zeggen tegen de ene dat je op die dag niet kan misschien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:58 schreef Bartcoah het volgende:
Ik was met 6 chickies tegenlijk aan het praten en ze vonden me allemaal zo lief en zo leuk eruit zien...
2 daarvan willen me zien. op precies dezelfde datum...
1tje woont in Utrecht de ander in Amsterdam...
Hoe ga ik dat aanpakken heren en dames?
zal ik dan zeggen dat ik dan een date heb met een andere chick? of staat dat weer te pimp?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
zeggen tegen de ene dat je op die dag niet kan misschien?
Waarom zou je? Kan natuurlijk wel, al zal ik de 'çhick' weglatenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
zal ik dan zeggen dat ik dan een date heb met een andere chick? of staat dat weer te pimp?
Twee verschillende dagen plannen en kijken wie het leukst is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:58 schreef Bartcoah het volgende:
Ik was met 6 chickies tegenlijk aan het praten en ze vonden me allemaal zo lief en zo leuk eruit zien...
2 daarvan willen me zien. op precies dezelfde datum...
1tje woont in Utrecht de ander in Amsterdam...
Hoe ga ik dat aanpakken heren en dames?
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Waarom verbaast mij je postgeschiedenis niet
Of je kan er ook een naar mij sturen is ook een oplossing.quote:
Nee ze zijn alle2 kaolo lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je kan er ook een naar mij sturen is ook een oplossing.
Kaolo? Een neger proberen na te doen en dan het nog verkeerd schrijven zucht...quote:
Ja dimens kwam hier gister om 5 uur mee aan zetten =.=. Ik dacht ik ga even cool doen maar dat werkte niet zuchtquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaolo? Een neger proberen na te doen en dan het nog verkeerd schrijven zucht...
Doe dat niet voor die meisjes ja dat zullen ze niet leuk vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja dimens kwam hier gister om 5 uur mee aan zetten =.=. Ik dacht ik ga even cool doen maar dat werkte niet zucht
Bewijst het gene dat ik die 2 dates na 1 uur heb niet genoeg hoe ik met dames om moet gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe dat niet voor die meisjes ja dat zullen ze niet leuk vinden.
Chapeau dat je twee dates heb maar je bent geen expert hoor, ik ook niet daar niet van.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bewijst het gene dat ik die 2 dates na 1 uur heb niet genoeg hoe ik met dames om moet gaan. Het kwam van hun kant af niet de mijne.
Ik zal m'n waarde-oordeel achterwege laten, maar dat lijkt me niet geheel didactisch verantwoord.quote:
Heeft iemand jou je wel eens gezegd dat je wel een jonge Frank Dane lijkt?quote:
Nah nee, het toont eerder aan hoe laag je zit qua criteria.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bewijst het gene dat ik die 2 dates na 1 uur heb niet genoeg hoe ik met dames om moet gaan. Het kwam van hun kant af niet de mijne.
Dus als er 2 hele mooie dames tegen je praten en waar je wel een klik mee hebt. Bewijst dat dat ik op een laag criteria zit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, het toont eerder aan hoe laag je zit qua criteria.
Je vergeet er 4.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dus als er 2 hele mooie dames tegen je praten en waar je wel een klik mee hebt. Bewijst dat dat ik op een laag criteria zit.
Held ben je![]()
Of dat t gewoon een sukkel isquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, het toont eerder aan hoe laag je zit qua criteria.
Hoe lekker zijn ze eigenlijk ben toch wantrouwig niet dat je lelijk bent helemaal niet zelfs maar het is toch Fok he.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dus als er 2 hele mooie dames tegen je praten en waar je wel een klik mee hebt. Bewijst dat dat ik op een laag criteria zit.
Held ben je![]()
1tje lijkt op monkyyy zou zo der half zus kunnen zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe lekker zijn ze eigenlijk ben toch wantrouwig niet dat je lelijk bent helemaal niet zelfs maar het is toch Fok he.
Wat is de hell is monkyyy?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
1tje lijkt op monkyyy zou zo der half zus kunnen zijn
Dat hoop ik ook omg.
Wacht even hoor... Haar hálf-zus omdat ze zoveel op elkaar lijken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
1tje lijkt op monkyyy zou zo der half zus kunnen zijn
Dat hoop ik ook omg.
Wat een homo ben jijquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Held ben je![]()
Aparte smaak. Vergroot je scoringskans wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dit is monkyyy Fotoboek van User
Dit is monkyyy ze is door de Goden gemaakt
Waar val je dan opquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Aparte smaak. Vergroot je scoringskans wel.
idd, paar breezers en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Aparte smaak. Vergroot je scoringskans wel.
Doet me denken aan Annemieke van 3FM.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dit is monkyyy Fotoboek van User
Dit is monkyyy ze is door de Goden gemaakt
Nee het zijn geen breezer slettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Doet me denken aan Annemieke van 3FM.
Maar als dit al goddelijk voor jou is kan ik me wel wat voorstellen bij die twee dates van jou.
Gezien hun voorstel om met je af te spreken kun je dat wel met enige zekerheid stellen ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:31 schreef Bartcoah het volgende:
Ze hebben alletwee goed gevoel voor humor
Ik heb ze geen sletten genoemd, dat doe jij waarmee je zegt dat je die monky ook een slet vindquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee het zijn geen breezer slettenZijn gewoon mooie meisjes alle twee. Ze hebben alletwee goed gevoel voor humor
nee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ze geen sletten genoemd, dat doe jij waarmee je zegt dat je die monky ook een slet vind
Oh leuk manquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gezien hun voorstel om met je af te spreken kun je dat wel met enige zekerheid stellen ja.
Jij begint over sletten he, ik zei alleen dat ik ze waarschijnlijk niet superlekker zou vinden.quote:
Dude, je kunt vrijwel geen zin correct spellen, ga dan ook niet verwachten dat iemand je ook maar enigszins serieus neemt.quote:
Oké man, ik ga wat aan mijn spelling doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, je kunt vrijwel geen zin correct spellen, ga dan ook niet verwachten dat iemand je ook maar enigszins serieus neemt.
[insert "je begrijpt toch wat ik bedoel?!?!" reply]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |