quote:
sry, sryquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef JanPiraat het volgende:
Onder deze lijn negeren we TS
[ afbeelding ]
quote:
watquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je draagt een pyjama, maar slaapt er niet in. Pyjama als normale kleding, wat?
gr lafjoe xoxo wjnmk alles gr grquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
[..]
sry, sry
Maar kan gebeuren, ben weg, tsüsch
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef JanPiraat het volgende:
Onder deze lijn negeren we TS
[ afbeelding ]
Doei broer.quote:
Oh. Juist ja. Eentje met Hello Kitty erop, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Alleen als ik thuis ben draag ik ze hoor.
Ja kut. Heb jij ook al een camera hier verstopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh. Juist ja. Eentje met Hello Kitty erop, toch?
Oeps.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja kut. Heb jij ook al een camera hier verstopt.![]()
Hoezo altijd stoken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel dan, jij altijd stoken maar nooit zeggen wat er nou precies is.
Gedaan..maar kan zo even niets bedenken. Vandaar mijn vraagquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gedaan..maar kan zo even niets bedenken. Vandaar mijn vraag [ afbeelding ]
Huh?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
Oh hé, geen ruzie alles.
Klinker, die TT slaat nergens op, we mogen je, anders waren we hier niet.
Een vraag die nog steeds naar zijn antwoord zoektquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
Ho ik val binnen in een niet zo goed moment he
Gewoon, altijd trollen enzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een vraag die nog steeds naar zijn antwoord zoekt [ afbeelding ]
Het feit dat hier mensen posten in dit topic, dat mensen jou niet wegpesten. Dat mensen tegen je praten.quote:
Zelden. Vaak uit ik gewoon mijn mening, maar men neemt mij nooit serieus.quote:
Nou.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het feit dat hier mensen posten in dit topic, dat mensen jou niet wegpesten. Dat mensen tegen je praten.
Ok.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zelden. Vaak uit ik gewoon mijn mening, maar men neemt mij nooit serieus.
Vet lief die neusjes alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En nog twee konijntjes in een beker voor je.
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef sharr het volgende:
Ik heb morgen twee maanden tralalala.
En eh, ja. Ik heb liefde voor jullie allemaal, ik hoop dat jullie mij ook een beetje kunnen uitstaan anders erger ik iedereen met elke post
dat laatste lukte aardigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
thygghtygtyhuhjy7yhtgtgryh7u
getypt met hoofd
Ik ken op het moment geen liefde en iedere post over de liefde doet mijn pijn van binnen en sloopt mijn tere hartje stuk voor stuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:45 schreef sharr het volgende:
Ik heb morgen twee maanden tralalala.
En eh, ja. Ik heb liefde voor jullie allemaal, ik hoop dat jullie mij ook een beetje kunnen uitstaan anders erger ik iedereen met elke post
Kusje erop.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ken op het moment geen liefde en iedere post over de liefde doet mijn pijn van binnen en sloopt mijn tere hartje stuk voor stuk.
Ooit zal het onze beurt zijn..dan zullen ook wij lachen en genieten van de liefdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ken op het moment geen liefde en iedere post over de liefde doet mijn pijn van binnen en sloopt mijn tere hartje stuk voor stuk.
Hé stommerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omg, ja. Held.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appellll, jij was toch ook fan van Keepvogel?Het brein achter hem ga ik donderdag zien!
Omdat peer.
Vinyl is voor echte helden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nieuwe speeltje is vandaag binnengekomen
[ afbeelding ]
Of voor stoffige mafkezen die niet met de tijd meegaan.quote:
Haha. Of voor mensen die gewoon geld hebben voor eenstuk artwork en muziek waar je ook nog een band mee ondersteunt. Vinyl is de laatste jaren populairder geworden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of voor stoffige mafkezen die niet met de tijd meegaan.
I agree ik koop er ook echt maar 3/4 per maand, haha.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Eerst ff rustig aan beginnen, anders moet ik weer een kapitaal aan platen uitgeven heh
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha. Of voor mensen die gewoon geld hebben voor eenstuk artwork en muziek waar je ook nog een band mee ondersteunt. Vinyl is de laatste jaren populairder geworden.
Maargoed, gelukkig heb jij je hitzones als 128kbs mp3tjes op je PC.
Het lukt mij niet om het geluid over de koptelefoon te krijgenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
I agree ik koop er ook echt maar 3/4 per maand, haha.
Zit de kabel er wel in?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het lukt mij niet om het geluid over de koptelefoon te krijgen!
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:
Jij moest vast hard lachen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef K-Cash het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
XDquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef K-Cash het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef K-Cash het volgende:
[..]
OMG JE HEBT EEN TOETSENBORD ZONDER NUMPAD!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nieuwe speeltje is vandaag binnengekomen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:24 schreef Dalando het volgende:
Snel ik heb dat plaatje nodig van dat kindje dat zo zit en dan zegt zo van ik maak je kut helemaal kapot enzo ok gr gr alles snel
Dat gebruik ik echt nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG JE HEBT EEN TOETSENBORD ZONDER NUMPAD!!
Oh, laat dan maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik voetbal 3x per week.
Hoezo ?
Nigger! White Power!quote:
Nee, dacht dat jij wel in de sportschool zou zitten. Wilde even checken wat de rest qua gewichten naar boven hijst.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd
Was er met fitnessen iemand die op me leek?
Hmm ik heb een tijdje terug gefitnessd, niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, dacht dat jij wel in de sportschool zou zitten. Wilde even checken wat de rest qua gewichten naar boven hijst.
Hehequote:
En qua dumbell (biceps) per arm?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb een tijdje terug gefitnessd, niet echt mijn ding.
Ik kwam maar tot 50 kilo
Oke dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm volgens mij iets van 8 kilo...
SPOILER: hihi die russen tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oeps foutje
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
OpaPiraat met een BH van je zussiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:04 schreef FreezePop het volgende:
voor de 10de keer deze maand met mn horloge de douche in gelopen
terechte emogif. dan sta ik in die douche en dan ga ik van GODSAMME TERING wild zwaaiend met mijn en dan spring ik er snel uit om hem op de wastafel te leggenquote:
En ij doeget nog?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
terechte emogif. dan sta ik in die douche en dan ga ik van GODSAMME TERING wild zwaaiend met mijn en dan spring ik er snel uit om hem op de wastafel te leggen
Dude, wtf.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef FreezePop het volgende:
godverdomme bijna glas wijn over mijn toetsenbord
wild zwaaiend met mijn armen mij doodschrikken. dat zal het derde toetsenbord zijn binnen een jaar dat aan of ijsthee of wijn ten onder gaat.
Mijn toetsenbord heeft 2x thee 3x drinken overleefd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:16 schreef FreezePop het volgende:
godverdomme bijna glas wijn over mijn toetsenbord
wild zwaaiend met mijn armen mij doodschrikken. dat zal het derde toetsenbord zijn binnen een jaar dat aan of ijsthee of wijn ten onder gaat.
Welk toetsenbordquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord heeft 2x thee 3x drinken overleefd.
Die van mij ziet er gewoon uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb nu een logitech dingetje, Werkt wel ok. Mooi design ook. Oog wil ook wat he
Mijne ook niet voor een toetsenbord, heb gewoon standaard ballending van 10 euro ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jouw ogen hebben duidelijk geen wensen.
Klopt volgens mij bestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jouw ogen hebben duidelijk geen wensen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar dan volledig zwart.
kkracistquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maar dan volledig zwart.
Vrouwen hebben daar dan ook een zesde zintuig voor, voor kleine details die mannen nooit zouden opvallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt volgens mij best
Mijn zus heeft hem laatst schoongemaakt er zat heel veel rommel in althans haar maar ik zie/zag niks
Ey swa, ik herkende je niet mang.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar dan ook een zesde zintuig voor, voor kleine details die mannen nooit zouden opvallen
Ik vind die van mij mooier.quote:
Sorry ik haat niet op je neger uiquote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar dan ook een zesde zintuig voor, voor kleine details die mannen nooit zouden opvallen
Ik kan alleen Green Day lezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik ben ff verslaafd aan dat album swa
Ongetrainde ogen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind die van mij mooier.
[..]
Sorry ik haat niet op je neger ui
[ afbeelding ]
Ik heb 'm geleerd met een kaboutertjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steen, huilend huilend heel de dag alleen. Sta op zigeunermeisje droog je tranen af, lalalala.
Of hoe dat liedje ook gaat.
Bestaat ook inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 'm geleerd met een kaboutertje
Nee, zo erg ben ik nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:52 schreef JanPiraat het volgende:
Ga je vandaag flauwvallen tijdens het examen denk je ? ik denk eigenlijk van wel [ afbeelding ][ afbeelding ]
wat zijn dat voor faalhazenquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
AKSljdasmdklm
blijkbaar gisteren pakketje aan de deur geweest met DPD?![]()
NIKS in de brievenbus, nu staat het op retour.![]()
![]()
thanks man.quote:
wat ga je kopen bij de bauhaus?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop zo dat het over bauhaus gaat
wat is er emomeisje? mes hebben om in je pols te snijden?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er emomeisje? mes hebben om in je pols te snijden?
nou, sorry dat ik nooit onzinnige kudtvakken op het vwo gehad heb.quote:
Als je niet weet wat Bauhaus is ben je een sukkel hihihihiiquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, sorry dat ik nooit onzinnige kudtvakken op het vwo gehad heb.
voor mij is bauhaus gewoon een duitse bouwmarkt
well, I guess i'm just a stupid old redneck..quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je niet weet wat Bauhaus is ben je een sukkel hihihihii
![]()
Dat is toch gewoon algemene ontwikkeling?
Neequote:Op woensdag 18 mei 2011 08:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je niet weet wat Bauhaus is ben je een sukkel hihihihii
![]()
Dat is toch gewoon algemene ontwikkeling?
dank u !quote:
Ha-loquote:
quote:
ik las knuffelenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Omdatappel het volgende:
Mogguh, liefde voor iedereen. Nu ga ik tosti eten.
gezellig hoor, zo'n bliksembezoekjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:47 schreef Furdinand het volgende:
Haha mijn kat heeft geen ballen meer
Ok dat was het weer doei
Succes. Maar dit ga je waarschijnlijk niet lezen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga poging doen tot stoppen met FOK. Kusjes, tot waarschijnlijk over een uur.
Hoaxquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga poging doen tot stoppen met FOK. Kusjes, tot waarschijnlijk over een uur.
en die ben je nu op aant roken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef n8n het volgende:
Na 22 levensjaren is het mij dan gelukt een joint te draaien
gefeliciteerd hoe?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef n8n het volgende:
Na 22 levensjaren is het mij dan gelukt een joint te draaien
neuh alleen met shagquote:
derde vloeitje scheepsrecht allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
Tekenen met je muis is ook niet alles, gisterenavond gemaakt.
Deadmau5 - Raise your weapon
Helaas kan ik niet tekenenLeuk juist!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas kan ik niet tekenenZiet er toch tof uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Helaas kan ik niet tekenenik vind hem nog best leuk gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Helaas kan ik niet tekenenJe moet niet janken hij is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klikken? zijn examens niet meer met pen en papier?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durfde heul niet op inleveren te klikken na het examen en toen zat ik 5 minuten naar het scherm te staren
Alles behalve kunst.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klikken? zijn examens niet meer met pen en papier?
beter toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap geen hol van DPD.
Staat de tracking op retour afzender, staat net de DPD man aan de deur![]()
![]()
![]()
Ja maar ik al boos dat bedrijf gemailt waar ik het besteld had, maar even een ander mailtje achteraan gedaan, lekker domquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter toch?
ik moet nog een dag wachten op mn pakketje
hee lekker dingquote:
wat doet rilatin eigenlijk met je?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef sharr het volgende:
Benieuwd of ik aan de Ritalin moetHoor ik geloof ik zo. Bohboh druk ben ik nooit ofzo stuiter
ADHD ehh kalmering ja en afleiding tegen te gaan en er zit een hijskraan hier echt bijna in de achtertuin met zijn flabbel ik ben bangquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat doet rilatin eigenlijk met je?
kalmering of waar is het voor?
met zijn wattes?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:33 schreef sharr het volgende:
[..]
ADHD ehh kalmering ja en afleiding tegen te gaan en er zit een hijskraan hier echt bijna in de achtertuin met zijn flabbel ik ben bang
daar is niks eng aan, buiten utrecht wonen ook gewoon nederlanders (en buitenlanders)quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga deze week 2x de provincie verlaten, ik ben bang.
Echt waar?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar is niks eng aan, buiten utrecht wonen ook gewoon nederlanders (en buitenlanders)
Morgen weer van 10:00-19:00 en vrijdag 7.30 - 16.30.quote:
giek?quote:
ja echt, maar wat ga je buiten de provincie doen?quote:
Wat moet je in Brabant? Dat is helemaal eng.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Morgen weer van 10:00-19:00 en vrijdag 7.30 - 16.30.
Nu zo naar Bergen op Zoom met de taxiiiiii
Morgen vrij, dus met mijn vader een dagje naar Amsterdam. En van het weekend ga ik uit in Arnhem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja echt, maar wat ga je buiten de provincie doen?
Daar zit dat centrum 14.gifquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat moet je in Brabant? Dat is helemaal eng.
ADD-Autistencentrum?quote:
Doei sharr tot zo ik mis je nu alquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef sharr het volgende:
Nou jongens ik ga afsluiten, taxi is er om 13.45 en ze zijn altijd 1 minuut te vroeg
Even razendsnel omkleden enzo. Fijne dag en tot vanavond want dan mag ik frituren
tis goed, meisjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |