Nee alsjeblieft zeg, dan werp ik me helemaal van een hoge brugquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:44 schreef VacaLoca het volgende:
Zal ik anders nog even over mn uiterlijk gaan huilen?
Wat ben je toch een schattig meisjequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft zeg, dan werp ik me helemaal van een hoge brug
WTF DUDE!! Het is de 18de?!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Bartcoah het volgende:
28 mei de lieftalige Bianca,
17 Juli gaat de mooie Samantha mee naar Cocoon on the beach
Gatvuuurrr, sociale levensquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik had nog een paar dingen gepland met vrienden en werk
Ja ik wil nog wel een paar vrienden hebben als ik ziek ben of zielig benquote:
Laat me nou, ik pas me aanquote:
Trouwens Heloef was dit nou een mooi complimentquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe lekker zijn ze eigenlijk ben toch wantrouwig niet dat je lelijk bent helemaal niet zelfs maar het is toch Fok he.
Zelfde als Next lover. je ziet in het begin een blurry foto en hoe langer je praat hoe zichtbaarder de foto wordt. En uit eindelijk kan je elkaar bewonderen, ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Wat is trouwens dat Paiq waar ik de hele tijd dingen over hoor.
Ah okee niks voor mij dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zelfde als Next lover. je ziet in het begin een blurry foto en hoe langer je praat hoe zichtbaarder de foto wordt. En uit eindelijk kan je elkaar bewonderen, ik vind het wel leuk.
Ik vraag gewoon hoe het met je gaat. Daarvoor hoef ik je toch niet te kennen?quote:
Dat dacht ik eerst ook. Opzich is het wel de moeite waard om het een keer te proberenquote:
Misschien ooit later ofzo maar nu niet. Ik ben ook een beetje klaar met het bewust contact leggen met meisjes. Ik laat het maar gewoon gaan zoals het gaat niet overdreven mijn best doen. En af en toe kom iemand leuk tegen zoals afgelopen zondag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Opzich is het wel de moeite waard om het een keer te proberen. Ik heb er leuke contacten uit gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |