Dat had niets uitgemaakt, want irl was hij precies hetzelfde tegen Keep_Walking. Extremen en uitzonderingen heb je altijd. En ja, ergens wist ik al wel dat hij over bepaalde dingen gelogen had, maar niet dat het zo ernstig was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zoals je precies wist hoe Richard kwa 'innerlijk' was?
Zullen we eens een drankje doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja dat ben ik inderdaad
hoezo?
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, in het echt zal het ook wel voorkomen dat iemand anders is dan je dacht maar dan is het gewoon anders . Ik zou niet zo gauw geloven wat iemand online zegt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zoals je precies wist hoe Richard kwa 'innerlijk' was?
Nee, ik geloof zeker dat je je via internet makkelijk anders voor kunt doen. IRL kun je makkelijker zien of iemand tegen je liegt. Sowieso is liegen over dingen vanachter je PCtje veel makkelijker.
Fijn om toch nog wat positiefs erover te horen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit idd... Hè wat fijn als je begrepen wordt.![]()
Wie zegt dat we dat niet allang doen dan?quote:
Mensen liegen irl ook genoeg. Sommigen juist meer dan online.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, in het echt zal het ook wel voorkomen dat iemand anders is dan je dacht maar dan is het gewoon anders . Ik zou niet zo gauw geloven wat iemand online zegt.
Je breekt mijn vertrouwen in de mensheid helemaal af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen liegen irl ook genoeg. Sommigen juist meer dan online.
Geen troll. Gewoon ziek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Richard was een troll die totaal niet serieus was. Als je gaat daten, ga je niet lopen te trollen.
IRL heb je het veel makkelijker door. Online mis je die lichaamstaal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Idd. Of hebben de verkeerde verwachtingen etc.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar maak ik me net zo goed schuldig aan. Iedereen zit mooi-weerverhalen op te hangen. IRL zijn mensen veel meer geneigd om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:08 schreef Catbert het volgende:
Alsof mensen zich hier niet vaak beter en leuker voordoen dan ze zijn... Mensen zullen in ieder geval negatieve kenmerken van zichzelf niet gaan vertellen, ook niet als dat zaken zijn die je meteen ziet.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wie zegt dat we dat niet allang doen dan?![]()
Nou ja, daar kom je dan snel genoeg achter IRL als die persoon gelogen heeft. Dat komt dan toch wel uit dus als je wil daten met iemand is het sowieso niet aan te raden om te liegen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
IRL heb je het veel makkelijker door. Online mis je die lichaamstaal.
Mooi-weerverhalen zie ik hier toch juist niet moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar maak ik me net zo goed schuldig aan. Iedereen zit mooi-weerverhalen op te hangen. IRL zijn mensen veel meer geneigd om eerlijk te zijn.
Overigens vind ik mooi-weerverhalen niet liegen, maar bepaalde dingen worden verzwegen.
In mijn ervaring is het precies andersom.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
Iedereen zit mooi-weerverhalen op te hangen. IRL zijn mensen veel meer geneigd om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het precies andersom.
Misschien ben ik wel een 31 jarige maagd, weet jij veelquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Mooi-weerverhalen zie ik hier toch juist niet moet ik zeggen.
Dit topic is ook een slecht voorbeeldquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi-weerverhalen zie ik hier toch juist niet moet ik zeggen.
Heel bizar. Ik kan wel zeggen dat ik geen leugens ophang online, maar ik ben veel minder geneigd alles te vertellen dan wanneer ik iemand in het echt zie. Misschien ben je gewoon een hele goede gesprekspartner onlinequote:Op woensdag 18 mei 2011 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het precies andersom.
Of een oude omaquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een 31 jarige maagd, weet jij veel
Waar heb je het precies over?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben het VOLKOMEN eens met Catbert. Nu is iedereen 't met hem eens, en toen ik het zei was iedereen er fel tegen. Ligt het aan mijn (wie weet slechte) formulering of zo?
Dat kan je IRL ook niet aan iemand afzien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een 31 jarige maagd, weet jij veel
Ja, en wat is jouw mening dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waar het in het begin over ging, daten via internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |