SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierNormaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
quote:4 dates gehad met een meisje, klik en er is spanning, paar keer gezoend maar initiatief moet wel steeds van mijn kant komen. Ook sms bv moet ik langer als een dag wachten op antwoord. Ze zit steeds in mijn kop niet normaal, maar om er nou als een hondje achteraan te lopen? Wil heel graag nog een keer afspreken, maar moet ik wachten tot zij een keer wat onderneemt?
Lul moest je dat laatste nou zo nodig zeggen nu ben ik retebenieuwd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lipper het volgende:
Ik ben zo gelukkig!!!
Jullie kennen haar allemaal, ze is hier ook actief.
En ik zeg lekker nog steeds niet wie ze is
Ja. En; reken d'r maar niet te veel op dat dat nog gaat gebeuren. Als ze je echt leuk had gevonden was ze wel sneller gaan SMSen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:23 schreef Quarles het volgende:
4 dates gehad met een meisje, klik en er is spanning, paar keer gezoend maar initiatief moet wel steeds van mijn kant komen. Ook sms bv moet ik langer als een dag wachten op antwoord. Ze zit steeds in mijn kop niet normaal, maar om er nou als een hondje achteraan te lopen? Wil heel graag nog een keer afspreken, maar moet ik wachten tot zij een keer wat onderneemt?
Staat gewoon in MyAT.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:26 schreef goofy_goober het volgende:
Jullie vergeten steeds om een link naar het vorige topic neer te zetten in de OP.
Er staan tegenwoordig in de topicview ook pijltjes rond de topictitel (boven- en onderaan de pagina).quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:26 schreef goofy_goober het volgende:
Jullie vergeten steeds om een link naar het vorige topic neer te zetten in de OP.
Eens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
Ja. En; reken d'r maar niet te veel op dat dat nog gaat gebeuren. Als ze je echt leuk had gevonden was ze wel sneller gaan SMSen.
Nee, denk dat het HetNoorderlicht is. Vandaar haar fascinatie voor richard.quote:
Als het initiatief telkens van jouw kant moet komen zegt dat wel wat.quote:
Wat heeft je IP met je partnerkeuze te maken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mods kunnen zoiets zien toch? Zal wel niet dan.
Of hij moet zo slim zijn om een fake IP te gebruiken.
Nee, hij bedoelt de nieuwe partner van Lipper.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mods kunnen zoiets zien toch? Zal wel niet dan.
Of hij moet zo slim zijn om een fake IP te gebruiken.
Ik zweer erbij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:30 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja, ook via internet kunnen soms relaties van de grond komen.
Of het is een verlegen muurbloempje, dat kan natuurlijk ook. Maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:27 schreef Catbert het volgende:
Ja. En; reken d'r maar niet te veel op dat dat nog gaat gebeuren. Als ze je echt leuk had gevonden was ze wel sneller gaan SMSen.
Oh, aangezien men het net had over kloontjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat heeft je IP met je partnerkeuze te maken?
En tevens een mogelijke oplossing voor personen die vanwege uitleenlopende redenen terugschrikken van direct versieren in de kroeg/club/winkel, etc.quote:
Hehehequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:34 schreef _pillow_ het volgende:
Niks mis met kloontjes, zolang ze maar niet trollen.
Ze is wel redelijk verlegen ja, merkte ik ook bij die dates. Ik wacht maar gewoon af, hoe moeilijk het ook is om niks zelf te sturen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Of het is een verlegen muurbloempje, dat kan natuurlijk ook. Maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
moet er niet aan denken iets te krijgen met een dame met een oneven ipquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wil toch heel snel 'echt' contact. Op internet kan je leuk praten, maar persoonlijke gesprekken heb ik toch liever in het echt. Ik zie ook graag lichaamstaal e.d.quote:
Dus als haar ISP een verkeerde DHCP-configuratie heeft, wordt het een knipperlichtrelatie?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
moet er niet aan denken iets te krijgen met een dame met een oneven ip
de gedachte alleen al brrr
Serieus? Ik vind het probleem bij mensen die je via internet leert kennen dat je de 'klik' die je hebt mist, en alles baseert op hoe je je die persoon voorstelt. Zelfs cammen geeft niet goed weer hoe iemand in het 'echt' is. Die uitstraling (uiterlijk, houding, manier van bewegen) is voor mij nogal belangrijk.quote:
oh wauw wie ben jijquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Intellectual property.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je hebt helemaal gelijk dat je de uitstraling niet meekrijgt, en daardoor kan het IRL nog best tegenvallen achteraf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het probleem bij mensen die je via internet leert kennen dat je de 'klik' die je hebt mist, en alles baseert op hoe je je die persoon voorstelt. Zelfs cammen geeft niet goed weer hoe iemand in het 'echt' is. Die uitstraling (uiterlijk, houding, manier van bewegen) is voor mij nogal belangrijk.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
quote:
Dat hoop ik voor hem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat bijzonder van lipper
nu kan hij intens genot beleven
Wel als het kloons zijn van gebanden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:34 schreef _pillow_ het volgende:
Niks mis met kloontjes, zolang ze maar niet trollen.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een type klik zie ik totaal anders dan een IRL klik. Om niet te zweverig over te komen, ben ik ervan overtuigd dat iedereen een bepaalde energie uitstraalt. Is die golflengte hetzelfde, dan heb je een klik, ookal zijn het 2 totaal verschillende mensen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk dat je de uitstraling niet meekrijgt, en daardoor kan het IRL nog best tegenvallen achteraf.Maaar ben het niet met je eens wat betreft die 'klik' die je dan mist. Ik heb die klik al een paar keer gevonden op internet de laatste jaren. En dan nog zonder cammen, puur door tekst en hooguit een foto. Het kan prima, als je er maar voor open staat. En goed bent met tekst.
lol wutquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh wauw wie ben jij
ik dacht dat jij nieuw was
maar nu zie ik in jouw fotoboek dat ik eens een reactie heb geplaatst
op het moment van het plaatsen van die reactie, had ik nog nooit gezoend
bijzonder nietwaar
Als iemand geband wordt is dat niet zonder reden. Geheid dat als die mensen een kloon maken, niet plotseling poeslief gaan doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als het kloons zijn van gebanden.
Maar genoeg daarover.
Daar heb je helemaal gelijk in. Je moet dan ook proberen zo min mogelijk een voorstelling te maken van hetgeen dat je nog niet weet. Zonder verwachtingen erin gaan, al is dat moeilijk. Dan is de kans 50/50 dat die lichamelijke klik er ook is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het probleem bij mensen die je via internet leert kennen dat je de 'klik' die je hebt mist, en alles baseert op hoe je je die persoon voorstelt. Zelfs cammen geeft niet goed weer hoe iemand in het 'echt' is. Die uitstraling (uiterlijk, houding, manier van bewegen) is voor mij nogal belangrijk.
Wel als ze niet door de mand willen vallen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Als iemand geband wordt is dat niet zonder reden. Geheid dat als die mensen een kloon maken, niet plotseling poeslief gaan doen.
Ik laat meestal foto's zien waar ik er erg lomp of achterlijk op sta. In het echt kan het het dan alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Je moet dan ook proberen zo min mogelijk een voorstelling te maken van hetgeen dat je nog niet weet. Zonder verwachtingen erin gaan, al is dat moeilijk. En dan is de kans 50/50 dat die lichamelijke klik er ook is.
Ik vind mijzelf ook iemand die op foto's niet tot zijn recht komt. Ik ga zelf ook nooit af op foto's, heb enorme tegenvallers en meevallers meegemaakt. Foto's zeggen maar weinig wat dat betreft, houding veel meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik laat meestal foto's zien waar ik er erg lomp of achterlijk op sta. In het echt kan het het dan alleen maar meevallen.
Bij mij is dat juist het omgekeerde. Via internet smalltalk, maar IRL ben ik een ouwe brombeer die alleen maar serieus overkomt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan trouwens weinig met online flirten. Het ligt er nogal snel dik bovenop, zelfs als je subtiel probeert te zijn en komt te vaak neer op telkens maar elkaar op de schouders slaan en op elkaar reageren om het reageren.
Ik vind mijzelf goed in smalltalk, maar op internet ben ik er heel slecht inDan bedenk ik mij dat ik die gesprekken ook in de kroeg had kunnen hebben.
Geen slecht idee inderdaad, maar die klik is van meer afhankelijk dan uiterlijk. Zoals Catbert al zei, de manier van bewegen, houding, zelfs lichaamsgeur. Wat niet wegneemt dat het kan helpen om jezelf niet heel gunstig voor te stellen op foto's, waarna je in het echt knapper bent. Beter dan andersom....quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik laat meestal foto's zien waar ik er erg lomp of achterlijk op sta. In het echt kan het het dan alleen maar meevallen.
Ik ben ervan overtuigd dat die 'golflengte' de digitale lijn negeert. Dat is er of het is er niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een type klik zie ik totaal anders dan een IRL klik. Om niet te zweverig over te komen, ben ik ervan overtuigd dat iedereen een bepaalde energie uitstraalt. Is die golflengte hetzelfde, dan heb je een klik, ookal zijn het 2 totaal verschillende mensen.
Ik heb jaren terug 3 'dates' geregeld via relatieplanet, waarbij de 2e kwa uiterlijk enorm meeviel (slechte foto's, in het echt was ze enorm lekker) en de 1e juist gewoon tegenviel. Dat was meer een kamerolifantje. De 3e was enorm introvert en rookte als een ketter, terwijl ze op haar profiel ingevuld had dat ze niet rookte. "Ze ging stoppen", uhuh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in. Je moet dan ook proberen zo min mogelijk een voorstelling te maken van hetgeen dat je nog niet weet. Zonder verwachtingen erin gaan, al is dat moeilijk. Dan is de kans 50/50 dat die lichamelijke klik er ook is.
Een foto is inderdaad alleen handig om te zien of het een Nederlander is, of een aziaat of een negerin bijv. Verder de kleuren van het haar en de ogen, alsmede de verhoudingen in het gezicht.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf ook iemand die op foto's niet tot zijn recht komt. Ik ga zelf ook nooit af op foto's, heb enorme tegenvallers en meevallers meegemaakt. Foto's zeggen maar weinig wat dat betreft, houding veel meer.
Zo kan je het natuurlijk ook bekijken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat die 'golflengte' de digitale lijn negeert. Dat is er of het is er niet.
IRL is het alleen wel makkelijker te 'testen' of je ook fysiek tot elkaar aangetrokken bent... Maar als je eenmaal enthousiast bent over iemand is die kans wel groot no matter what.
Niet mee eens. Hoe iemand communiceert is IRL vaak heel anders dan via internet. Sommige meiden lullen je op MSN de oren van het hoofd maar doen in het echt hun mond niet open, en vice versa. M'n vriendin is niet zo van internetdingen, MSN heeft ze niet, en mailtjes zijn meestal ook behoorlijk kort, maar dat is niet hoe ze in het echt is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat die 'golflengte' de digitale lijn negeert. Dat is er of het is er niet.
Hoe heet dat ook alweer, dat vrouwen zich door vanuit een bepaalde hoek te fotograferen zich heel voordelig eruit kunnen laten zien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug 3 'dates' geregeld via relatieplanet, waarbij de 2e kwa uiterlijk enorm meeviel (slechte foto's, in het echt was ze enorm lekker) en de 1e juist gewoon tegenviel. Dat was meer een kamerolifantje. De 3e was enorm introvert en rookte als een ketter, terwijl ze op haar profiel ingevuld had dat ze niet rookte. "Ze ging stoppen", uhuh.
Met die 2e nog een tijd gescharreld maar die bleek daddy issues te hebben. Wel 10 punten voor d'r figuur
Ik heb het zo altijd ervaren iig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo kan je het natuurlijk ook bekijken.
Myspace-anglequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, dat vrouwen zich door vanuit een bepaalde hoek te fotograferen zich heel voordelig eruit kunnen laten zien?
Dit klopt wel, mensen die irl introvert zijn, lullen je de oren van de kop als het via msn gaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet mee eens. Hoe iemand communiceert is IRL vaak heel anders dan via internet. Sommige meiden lullen je op MSN de oren van het hoofd maar doen in het echt hun mond niet open, en vice versa. M'n vriendin is niet zo van internetdingen, MSN heeft ze niet, en mailtjes zijn meestal ook behoorlijk kort, maar dat is niet hoe ze in het echt is.
Nee, internetdaten een paar keer geprobeerd maar ik vind het niks.
Precies. Via internet kan je zelf de ander fysiek bedenken, waardoor de drempel veel lager is om te kunnen praten. Er is dan geen sprake van bijvoorbeeld schaamte. Als die klik in het echt er niet is, dan schieten een groot gedeelte van die mensen helemaal dicht, terwijl dat niet eens haar bedoeling geweest zou zijn/anders is bij vrienden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet mee eens. Hoe iemand communiceert is IRL vaak heel anders dan via internet. Sommige meiden lullen je op MSN de oren van het hoofd maar doen in het echt hun mond niet open, en vice versa. M'n vriendin is niet zo van internetdingen, MSN heeft ze niet, en mailtjes zijn meestal ook behoorlijk kort, maar dat is niet hoe ze in het echt is.
Het ligt je ook of niet, zal voor iedereen anders zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ze erg vadsig zijn, zien ze er altijd al uit alsof je er twee voor de prijs van één krijgt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook alweer, dat vrouwen zich door vanuit een bepaalde hoek te fotograferen zich heel voordelig eruit kunnen laten zien?
Ik ben daar helemaal niet zo van overtuigd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
IRL is het alleen wel makkelijker te 'testen' of je ook fysiek tot elkaar aangetrokken bent... Maar als je eenmaal enthousiast bent over iemand is die kans wel groot no matter what.
Dan denk ik eerder dat ze irl gewoon onzeker zijn of zenuwachtig. Dat oren van de kop lullen komt dan wel als jullie elkaar beter kennen, maar daar wil je dan niet op wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dit klopt wel, mensen die irl introvert zijn, lullen je de oren van de kop als het via msn gaat
Dat heeft dan meer met je eigen persoonlijkheid te maken, denk ik. Ik heb zoveel gevallen meegemaakt waar mensen in het echt heel anders reageren dan op internet. Dat heeft niets te maken met goed met woorden zijn of goed kunnen schrijven, dat heeft te maken met hoe geïnteresseerd iemand is in het voeren van gesprekken via een digitaal medium. Althans, zo gaat die vlieger voor mij op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren idd, maar bij genoeg leuk contact via internet is die kans echt heel klein hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:57 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Precies. Via internet kan je zelf de ander fysiek bedenken, waardoor de drempel veel lager is om te kunnen praten. Er is dan geen sprake van bijvoorbeeld schaamte. Als die klik in het echt er niet is, dan schieten een groot gedeelte van die mensen helemaal dicht, terwijl dat niet eens haar bedoeling geweest zou zijn/anders is bij vrienden.
Hou die gedachte vast! Ik heb iets van 5x een internet date gehad met relatiepotentie. Eentje is ervan overgebleven, maar zelfs zij was niet meer dan een fuckbuddy.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren idd, maar bij genoeg leuk contact via internet is die kans echt heel klein hoor.
Hehequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heeft dan meer met je eigen persoonlijkheid te maken, denk ik. Ik heb zoveel gevallen meegemaakt waar mensen in het echt heel anders reageren dan op internet. Dat heeft niets te maken met goed met woorden zijn of goed kunnen schrijven, dat heeft te maken met hoe geïnteresseerd iemand is in het voeren van gesprekken via een digitaal medium. Althans, zo gaat die vlieger voor mij op.
Het enige waar ik mij zowel IRL als online schuldig aan maak is het fabriceren van hele lange zinnen
Dat snap ik niet, bij veel contact over internet is de kans alleen maar groter dat je iemand anders voorstelt. Met die dates via RP heb ik ook eigenlijk meteen afgesproken IRL.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat kan gebeuren idd, maar bij genoeg leuk contact via internet is die kans echt heel klein hoor.
Precies! Zo snel mogelijk daten en niet tot in den treure chatten. Anders kom je later met een kater thuis en vraag je je af waarom je zoveel chat-tijd in die persoon hebt gestoken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, bij veel contact over internet is de kans alleen maar groter dat je iemand anders voorstelt. Met die dates via RP heb ik ook eigenlijk meteen afgesproken IRL.
Ik heb het twee keer gedaan, en dat was beide keren een succes. Aan de andere kant was dat niet via een datingsite, dus het was ook stukken minder geforceerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Catbert het volgende:
Maar je kan er wel makkelijker achterkomen of je qua innerlijk bij iemand past.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, bij veel contact over internet is de kans alleen maar groter dat je iemand anders voorstelt. Met die dates via RP heb ik ook eigenlijk meteen afgesproken IRL.
werkelijk waarquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast! Ik heb iets van 5x een internet date gehad met relatiepotentie. Eentje is ervan overgebleven, maar zelfs zij was niet meer dan een fuckbuddy.
Ik heb mij nooit gewaagd aan internetdaten. Over het algemeen is mijn 'markt' ook wat afwijkender en die tref je niet snel op datingsites. Voor mensen die moeilijk contact maken is het in sommige gevallen wel aan te raden, maar alleen als ze een beetje leuk kunnen chatten. Sowieso kan je dan nog iets langer nadenken over je antwoorden, in het echt staan ze direct met hun bek vol tanden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast! Ik heb iets van 5x een internet date gehad met relatiepotentie. Eentje is ervan overgebleven, maar zelfs zij was niet meer dan een fuckbuddy.
Aanwezig ben ik zeker, ik vind van mijzelf dat ik mij te graag hoor pratenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Naja jij lijkt mij ook iemand die zich op internet niet heel anders gedraagt dan IRL. Ik doe dat ook, men vindt mij IRL ook net zo raar en overdreven aanwezig als op internet.
Was jij niet diegene met een verhaaltje over een boekenkast?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
werkelijk waar
dus iemand van het internet ontmoeten en dan vooral handtastelijk worden
dat lijkt mij zo vreemd
maar toch ook wel heel leuk op zich.
ik bedoel: ik zou denken dat een man vooral afstand bewaart en niet snel gaat aanraken, omdat hij via het internet serieuze dingen zoekt en geen seksuele zaken verlangt
zou ik dan denken hoor
wat bijzonder en leuk toch nog
Zoals je precies wist hoe Richard kwa 'innerlijk' was?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar je kan er wel makkelijker achterkomen of je qua innerlijk bij iemand past.
ja dat ben ik inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Was jij niet diegene met een verhaaltje over een boekenkast?
Dit idd... Hè wat fijn als je begrepen wordt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer gedaan, en dat was beide keren een succes. Aan de andere kant was dat niet via een datingsite, dus het was ook stukken minder geforceerd.
Richard was een troll die totaal niet serieus was. Als je gaat daten, ga je niet lopen te trollen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zoals je precies wist hoe Richard kwa 'innerlijk' was?
Nee, ik geloof zeker dat je je via internet makkelijk anders voor kunt doen. IRL kun je makkelijker zien of iemand tegen je liegt. Sowieso is liegen over dingen vanachter je PCtje veel makkelijker.
Dat is dus omgekeerd. Ik neem contacten via internet minder serieus. Niet in de laatste plaats omdat ik meiden die ik in de kroeg tegenkom zo nog een keer tegen kan komen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik bedoel: ik zou denken dat een man vooral afstand bewaart en niet snel gaat aanraken, omdat hij via het internet serieuze dingen zoekt en geen seksuele zaken verlangt
Alsof mensen zich hier niet vaak beter en leuker voordoen dan ze zijn... Mensen zullen in ieder geval negatieve kenmerken van zichzelf niet gaan vertellen, ook niet als dat zaken zijn die je meteen ziet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef _pillow_ het volgende:
Richard was een troll die totaal niet serieus was. Als je gaat daten, ga je niet lopen te trollen.
Misschien moeten jullie eens datenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit idd... Hè wat fijn als je begrepen wordt.![]()
Dat had niets uitgemaakt, want irl was hij precies hetzelfde tegen Keep_Walking. Extremen en uitzonderingen heb je altijd. En ja, ergens wist ik al wel dat hij over bepaalde dingen gelogen had, maar niet dat het zo ernstig was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zullen we eens een drankje doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja dat ben ik inderdaad
hoezo?
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, in het echt zal het ook wel voorkomen dat iemand anders is dan je dacht maar dan is het gewoon anders . Ik zou niet zo gauw geloven wat iemand online zegt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, ik geloof zeker dat je je via internet makkelijk anders voor kunt doen. IRL kun je makkelijker zien of iemand tegen je liegt. Sowieso is liegen over dingen vanachter je PCtje veel makkelijker.
Fijn om toch nog wat positiefs erover te horen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit idd... Hè wat fijn als je begrepen wordt.![]()
Wie zegt dat we dat niet allang doen dan?quote:
Mensen liegen irl ook genoeg. Sommigen juist meer dan online.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, in het echt zal het ook wel voorkomen dat iemand anders is dan je dacht maar dan is het gewoon anders . Ik zou niet zo gauw geloven wat iemand online zegt.
Je breekt mijn vertrouwen in de mensheid helemaal af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen liegen irl ook genoeg. Sommigen juist meer dan online.
Geen troll. Gewoon ziek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Richard was een troll die totaal niet serieus was. Als je gaat daten, ga je niet lopen te trollen.
IRL heb je het veel makkelijker door. Online mis je die lichaamstaal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Idd. Of hebben de verkeerde verwachtingen etc.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar maak ik me net zo goed schuldig aan. Iedereen zit mooi-weerverhalen op te hangen. IRL zijn mensen veel meer geneigd om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef Catbert het volgende:
Alsof mensen zich hier niet vaak beter en leuker voordoen dan ze zijn... Mensen zullen in ieder geval negatieve kenmerken van zichzelf niet gaan vertellen, ook niet als dat zaken zijn die je meteen ziet.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie zegt dat we dat niet allang doen dan?![]()
Nou ja, daar kom je dan snel genoeg achter IRL als die persoon gelogen heeft. Dat komt dan toch wel uit dus als je wil daten met iemand is het sowieso niet aan te raden om te liegen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
IRL heb je het veel makkelijker door. Online mis je die lichaamstaal.
Mooi-weerverhalen zie ik hier toch juist niet moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar maak ik me net zo goed schuldig aan. Iedereen zit mooi-weerverhalen op te hangen. IRL zijn mensen veel meer geneigd om eerlijk te zijn.
Overigens vind ik mooi-weerverhalen niet liegen, maar bepaalde dingen worden verzwegen.
In mijn ervaring is het precies andersom.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
Iedereen zit mooi-weerverhalen op te hangen. IRL zijn mensen veel meer geneigd om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het precies andersom.
Misschien ben ik wel een 31 jarige maagd, weet jij veelquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi-weerverhalen zie ik hier toch juist niet moet ik zeggen.
Dit topic is ook een slecht voorbeeldquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi-weerverhalen zie ik hier toch juist niet moet ik zeggen.
Heel bizar. Ik kan wel zeggen dat ik geen leugens ophang online, maar ik ben veel minder geneigd alles te vertellen dan wanneer ik iemand in het echt zie. Misschien ben je gewoon een hele goede gesprekspartner onlinequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het precies andersom.
Of een oude omaquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een 31 jarige maagd, weet jij veel
Waar heb je het precies over?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben het VOLKOMEN eens met Catbert. Nu is iedereen 't met hem eens, en toen ik het zei was iedereen er fel tegen. Ligt het aan mijn (wie weet slechte) formulering of zo?
Dat kan je IRL ook niet aan iemand afzien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een 31 jarige maagd, weet jij veel
Ja, en wat is jouw mening dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waar het in het begin over ging, daten via internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |