SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Meestal wat drinken, in de kroeg. Zo gek hoeft het niet te zijn. Maar ook wel eens als eerste date gaan hardlopen of naar de efteling gehad. Of gewoon meteen stappen/dansen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wat doen jullie zoal voornamelijk op eerste dates?
Terras/café & matige hoeveelheid alcohol. Works like a charm.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja of veel alcohol, kan ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Terras/café & matige hoeveelheid alcohol. Works like a charm.
Hehe, dus jij even wat wodka in die thee geflikkerd als ze naar de wc was of nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja of veel alcohol, kan ook.Al heb ik wel eens gedate met een meisje die meteen vertelde dat ze aan de thee ging omdat ze altijd geil werd van drank en dat niet wilde.
Ik lees even mee....quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hey Fallen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik lees even mee....
Nieuw in deze topic-reeks en ook nieuw met online-daten.
Ja, sinds een tijdje bij Paiq en Pepper aan het kijken. Is in elk geval weer anders dan al die andere met hun "gratis profiel" maar geen mogelijkheden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hey Fallen!![]()
Succes!
Heb je je al ingeschreven ergens?
Ha welkom!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, sinds een tijdje bij Paiq en Pepper aan het kijken. Is in elk geval weer anders dan al die andere met hun "gratis profiel" maar geen mogelijkheden.
Ik ben dus ook niet geheel nieuw met online daten, maar deed er niks mee. Nu wel wat meer, maar nog zonder resultaat.
Je kunt altijd elkaars mail/msn nog even uitwisselen. Of desnoods even een tijd afspreken dat je online komt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef Fallen het volgende:
Overigens heb ik via Paiq wel al een aantal leuke gesprekken gehad. Met één dame lopen we elkaar steeds mis, zij online, ik offline (en v.v.) en met een andere klikt het wel, maar dat gaat nooit iets worden aangezien zij nogal zwaar gelovig is en ik overtuigd atheïst.
Dat klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Bartcoah het volgende:
Als ik me bij Paiq in wil schrijven krijg ik een email van nextlover. Het zijn wss dan gewoon één en dezelfde site?
http://tinyurl.com/5uwn336quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Bartcoah het volgende:
Als ik me bij Paiq in wil schrijven krijg ik een email van nextlover. Het zijn wss dan gewoon één en dezelfde site?
Aan je laatste zin te lezen ga ik er vanuit dat je "ja" hebt gezegd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:25 schreef love_sharon het volgende:
Mijn scharrel/date vroeg afgelopen weekend of we nu serieus zijn en dus vriend en vriendin. Wat ik wel schattig vondWel even wennen na zo lang geen serieuze relatie te hebben gehad.
Leuk!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:25 schreef love_sharon het volgende:
Mijn scharrel/date vroeg afgelopen weekend of we nu serieus zijn en dus vriend en vriendin. Wat ik wel schattig vondWel even wennen na zo lang geen serieuze relatie te hebben gehad.
Hoi Fallen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik lees even mee....
Nieuw in deze topic-reeks en ook nieuw met online-daten.
Aan je toon te horen vind je het maar zozo dat ze niet rookt en niet drinkt... dus waarom toch afspreken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Bartcoah het volgende:
pfff ben ik heel lang met een chick aan het praten.
Rookt ze niet
Drinkt ze niet
Maar ze vind me wel heel mooi eruit zien..... en ze wil me met me afspreken....
Da's toch niet erg voor een seksdate?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Bartcoah het volgende:
pfff ben ik heel lang met een chick aan het praten.
Rookt ze niet
Drinkt ze niet
Maar ze vind me wel heel mooi eruit zien..... en ze wil me met me afspreken....
Kloptquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aan je laatste zin te lezen ga ik er vanuit dat je "ja" hebt gezegd?
hahaha ^.^quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's toch niet erg voor een seksdate?
Ik zeg doen
Goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:30 schreef Bartcoah het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk om met mensen die 1 a 1.5 uur reizen van je vandaan wonen?
Ik ben dan ook niet van de andere kant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:45 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Tja dat is wel lekker aan de ene kant ook
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:25 schreef love_sharon het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet van de verkeerde kant.
quote:Ik ben al lang niet in de Alpen geweest en deze staan niet echt bovenaan mijn verlanglijstje van reisbestemmingen. Maar ga jij maar lekker klimmen in de alpen dan geniet ik daar wel van een kuuroord, milka chocolade, de frisse lucht en jouw glimlach als je weer een berg hebt overwonnen.
Ik zeg: Respect!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef Isambard het volgende:
Met zes ballen tegelijk aan het jongleren om indruk te maken.
Is toch geen probleem voor een onenightstand?quote:Hoe gaan jullie eigenlijk om met mensen die 1 a 1.5 uur reizen van je vandaan wonen?
Kan je haar nog wel laten genieten van je glimlach als je weer een berg beklommen hebtquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik sta ingeschreven bij een datingsite en op mijn profiel heb ik vermeld dat ik graag aan het bergbeklimmen ben. Vandaag kreeg ik het volgende berichtje:
[..]
Vervolgens kijk ik bij haar profiel, blijkt het zo'n vies vadsig wijf van achter in de 30 te zijn![]()
En je hebt direct een bijhorende Milka-koe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kan je haar nog wel laten genieten van je glimlach als je weer een berg beklommen hebt
zeggen tegen de ene dat je op die dag niet kan misschien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:58 schreef Bartcoah het volgende:
Ik was met 6 chickies tegenlijk aan het praten en ze vonden me allemaal zo lief en zo leuk eruit zien...
2 daarvan willen me zien. op precies dezelfde datum...
1tje woont in Utrecht de ander in Amsterdam...
Hoe ga ik dat aanpakken heren en dames?
zal ik dan zeggen dat ik dan een date heb met een andere chick? of staat dat weer te pimp?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
zeggen tegen de ene dat je op die dag niet kan misschien?
Waarom zou je? Kan natuurlijk wel, al zal ik de 'çhick' weglatenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
zal ik dan zeggen dat ik dan een date heb met een andere chick? of staat dat weer te pimp?
Twee verschillende dagen plannen en kijken wie het leukst is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:58 schreef Bartcoah het volgende:
Ik was met 6 chickies tegenlijk aan het praten en ze vonden me allemaal zo lief en zo leuk eruit zien...
2 daarvan willen me zien. op precies dezelfde datum...
1tje woont in Utrecht de ander in Amsterdam...
Hoe ga ik dat aanpakken heren en dames?
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Waarom verbaast mij je postgeschiedenis niet
Of je kan er ook een naar mij sturen is ook een oplossing.quote:
Nee ze zijn alle2 kaolo lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je kan er ook een naar mij sturen is ook een oplossing.
Kaolo? Een neger proberen na te doen en dan het nog verkeerd schrijven zucht...quote:
Ja dimens kwam hier gister om 5 uur mee aan zetten =.=. Ik dacht ik ga even cool doen maar dat werkte niet zuchtquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaolo? Een neger proberen na te doen en dan het nog verkeerd schrijven zucht...
Doe dat niet voor die meisjes ja dat zullen ze niet leuk vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja dimens kwam hier gister om 5 uur mee aan zetten =.=. Ik dacht ik ga even cool doen maar dat werkte niet zucht
Bewijst het gene dat ik die 2 dates na 1 uur heb niet genoeg hoe ik met dames om moet gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe dat niet voor die meisjes ja dat zullen ze niet leuk vinden.
Chapeau dat je twee dates heb maar je bent geen expert hoor, ik ook niet daar niet van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bewijst het gene dat ik die 2 dates na 1 uur heb niet genoeg hoe ik met dames om moet gaan. Het kwam van hun kant af niet de mijne.
Ik zal m'n waarde-oordeel achterwege laten, maar dat lijkt me niet geheel didactisch verantwoord.quote:
Heeft iemand jou je wel eens gezegd dat je wel een jonge Frank Dane lijkt?quote:
Nah nee, het toont eerder aan hoe laag je zit qua criteria.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bewijst het gene dat ik die 2 dates na 1 uur heb niet genoeg hoe ik met dames om moet gaan. Het kwam van hun kant af niet de mijne.
Dus als er 2 hele mooie dames tegen je praten en waar je wel een klik mee hebt. Bewijst dat dat ik op een laag criteria zit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, het toont eerder aan hoe laag je zit qua criteria.
Je vergeet er 4.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dus als er 2 hele mooie dames tegen je praten en waar je wel een klik mee hebt. Bewijst dat dat ik op een laag criteria zit.
Held ben je![]()
Of dat t gewoon een sukkel isquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, het toont eerder aan hoe laag je zit qua criteria.
Hoe lekker zijn ze eigenlijk ben toch wantrouwig niet dat je lelijk bent helemaal niet zelfs maar het is toch Fok he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dus als er 2 hele mooie dames tegen je praten en waar je wel een klik mee hebt. Bewijst dat dat ik op een laag criteria zit.
Held ben je![]()
1tje lijkt op monkyyy zou zo der half zus kunnen zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe lekker zijn ze eigenlijk ben toch wantrouwig niet dat je lelijk bent helemaal niet zelfs maar het is toch Fok he.
Wat is de hell is monkyyy?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
1tje lijkt op monkyyy zou zo der half zus kunnen zijn
Dat hoop ik ook omg.
Wacht even hoor... Haar hálf-zus omdat ze zoveel op elkaar lijken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
1tje lijkt op monkyyy zou zo der half zus kunnen zijn
Dat hoop ik ook omg.
Wat een homo ben jijquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Held ben je![]()
Aparte smaak. Vergroot je scoringskans wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dit is monkyyy Fotoboek van User
Dit is monkyyy ze is door de Goden gemaakt
Waar val je dan opquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Aparte smaak. Vergroot je scoringskans wel.
idd, paar breezers en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Aparte smaak. Vergroot je scoringskans wel.
Doet me denken aan Annemieke van 3FM.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dit is monkyyy Fotoboek van User
Dit is monkyyy ze is door de Goden gemaakt
Nee het zijn geen breezer slettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Doet me denken aan Annemieke van 3FM.
Maar als dit al goddelijk voor jou is kan ik me wel wat voorstellen bij die twee dates van jou.
Gezien hun voorstel om met je af te spreken kun je dat wel met enige zekerheid stellen ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:31 schreef Bartcoah het volgende:
Ze hebben alletwee goed gevoel voor humor
Ik heb ze geen sletten genoemd, dat doe jij waarmee je zegt dat je die monky ook een slet vindquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee het zijn geen breezer slettenZijn gewoon mooie meisjes alle twee. Ze hebben alletwee goed gevoel voor humor
nee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ze geen sletten genoemd, dat doe jij waarmee je zegt dat je die monky ook een slet vind
Oh leuk manquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gezien hun voorstel om met je af te spreken kun je dat wel met enige zekerheid stellen ja.
Jij begint over sletten he, ik zei alleen dat ik ze waarschijnlijk niet superlekker zou vinden.quote:
Dude, je kunt vrijwel geen zin correct spellen, ga dan ook niet verwachten dat iemand je ook maar enigszins serieus neemt.quote:
Oké man, ik ga wat aan mijn spelling doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je kunt vrijwel geen zin correct spellen, ga dan ook niet verwachten dat iemand je ook maar enigszins serieus neemt.
[insert "je begrijpt toch wat ik bedoel?!?!" reply]
Applausquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oké man, ik ga wat aan mijn spelling doen.
Nee wel een leuk iemand tegengekomen. Maar ja ben even klaar met het (geforceerd) achter de vrouwen aan zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Bartcoah het volgende:
Maar!
Genoeg Bart gebashed. Iemand nog een leuke date ervaring?
Op zich is het niet gek dat je gebashed wordtquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Bartcoah het volgende:
Genoeg Bart gebashed. Iemand nog een leuke date ervaring?
Oké man!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Op zich is het niet gek dat je gebashed wordt
Pff zo iemand had ik net 2 uur geleden ook erg vermoeiend ik ben het na een tijdje maar afgekapt manquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Isambard het volgende:
Ben nu berichtjes heen en weer aan het sturen met een leuke meid uit dezelfde stad. Reageert enthousiast, maar het is er zo een die vragen alleen beantwoordt en niets vraagt aan mij![]()
Iemand tips voor superkrachten om daar iets aan te veranderen? Kan mijn berichten wel volplempen met allerlei vragen maar dat lijkt me nou ook niet de juiste aanpak
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:04 schreef kastanova het volgende:
Of zeggen dat je 3 jaar vastgezeten hebt, komen die vragen vanzelf wel.
Gedraag je als Scumbag Steve, chicks diggen die shit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Isambard het volgende:
Ben nu berichtjes heen en weer aan het sturen met een leuke meid uit dezelfde stad. Reageert enthousiast, maar het is er zo een die vragen alleen beantwoordt en niets vraagt aan mij![]()
Iemand tips voor superkrachten om daar iets aan te veranderen? Kan mijn berichten wel volplempen met allerlei vragen maar dat lijkt me nou ook niet de juiste aanpak
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Bartcoah het volgende:
Ik hoor wel van alle meisjes dat ik wel mag lachen op foto's.
Maar als er foto's van mij worden genomen ben ik of lekker gezellig (dronken). Dan lach ik eigenlijk niet ik lach dan wel natuurlijk heel veel maar dan nooit op foto's. Het is niet dat ik mans probeer te kijken maar ik kan gewoon niet lachen op foto's. Of er moet een foto worden gemaakt dat ik het niet merk
O sorry, ik dacht dat dit een sub forum was waar je je ervaringen mee kon delen?quote:
Vandaar dus ook dequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
O sorry, ik dacht dat dit een sub forum was waar je je ervaringen mee kon delen?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dus ook de [ afbeelding ]-PI.
Wat verwacht je immers van ons?
• Dat we die vrouwen op gaan zoeken en in elkaar beuken vanwege dergelijke opmerkingen?
• Dat we je aan het lachen proberen te maken?
• Dat we je stiekem gaan achtervolgen met een camera in de hoop een onverwacht moment te kunnen vastleggen?
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Nu lach je alweer niet.quote:
Hij had twee potentiele dates, maar we hebben nog geen data gehoordquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Silenus het volgende:
Jawel hij heeft zes dates geregeld, de held.
Ohja, zoiets kan ik me herinneren van een paar pagina's terug. Daarna was ik bezig met mijn eigen contact die wel enthousiast antwoordt maar niets vraagt. Zal ik gewoon ongevraagd vertellen over iets volstrekt willekeurigs?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Silenus het volgende:
Jawel hij heeft zes dates geregeld, de held.
Laat 'm nou effe chillen, je ziet toch aan z'n manier van typen dat zoiets slechts een kwestie van tijd is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had twee potentiele dates, maar we hebben nog geen data gehoord
Nee alsjeblieft zeg, dan werp ik me helemaal van een hoge brugquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef VacaLoca het volgende:
Zal ik anders nog even over mn uiterlijk gaan huilen?
Wat ben je toch een schattig meisjequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft zeg, dan werp ik me helemaal van een hoge brug
WTF DUDE!! Het is de 18de?!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Bartcoah het volgende:
28 mei de lieftalige Bianca,
17 Juli gaat de mooie Samantha mee naar Cocoon on the beach
Gatvuuurrr, sociale levensquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik had nog een paar dingen gepland met vrienden en werk
Ja ik wil nog wel een paar vrienden hebben als ik ziek ben of zielig benquote:
Laat me nou, ik pas me aanquote:
Trouwens Heloef was dit nou een mooi complimentquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe lekker zijn ze eigenlijk ben toch wantrouwig niet dat je lelijk bent helemaal niet zelfs maar het is toch Fok he.
Zelfde als Next lover. je ziet in het begin een blurry foto en hoe langer je praat hoe zichtbaarder de foto wordt. En uit eindelijk kan je elkaar bewonderen, ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Wat is trouwens dat Paiq waar ik de hele tijd dingen over hoor.
Ah okee niks voor mij dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zelfde als Next lover. je ziet in het begin een blurry foto en hoe langer je praat hoe zichtbaarder de foto wordt. En uit eindelijk kan je elkaar bewonderen, ik vind het wel leuk.
Ik vraag gewoon hoe het met je gaat. Daarvoor hoef ik je toch niet te kennen?quote:
Dat dacht ik eerst ook. Opzich is het wel de moeite waard om het een keer te proberenquote:
Misschien ooit later ofzo maar nu niet. Ik ben ook een beetje klaar met het bewust contact leggen met meisjes. Ik laat het maar gewoon gaan zoals het gaat niet overdreven mijn best doen. En af en toe kom iemand leuk tegen zoals afgelopen zondag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Opzich is het wel de moeite waard om het een keer te proberen. Ik heb er leuke contacten uit gehaald.
Dat is behoorlijk treurig inderdaad. En props voor het keurig en aardig blijven. Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Micson het volgende:
Omdat ik allemaal tientonners op mijn Paiq heb, had ik zo'n oneliner gestuurd naar zo'n andere chick. Geaccepteerd , ff gepraat, ziet ze mijn andere foto's, gaat ze meteen offline.
Dan ben je toch echt een oppervlakkig dom wicht, als een andere foto blijkbaar niet zo 'lekker' als de ene is, en je daarom meteen met je arrogante kop offline gaat?Ikzelf blijf altijd correct en aardig als een tientonner met zware botten zich weer heeft onthuld..
Nu ben ik dus gekrenkt in mijn trots, en moet er eerwraak volgen. Ik ben nog een beetje aan het nadenken hoe ik haar op ga sporen, waarna de steniging voltrokken kan worden
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Silenus het volgende:
"Ik blijf altijd correct en aardig".
- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- tientonner met zware botten
- eerwraak
- steniging
My thoughts...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Silenus het volgende:
- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- eerwraak
- steniging
Over wie heb je het nou?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef kastanova het volgende:
Pffffff.... Tegenwoordig echt steeds meer luitjes hier die gratis of voor een paar kwartjes verwachten dat ze de vrouwen kunnen selecteren op uiterlijk, opleidingsniveau, cupmaat en seksuele ervaring waarbij de uitdaging bestaat uit het vinden van gaatjes in hun agenda.
Euuuhm nee dus. Dat is alleen voor de "The Chosen Few."
En als je daar bij had gehoord, hadden we je al wel benaderd.
Moraalriddersquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Silenus het volgende:
- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- eerwraak
- steniging
Hier = Dit topic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou?
Waar is "hier" en wie zijn die "luitjes" ?
Onzin, ze had mijn oneliner geaccepteerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef Silenus het volgende:
Je bent gewoon gefrustreerd dat je er blijkbaar zo onaantrekkelijk uitziet dat vrouwen gillend wegrennen als ze je foto zien. En dat reageer je dan af op dikkere vrouwen, met je 'allemaal tientonners'. Maakt verder niet uit, we kunnen niet allemaal tot The Chosen Few behoren.
Had je nou maar verteld dat je superrijk was....quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, ze had mijn oneliner geaccepteerd.
En dat klonk misschien respectloos, maar ik wilde die vrouwen niet afvallen hoor (haha snap je hem, afvallen)
Het zijn ook hartstikke aardige meiden, maarja soms wil het oog ook wat.
Boeiend, je penis krijgt na een paar biertjes toch de overhand ten opzichte van je ogen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef Micson het volgende:
Het zijn ook hartstikke aardige meiden, maarja soms wil het oog ook wat.
Nou sorry, ik heb gewoon mijn reserveringen als het om online dating gaat met al die "betaal hier voor en daar voor" opties. Dat dan toevallig alle 3 de oneliners niet geaccepteerd worden door "standaard" vrouwen (ik heb niet zoveel met het type fotomodel), valt gewoon op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hier = Dit topic.
Die luitjes = Luitjes die direct beginnen over geldklopperij als niet alle vrouwen toehappen.
Alsof je in de kroeg ook gaat roepen dat het een belachelijke kuttent is als je 3 blauwtjes hebt gelopen.
Mijn penis-oogcoördinatie is toevallig van een zeer hoog niveau, dus drank is in dit geval helaas niet de oplossing.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Boeiend, je penis krijgt na een paar biertjes toch de overhand ten opzichte van je ogen.
Nah, wanneer heb je die oneliners gestuurd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou sorry, ik heb gewoon mijn reserveringen als het om online dating gaat met al die "betaal hier voor en daar voor" opties. Dat dan toevallig alle 3 de oneliners niet geaccepteerd worden door "standaard" vrouwen (ik heb niet zoveel met het type fotomodel), valt gewoon op.
Maar misschien voel ik me nu even te direct aangesproken omdat ik nieuw ben in dit topic.
Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, wanneer heb je die oneliners gestuurd?
Nah, dan ligt het aan je foto...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen...
Maar wellicht snap ik het systeem nog niet helemaal en wordt dat mij vanzelf wel duidelijk.
Dezelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dan ligt het aan je foto...
Gezien de foto in je fobo ben je in ieder geval niet bang om gezien te worden.
Dus show us, welke gebruik je op Paiq bij je onliners?.
Wil je een eerlijk oordeel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dezelfde.
En die staat bij Paiq na iets van 35 beoordelingen nog steeds met een 8,5 gemiddeld. Maar wat dat precies betekent.... (ik heb geen idee hoe laag je foto kan zinken, misschien niet lager dan een 7 ofzo, weet ik het...)
Sure, kom maar op!quote:
Ja, hallo... het is een mening. Feedback waarvan ik zelf bepaal of ik me dat aantrek.quote:Spirit zei deze week "Ja," maar heeft daar volgens mij toch wel een beetje spijt van gehad, dus ik vraag het toch maar even.
Yo bitch, u hungry for cock?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen...
Maar wellicht snap ik het systeem nog niet helemaal en wordt dat mij vanzelf wel duidelijk.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Yo bitch, u hungry for cock?
...is geen goede oneliner, misschien ligt het daar aan!
Okay, here we go:quote:
Dat is commentaar waar ik me wel in kan vinden eerlijk gezegd. Ik zal eens kijken of ik iets beters kan vinden. Tot die tijd doen ze het er maar mee.quote:
Een van mijn foto's op paiq is zo'n in de verte starende blik foto.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:03 schreef kastanova het volgende:
- Moeilijke, in de verte starende blik; op zich niets mis mee als je een intellectuele Groenlinks-stemmer aan de haak wilt slaan, maar voor de gemiddelde datingsite-dame toch een tikkie te zwaarmoedig vrees ik.
Ik vind het wel sophisticated om op een foto in de verte te staren .quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:11 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Een van mijn foto's op paiq is zo'n in de verte starende blik foto.
3 fotobewonderaars. Wel laagste gemiddelde van al m'n foto's (7.2).
De vraag is echter; denkt de gemiddelde datingsite-vrouw daar ook zo over?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:15 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het wel sophisticated om op een foto in de verte te staren .
100 keer beter iig dan zo'n kansloze 'platte' foto waarbij je met je cameraatje voor de spiegel staat
tuurlijk is het makkelijker. Alleen ik ga toch niet de hele tijd 4/5 dagen wachtenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Een keer per hoeveel tijd spreken jullie gemiddeld trouwens af (met verschillende personen)?
En is het niet makkelijker om gewoon te gaan stappen of richting een kroeg te gaan om chicks te ontmoeten?
Dat is niet relevant. De kans op succes, dat is veel relevanter. En die is in de kroeg gewoon minder groot.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Een keer per hoeveel tijd spreken jullie gemiddeld trouwens af (met verschillende personen)?
En is het niet makkelijker om gewoon te gaan stappen of richting een kroeg te gaan om chicks te ontmoeten?
Hoe spreek jij dametjes aan in de kroeg dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:57 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. De kans op succes, dat is veel relevanter. En die is in de kroeg gewoon minder groot.
En ik zie trouwens totaal niet in wat er makkelijker is aan naar de kroeg gaan dan niet de deur uit te hoeven..
Seriously, wtf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe spreek jij dametjes aan in de kroeg dan?
Ik heb altijd hele lange gesprekken met één of meerdere dames tegenlijk. Het is een kwestie van multitasken.
Misschien voor een 8 of hoger ja. Voor een 7 is de kans op succes gewoon prima hoor. Als je er btje fatsoenlijk uit ziet en goede babbel hebt is het vaak raak. 1 op de 2 avonden, als het al niet hoger ligt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:57 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. De kans op succes, dat is veel relevanter. En die is in de kroeg gewoon minder groot.
En ik zie trouwens totaal niet in wat er makkelijker is aan naar de kroeg gaan dan niet de deur uit te hoeven..
Haters gonna hatequote:Op donderdag 19 mei 2011 02:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Seriously, wtf.
Ben jij nou een troll of ben je echt zo debiel?
Knullie, ik had je vader kunnen zijn als ik je moeder aantrekkelijk had gevonden...quote:
Hoe praat jij dan met dames leer mij het peet vader.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Knullie, ik had je vader kunnen zijn als ik je moeder aantrekkelijk had gevonden...
Het was dus een serieuze vraag.
Nah nee, ik ben eerlijk tegen ze...quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:56 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe praat jij dan met dames leer mij het peet vader.
Jij maakt niet een mooi praatje?
Tering, moet jij niet werken morgen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 03:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, ik ben eerlijk tegen ze...
En dankzij figuren zoals jij die denken dat je ze het bed in moet lúllen is dat al dusdanig bijzonder dat ze blijven terugkomen.
Ik word altijd achterdochtig als onbekenden me vragen hoe het met me gaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon hoe het met je gaat. Daarvoor hoef ik je toch niet te kennen?
Je stelt in ieder geval een vraag terug, dat valt dan weer mee.
Ik moest juist heel hard lachen, flapdrolquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk oordeel?
Spirit zei deze week "Ja," maar heeft daar volgens mij toch wel een beetje spijt van gehad, dus ik vraag het toch maar even.
Begin gewoon met een speeddate?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:56 schreef Spijker83 het volgende:
Mensen help me out.. Net (weekje geleden) aangemeld op paiq, maar hoe werkt dit precies?
Nog nooit zoiets gedaan.. Moet je gewoon berichten schrijven naar mensen ookal zijn ze niet online? En dan als het klikt afspreken op een vast tijdstip?
Vind het nog maar een vaag iets..(omdat ik het niet snap natuurlijk)
Als je daar al bang voor bent kun je er beter meteen mee stoppen, maar je zal vast niet serieus zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:05 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En dat doe je gewoon even?
Durf ik dat wel?
Er is wel altijd dat sprongetje wat je moet maken.. En dat ga ik ook zeker wel doen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je daar al bang voor bent kun je er beter meteen mee stoppen, maar je zal vast niet serieus zijn.
Denk trouwens dat dit niet meteen het tijdstip is waarop honderden gezellige leuke vrouwen nu op hun datingsite klaar zitten voor een gesprek met een warme spontane man.
Zo spannend is het niet he. Ze ziet je (letterlijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Er is wel altijd dat sprongetje wat je moet maken.. En dat ga ik ook zeker wel doen..
Maar ja, eerste keer zorgt voor een extra spanning
Kijk dat soort tips heb ik wat aan. Thanks!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet he. Ze ziet je (letterlijk) niet zitten, je zit veilig achter je computer en je kunt altijd op het kruisje klikken. En verder gewoon wat slap ouwehoeren, kun je vast wel.
In ieder geval niet het standaard-rijtje 'hoi hoe is het', 'wat doe je zoal in het dagelijks leven', en 'wat zijn zoal je hobby's'. Dodelijk.
Het gaat dan niet eens om originele vragen, maar meer dat het gesprek gewoon goed loopt. Als het zo'n kruisverhoor wordt zit het eigenlijk al fout.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:34 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Kijk dat soort tips heb ik wat aan. Thanks!
Moet dus beetje orginele vragen verzinnen.. Ook niet makkelijk trouwens..
Hou je van koken? Dan zit je bij mij gebakken
Smillie was meer als grapje van de post... Maar begrijp wat je bedoeld..quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het gaat dan niet eens om originele vragen, maar meer dat het gesprek gewoon goed loopt. Als het zo'n kruisverhoor wordt zit het eigenlijk al fout.
En mocht je toch van die belegen grapjes maken, gebruik in ieder geval GEEN smileys. Dus niet:
"Zeg, hou je van koken?Dan zit je bij mij gebakken!
![]()
![]()
![]()
![]()
"
of
"Hou je van lekker eten?Ik ben namelijk om op te vreten!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Gewoon leuke grapjes maken. En dan zonder smileys, dan komt de grap leuker over.
Das wel ziek.. Gebeurd dat vaak?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Geblokt door mijn match, terwijl we geen woord gewisseld hebben. Top
Bij GTST kijkers kun je beter meteen wegklikkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef Thornado het volgende:
Rond 20:00 is volgens mij de beste tijd om op Paiq te kijken.
Het eten zit er in, de koffie staat te pruttelen en de dames zetten dan vaak hun laptopje aan terwijl het nieuws of GTST op de achtergrond aanstaat
quote:
Daar moet ik wel een beetje van huilen. Twee keer na elkaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gebeurd wel eens...
Zo zondag dat gepland met de advocate!
Erg he.. Hier heb je een zakdoekjequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:50 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Daar moet ik wel een beetje van huilen. Twee keer na elkaar.
je krijgt vanzelf een uitnodiging met irritant geluid, gewoon accepteren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:05 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En dat doe je gewoon even?
Durf ik dat wel?
Er was een "oepsie" begaan door mij en toen moest iemand huilenquote:
Akkoord, komt goed!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
je krijgt vanzelf een uitnodiging met irritant geluid, gewoon accepteren.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Er was een "oepsie" begaan door mij en toen moest iemand huilen![]()
Verder nog niet echt veel.. Daten moet doorgaan
Morgen nog eendiner-date met een schone dame
Ja ik ben ook eerlijk tegen ze. Je denkt zeker dat ik het alleen maar doe om ze het bed in te lullen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 03:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, ik ben eerlijk tegen ze...
En dankzij figuren zoals jij die denken dat je ze het bed in moet lúllen is dat al dusdanig bijzonder dat ze blijven terugkomen.
Ik kreeg een hele mooie 9 van een leuke dame die 24 isquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:08 schreef Godshand het volgende:
Voor de verandering geen Oneliner gestuurd maar ontvangen op Paiq...
Meisje met haar haar in een bandana.. Ben benieuwd
Gezien je intelligentie en vocabulaire zijn er simpelweg niet veel andere mogelijkheden voor je, dus ja, dat denk ik inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja ik ben ook eerlijk tegen ze. Je denkt zeker dat ik het alleen maar doe om ze het bed in te lullen.![]()
Sker is niet zo'n ramp hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele mooie 9 van een leuke dame die 24 iswel knap hoor maar ik ben sker en ze woont 170 km verderop
Same here. Ik kan altijd goede verhalen vertellen over mijn tijd in de killing fields met de Turquoise Khmer. Altijd succes mee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Sker is niet zo'n ramp hoor.
Heb zelf jaren bij de Khmer gezeten en dat deed het altijd goed bij de chickies.
Daar schijnen ook een behoorlijk aantal van The Chosen Few gerekruteerd te zijn, bij zowel de Rode als de Turquoise Khmer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Same here. Ik kan altijd goede verhalen vertellen over mijn tijd in de killing fields met de Turquoise Khmer. Altijd succes mee.
Heb je nu speciaal een kloon aangemaakt voor sex, keiharde porno en datingsites? Zitten je ouders ook op Fok of zo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:25 schreef KunsKapare. het volgende:
Hee!
Zijn er hier ook mensen die met hun telefoon op paiq zitten? Ik heb gewoon wifi thuis maar hij laadt geen pagina oid. Hebben meer mensen hier last van? Galaxy btw.
blut.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:56 schreef Silenus het volgende:
Serieus, wat is sker? Ik ken dat woord niet?
ik ken straattaalquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah okay.
Nee, dan bedoelde ik iets anders.
uh nee? Haha. Ik lees gewoon vaak hier en ik vroeg het me gewoon af.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb je nu speciaal een kloon aangemaakt voor sex, keiharde porno en datingsites? Zitten je ouders ook op Fok ofzo
Oh nee, dan heb ik het even helemaal verkeerd gezien. Dacht dat je misschien een ander account zou hebben waar je iets actiever bent, vergeleken met je 7 posts ever hier op Fok. Maar je bent gewoon een wat zwijgzaam type die een beetje moeite heeft met timing en inkleding van opmerkingen en vraagjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:01 schreef KunsKapare. het volgende:
[..]
uh nee? Haha. Ik lees gewoon vaak hier en ik vroeg het me gewoon af.
Dat voelde je aan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je dat ik hier ben om een goede daad te verrichten
Niet voor paiq, maar wel voor badoo en rp. Is wel wat stoerder met je mobiel. Dan hoef je tenminste niet zo levenloos de hele tijd naar het scherm te staren totdat je met een chick kan praten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:25 schreef KunsKapare. het volgende:
Hee!
Zijn er hier ook mensen die met hun telefoon op paiq zitten? Ik heb gewoon wifi thuis maar hij laadt geen pagina oid. Hebben meer mensen hier last van? Galaxy btw.
Ja, dat gaat niet werken man. Als ik je zeer intellectuele berichten hier lees, klink je als een gozer met een super karakter. Dan mag je zeker wel verwachten dat je seksdate (want daar deed je 't toch allemaal voor?!) ook zo'n schat van een meid is. Dat ze lekker is, is maar bijzaak natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Bartcoah het volgende:
ik heb 1 date van de 2 maar afgezegd. Was toch niet zo'n leuke chick zoals ik dacht. Wel knap maar eigenlijk echt een kut karakter
Jij bent de match van Bartcoah en hebt je hier speciaal voor geregistreerd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Shush het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet werken man. Als ik je zeer intellectuele berichten hier lees, klink je als een gozer met een super karakter. Dan mag je zeker wel verwachten dat je seksdate (want daar deed je 't toch allemaal voor?!) ook zo'n schat van een meid is. Dat ze lekker is, is maar bijzaak natuurlijk.
Kwaliteit boven kwantiteit! Heel goed.
(Knul, sommige mensen kunnen het zich nou eenmaal niet veroorloven om ook nog eens kieskeurig te gaan doen.)
Heb je speciaal een kloon aangemaakt op dit tegen me te zeggenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef Shush het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet werken man. Als ik je zeer intellectuele berichten hier lees, klink je als een gozer met een super karakter. Dan mag je zeker wel verwachten dat je seksdate (want daar deed je 't toch allemaal voor?!) ook zo'n schat van een meid is. Dat ze lekker is, is maar bijzaak natuurlijk.
Kwaliteit boven kwantiteit! Heel goed.
(Knul, sommige mensen kunnen het zich nou eenmaal niet veroorloven om ook nog eens kieskeurig te gaan doen.)
Tuurlijk, twee handen op één buik. Dat match systeem van Paiq begon er gewoon van te piepen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent de match van Bartcoah en hebt je hier speciaal voor geregistreerd?
En wat is de rol van KunsKapare in dit verhaal dan? Wat dat kan allemaal geen toeval zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:06 schreef Shush het volgende:
[..]
Tuurlijk, twee handen op één buik. Dat match systeem van Paiq begon er gewoon van te piepen.
Ik geniet graag van de discussies op Fok, maar ben te lui om me er zelf in te mengen en het talent van sommigen hier kan ik niet overtreffen. Alleen van jouw reacties hier begonnen mijn handen toch echt te jeuken, chapeau!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heb je speciaal een kloon aangemaakt op dit tegen me te zeggenI'm honored.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Shush het volgende:
[..]
Ik geniet graag van de discussies op Fok, maar ben te lui om me er zelf in te mengen en het talent van sommigen hier kan ik niet overtreffen. Alleen van jouw reacties hier begonnen mijn handen toch echt te jeuken, chapeau!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de dame heeft wel gelijk. Je bent namelijk echt een ongelooflijke kneus
Weet ik niet, ik begin niet met schelden. Altijd aardig blijven tegen cyber ninjasquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Godshand het volgende:
Waarom lopen topics over daten altijd uit in gescheld?
Haantjes gedragquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Godshand het volgende:
Moeder Theresa, eat your heat out! Verder hoop ik van harte dat je date een succes wordt en je aan je trekken komt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik begin niet met schelden. Altijd aardig blijven tegen cyber ninjas. Ik vind het hele aardige en leuke mensen.
Heb jij nog een leuke date ervaring die je met ons wilt delen Godshand?
Hey, bedanktquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Shush het volgende:
[..]
Moeder Theresa, eat your heat out! Verder hoop ik van harte dat je date een succes wordt en je aan je trekken komt.
Ik zou niet weten wie dat isquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar de relatie die vooraf is gegaan tussen slush en bart
Hoezo? Misschien is het wel een hele lekkere chick met intelligentiequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie dat is. Hopelijk zullen we daar ook niet achter komen.
*shush (don't ask...)quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar de relatie die vooraf is gegaan tussen slush en bart
Oeps noem ik je nog slush ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Shush het volgende:
[..]
*shush (don't ask...)
Ik ken heel die gozer niet (helaas, helaas!).
Dat zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien is het wel een hele lekkere chick met intelligentie
Maar die weet je niet te hosellen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijnIk hoop niet dat het Monkyyy is (A) Dat is een echte dame ^.^
Ik hoop haar toch een keer tijdens het uitgaan te kunnen zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oeps noem ik je nog slush ook
Ohw bart lees je het, helaas helaashengelen maar!
Die is 25quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Maar die weet je niet te hosellen?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
19ja ja menig man kan hier mijn papa zijn
Ik ben niet blond, dus gaat 'm niet worden!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oeps noem ik je nog slush ook
Ohw bart lees je het, helaas helaashengelen maar!
Brunette dus met intelligentie en in de leeftijdscategorie van bartquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Shush het volgende:
[..]
Ik ben niet blond, dus gaat 'm niet worden!
Ik val niet alleen op blonde damesquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Shush het volgende:
[..]
Valt nog best mee. Meestal zijn het gewoon slechte 'ruzies'/discussies. Al is het wel volledig nutteloos natuurlijk. Stoerdoenerij op internet is sowieso iets wat veel te veel voorkomtquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Godshand het volgende:
Ik ben een cyber ninja. Ik durf alleen maar meisjes op het internet aan te spreken. Maar als het in het echte leven erop aan komt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:41 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Valt nog best mee. Meestal zijn het gewoon slechte 'ruzies'/discussies. Al is het wel volledig nutteloos natuurlijk. Stoerdoenerij op internet is sowieso iets wat veel te veel voorkomt
Klap je dan ook altijd hard met je bek achterop die autoquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik ben een cyber ninja. Ik durf alleen maar meisjes op het internet aan te spreken. Maar als het in het echte leven erop aan komt.
Ben ik net een hond die achter een auto aan rent, als de auto stopt weet de hond niet wat hij ermee moet doen.
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klap je dan ook altijd hard met je bek achterop die auto
Ik vind dat eigenlijk een beetje te vroeg. Ik vind het voor mezelf ook een beetje te vroeg. Waarom ik het doe ik heb geen ideequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:51 schreef Dizorn het volgende:
Staat er toch dat ze vanaf 16 er mogen zitten?
Voor mij is het prima.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:52 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een beetje te vroeg. Ik vind het voor mezelf ook een beetje te vroeg. Waarom ik het doe ik heb geen idee
Maar 16 jaar jongens kom op dat is toch wel een beetje te vroeg.
Straks mogen ze er met 13 op
Precies, jij snapt het. Bart zou blij moeten zijn. Naïviteit in overvloed!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef Dizorn het volgende:
Kan je seksdates regelen met ze toch? Of is een breezertje je ook al te duur af
Een godsgeschenk voor de jongen van 17quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef Shush het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het. Bart zou blij moeten zijn. Naïviteit in overvloed!
Ben je 17?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Een godsgeschenk voor de jongen van 17
Ja.quote:
Geen blond? Daar zijn andere mannen vast gelukkig meequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef Shush het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben wanhopig maar ik heb een hekel aan datingsites. Dus nee ik ga daar niet op zitten,quote:
Tja wat doe je dan hierquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben wanhopig maar ik heb een hekel aan datingsites.
Ik vind dit soort topics gewoon lachen.quote:
Porno blond? Ik vind dat echt te en te lelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb maar 1 blondje gehad, maar die had haar haar geverfd
Nog lelijker uitgroei bedoel je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb maar 1 blondje gehad, maar die had haar haar geverfd
(Als in, ze was niet blond meer)
18, excuses daarvoor...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Godshand het volgende:
Vandaag is het young people hour? 17,19 en 20. Hoe oud is Shush? Ik ben de enige ouwe lul nu hier geloof ik
Tja definieer even ouwe lul eens zien of ik ook voldoequote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Godshand het volgende:
Vandaag is het young people hour? 17,19 en 20. Hoe oud is Shush? Ik ben de enige ouwe lul nu hier geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |