Popiejopie omdat ik wel weet hoe je een nieuw deel maakt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Verander dat op z'n minst die OP met het nieuwe plaatje als je popiejopie wilt gaan doen.
Nee omdat je een nieuw topic aan maakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Popiejopie omdat ik wel weet hoe je een nieuw deel maakt?
Omdat ik zeg dat iemand popiejopie doet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:49 schreef Moody het volgende:
Je bent niet een van de meest sympathieke gasten op dit forum he Vjenne?
Of is dit je anonieme-internet-bravoure?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee omdat je een nieuw topic aan maakt.
Joh, ze mogen allang blij zijn dat Verhoeven geen trainer is. Je heb de helft van het publiek nodig om hem te kunnen jonassen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Zielige Lodeiro op de fotoVerhoeven ligt op 'm
Gastquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:14 schreef Morendo het volgende:
Waarom brengt onze Zweedse vriend de Hitlergroet op die foto?
Lijkt er niet op maar okquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:14 schreef Morendo het volgende:
Waarom brengt onze Zweedse vriend de Hitlergroet op die foto?
Sowieso zitten er alleen maar toffe gasten in de selectie volgens mij. Alleen vd Wiel is een beetje een malloot.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:31 schreef TakAFCA het volgende:
Haha wat is Nicolai eigenlijk lief als hij praat, echt zo'n jochie nog.
Enohquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:31 schreef TakAFCA het volgende:
Haha wat is Nicolai eigenlijk lief als hij praat, echt zo'n jochie nog.
Tweede foto in de OP. En dan wil ik nog even van jou horen of het er al dan niet op lijkt.quote:
Het lijkt meer op the signs of the horns. Veel aannemelijker ook want Zweden = metal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tweede foto in de OP. En dan wil ik nog even van jou horen of het er al dan niet op lijkt.
Mafketelsquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Het lijkt meer op the signs of the horns. Veel aannemelijker ook want Zweden = metal.
Of de shaka sign.
Maar de Hitlergroet?
En El Hamlap..quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso zitten er alleen maar toffe gasten in de selectie volgens mij. Alleen vd Wiel is een beetje een malloot.
Toch heb ik liever eigen kweek uit de omgeving van Amsterdam.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=137664
Het lijkt wel of ze ineens het licht hebben gezien. Talent na talent stroomt naar binnen.
Na regen komt zonneschijn!quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
Het lijkt wel of ze ineens het licht hebben gezien. Talent na talent stroomt naar binnen.
Oh ja, maar die heb ik al verbannen uit m'n gedachtenquote:
Ja, Ajax is goed bezig voor de toekomst. Maar daar hebben we momenteel nog even niks aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ken hem niet of zo maar een van de grootste talenten van fucking Albaniëquote:De negentienjarige creatieveling wordt in eigen land als een van de grootste nationale talenten gezien.
We hebben toch al eens 2 'geweldige' talenten gehaald uit Azerbeidzjan of Armenië of zoietsquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
Al was hij de allergrootste revelatie van Albanië ooit, zegt het nog niksquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:52 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Ik ken hem niet of zo maar een van de grootste talenten van fucking Albanië?! Beter is hij de allergrootste revelatie die Albanië ooit gekend heeft, anders heb je d'r weinig aan ben ik bang.
Ach, mensen uit die landen zullen vast niet meteen veel geld vragen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:53 schreef Adames het volgende:
[..]
We hebben toch al eens 2 'geweldige' talenten gehaald uit Azerbeidzjan of Armenië of zoiets
quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Al was hij de allergrootste revelatie van Albanië ooit, zegt het nog niks.
Daar concurreren we dan meequote:Zondag sprak een delegatie van AEK Athene al met de Albanezen. Vajushi was in februari dichtbij een transfer naar Espanyol, terwijl ook KF Tirana achter de handtekening van de tiener aanzat.
Misschien scouten wij gewoon heel goed en heeft de rest van de wereld hem nog niet gezienquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien scouten wij gewoon heel goed en heeft de rest van de wereld hem nog niet gezien
Haha,quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:53 schreef Adames het volgende:
[..]
We hebben toch al eens 2 'geweldige' talenten gehaald uit Azerbeidzjan of Armenië of zoiets
Ik heb hem gestolen van die turk, koekje van eigen deeg of zo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:55 schreef Morendo het volgende:
Msnk en Nubreektmijnklomp. Doe eens 'kop of munt' wie de avatar mag behouden.......
Ga terug naar je klompen dan, of wat had je hiervoor?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb hem gestolen van die turk, koekje van eigen deeg of zo.
Die Ajax voetbalquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ga terug naar je klompen dan, of wat had je hiervoor?
Dat zou ik maar verwarrend vinden. Hij is wel mooi hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die Ajax voetbal
Maar ik vind deze wel mooi. Eigenlijk moeten we hem met z'n alle nemen
Maakt dat nou uit, beetje zelf nadenken morendo!quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zou ik maar verwarrend vinden. Hij is wel mooi hoor, daar niet van.
Oh sorry..quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:13 schreef Sandersson het volgende:
Gvd ja die Manucharyan. Mag toch hopen dat hij geen contract meer heeft volgend jaar. Staat al sinds 2005 onder contract. En mag nog meer hopen dat hij in de tussentijd geen verlenging heeft gehad, al denk ik het ergste haha.
Edit: zie dat hij sinds dit seizoen bij Pyunik Erevan speelt
Ah, goeie club. Kanshebber voor de CL volgend jaar. Hadden we hem maar nooit laten gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:13 schreef Sandersson het volgende:
Gvd ja die Manucharyan. Mag toch hopen dat hij geen contract meer heeft volgend jaar. Staat al sinds 2005 onder contract. En mag nog meer hopen dat hij in de tussentijd geen verlenging heeft gehad, al denk ik het ergste haha.
Edit: zie dat hij sinds dit seizoen bij Pyunik Erevan speelt
Weet het niet, hij is een beetje een mietje volgens mijquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:20 schreef Morendo het volgende:
Het zou overigens goed zijn wanneer we Elia volgden. Zou me niets verbazen wanneer hij wel wil komen.
Bij barend2 stond hij niet te springen om een mogelijke terugkeer. Hij wil op het hoogste niveau blijven. Onhaalbaar dus lijkt mij qua interesse van hem en verder ook financieel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:20 schreef Morendo het volgende:
Het zou overigens goed zijn wanneer we Elia volgden. Zou me niets verbazen wanneer hij wel wil komen.
Wij spelen volgend jaar gegarandeerd CL. Hij is toch hopelijk realistisch genoeg om te beseffen dat hij die kans niet heeft in Engeland of Spanje. Bovendien is Ajax nog altijd een prima 'springplank' voor de echte top.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:23 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Bij barend2 stond hij niet te springen om een mogelijke terugkeer. Hij wil op het hoogste niveau blijven. Onhaalbaar dus lijkt mij qua interesse van hem en verder ook financieel.
Als ik bij Barend aan tafel zat zou ik ook in slaap vallen, dat telt nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:23 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Bij barend2 stond hij niet te springen om een mogelijke terugkeer. Hij wil op het hoogste niveau blijven. Onhaalbaar dus lijkt mij qua interesse van hem en verder ook financieel.
Las wel dat mensen op bepaalde fora van mening waren dat hij een gigantische miskoop is. Wat er van waar is, weet ik verder ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:27 schreef Adames het volgende:
Is die Toivomäki overigens al iets? Ik volg de jeugd wat minder. Is namelijk ook een rechtsback.
Het zal toch eens niet. Hoe veel spelers hebben wij van andere clubs gekocht de laatste jaren en zijn toch wat geworden..quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:30 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Las wel dat mensen op bepaalde fora van mening waren dat hij een gigantische miskoop is. Wat er van waar is, weet ik verder ook niet.
Zal wel niet geweldig zijn aangezien hij nooit bij de selectie zit en je frank er nooit over hoort. Hij is 19 of zo toch? Dus het kan altijd nog, maar het zal wel niks worden nee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:30 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Las wel dat mensen op bepaalde fora van mening waren dat hij een gigantische miskoop is. Wat er van waar is, weet ik verder ook niet.
Ik denk overigens dat Ligeon de beoogde opvolger is van vd Wiel voor de toekomst. Zelfde type speler.
Dit is meer een weggekaapt jeugdttalent, niet een echt een volwaardige aankoopquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zal toch eens niet. Hoe veel spelers hebben wij van andere clubs gekocht de laatste jaren en zijn toch wat geworden..
Suarez, Vermeer, Rommedahl, Sulejmani, Enoh, Eriksen (uit een jeugdelftal), Pantelic en Huntelaar. Daar houdt het wel op. Daar staan echter 100 aankopen tegenover die niks of heel weinig hebben toegevoegd.
PFft, dat kan ik ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:42 schreef Sandersson het volgende:
Zit btw voor de 210e-keer de samenvatting te kijken van Ajax - Twente en Jezus wat is die bal geniaal van Eriksen bij de 3-1. Zelfs op de tv zie je de ruimte niet waar hij de bal moet neerleggen en toch ziet hij het wel. Echt zoveel inzicht.
Zo'n balletjes doen me echt terug denken aan Bergkamp en zie ik Vd Vaart ook wel eens doen. Puur genieten!
Was ook de bedoeling volgens mij om hem eerst een tijdje bij Jong Ajax te laten spelen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zal wel niet geweldig zijn aangezien hij nooit bij de selectie zit en je frank er nooit over hoort. Hij is 19 of zo toch? Dus het kan altijd nog, maar het zal wel niks worden nee.
Nou ja, we zien m wel verschijnen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling volgens mij om hem eerst een tijdje bij Jong Ajax te laten spelen.
Ik weet niet of deze column al geplaatst was, maar hij is mooi genoeg voor (nog) een plekje in dit topic. Wanneer het over Ajax gaat is Menno Pot op zijn best!quote:Ajax is geen topclub meer die kampioen worden normaal vindt. We zijn gewoon intens blij, zoals Twente dat vorig jaar was, ongeveer.
© ANP
Balgevoel is een ‘clubonafhankelijke’ voetbalcolumn over de periferie van het voetbalwereldje: niet te betogend, niet te serieus. Ik schrijf Balgevoel als liefhebber van voetbalcultuur.
Natuurlijk heb ik wel een favoriete club: Ajax. En dus heb ik vannacht weinig geslapen. Ik ben moe en heb een kater. En ik ben blij. Dolgelukkig. Trots. Want ik ben kampioen. Ook dát is Balgevoel.
Was Ajax dit seizoen de beste club van Nederland? Welnee. De wedstrijden van Ajax waren vaker saai en slecht dan enerverend en goed. De meest complete ploeg van de eredivisie was FC Twente.
Armoede
Is Ajax een kampioen van de armoede? Vind ik wel. Vorig seizoen kende de eredivisie drie ploegen die waardige kampioenen zouden zijn geweest; dit seizoen wat mij betreft niet één.
Is Ajax er nu bovenop? Beslist niet. Het kwartje is de goede kant opgevallen, maar zelfs in de beslissende weken (NEC uit, Heerenveen uit) voetbalde Ajax nog zó slecht en slap dat ik niet de illusie heb dat het vanaf nu op rolletjes zal gaan.
Het is een ongelooflijk verhaal. In november al kansloos, trainerswissel, Cruijff-revolutie, bestuurlijke chaos, rollende koppen, mediaoorlog. Beste speler verkocht; zijn vervanger aan het muiten. Keeper geblesseerd. Geen spits. Negen basiskrachten uit de jeugdopleiding.
En het vervolgens flikken, in een sterk, vurig slotgevecht. Je moet wel heel veel last hebben van ongerichte hoofdstadhaat en Ajax-aversie om dat géén mooi verhaal te vinden.
Schandalig bejegend
Ik gun het Frank de Boer, de sympathieke, jonge trainer. Ik gun het voorzitter Uri Coronel en algemeen directeur Rik van den Boog, die het beter hebben gedaan dan velen wensen te zien en die (wat je verder ook van ze mag vinden) schandalig bejegend zijn door de krant die kennelijk niet alleen tíjdens de oorlog fout was.
Ik gun het de spelers. Prima jongens. Maar het meest gun ik het de aanhang. Ik heb er nooit over willen zeuren (hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind) en natúúrlijk lopen er bij Ajax klierige spuugpetjes rond, maar de ‘goede’ Ajacieden hebben de laatste zeven jaar veel onterechte shit over zich heen gehad.
Nepsupporters
Gloryhunters werden we gevonden, hoe weinig glory er ook te hunten viel. Nepsupporters. Bioscooppubliek in een kille, betonnen snelkookpan. We zijn uitgelachen en gehaat. Wie in pakweg 2005 toe durfde te geven dat hij Ajacied was, werd aangekeken alsof hij opbiechtte dat hij dagelijks ontbeet met een bord hondenpoep.
Maar wij bleven. Elk seizoen 40.000 seizoenkaarthouders, en het verloop was vrij klein. Elke uitwedstrijd een vol uitvak. De gemiddelde Ajax-seizoenkaarthouder heeft zijn seizoenkaart een stuk langer dan die van FC Twente of AZ. Alsof aan díe clubs in goede tijden geen sliert gloryhunters komt te hangen.
De sfeer in de ArenA is de laatste paar seizoenen met sprongen vooruit gegaan. Gisteren was hij onvergetelijk.
Mediabijnaam
De gemiddelde Ajax-supporter in mijn kennissenkring walgde zelfs van kreten als ‘wij zijn Ajax, wij zijn de beste’ toen ze feitelijk juist waren. Nu krijgen we dat soort tekst onze bek niet uit. Want we zijn niet de beste; we zijn niet eens echt goed. Godenzonen? Een mediabijnaam. Op de tribune nooit gehoord.
We zijn supporters van een gevallen topclub, en we weten het. Een deel van de oude Ajax-cultuur is ons door de vingers geglipt, en dat doet pijn. We voelen ons al lang niet meer beter dan een ander. Ajax is de arrogantie voorbij.
Tranen
Volgend seizoen pakt PSV misschien weer de titel, want de sterkste Nederlandse club van de laatste decennia implodeert echt niet zomaar. Of misschien slaat Twente terug, de nieuwe topclub waarvoor ook in Amsterdam bewondering bestaat.
Na afloop van Ajax – Twente kwam ik een Ajacied tegen die ik al bijna twintig jaar tegenkom in de stadions. Hij had tranen in zijn ogen; mij schoot ook een brok in de keel. We keken elkaar aan, omhelsden elkaar, zeiden gewoon even niets.
Ajacieden zijn net mensen, soms.
© NUsport/Menno Pot
Sinds wanneer is Vermeer gekocht?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zal toch eens niet. Hoe veel spelers hebben wij van andere clubs gekocht de laatste jaren en zijn toch wat geworden..
Suarez, Vermeer, Rommedahl, Sulejmani, Enoh, Eriksen (uit een jeugdelftal), Pantelic en Huntelaar. Daar houdt het wel op. Daar staan echter 100 aankopen tegenover die niks of heel weinig hebben toegevoegd.
HSV het hoogste niveau?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:23 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Die jongen verdient veel te veel en met alle bling bling die hij al aangeschaft heeft, kan hij echt niet inleveren, verder is hij niet slim genoeg om dat eventueel als een investering in hemzelf te zienquote:
Dat verandert als Theo Janssen erbij komt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso zitten er alleen maar toffe gasten in de selectie volgens mij. Alleen vd Wiel is een beetje een malloot.
Kunnen ze samen naar Hanky Pankyquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat verandert als Theo Janssen erbij komt.
Bron?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:47 schreef Catch22- het volgende:
Janssen heeft vandaag zijn medische keuring bij Ajax en Mats Rits heeft getekent!
Vermeerquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopen dat de interesse alleen was om te sarren en dat ze hem op de mouw spelden dat hij hartproblemen heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:47 schreef Catch22- het volgende:
Janssen heeft vandaag zijn medische keuring bij Ajax en Mats Rits heeft getekent!
Mats Rits is sowieso officieel, staat o.a. op VoetbalZone en hij heeft een interview afgegeven.quote:
Voetbalzone is niet echt betrouwbaar hequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mats Rits is sowieso officieel, staat o.a. op VoetbalZone en hij heeft een interview afgegeven.
Maar dat gerucht en dat van Theo Janssen komt van de Telegraaf (verslaggever Mike Verweij > http://twitter.com/#!/MikeVerweij )
quote:FC Twente-voorzitter Joop Munsterman zal een overgang van Theo Janssen (foto) naar Ajax niet tegenhouden. Volgens de preses is de transfer een feit wanneer Ajax aan de gelimiteerde afkoopsom voor de Oranje-international (ruim drie miljoen euro) voldoet.
Ajax meldde zich dinsdag bij de leiding van de Enschedese club. 'Dat wil zeggen dat ze een mailtje stuurden met de mededeling dat ze met Theo gaan praten', aldus Munsterman. 'Dat kan, geen probleem. Als ze zaken willen doen, horen we het wel.'
Munsterman zal een transfer van zijn bewierookte middenvelder niet blokkeren. 'Dat heeft geen zin', vertelt de preses in het AD. 'Mits zijn tot 2012 lopende contract wordt afgekocht. Als Ajax aan de afkoopsom voldoet, zijn er geen obstakels. Zo werkt het mechanisme.'
De voorzitter van Twente is niet bang dat de spelersgroep van de onttroonde kampioen er met het vertrek van Janssen op achteruit zal gaan. 'Achter de schermen zijn we altijd met de toekomst bezig, maar één ding is zeker: bij het begin van het nieuwe seizoen staat er in Enschede gewoon weer een kwalitatief goede selectie.'
Overigens zou Janssen woensdag een kleine medische ingreep ondergaan. Op verzoek van FC Twente is die operatie uitgesteld. Zijn huidige werkgever ziet Janssen liever eerst een medische keuring bij Ajax ondergaan.
Hmm. Aparte keuze imo.quote:Zijn huidige werkgever ziet Janssen liever eerst een medische keuring bij Ajax ondergaan.
ja, dat hebben we de afgelopen 10 jaar gelukkig nog NOOIT eerder gezegdquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef 16meter het volgende:
Rutte blijft bij PSV en hun supporters zijn er blij mee.Dszudszak verlaat het zinkende schip, waarna er nog wel een paar anderen zullen volgen.
Voornaamste concurrent volgend seizoen wordt dus Twente.
Ik snap ook niet dat Rutten daar blijft...quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef 16meter het volgende:
Rutte blijft bij PSV en hun supporters zijn er blij mee.Dszudszak verlaat het zinkende schip, waarna er nog wel een paar anderen zullen volgen.
Voornaamste concurrent volgend seizoen wordt dus Twente.
Tja als ze aan de afkoopsom voldoen is er natuurlijk niet zo heel veel te willen voor Twente.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:16 schreef Catch22- het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-Ajax-niet-tegen.htm
[..]
Toen hadden ze nog geen grote financiele moeilijkheden in Eindhoven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat hebben we de afgelopen 10 jaar gelukkig nog NOOIT eerder gezegd.
De enige speler die nog wat heeft voorgesteld dit seizoen gaat weg. Dat is bijna niet op te vangen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef Catch22- het volgende:
Hij heeft daar echt niets meer te brengen. Frisse trainer en een paar andere spelers en dan pas kan het goedkomen. Het zit daar gewoon echt heel erg niet goed.
Voorlopig hebben ze een extra sponsor, nee PSV afschrijven voor het uberhaupt begonnen is heb ik lang geleden afgeleerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen grote financiele moeilijkheden in Eindhoven.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig hebben ze een extra sponsor, nee PSV afschrijven voor het uberhaupt begonnen is heb ik lang geleden afgeleerd.
Gewoon een erg slimme en gehaaide zakenman die iets groots heeft neergezet bij Twente. Heb daar ook wel respect voor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik moet toch zeggen dat ik voor Munsterman toch wel respect heb. Geen gezeur over rechtzaken ed. Accepteren dat een speler weg gaat en een nieuwe zoeken. Doen ze elke keer toch best goed.
Ik leer dat nooit af.. is onderdeel geworden van de aanloop naar een nieuw seizoen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig hebben ze een extra sponsor, nee PSV afschrijven voor het uberhaupt begonnen is heb ik lang geleden afgeleerd.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tegenstander nooit afschrijven, dat kan pas in de winterstop
Ben ik helemaal met je eens, alsof wij na 1 top wedstrijd opeens recht van spreken hebben, we zijn gewoon weer 1 van de 3 kanshebbers, ook Twente zie ik gewoon weer meedoenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, de waan van de dag. Natuurlijk is het seizoen fenomenaal geeindigd, maar iedereen lijkt het waardeloze voetbal meteen vergeten te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, alsof wij na 1 top wedstrijd opeens recht van spreken hebben, we zijn gewoon weer 1 van de 3 kanshebbers, ook Twente zie ik gewoon weer meedoen
Je doet wel mee, maar er zijn ook andere die meedoen en die kwalitatief op sommige momenten wellicht beter zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, de waan van de dag. Natuurlijk is het seizoen fenomenaal geeindigd, maar iedereen lijkt het waardeloze voetbal meteen vergeten te zijn.
Nee, met dit elftal doe je niet automatisch weer mee volgend jaar, daar is het wisselvallig en ongebalanceerd voor.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Vermeer gekocht?
Ja ok, ik bedoelde meer dat je niet meteen weer kandidaat nummer 1 bentquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je doet wel mee, maar er zijn ook andere die meedoen en die kwalitatief op sommige momenten wellicht beter zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |