abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:40:07 #26
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96980232
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zweer erbij. :Y
Serieus? Ik vind het probleem bij mensen die je via internet leert kennen dat je de 'klik' die je hebt mist, en alles baseert op hoe je je die persoon voorstelt. Zelfs cammen geeft niet goed weer hoe iemand in het 'echt' is. Die uitstraling (uiterlijk, houding, manier van bewegen) is voor mij nogal belangrijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:41:26 #27
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96980286
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Waaghals het volgende:

[..]

moet er niet aan denken iets te krijgen met een dame met een oneven ip
de gedachte alleen al brrr
oh wauw wie ben jij
ik dacht dat jij nieuw was

maar nu zie ik in jouw fotoboek dat ik eens een reactie heb geplaatst
op het moment van het plaatsen van die reactie, had ik nog nooit gezoend
bijzonder nietwaar
pi_96980338
quote:
11s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat heeft je IP met je partnerkeuze te maken? :D
Intellectual property. :7
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:43:16 #29
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980345
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind het probleem bij mensen die je via internet leert kennen dat je de 'klik' die je hebt mist, en alles baseert op hoe je je die persoon voorstelt. Zelfs cammen geeft niet goed weer hoe iemand in het 'echt' is. Die uitstraling (uiterlijk, houding, manier van bewegen) is voor mij nogal belangrijk.
Je hebt helemaal gelijk dat je de uitstraling niet meekrijgt, en daardoor kan het IRL nog best tegenvallen achteraf. :Y Maaar ben het niet met je eens wat betreft die 'klik' die je dan mist. Ik heb die klik al een paar keer gevonden op internet de laatste jaren. En dan nog zonder cammen, puur door tekst en hooguit een foto. Het kan prima, als je er maar voor open staat. En goed bent met tekst. :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:43:27 #30
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Waaghals het volgende:

[..]

moet er niet aan denken iets te krijgen met een dame met een oneven ip
de gedachte alleen al brrr
quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Intellectual property. :7
_O-
pi_96980398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat bijzonder van lipper

nu kan hij intens genot beleven
Dat hoop ik voor hem.
pi_96980423
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:34 schreef _pillow_ het volgende:
Niks mis met kloontjes, zolang ze maar niet trollen. :)
Wel als het kloons zijn van gebanden. :*

Maar genoeg daarover.
pi_96980435
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk dat je de uitstraling niet meekrijgt, en daardoor kan het IRL nog best tegenvallen achteraf. :Y Maaar ben het niet met je eens wat betreft die 'klik' die je dan mist. Ik heb die klik al een paar keer gevonden op internet de laatste jaren. En dan nog zonder cammen, puur door tekst en hooguit een foto. Het kan prima, als je er maar voor open staat. En goed bent met tekst. :P
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een type klik zie ik totaal anders dan een IRL klik. Om niet te zweverig over te komen, ben ik ervan overtuigd dat iedereen een bepaalde energie uitstraalt. Is die golflengte hetzelfde, dan heb je een klik, ookal zijn het 2 totaal verschillende mensen.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:47:15 #34
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96980485
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oh wauw wie ben jij
ik dacht dat jij nieuw was

maar nu zie ik in jouw fotoboek dat ik eens een reactie heb geplaatst
op het moment van het plaatsen van die reactie, had ik nog nooit gezoend
bijzonder nietwaar
lol wut
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96980488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel als het kloons zijn van gebanden. :*

Maar genoeg daarover.
Als iemand geband wordt is dat niet zonder reden. Geheid dat als die mensen een kloon maken, niet plotseling poeslief gaan doen. :)
pi_96980489
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Je moet dan ook proberen zo min mogelijk een voorstelling te maken van hetgeen dat je nog niet weet. Zonder verwachtingen erin gaan, al is dat moeilijk. Dan is de kans 50/50 dat die lichamelijke klik er ook is.
pi_96980500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Als iemand geband wordt is dat niet zonder reden. Geheid dat als die mensen een kloon maken, niet plotseling poeslief gaan doen. :)
Wel als ze niet door de mand willen vallen.
pi_96980553
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Je moet dan ook proberen zo min mogelijk een voorstelling te maken van hetgeen dat je nog niet weet. Zonder verwachtingen erin gaan, al is dat moeilijk. En dan is de kans 50/50 dat die lichamelijke klik er ook is.
Ik laat meestal foto's zien waar ik er erg lomp of achterlijk op sta. In het echt kan het het dan alleen maar meevallen. :)
pi_96980558
Ik kan trouwens weinig met online flirten. Het ligt er nogal snel dik bovenop, zelfs als je subtiel probeert te zijn en komt te vaak neer op telkens maar elkaar op de schouders slaan en op elkaar reageren om het reageren.

Ik vind mijzelf goed in smalltalk, maar op internet ben ik er heel slecht in :') Dan bedenk ik mij dat ik die gesprekken ook in de kroeg had kunnen hebben.
pi_96980605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik laat meestal foto's zien waar ik er erg lomp of achterlijk op sta. In het echt kan het het dan alleen maar meevallen. :)
Ik vind mijzelf ook iemand die op foto's niet tot zijn recht komt. Ik ga zelf ook nooit af op foto's, heb enorme tegenvallers en meevallers meegemaakt. Foto's zeggen maar weinig wat dat betreft, houding veel meer.
pi_96980622
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan trouwens weinig met online flirten. Het ligt er nogal snel dik bovenop, zelfs als je subtiel probeert te zijn en komt te vaak neer op telkens maar elkaar op de schouders slaan en op elkaar reageren om het reageren.

Ik vind mijzelf goed in smalltalk, maar op internet ben ik er heel slecht in :') Dan bedenk ik mij dat ik die gesprekken ook in de kroeg had kunnen hebben.
Bij mij is dat juist het omgekeerde. Via internet smalltalk, maar IRL ben ik een ouwe brombeer die alleen maar serieus overkomt. ;(
pi_96980645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Geen slecht idee inderdaad, maar die klik is van meer afhankelijk dan uiterlijk. Zoals Catbert al zei, de manier van bewegen, houding, zelfs lichaamsgeur. Wat niet wegneemt dat het kan helpen om jezelf niet heel gunstig voor te stellen op foto's, waarna je in het echt knapper bent. Beter dan andersom....
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:51:46 #43
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980688
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een type klik zie ik totaal anders dan een IRL klik. Om niet te zweverig over te komen, ben ik ervan overtuigd dat iedereen een bepaalde energie uitstraalt. Is die golflengte hetzelfde, dan heb je een klik, ookal zijn het 2 totaal verschillende mensen.
Ik ben ervan overtuigd dat die 'golflengte' de digitale lijn negeert. Dat is er of het is er niet. :D
IRL is het alleen wel makkelijker te 'testen' of je ook fysiek tot elkaar aangetrokken bent... Maar als je eenmaal enthousiast bent over iemand is die kans wel groot no matter what. :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:51:50 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96980696
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in. Je moet dan ook proberen zo min mogelijk een voorstelling te maken van hetgeen dat je nog niet weet. Zonder verwachtingen erin gaan, al is dat moeilijk. Dan is de kans 50/50 dat die lichamelijke klik er ook is.
Ik heb jaren terug 3 'dates' geregeld via relatieplanet, waarbij de 2e kwa uiterlijk enorm meeviel (slechte foto's, in het echt was ze enorm lekker) en de 1e juist gewoon tegenviel. Dat was meer een kamerolifantje. De 3e was enorm introvert en rookte als een ketter, terwijl ze op haar profiel ingevuld had dat ze niet rookte. "Ze ging stoppen", uhuh.

Met die 2e nog een tijd gescharreld maar die bleek daddy issues te hebben. Wel 10 punten voor d'r figuur _O_
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96980727
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind mijzelf ook iemand die op foto's niet tot zijn recht komt. Ik ga zelf ook nooit af op foto's, heb enorme tegenvallers en meevallers meegemaakt. Foto's zeggen maar weinig wat dat betreft, houding veel meer.
Een foto is inderdaad alleen handig om te zien of het een Nederlander is, of een aziaat of een negerin bijv. Verder de kleuren van het haar en de ogen, alsmede de verhoudingen in het gezicht. :)
pi_96980764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat die 'golflengte' de digitale lijn negeert. Dat is er of het is er niet. :D
IRL is het alleen wel makkelijker te 'testen' of je ook fysiek tot elkaar aangetrokken bent... Maar als je eenmaal enthousiast bent over iemand is die kans wel groot no matter what. :)
Zo kan je het natuurlijk ook bekijken.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:54:33 #47
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96980793
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet mee eens. Hoe iemand communiceert is IRL vaak heel anders dan via internet. Sommige meiden lullen je op MSN de oren van het hoofd maar doen in het echt hun mond niet open, en vice versa. M'n vriendin is niet zo van internetdingen, MSN heeft ze niet, en mailtjes zijn meestal ook behoorlijk kort, maar dat is niet hoe ze in het echt is.

Nee, internetdaten een paar keer geprobeerd maar ik vind het niks.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:54:36 #48
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96980795
Ik ben toch al meerdere keren op straat herkend naar aanleiding van mijn foto's.
Dat vind ik wel heel apart ( ik heb zelf namelijk nooit echt het idee dat ik werkelijk lijk op de foto's).
pi_96980820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb jaren terug 3 'dates' geregeld via relatieplanet, waarbij de 2e kwa uiterlijk enorm meeviel (slechte foto's, in het echt was ze enorm lekker) en de 1e juist gewoon tegenviel. Dat was meer een kamerolifantje. De 3e was enorm introvert en rookte als een ketter, terwijl ze op haar profiel ingevuld had dat ze niet rookte. "Ze ging stoppen", uhuh.

Met die 2e nog een tijd gescharreld maar die bleek daddy issues te hebben. Wel 10 punten voor d'r figuur _O_
Hoe heet dat ook alweer, dat vrouwen zich door vanuit een bepaalde hoek te fotograferen zich heel voordelig eruit kunnen laten zien?
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:55:43 #50
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96980840
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo kan je het natuurlijk ook bekijken.
Ik heb het zo altijd ervaren iig. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')