek bedenken, waardoor de drempel veel lager is om te kunnen praten. Er is dan geen sprake van bijvoorbeeld schaamte. Als die klik in het echt er niet is, dan schieten een groot gedeelte van die mensen helemaal dicht, terwijl dat niet eens haar bedoeling geweest zou zijn/anders is bij vrienden.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:57:32 #54
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980901
quote:

[..]

Het ligt je ook of niet, zal voor iedereen anders zijn. :Y
Ik vind het ideaal. Al mijd ik de datingsites wel, dat is ook compleet niet mijn ding. :N
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:57:36 #55
341159 WinterBreeze
pi_96980903
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als ze erg vadsig zijn, zien ze er altijd al uit alsof je er twee voor de prijs van één krijgt.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:57:56 #56
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96980913
quote:

[..]

Ik ben daar helemaal niet zo van overtuigd.
Als je aan mensen vraagt op met wat voor persoon ze een relatie zouden willen, dan zijn dat toch vaak hele andere mensen dan waar ze mee thuis komen.
Dat is logisch want verliefdheid wordt door je onderbewuste bepaald, op gronden van zou ons DNA goed mengen enzo.

Maar ik vind internet wel aardig om eerst eens wat meer over iemand te weten te komen, voordat je verliefd wordt. Als je verliefd bent worden vaak dingen met een mantel der liefde bedekt en dat kan je later weer opbreken. Ik vind eerst even chatten voor het daten een goed idee.
Sowieso, pak je dat chatten een beetje handig aan, dan heb je meteen gespreksstof voor de date en kun je irritante stiltes ontwijken.
pi_96980914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Dit klopt wel, mensen die irl introvert zijn, lullen je de oren van de kop als het via msn gaat
Dan denk ik eerder dat ze irl gewoon onzeker zijn of zenuwachtig. Dat oren van de kop lullen komt dan wel als jullie elkaar beter kennen, maar daar wil je dan niet op wachten natuurlijk.
pi_96980948
quote:

[..]

Dat heeft dan meer met je eigen persoonlijkheid te maken, denk ik. Ik heb zoveel gevallen meegemaakt waar mensen in het echt heel anders reageren dan op internet. Dat heeft niets te maken met goed met woorden zijn of goed kunnen schrijven, dat heeft te maken met hoe geïnteresseerd iemand is in het voeren van gesprekken via een digitaal medium. Althans, zo gaat die vlieger voor mij op.

Het enige waar ik mij zowel IRL als online schuldig aan maak is het fabriceren van hele lange zinnen :')
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:59:14 #59
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980959
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:57 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Precies. Via internet kan je zelf de ander fysiek bedenken, waardoor de drempel veel lager is om te kunnen praten. Er is dan geen sprake van bijvoorbeeld schaamte. Als die klik in het echt er niet is, dan schieten een groot gedeelte van die mensen helemaal dicht, terwijl dat niet eens haar bedoeling geweest zou zijn/anders is bij vrienden.
Dat kan gebeuren idd, maar bij genoeg leuk contact via internet is die kans echt heel klein hoor. :D
pi_96981085
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat kan gebeuren idd, maar bij genoeg leuk contact via internet is die kans echt heel klein hoor. :D
Hou die gedachte vast! Ik heb iets van 5x een internet date gehad met relatiepotentie. Eentje is ervan overgebleven, maar zelfs zij was niet meer dan een fuckbuddy. ;(
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:02:29 #61
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96981093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heeft dan meer met je eigen persoonlijkheid te maken, denk ik. Ik heb zoveel gevallen meegemaakt waar mensen in het echt heel anders reageren dan op internet. Dat heeft niets te maken met goed met woorden zijn of goed kunnen schrijven, dat heeft te maken met hoe geïnteresseerd iemand is in het voeren van gesprekken via een digitaal medium. Althans, zo gaat die vlieger voor mij op.

Het enige waar ik mij zowel IRL als online schuldig aan maak is het fabriceren van hele lange zinnen :')
Hehe :P

Naja jij lijkt mij ook iemand die zich op internet niet heel anders gedraagt dan IRL. Ik doe dat ook, men vindt mij IRL ook net zo raar en overdreven aanwezig als op internet. Het is maar net hoe anders je je gedraagt. Als je gewoon jezelf bent, en de ander is dat ook dan kun je die klik dus echtwel vinden online. :Y
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:03:22 #62
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96981126
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat snap ik niet, bij veel contact over internet is de kans alleen maar groter dat je iemand anders voorstelt. Met die dates via RP heb ik ook eigenlijk meteen afgesproken IRL.
pi_96981175
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat snap ik niet, bij veel contact over internet is de kans alleen maar groter dat je iemand anders voorstelt. Met die dates via RP heb ik ook eigenlijk meteen afgesproken IRL.
Precies! Zo snel mogelijk daten en niet tot in den treure chatten. Anders kom je later met een kater thuis en vraag je je af waarom je zoveel chat-tijd in die persoon hebt gestoken.
pi_96981177
quote:
Ik heb het twee keer gedaan, en dat was beide keren een succes. Aan de andere kant was dat niet via een datingsite, dus het was ook stukken minder geforceerd.
pi_96981206
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar je kan er wel makkelijker achterkomen of je qua innerlijk bij iemand past.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:05:26 #66
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96981213
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Hou die gedachte vast! Ik heb iets van 5x een internet date gehad met relatiepotentie. Eentje is ervan overgebleven, maar zelfs zij was niet meer dan een fuckbuddy. ;(
werkelijk waar

dus iemand van het internet ontmoeten en dan vooral handtastelijk worden
dat lijkt mij zo vreemd

maar toch ook wel heel leuk op zich.

ik bedoel: ik zou denken dat een man vooral afstand bewaart en niet snel gaat aanraken, omdat hij via het internet serieuze dingen zoekt en geen seksuele zaken verlangt

zou ik dan denken hoor

wat bijzonder en leuk toch nog
pi_96981238
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik heb mij nooit gewaagd aan internetdaten. Over het algemeen is mijn 'markt' ook wat afwijkender en die tref je niet snel op datingsites. Voor mensen die moeilijk contact maken is het in sommige gevallen wel aan te raden, maar alleen als ze een beetje leuk kunnen chatten. Sowieso kan je dan nog iets langer nadenken over je antwoorden, in het echt staan ze direct met hun bek vol tanden.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef MeraViglioSa het volgende:

Naja jij lijkt mij ook iemand die zich op internet niet heel anders gedraagt dan IRL. Ik doe dat ook, men vindt mij IRL ook net zo raar en overdreven aanwezig als op internet.
Aanwezig ben ik zeker, ik vind van mijzelf dat ik mij te graag hoor praten :')
pi_96981266
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

werkelijk waar

dus iemand van het internet ontmoeten en dan vooral handtastelijk worden
dat lijkt mij zo vreemd

maar toch ook wel heel leuk op zich.

ik bedoel: ik zou denken dat een man vooral afstand bewaart en niet snel gaat aanraken, omdat hij via het internet serieuze dingen zoekt en geen seksuele zaken verlangt

zou ik dan denken hoor

wat bijzonder en leuk toch nog
Was jij niet diegene met een verhaaltje over een boekenkast? :')
pi_96981268
Ik heb het zelf niet zo op internet daten , ik vind het leuker in het echie. Wat ik daar en tegen wel leuk vind en ook regelmatig krijgt dat als ik online, ik een berichtje via hyves krijg van de degene die ik leuk vind of die mag langs komen.
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat zelf leuker dan een smsje of telefoontje :Y Met telefoon is het zo'n geklungel vaak en met sms ja dat kan me gewoon niet boeien.
Met hyves weet ik dan oh die houd in de gaten of ik online ben en is ergens wel sexy.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:07:17 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96981281
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar je kan er wel makkelijker achterkomen of je qua innerlijk bij iemand past.
Zoals je precies wist hoe Richard kwa 'innerlijk' was? :)

Nee, ik geloof zeker dat je je via internet makkelijk anders voor kunt doen. IRL kun je makkelijker zien of iemand tegen je liegt. Sowieso is liegen over dingen vanachter je PCtje veel makkelijker.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:07:37 #71
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96981289
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Was jij niet diegene met een verhaaltje over een boekenkast? :')
ja dat ben ik inderdaad

hoezo?
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:07:37 #72
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96981290
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik heb het twee keer gedaan, en dat was beide keren een succes. Aan de andere kant was dat niet via een datingsite, dus het was ook stukken minder geforceerd.
Dit idd... Hè wat fijn als je begrepen wordt. O+ :P
pi_96981324
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee, ik geloof zeker dat je je via internet makkelijk anders voor kunt doen. IRL kun je makkelijker zien of iemand tegen je liegt. Sowieso is liegen over dingen vanachter je PCtje veel makkelijker.
Richard was een troll die totaal niet serieus was. Als je gaat daten, ga je niet lopen te trollen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:08:54 #74
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96981329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat is dus omgekeerd. Ik neem contacten via internet minder serieus. Niet in de laatste plaats omdat ik meiden die ik in de kroeg tegenkom zo nog een keer tegen kan komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef _pillow_ het volgende:
Richard was een troll die totaal niet serieus was. Als je gaat daten, ga je niet lopen te trollen.
Alsof mensen zich hier niet vaak beter en leuker voordoen dan ze zijn... Mensen zullen in ieder geval negatieve kenmerken van zichzelf niet gaan vertellen, ook niet als dat zaken zijn die je meteen ziet.
pi_96981349
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie eens daten ;)
pi_96981359
quote:

[..]

Dat had niets uitgemaakt, want irl was hij precies hetzelfde tegen Keep_Walking. Extremen en uitzonderingen heb je altijd. En ja, ergens wist ik al wel dat hij over bepaalde dingen gelogen had, maar niet dat het zo ernstig was.
pi_96981367
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ja dat ben ik inderdaad

hoezo?
Zullen we eens een drankje doen? O+
pi_96981374
quote:

[..]

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, in het echt zal het ook wel voorkomen dat iemand anders is dan je dacht maar dan is het gewoon anders . Ik zou niet zo gauw geloven wat iemand online zegt.
pi_96981411
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Fijn om toch nog wat positiefs erover te horen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:10:39 #80
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96981414
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie eens daten ;)
Wie zegt dat we dat niet allang doen dan? :P :+
pi_96981445
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, in het echt zal het ook wel voorkomen dat iemand anders is dan je dacht maar dan is het gewoon anders . Ik zou niet zo gauw geloven wat iemand online zegt.
Mensen liegen irl ook genoeg. Sommigen juist meer dan online.
pi_96981481
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je breekt mijn vertrouwen in de mensheid helemaal af. ;(
pi_96981482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Geen troll. Gewoon ziek.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:12:55 #84
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96981519
quote:
IRL heb je het veel makkelijker door. Online mis je die lichaamstaal.
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:13:06 #85
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96981528
quote:

[..]

Idd. Of hebben de verkeerde verwachtingen etc.
Daarover kun je online veel makkelijker eerlijk zijn. :)
pi_96981547
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef Catbert het volgende:

Alsof mensen zich hier niet vaak beter en leuker voordoen dan ze zijn... Mensen zullen in ieder geval negatieve kenmerken van zichzelf niet gaan vertellen, ook niet als dat zaken zijn die je meteen ziet.

Daar maak ik me net zo goed schuldig aan. Iedereen zit mooi-weerverhalen op te hangen. IRL zijn mensen veel meer geneigd om eerlijk te zijn.

Overigens vind ik mooi-weerverhalen niet liegen, maar bepaalde dingen worden verzwegen.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wie zegt dat we dat niet allang doen dan? :P :+
*;
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:14:02 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96981572
Er hoeft niet eens sprake te zijn van liegen, om toch een verkeerd beeld van elkaar te krijgen bij online contact.

Mijn ervaring is dat MSN daar veel eerder aanleiding toe geeft dan bijv. contact per email.
The love you take is equal to the love you make.
pi_96981594
Ja maar dan heb je nog zoiets als lichaamstaal en doorzie je het gauwer en dat heb je met internet niet. En dat is ook waarom echte contacten meer waardeer dan online.
pi_96981599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

IRL heb je het veel makkelijker door. Online mis je die lichaamstaal.
Nou ja, daar kom je dan snel genoeg achter IRL als die persoon gelogen heeft. Dat komt dan toch wel uit dus als je wil daten met iemand is het sowieso niet aan te raden om te liegen.
pi_96981637
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daar maak ik me net zo goed schuldig aan. Iedereen zit mooi-weerverhalen op te hangen. IRL zijn mensen veel meer geneigd om eerlijk te zijn.

Overigens vind ik mooi-weerverhalen niet liegen, maar bepaalde dingen worden verzwegen.

Mooi-weerverhalen zie ik hier toch juist niet moet ik zeggen. :+
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:15:54 #91
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96981638
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
Iedereen zit mooi-weerverhalen op te hangen. IRL zijn mensen veel meer geneigd om eerlijk te zijn.
In mijn ervaring is het precies andersom. ;)
pi_96981663
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

:Y
pi_96981690
Ik ben het VOLKOMEN eens met Catbert. Nu is iedereen 't met hem eens, en toen ik het zei was iedereen er fel tegen. Ligt het aan mijn (wie weet slechte) formulering of zo? :'(
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:17:30 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96981694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien ben ik wel een 31 jarige maagd, weet jij veel :P
pi_96981709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit topic is ook een slecht voorbeeld :+
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Heel bizar. Ik kan wel zeggen dat ik geen leugens ophang online, maar ik ben veel minder geneigd alles te vertellen dan wanneer ik iemand in het echt zie. Misschien ben je gewoon een hele goede gesprekspartner online 8-) Bij iemand die de juiste dingen zegt laat ik online ook wel meer los, maar die kom ik niet veel tegen.
pi_96981732
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Of een oude oma _O-
pi_96981750
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben het VOLKOMEN eens met Catbert. Nu is iedereen 't met hem eens, en toen ik het zei was iedereen er fel tegen. Ligt het aan mijn (wie weet slechte) formulering of zo? :'(
Waar heb je het precies over?
pi_96981766
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat kan je IRL ook niet aan iemand afzien. ;)
pi_96981776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar heb je het precies over?
Waar het in het begin over ging, daten via internet ^O^
pi_96981804
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waar het in het begin over ging, daten via internet ^O^
Ja, en wat is jouw mening dan?

Niet iedereen is het eens met hem trouwens. Genoeg positieve ervaringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')