abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:40:20 #276
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96974856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

Haha, ik weet het echt niet meer. Ik zal hem wel niet zo goed gemaakt hebben nee.
ik ging nog een keertje bijna flauwvallen in de les.... het was verschrikkelijk.
en toen dacht ik het einde van het lesuur wel te halen, en toen ineens zag de docent dat ik lijkblijk was enzo. het was niet leuk, ik schaamde me dood

allerlei truuks van aan leuke andere dingen denken, en niet luisteren paste ik op dat soort momenten toe. maar toch zo met allemaal mensen eromheen, het is extreem awkward voor een verlegen iemand
pi_96974959
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ging nog een keertje bijna flauwvallen in de les.... het was verschrikkelijk.
en toen dacht ik het einde van het lesuur wel te halen, en toen ineens zag de docent dat ik lijkblijk was enzo. het was niet leuk, ik schaamde me dood

allerlei truuks van aan leuke andere dingen denken, en niet luisteren paste ik op dat soort momenten toe. maar toch zo met allemaal mensen eromheen, het is extreem awkward voor een verlegen iemand
meh, heb ik ook wel eens. Rare momenten, maar het komt op een rare paradoxale manier vooral voor als je zelf bang voor dat soort rare momenten bent...
Bijvoorbeeld als iemand een opmerking maakt over dat ik iemand leuk vind (of iets dergelijks, ik heb het geloof ik zelfs eens gehad bij een homo grapje over mij), denk ik vaak bij mezelf 'nou niet rood worden', wat natuurlijk averechts werkt. Dan wordt ik rood, terwijl er helemaal geen reden voor is :P.
Finally, someone let me out of my cage
pi_96974973
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Diane pil. Schijnt zo te zijn (niets van gemerkt).

Bekender is dat meisjes er grotere borsten van krijgen en vaak ook 5 kilo aankomen of zo.
Dat soort dingen bedoel ik dus. Zijn er nog meer dingen die ik moet weten? :P
pi_96975002
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:48 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat soort dingen bedoel ik dus. Zijn er nog meer dingen die ik moet weten? :P
Dat als ze de pil een keer vergeet ze al zwanger kan raken. En dat je de pil door kan slikken maanden lang zonder een bloeding te krijgen. En dat die bloedingen kunstmatig zijn bij een stopweek.
pi_96975069
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat als ze de pil een keer vergeet ze al zwanger kan raken. En dat je de pil door kan slikken maanden lang zonder een bloeding te krijgen. En dat die bloedingen kunstmatig zijn bij een stopweek.
Dat eerste wist ik al, op de een of andere manier zijn die dingen als 'van een keer kan ze al zwanger raken' er wel goed ingestampt (overheid, i guess).
Voor de rest wist ik niet eens wat een stopweek was, maar ik heb het nu opgezocht :P.
maar huh: als een meisje de pil 1x vergeet kan ze wel zwanger worden, maar in de stopweek niet? beetje raar
  woensdag 18 mei 2011 @ 01:56:36 #281
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96975094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 01:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat eerste wist ik al, op de een of andere manier zijn die dingen als 'van een keer kan ze al zwanger raken' er wel goed ingestampt (overheid, i guess).
oh ja, ik ook, of naja me ouders vielen me er ooit eens mee lastig.
ik doe dat soort dingen altijd af met " nee hoor, dan ben je maar een beetje zwanger" en dan ontwijk ik het voor de rest
quote:
Voor de rest wist ik niet eens wat een stopweek was, maar ik heb het nu opgezocht :P.
is het het waard om het op te zoeken, of kom je op allemaal andere onbegrijpelijke uitleg? ik weet het ook niet :@

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-05-2011 02:06:15 ]
pi_96975204
quote:
is het het waard om het op te zoeken, of kom je op allemaal andere onbegrijpelijke uitleg? ik weet het ook niet :@
Als je het wil weten... Het is wel te begrijpen hoor :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 02:07:50 #283
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96975224
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als je het wil weten... Het is wel te begrijpen hoor :)
volgensmij is er helemaal niets van te begrijpen. ik snap niet waar een stopweek dan voor nodig is. is dat dan gezonder ofzo? :S
was toch iets met oestrogeen, en propogeen(ofzoiets). en opzich heb je aan 1 hormoon genoeg, maar dan moest het weer beter ofzo.

vaag gedoe allemaal
pi_96975253
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgensmij is er helemaal niets van te begrijpen. ik snap niet waar een stopweek dan voor nodig is. is dat dan gezonder ofzo? :S
was toch iets met oestrogeen, en propogeen(ofzoiets). en opzich heb je aan 1 hormoon genoeg, maar dan moest het weer beter ofzo.

vaag gedoe allemaal
ow nee, op hormonaal niveau begrijp ik er ook niets van :')
  woensdag 18 mei 2011 @ 02:11:17 #285
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96975279
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:09 schreef minibeer het volgende:

[..]

ow nee, op hormonaal niveau begrijp ik er ook niets van :')
dat was nou juist het makkelijke waar je niet benauwd van wordt vond ik altijd.

maar dan begon het weer met ei-sprong, door eileiders enzo. en dan had ik eerder iets gelezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, dat het in de eileider blijft ofzo. dus ik wil niets horen over eileiders, daar word ik benauwd van.

en als het dan weer over dat soort dingen gaat is het irritant
pi_96975505
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat was nou juist het makkelijke waar je niet benauwd van wordt vond ik altijd.

maar dan begon het weer met ei-sprong, door eileiders enzo. en dan had ik eerder iets gelezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, dat het in de eileider blijft ofzo. dus ik wil niets horen over eileiders, daar word ik benauwd van.

en als het dan weer over dat soort dingen gaat is het irritant

mijn introductiegroepje bij de introweek heette Y. Onze begeleiders noemden we dus eileiders en soms deden we met zn allen een eisprong :'). Maar ik ga naar bed, ik ben blij dat ik geen bio meer heb.
pi_96975874
is richard_prf trouwens niet ene croupouque? lees net dat die veel relkloons maakte... anders mylifeisgrey, niemand is zo dom...
pi_96976417
Maar waar ik nu wel heel benieuwd naar ben: Hoe zit het dan met zijn foto's?
Hij heeft foto's van zichzelf gepost en daar was wel asymmetrie in zijn gezicht te zien.
Hoe zit het daarmee? Zijn die dan bewerkt of is het gewoon zo dat hij weet dat zijn gezicht niet helemaal symmetrisch is maar dat hij daar helemaal niet zo onder gebukt gaat als hij doet voorkomen, of zo?
Ik snap dat alles gelogen is, maar hoe zit het dan met die vermeende BDD?
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:46:43 #290
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96977482
Dit topic lijkt wel een verzamelplaats voor losers in de liefde. :{
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:23:27 #291
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96978153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:40 schreef aikai4sa het volgende:
richard_prf post nu trouwens ook hier: http://www.socialphobiaworld.com/post-your-picture-thread-4089/page-739/.
:')
wat een irritante lamlul :')
Had hij trouwens ook niet eens andere foto's geplaatst :?

Overigens, is die DaisyN niet z'n vrouwtjeskloon? Zit hier ook nog niet zo lang en post regelmatig vrij apart zeg maar.
quote:
laatste bezoek: 6 uur, 3 minuten geleden.
aantal posts: 112 (gemiddeld 71 per dag)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:24:10 #292
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96978169
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:46 schreef goofy_goober het volgende:
Dit topic lijkt wel is een verzamelplaats voor losers in de liefde. :{
Fixed ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:24:54 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96978182
quote:
Is het dat dan niet?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:52:22 #294
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96978871
Geen idee, ik check dit topic bijna nooit, hoewel losers als richard_prf en mylifeisgrey wel vermakelijk zijn met hun labiele geblaat.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_96979322
Ik ben zo gelukkig!!!

Jullie kennen haar allemaal, ze is hier ook actief.
En ik zeg lekker nog steeds niet wie ze is
pi_96979386
En Richard, jouw persoonlijkheid is veel lelijker als je kop hoor dus werk daar eerst maar aan.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:12:48 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96979399
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lipper het volgende:
Ik ben zo gelukkig!!!

Vasthouden!

^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_96979482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef lipper het volgende:
Ik ben zo gelukkig!!!

Succesverhalen zijn ook altijd leuk om te horen. *O*
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:23:18 #299
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96979671
quote:
Yup, welkom! Waar gaat het bij jou mis? :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96979686
4 dates gehad met een meisje, klik en er is spanning, paar keer gezoend maar initiatief moet wel steeds van mijn kant komen. Ook sms bv moet ik langer als een dag wachten op antwoord. Ze zit steeds in mijn kop niet normaal, maar om er nou als een hondje achteraan te lopen? Wil heel graag nog een keer afspreken, maar moet ik wachten tot zij een keer wat onderneemt?
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')