Applausquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oké man, ik ga wat aan mijn spelling doen.
Nee wel een leuk iemand tegengekomen. Maar ja ben even klaar met het (geforceerd) achter de vrouwen aan zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Bartcoah het volgende:
Maar!
Genoeg Bart gebashed. Iemand nog een leuke date ervaring?
Op zich is het niet gek dat je gebashed wordtquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:38 schreef Bartcoah het volgende:
Genoeg Bart gebashed. Iemand nog een leuke date ervaring?
Oké man!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Op zich is het niet gek dat je gebashed wordt
Pff zo iemand had ik net 2 uur geleden ook erg vermoeiend ik ben het na een tijdje maar afgekapt manquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Isambard het volgende:
Ben nu berichtjes heen en weer aan het sturen met een leuke meid uit dezelfde stad. Reageert enthousiast, maar het is er zo een die vragen alleen beantwoordt en niets vraagt aan mij![]()
Iemand tips voor superkrachten om daar iets aan te veranderen? Kan mijn berichten wel volplempen met allerlei vragen maar dat lijkt me nou ook niet de juiste aanpak
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:04 schreef kastanova het volgende:
Of zeggen dat je 3 jaar vastgezeten hebt, komen die vragen vanzelf wel.
Gedraag je als Scumbag Steve, chicks diggen die shit!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef Isambard het volgende:
Ben nu berichtjes heen en weer aan het sturen met een leuke meid uit dezelfde stad. Reageert enthousiast, maar het is er zo een die vragen alleen beantwoordt en niets vraagt aan mij![]()
Iemand tips voor superkrachten om daar iets aan te veranderen? Kan mijn berichten wel volplempen met allerlei vragen maar dat lijkt me nou ook niet de juiste aanpak
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:19 schreef Bartcoah het volgende:
Ik hoor wel van alle meisjes dat ik wel mag lachen op foto's.
Maar als er foto's van mij worden genomen ben ik of lekker gezellig (dronken). Dan lach ik eigenlijk niet ik lach dan wel natuurlijk heel veel maar dan nooit op foto's. Het is niet dat ik mans probeer te kijken maar ik kan gewoon niet lachen op foto's. Of er moet een foto worden gemaakt dat ik het niet merk
O sorry, ik dacht dat dit een sub forum was waar je je ervaringen mee kon delen?quote:
Vandaar dus ook dequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
O sorry, ik dacht dat dit een sub forum was waar je je ervaringen mee kon delen?
-PI.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vandaar dus ook de [ afbeelding ]-PI.
Wat verwacht je immers van ons?
• Dat we die vrouwen op gaan zoeken en in elkaar beuken vanwege dergelijke opmerkingen?
• Dat we je aan het lachen proberen te maken?
• Dat we je stiekem gaan achtervolgen met een camera in de hoop een onverwacht moment te kunnen vastleggen?
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Nu lach je alweer niet.quote:
Hij had twee potentiele dates, maar we hebben nog geen data gehoordquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Silenus het volgende:
Jawel hij heeft zes dates geregeld, de held.
Ohja, zoiets kan ik me herinneren van een paar pagina's terug. Daarna was ik bezig met mijn eigen contact die wel enthousiast antwoordt maar niets vraagt. Zal ik gewoon ongevraagd vertellen over iets volstrekt willekeurigs?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Silenus het volgende:
Jawel hij heeft zes dates geregeld, de held.
Laat 'm nou effe chillen, je ziet toch aan z'n manier van typen dat zoiets slechts een kwestie van tijd is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had twee potentiele dates, maar we hebben nog geen data gehoord
Nee alsjeblieft zeg, dan werp ik me helemaal van een hoge brugquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef VacaLoca het volgende:
Zal ik anders nog even over mn uiterlijk gaan huilen?
Wat ben je toch een schattig meisjequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft zeg, dan werp ik me helemaal van een hoge brug
WTF DUDE!! Het is de 18de?!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Bartcoah het volgende:
28 mei de lieftalige Bianca,
17 Juli gaat de mooie Samantha mee naar Cocoon on the beach
Gatvuuurrr, sociale levensquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik had nog een paar dingen gepland met vrienden en werk
Ja ik wil nog wel een paar vrienden hebben als ik ziek ben of zielig benquote:
Laat me nou, ik pas me aanquote:
Trouwens Heloef was dit nou een mooi complimentquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe lekker zijn ze eigenlijk ben toch wantrouwig niet dat je lelijk bent helemaal niet zelfs maar het is toch Fok he.
Zelfde als Next lover. je ziet in het begin een blurry foto en hoe langer je praat hoe zichtbaarder de foto wordt. En uit eindelijk kan je elkaar bewonderen, ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Wat is trouwens dat Paiq waar ik de hele tijd dingen over hoor.
Ah okee niks voor mij dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zelfde als Next lover. je ziet in het begin een blurry foto en hoe langer je praat hoe zichtbaarder de foto wordt. En uit eindelijk kan je elkaar bewonderen, ik vind het wel leuk.
Ik vraag gewoon hoe het met je gaat. Daarvoor hoef ik je toch niet te kennen?quote:
Dat dacht ik eerst ook. Opzich is het wel de moeite waard om het een keer te proberenquote:
Misschien ooit later ofzo maar nu niet. Ik ben ook een beetje klaar met het bewust contact leggen met meisjes. Ik laat het maar gewoon gaan zoals het gaat niet overdreven mijn best doen. En af en toe kom iemand leuk tegen zoals afgelopen zondag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Opzich is het wel de moeite waard om het een keer te proberen. Ik heb er leuke contacten uit gehaald.
Dat is behoorlijk treurig inderdaad. En props voor het keurig en aardig blijven. Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef Micson het volgende:
Omdat ik allemaal tientonners op mijn Paiq heb, had ik zo'n oneliner gestuurd naar zo'n andere chick. Geaccepteerd , ff gepraat, ziet ze mijn andere foto's, gaat ze meteen offline.
Dan ben je toch echt een oppervlakkig dom wicht, als een andere foto blijkbaar niet zo 'lekker' als de ene is, en je daarom meteen met je arrogante kop offline gaat?Ikzelf blijf altijd correct en aardig als een tientonner met zware botten zich weer heeft onthuld..
Nu ben ik dus gekrenkt in mijn trots, en moet er eerwraak volgen. Ik ben nog een beetje aan het nadenken hoe ik haar op ga sporen, waarna de steniging voltrokken kan worden
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Silenus het volgende:
"Ik blijf altijd correct en aardig".
- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- tientonner met zware botten
- eerwraak
- steniging
My thoughts...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Silenus het volgende:
- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- eerwraak
- steniging
Over wie heb je het nou?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef kastanova het volgende:
Pffffff.... Tegenwoordig echt steeds meer luitjes hier die gratis of voor een paar kwartjes verwachten dat ze de vrouwen kunnen selecteren op uiterlijk, opleidingsniveau, cupmaat en seksuele ervaring waarbij de uitdaging bestaat uit het vinden van gaatjes in hun agenda.
Euuuhm nee dus. Dat is alleen voor de "The Chosen Few."
En als je daar bij had gehoord, hadden we je al wel benaderd.
Moraalriddersquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:17 schreef Silenus het volgende:
- allemaal tientonners
- oppervlakkig dom wicht
- arrogante kop
- eerwraak
- steniging
Hier = Dit topic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou?
Waar is "hier" en wie zijn die "luitjes" ?
Onzin, ze had mijn oneliner geaccepteerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef Silenus het volgende:
Je bent gewoon gefrustreerd dat je er blijkbaar zo onaantrekkelijk uitziet dat vrouwen gillend wegrennen als ze je foto zien. En dat reageer je dan af op dikkere vrouwen, met je 'allemaal tientonners'. Maakt verder niet uit, we kunnen niet allemaal tot The Chosen Few behoren.
Had je nou maar verteld dat je superrijk was....quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, ze had mijn oneliner geaccepteerd.
En dat klonk misschien respectloos, maar ik wilde die vrouwen niet afvallen hoor (haha snap je hem, afvallen)
Het zijn ook hartstikke aardige meiden, maarja soms wil het oog ook wat.
Boeiend, je penis krijgt na een paar biertjes toch de overhand ten opzichte van je ogen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:51 schreef Micson het volgende:
Het zijn ook hartstikke aardige meiden, maarja soms wil het oog ook wat.
Nou sorry, ik heb gewoon mijn reserveringen als het om online dating gaat met al die "betaal hier voor en daar voor" opties. Dat dan toevallig alle 3 de oneliners niet geaccepteerd worden door "standaard" vrouwen (ik heb niet zoveel met het type fotomodel), valt gewoon op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hier = Dit topic.
Die luitjes = Luitjes die direct beginnen over geldklopperij als niet alle vrouwen toehappen.
Alsof je in de kroeg ook gaat roepen dat het een belachelijke kuttent is als je 3 blauwtjes hebt gelopen.
Mijn penis-oogcoördinatie is toevallig van een zeer hoog niveau, dus drank is in dit geval helaas niet de oplossing.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Boeiend, je penis krijgt na een paar biertjes toch de overhand ten opzichte van je ogen.
Nah, wanneer heb je die oneliners gestuurd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou sorry, ik heb gewoon mijn reserveringen als het om online dating gaat met al die "betaal hier voor en daar voor" opties. Dat dan toevallig alle 3 de oneliners niet geaccepteerd worden door "standaard" vrouwen (ik heb niet zoveel met het type fotomodel), valt gewoon op.
Maar misschien voel ik me nu even te direct aangesproken omdat ik nieuw ben in dit topic.
Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, wanneer heb je die oneliners gestuurd?
Nah, dan ligt het aan je foto...quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen...
Maar wellicht snap ik het systeem nog niet helemaal en wordt dat mij vanzelf wel duidelijk.
Dezelfde.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dan ligt het aan je foto...
Gezien de foto in je fobo ben je in ieder geval niet bang om gezien te worden.
Dus show us, welke gebruik je op Paiq bij je onliners?.
Wil je een eerlijk oordeel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dezelfde.
En die staat bij Paiq na iets van 35 beoordelingen nog steeds met een 8,5 gemiddeld. Maar wat dat precies betekent.... (ik heb geen idee hoe laag je foto kan zinken, misschien niet lager dan een 7 ofzo, weet ik het...)
Sure, kom maar op!quote:
Ja, hallo... het is een mening. Feedback waarvan ik zelf bepaal of ik me dat aantrek.quote:Spirit zei deze week "Ja," maar heeft daar volgens mij toch wel een beetje spijt van gehad, dus ik vraag het toch maar even.
Yo bitch, u hungry for cock?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van de week. En ze zijn "Niet geaccepteerd". Dus het gaat ook niet om geen reactie, maar simpelweg afgewezen. Prima hoor, dat kan. Maar het is niets meer dan een icebreaker, die is echt niet zo moeilijk te accepteren. En nogmaals, het ging om "normale vrouwen", ik ken mijn beperkingen...
Maar wellicht snap ik het systeem nog niet helemaal en wordt dat mij vanzelf wel duidelijk.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Yo bitch, u hungry for cock?
...is geen goede oneliner, misschien ligt het daar aan!
Okay, here we go:quote:
Dat is commentaar waar ik me wel in kan vinden eerlijk gezegd. Ik zal eens kijken of ik iets beters kan vinden. Tot die tijd doen ze het er maar mee.quote:
Een van mijn foto's op paiq is zo'n in de verte starende blik foto.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:03 schreef kastanova het volgende:
- Moeilijke, in de verte starende blik; op zich niets mis mee als je een intellectuele Groenlinks-stemmer aan de haak wilt slaan, maar voor de gemiddelde datingsite-dame toch een tikkie te zwaarmoedig vrees ik.
Ik vind het wel sophisticated om op een foto in de verte te staren .quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:11 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Een van mijn foto's op paiq is zo'n in de verte starende blik foto.
3 fotobewonderaars. Wel laagste gemiddelde van al m'n foto's (7.2).
De vraag is echter; denkt de gemiddelde datingsite-vrouw daar ook zo over?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:15 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het wel sophisticated om op een foto in de verte te staren .
100 keer beter iig dan zo'n kansloze 'platte' foto waarbij je met je cameraatje voor de spiegel staat
tuurlijk is het makkelijker. Alleen ik ga toch niet de hele tijd 4/5 dagen wachtenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Een keer per hoeveel tijd spreken jullie gemiddeld trouwens af (met verschillende personen)?
En is het niet makkelijker om gewoon te gaan stappen of richting een kroeg te gaan om chicks te ontmoeten?
Dat is niet relevant. De kans op succes, dat is veel relevanter. En die is in de kroeg gewoon minder groot.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Een keer per hoeveel tijd spreken jullie gemiddeld trouwens af (met verschillende personen)?
En is het niet makkelijker om gewoon te gaan stappen of richting een kroeg te gaan om chicks te ontmoeten?
Hoe spreek jij dametjes aan in de kroeg dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:57 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. De kans op succes, dat is veel relevanter. En die is in de kroeg gewoon minder groot.
En ik zie trouwens totaal niet in wat er makkelijker is aan naar de kroeg gaan dan niet de deur uit te hoeven..
Seriously, wtf.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe spreek jij dametjes aan in de kroeg dan?
Ik heb altijd hele lange gesprekken met één of meerdere dames tegenlijk. Het is een kwestie van multitasken.
Misschien voor een 8 of hoger ja. Voor een 7 is de kans op succes gewoon prima hoor. Als je er btje fatsoenlijk uit ziet en goede babbel hebt is het vaak raak. 1 op de 2 avonden, als het al niet hoger ligt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:57 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. De kans op succes, dat is veel relevanter. En die is in de kroeg gewoon minder groot.
En ik zie trouwens totaal niet in wat er makkelijker is aan naar de kroeg gaan dan niet de deur uit te hoeven..
Haters gonna hatequote:Op donderdag 19 mei 2011 02:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Seriously, wtf.
Ben jij nou een troll of ben je echt zo debiel?
Knullie, ik had je vader kunnen zijn als ik je moeder aantrekkelijk had gevonden...quote:
Hoe praat jij dan met dames leer mij het peet vader.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Knullie, ik had je vader kunnen zijn als ik je moeder aantrekkelijk had gevonden...
Het was dus een serieuze vraag.
Nah nee, ik ben eerlijk tegen ze...quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:56 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe praat jij dan met dames leer mij het peet vader.
Jij maakt niet een mooi praatje?
Tering, moet jij niet werken morgen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 03:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, ik ben eerlijk tegen ze...
En dankzij figuren zoals jij die denken dat je ze het bed in moet lúllen is dat al dusdanig bijzonder dat ze blijven terugkomen.
Ik word altijd achterdochtig als onbekenden me vragen hoe het met me gaatquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon hoe het met je gaat. Daarvoor hoef ik je toch niet te kennen?
Je stelt in ieder geval een vraag terug, dat valt dan weer mee.
Ik moest juist heel hard lachen, flapdrolquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk oordeel?
Spirit zei deze week "Ja," maar heeft daar volgens mij toch wel een beetje spijt van gehad, dus ik vraag het toch maar even.
Begin gewoon met een speeddate?quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:56 schreef Spijker83 het volgende:
Mensen help me out.. Net (weekje geleden) aangemeld op paiq, maar hoe werkt dit precies?
Nog nooit zoiets gedaan.. Moet je gewoon berichten schrijven naar mensen ookal zijn ze niet online? En dan als het klikt afspreken op een vast tijdstip?
Vind het nog maar een vaag iets..(omdat ik het niet snap natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |