Na aanleiding van dit topic kan ik beslissen dat je valt in de 1e categorie. Dus:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Ensemble het volgende:
Bij welke groep hoor ik?
Mvg,
[ afbeelding ]
Dat plaatje blijft baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Na aanleiding van dit topic kan ik beslissen dat je valt in de 1e categorie. Dus:
[ afbeelding ]
Movg.
En ik heb nog geen eens een kut.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Na aanleiding van dit topic kan ik beslissen dat je valt in de 1e categorie. Dus:
[ afbeelding ]
Movg.
Ik vraag mij af waarom een kwaliteitsuser zoals jij nou een bloedserieus onzintopic probeert te verneucken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk niet dat de modjes/admins die seal zullen 'erkennen' en dan wordt het waarschijnlijk weer weggehaald. Dus verspilde moeite.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Dalando het volgende:
Ik stel hierbij voor om seals te gaan gebruiken, die kwaliteit-topics-opende-users (Denk hierbij aan Beach, Ragboer, SSB, Spouwerranger en trolololo) kunnen gaan uitdelen aan topics, vallen ze onder categorie 1 of 2. Kan een amateur/professionele painter seals gaan maken aub?
Dat is dan weer de angst, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de modjes/admins die seal zullen 'erkennen' en dan wordt het waarschijnlijk weer weggehaald. Dus verspilde moeite.
Ik stel hierbij voor dat jij malaria krijgt en je moeder lekker gaat vervelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:41 schreef Dalando het volgende:
Ik stel hierbij voor om seals te gaan gebruiken, die kwaliteit-topics-opende-users (Denk hierbij aan Beach, Ragboer, SSB, Spouwerranger en trolololo) kunnen gaan uitdelen aan topics, vallen ze onder categorie 1 of 2. Kan een amateur/professionele painter seals gaan maken aub?
fixedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik stel hierbij voor dat jij malaria krijgt en je moeder lekker gaat vervelenwennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |