ik ging nog een keertje bijna flauwvallen in de les.... het was verschrikkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Haha, ik weet het echt niet meer. Ik zal hem wel niet zo goed gemaakt hebben nee.
meh, heb ik ook wel eens. Rare momenten, maar het komt op een rare paradoxale manier vooral voor als je zelf bang voor dat soort rare momenten bent...quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ging nog een keertje bijna flauwvallen in de les.... het was verschrikkelijk.
en toen dacht ik het einde van het lesuur wel te halen, en toen ineens zag de docent dat ik lijkblijk was enzo. het was niet leuk, ik schaamde me dood
allerlei truuks van aan leuke andere dingen denken, en niet luisteren paste ik op dat soort momenten toe. maar toch zo met allemaal mensen eromheen, het is extreem awkward voor een verlegen iemand
Dat soort dingen bedoel ik dus. Zijn er nog meer dingen die ik moet weten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Diane pil. Schijnt zo te zijn (niets van gemerkt).
Bekender is dat meisjes er grotere borsten van krijgen en vaak ook 5 kilo aankomen of zo.
Dat als ze de pil een keer vergeet ze al zwanger kan raken. En dat je de pil door kan slikken maanden lang zonder een bloeding te krijgen. En dat die bloedingen kunstmatig zijn bij een stopweek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat soort dingen bedoel ik dus. Zijn er nog meer dingen die ik moet weten?
Dat eerste wist ik al, op de een of andere manier zijn die dingen als 'van een keer kan ze al zwanger raken' er wel goed ingestampt (overheid, i guess).quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat als ze de pil een keer vergeet ze al zwanger kan raken. En dat je de pil door kan slikken maanden lang zonder een bloeding te krijgen. En dat die bloedingen kunstmatig zijn bij een stopweek.
oh ja, ik ook, of naja me ouders vielen me er ooit eens mee lastig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik al, op de een of andere manier zijn die dingen als 'van een keer kan ze al zwanger raken' er wel goed ingestampt (overheid, i guess).
is het het waard om het op te zoeken, of kom je op allemaal andere onbegrijpelijke uitleg? ik weet het ook nietquote:Voor de rest wist ik niet eens wat een stopweek was, maar ik heb het nu opgezocht.
Als je het wil weten... Het is wel te begrijpen hoorquote:is het het waard om het op te zoeken, of kom je op allemaal andere onbegrijpelijke uitleg? ik weet het ook niet
volgensmij is er helemaal niets van te begrijpen. ik snap niet waar een stopweek dan voor nodig is. is dat dan gezonder ofzo? :Squote:Op woensdag 18 mei 2011 02:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je het wil weten... Het is wel te begrijpen hoor
ow nee, op hormonaal niveau begrijp ik er ook niets vanquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is er helemaal niets van te begrijpen. ik snap niet waar een stopweek dan voor nodig is. is dat dan gezonder ofzo? :S
was toch iets met oestrogeen, en propogeen(ofzoiets). en opzich heb je aan 1 hormoon genoeg, maar dan moest het weer beter ofzo.
vaag gedoe allemaal
dat was nou juist het makkelijke waar je niet benauwd van wordt vond ik altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
ow nee, op hormonaal niveau begrijp ik er ook niets van
mijn introductiegroepje bij de introweek heette Y. Onze begeleiders noemden we dus eileiders en soms deden we met zn allen een eisprongquote:Op woensdag 18 mei 2011 02:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat was nou juist het makkelijke waar je niet benauwd van wordt vond ik altijd.
maar dan begon het weer met ei-sprong, door eileiders enzo. en dan had ik eerder iets gelezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, dat het in de eileider blijft ofzo. dus ik wil niets horen over eileiders, daar word ik benauwd van.
en als het dan weer over dat soort dingen gaat is het irritant
quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:40 schreef aikai4sa het volgende:
richard_prf post nu trouwens ook hier: http://www.socialphobiaworld.com/post-your-picture-thread-4089/page-739/.
quote:geregistreerd op: maandag 16 mei 2011 @ 19:11
laatste bezoek: 6 uur, 3 minuten geleden.
aantal posts: 112 (gemiddeld 71 per dag)
Fixedquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:46 schreef goofy_goober het volgende:
Dit topic lijkt wel is een verzamelplaats voor losers in de liefde.
Is het dat dan niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:46 schreef goofy_goober het volgende:
Dit topic lijkt wel een verzamelplaats voor losers in de liefde.
Vasthouden!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lipper het volgende:
Ik ben zo gelukkig!!!
Jullie kennen haar allemaal, ze is hier ook actief.
En ik zeg lekker nog steeds niet wie ze is
Succesverhalen zijn ook altijd leuk om te horen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lipper het volgende:
Ik ben zo gelukkig!!!
Jullie kennen haar allemaal, ze is hier ook actief.
En ik zeg lekker nog steeds niet wie ze is
Yup, welkom! Waar gaat het bij jou mis?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:46 schreef goofy_goober het volgende:
Dit topic lijkt wel een verzamelplaats voor losers in de liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |