Thanks voor de tip. Vorige zomerstop een paar maanden door laten lopen uit luiheid, maar het is echt zonde van het geld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Siyara het volgende:
Zo, eredivisie live weer opgezegd voor de komende paar maanden. Hopen dat volgende seizoen beter gaat worden.
Wat is er in Engeland dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
Van mij kan die zomerstop niet lang genoeg duren.
Nog mensen van hier naar Engeland?
Heeft EL geen opzegtermijn dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Vorige zomerstop een paar maanden door laten lopen uit luiheid, maar het is echt zonde van het geld.
Ligt aan de aanbieder volgens mij. Ik heb het net opgezegd bij Ziggo en dat gaat over een maand in.quote:
Hmm, ik ben druk bezig om mijn al geboekte vakantie te verzetten om toch nog naar Engeland te kunnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen in het weekend naar Barnsley. Laat Hull schieten.
Altijd een maand.quote:
Kan erop duiden dat GvB enorm slecht is in een goede basis elf te maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef macca728 het volgende:
uit VI blijkt dat Feyenoord helemaal onderaan staat bij scorende wisselspelers, slechts 2x
bij AZ leverde het 17 doelpunten !!! PSV 10 Vitesse 9
En bij de landskampioen scoorden wisselspelers welgeteld 2 doelpunten meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan erop duiden dat GvB enorm slecht is in een goede basis elf te maken.
Nee, Been wisselbeleid zuigt gewoon.
Mja, op zich ben ik het eens met je laatste opmerking, maar bedenk wel, als Castaignos (34 wedstrijden gespeeld!) in de basis staat, wie moet je dan in de spits inbrengen om een wedstrijd open te breken? Cissé en Tomasson waren het hele jaar geblesseeerd, daarna alleen Larsen gehad en Van Beukering (quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat hadden we dit seizoen nou op de bank zitten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had het wat uitgemaakt, de bank met Makaay, Hofland, De Cler, Van Dijk en Landzaat inspireerde Been ook niet tot goed wisselen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat hadden we dit seizoen nou op de bank zitten?
nee PSV, Vitesse en AZ hadden veel opties, AZ bgon notabeme met Falkenburg in de spits.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat hadden we dit seizoen nou op de bank zitten?
En dan De Guzman ook nog eens bijna anderhalf jaar in zijn laatste twee jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is trouwens wel erg bizar wat er bij Feyenoord de afgelopen jaren is gebeurd met extreem lange blessures (half jaar en langer): Eerst Vlaar twee keer een jaar weg, en vervolgens in twee jaar tijd het volgende: Cissé eerst een jaar kwakkelen en daarna een jaar helemaal weg, Tomasson ook eerst kwakkelen en daarna een jaar helemaal weg, Schenkeveld een jaar helemaal weg, Dani Fernández twee keer een heel jaar weg. Echt heel opvallend en vreemd hoor! En behalve Tomasson zijn dat allemaal spelers onder de 30 waarbij dat echt als een verrassing kwam. Met uitzondering van Schenkeveld ook nog eens stuk voor stuk beoogde basisspelers.
Ik wist dat ik er een vergat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 06:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dan De Guzman ook nog eens bijna anderhalf jaar in zijn laatste twee jaar.
Ik heb het vorig jaar ook door laten lopen, maar via de Ziggo site is het zo opgezegdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Vorige zomerstop een paar maanden door laten lopen uit luiheid, maar het is echt zonde van het geld.
quote:Van Geel: El Ahmadi, Auassar en Bahia mogen vertrekken
18 mei 2011
El Ahmadi, Auassar en Bahia mogen een nieuwe werkgever zoeken, zo meldt Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. "Maar als zij niets vinden voor 26 juni, dan zijn ze wel welkom bij Feyenoord. Het signaal is echter duidelijk: wat ons betreft vertrekken deze spelers komende zomer."
Blijf je dat nu elke 3 pagina's herhalen? Heb ik je nu al 30 keer zien posten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:13 schreef voice-over het volgende:
Fer en Wijnaldum die na hun wanprestatie van het afgelopen seizoen naar een grote Europese club willen. Vlaar die niet kon voorkomen dat Feyenoord een bijna-record aantal nederlagen heeft geleden in de historie van de club, wil 'hogerop'.
Het moet niet gekker worden met 'onze jongens'.
Waarom staat schaken daar niet bij?quote:
quote:Van Geel tegen Feyenoord-jeugd: Blijf langer
© anp
Martin van Geel is pas twee weken werkzaam in De Kuip, maar in Rotterdam-Zuid wordt al lovend over zijn inbreng gesproken. De bij Roda JC weggeplukte technisch directeur is volgens geldschieter Pim Blokland zelfs 'de ideale teamplayer'.
Van Geel praat het AD bij over de stand van zaken bij Feyenoord.
Blijft Jon Dahl Tomasson bij Feyenoord?
Martin van Geel: 'Jon Dahl probeert op 26 juni fit te zijn bij de start van de selectie. Hij wil zijn loopbaan op een waardige manier afsluiten en die kans willen wij hem bieden. Maar we rekenen niet op hem. Als hij er nog in slaagt om topfit te worden, is hij een extraatje in de selectie. Het is voor Jon Dahl wel zeker dat het Feyenoord wordt of stoppen.'
Keert Karim el Ahmadi terug in De Kuip?
'Ik heb Karim gesproken en hij ziet een langer verblijf in Dubai niet zitten. Hij heeft nog een doorlopend contract bij Feyenoord en dus keert hij terug bij ons. Wij beseffen dat een nieuwe periode voor Karim in Rotterdam niet eenvoudig is in te vullen. Dus werken beide partijen aan een oplossing. Er is interesse voor hem, maar als hij niets anders kan vinden, respecteren wij zijn contract.'
Er komt na het vertrek van Rob van Dijk geen nieuwe keeper bij?
'Dat klopt. Wij hebben al drie keepers bij de selectie. Erwin Mulder heeft daarbij een voorsprong op Darley en Kostas Lamprou. Maar die jongens mogen het samen uitvechten. Mocht er onverhoopt nog iets gebeuren, dan is er wel een schaduwlijst met andere keepers, maar in principe is er geen budget voor een nieuwe keeper. Dat besteden wij liever aan andere posities binnen de selectie.'
Welke spelers met een doorlopend contract mogen vertrekken?
'Karim El Ahmadi, Adil Auassar en André Bahia mogen een nieuwe werkgever zoeken. Maar als zij niets vinden voor 26 juni, dan zijn ze wel welkom bij Feyenoord. Het signaal is echter duidelijk: wat ons betreft vertrekken deze spelers komende zomer.'
Vrezen jullie het vertrek van de zes talentvolle jeugdinternationals uit Oranje onder 17 jaar?
'Die jongens hebben op het EK indruk gemaakt, dat is duidelijk. Kyle Ebecilio was al vertrokken naar Arsenal, Karim Rekik gaat naar Manchester City en Nathan Aké naar Chelsea. Wij beseffen dat het naderende WK weer scouts wakker zal schudden, maar de andere spelers liggen vast. Als ik in AD Sportwereld lees dat Anass Achahbar en Tonny Trindade de Vilhena eerst in De Kuip willen slagen, vind ik dat een goed signaal. Spelers zouden langer in Nederland moeten blijven voor ze vertrekken.'
De samenwerking met Excelsior wordt intensiever?
'Daar ga ik mij heel nadrukkelijk mee bezig houden. Feyenoord haalt nu met Clasie, Fernandez, Nelom en Ramsteijn vier spelers van Woudestein naar de Kuip en uiteraard gaan er weer talenten de omgekeerde weg. Dat zijn Marley Berkvens, Kevin Jansen, Daan Smith en Martijn de Vries. Wie de opvolger wordt van Alex Pastoor is in eerste instantie een zaak voor Excelsior, maar wij denken intensief mee. En het moet iemand zijn die het convenant tussen beide clubs zal blijven onderschrijven. Daar zijn Simon Kelder en ik het roerend over eens.'
Mijn laatste posting was de 1 na de laatste van de vorige topic. Dit was een herkansing.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Blijf je dat nu elke 3 pagina's herhalen? Heb ik je nu al 30 keer zien posten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
Been naar Excelsior en wij een goede trainer.
begreep dat die liever bij ons de jeugd deed komend jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:57 schreef Paul-89 het volgende:
Van Gastel wil niet ?
Denkt hij soms dat hij zomaar een kans krijgt bij een middenmoter in de eredivisie ?
Vond zelf dat hij nog niet klaar was voor de stap. En hij wil zelf de misschien wel meest talentvolle lichting ooit vanaf volgend seizoen klaarstomen voor het eerste.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
begreep dat die liever bij ons de jeugd deed komend jaar.
Ok, die ziet natuurlijk het ontslag van Mario aankomen komend seizoen en dan kan hij het overnemen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
begreep dat die liever bij ons de jeugd deed komend jaar.
Pure armoe.quote:
2e plek, beetje jammerquote:Uitslag VVCS veldencompetitie 2010/2011
1. PSV 4.47
2. Feyenoord 3.88
3. Ajax 3.81
4. AZ 3.70
5. NAC Breda 3.58
6. FC Twente 3.52
7. N.E.C. 3.22
8. ADO Den Haag 3.06
9. SC Heerenveen 3.05
10. Roda JC 3.00
11. Willem II 2.93
12. FC Groningen 2.80
13. FC Utrecht 2.47
14. VVV-Venlo 2.35
15. Vitesse 2.31
16. De Graafschap 1.87
17. Heracles Almelo 1.68
18. Excelsior 1.47
Vorig jaar en volgens mij de jaren daarvoor hadden we het beste veld.quote:
quote:Luigi Bruins: Ik ga naar het buitenland
Zin in een uitgebreid vraaggesprek heeft Luigi Bruins niet. Ik wil eerst helemaal fit worden en een nieuwe club vinden, daarna wil ik wel praten zegt hij. Vanwege een slepende liesblessure had het laatste optreden van Bruins voor Feyenoord plaats op 20 februari in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag, toen hij zeven minuten voor tijd Marcel Meeuwis verving.
Dit is niet het afscheid waar ik op hoopte, maar veel kan ik er niet meer aan veranderen. Wat er fout ging in de Kuip ? Alles heeft te maken met vertrouwen. Dat kreeg ik in mijn eerste seizoen, onder Bert van Marwijk. Daarna ging het steeds minder door allerlei oorzaken, waaronder blessures. Feit is dat het niet is gelukt, hoewel ik dit seizoen tot mijn liesbreuk gewoon basisspeler ben geweest.
Waar zijn toekomst ligt, weet hij niet. Ik ga naar het buitenland, denk ik. Dat is voor mij een serieuze optie en misschien ook wel het beste voor me. Eerst train ik door bij Feyenoord tot eind juni. Ik wil volledig hersteld zijn als ik me straks meld bij mijn nieuwe club, waar dat ook zal zijn.
Zal Bruins de geschiedenis in gaan als het zoveelste talent dat mislukte in de Kuip ?
http://www.fr-fanatic.com(...)naar-het-buitenland/
Achja 1e of 2e het blijft gewoon een prima grasmat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorig jaar en volgens mij de jaren daarvoor hadden we het beste veld.
Mja van het spel dat erop gespeeld is zal het gras ook vast niet vrolijk geworden zijn
Met zijn povere kwaliteiten mag hij dan eerst wel beter gaan leren voetballen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:48 schreef Hamilcar het volgende:
Bruins liet wel een betere wedstrijdmentaliteit zien dit seizoen. De verbetenheid straalde er van af. Jammer genoeg liet de rest van het team hem in de steek en leek hij daardoor ook niet veel goeds te doen, terwijl hij simpelweg de beste speler van het team was de eerste seizoenshelft. Bleh, die gozer gaat naar een middenmotor in Duitsland of Frankrijk en gaat daar dan goed spelen.
.. of naar Vitesse xD
Wil naar het buitenland.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Bruins kan echt wel voetballen, maar ik zie hem na Feyenoord eigenlijk wel naar een Nederlandse club een stapje lager vertrekken. Vitesse ofzo, en dat hij daar dan wekelijks uitblinkt.
Okee, dat wist ik niet. Daar zal hij het denk ik een stuk moeilijker krijgen. Hij komt fysiek nogal tekort.quote:
Mentaal ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet. Daar zal hij het denk ik een stuk moeilijker krijgen. Hij komt fysiek nogal tekort.
Fysiek is overschat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet. Daar zal hij het denk ik een stuk moeilijker krijgen. Hij komt fysiek nogal tekort.
Vraag me af mochten we niet van hem afkomen of je zo'n jongen dan nog moet inzetten in het eerste of beter gewoon op de tribune kunt zetten.quote:El Ahamadi: 'Ik weet dat Feyenoord graag van me af wil'
Karim El Ahmadi is van plan zich tijdens de voorbereiding op het komende seizoen te melden bij Feyenoord, waar hij nog twee jaar onder contract staat. De middenvelder speelt momenteel op huurbasis voor Al Ahli uit Dubai. Die club wil wel met me verder, maar ik niet met die club, zegt El Ahmadi.
Qua leven en financiën heb ik het hier goed, sportief minder. Je kunt het niveau vergelijken met de onderkant van de Eredivisie. En dan praat ik over mijn ploeg. De rest is nog minder. Ik vind mezelf hiervoor te jong en wil nog zeker een paar jaar op niveau spelen.
El Ahmadi vermoedt dat zijn terugkeer een flinke tegenvaller zal zijn voor Feyenoord. Ze zullen wel balen. Ik weet dat de club graag van me af wil, maar ik heb nog een tweejarig contract. Als ik was gebleven bij Al Ahli, zou dat voor Feyenoord ideaal zijn geweest. Ik denk dat ze de afgelopen maanden al hebben geprofiteerd van het feit dat ze mijn salaris niet hoefden te betalen. Maar ik moet aan mezelf denken, hé.
De nieuwe technisch directeur Martin van Geel zou me laten weten wat de club met mij van plan is. Dat weet ik wel, ze willen me natuurlijk verkopen, maar als ik eind augustus geen nieuwe club heb, speel ik gewoon voor Feyenoord. Dan is het maar niet anders. De competitie in Dubai loopt tot 9 juni. En Feyenoord begint twee weken later alweer aan de voorbereiding, weet El Ahmadi.
Ik hoor wel wanneer ik me moet melden in Rotterdam of welke andere plannen de club met me heeft. Ik elk geval wil ik snel duidelijkheid. Ik moet ook verder. Of de kans reëel is dat ik bij Feyenoord verder kan, betwijfel ik. Daarvoor zal mijn salaris een te groot struikelblok zijn.
Martin van Geel bevestigt namens Feyenoord dat de club niet verder wil met El Ahmadi. Als Karim aangeeft terug naar Europa te willen, hebben wij dat te accepteren, aldus de technisch directeur van de Rotterdammers. We zullen een passende oplossing voor hem moeten verzinnen, want ik acht de kans klein dat hij volgend jaar bij Feyenoord speelt.
FR-Fanatic
Juist niet man. Tenzij je de kwaliteiten van een Messi of Özil hebt.quote:
Eriksen zal fysiek ook nooit de sterkste worden maar gaat wel een topper worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Juist niet man. Tenzij je de kwaliteiten van een Messi of Özil hebt.
Op basis van techniek dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eriksen zal fysiek ook nooit de sterkste worden maar gaat wel een topper worden.
Bruins had diezelfde kwaliteiten maar is helaas weggezakt.
In zijn eerste seizoen wel ja. Nog net zo wisselvallig als Eriksen maar je zag ook bij hem op sommige momenten dat hij het spelletje goed zag, met goede doorstekkpassjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op basis van techniek dus.
Je gaat nu toch niet beweren dat Bruins over dezelfde techniek beschikt als een Eriksen?
Ik vond hem toen ook sterk ja. En toen hij bij Exelsior zat wilde volgens mij iedereen die jongen wel hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen wel ja. Nog net zo wisselvallig als Eriksen maar je zag ook bij hem op sommige momenten dat hij het spelletje goed zag, met goede doorstekkpassjes.
Helaas is het daarna snel weggezakt en hebben we er veels te weinig van gezien. De vraag is of hij dat niveau nog ooit gaat bereiken.
Klopt zeker, maar onder Mario krijgt bijna niemand echt het vertrouwen, alleen Wijnaldum.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vond hem toen ook sterk ja. En toen hij bij Exelsior zat wilde volgens mij iedereen die jongen wel hebben.
Alleen ergens is het flink gestagneerd in zijn ontwikkeling. Hij heeft ondanks zijn blessures en kwakkelende vorm toch 80+ wedstrijden voor Feyenoord gespeeld. Aan kansen dus geen gebrek.
Vertrouwen van trainers dwing je ook af. Volgens mij hebben wij allemaal (meerdere) momenten gehad dat we ook ff helemaal klaar waren met Bruins.
Verbeek zou zeker nu een goeie zijn voor Feyenoord. Zeker met al die jonge gasten die tegen het eerste aanzitten. Eigenlijk toen ook niet echt de kans gehad bij ons.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt zeker, maar onder Mario krijgt bijna niemand echt het vertrouwen, alleen Wijnaldum.
Dat deed/doet Verbeek toch beter. Overigens zegt Van Hanegem dat ook en daar ben ik het helemaal mee eens.
Onder Mario speelde Bruins altijd. Nu was die al een tijd geblesseerd. En wanneer hij niet speelde had hij ook een blessure.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt zeker, maar onder Mario krijgt bijna niemand echt het vertrouwen, alleen Wijnaldum.
Precies!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Onder Mario speelde Bruins altijd. Nu was die al een tijd geblesseerd. En wanneer hij niet speelde had hij ook een blessure.
In mijn ogen is vertrouwen geven meer dan alleen maar opstellen als je in principe maar een nummer 10 in je selectie hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Onder Mario speelde Bruins altijd. Nu was die al een tijd geblesseerd. En wanneer hij niet speelde had hij ook een blessure.
Soms moet je gewoon een stap terugnemen om er een paar vooruit te doen. Daarom begrijp ik niet waarom hij niet bij een club als NEC of Heracles ofzo gaat voetballen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
Het is niet dat hij zijn kansen niet gehad heeft.
Dat ie dan elders weer gaat slagen zal allemaal wel weer. Niet de schuld van Feyenoord i.i.g. .
Wijnaldum heeft in die paar wedstrijden op de 10 toch meer laten zien als Bruins de afgelopen 2 jaar. En dat heeft helemaal niets met speeltijd of vertrouwen te maken. Bruins heeft genoeg minuten gemaakt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
In mijn ogen is vertrouwen geven meer dan alleen maar opstellen als je in principe maar een nummer 10 in je selectie hebt.
Tja buitenland kan ook Griekenland/Turkije of België zijn. Hij zal zijn vriendin na Feyenoord wel een buitenlands avontuur beloofd hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon een stap terugnemen om er een paar vooruit te doen. Daarom begrijp ik niet waarom hij niet bij een club als NEC of Heracles ofzo gaat voetballen.
Wijnaldum heeft ook heel lang geen ruk laten zien op 10. En ik vind het ook nog steeds geen 10, hij lijkt zich er alleen wat meer bewust van te zijn hoe hij die rol kán invullen, eigenlijk meer als bewegende schaduwspits. Maar ideaal vind ik het allemaal nog steeds niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft in die paar wedstrijden op de 10 toch meer laten zien als Bruins de afgelopen 2 jaar. En dat heeft helemaal niets met speeltijd of vertrouwen te maken. Bruins heeft genoeg minuten gemaakt.
Zijn rendement is anders prima. En zolang speelt ie nog niet op die 10 vergeleken met Luigi.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft ook heel lang geen ruk laten zien op 10. En ik vind het ook nog steeds geen 10, hij lijkt zich er alleen wat meer bewust van te zijn hoe hij die rol kán invullen, eigenlijk meer als bewegende schaduwspits. Maar ideaal vind ik het allemaal nog steeds niet.
Mwah, hij heeft aardig wat goaltjes gemaakt in de tweede seizoenshelft ja. Maar ik zie op 10 liever een echte spelmaker dan een lopende man.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn rendement is anders prima. En zolang speelt ie nog niet op die 10 vergeleken met Luigi.
True, zeker tot aan DH uit was hij gewoon compleet ongeschikt. Maar kennelijk heeft hij nu wel door wat men van hem verwacht. Heerlijke goals ook trouwens tegen psv.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft aardig wat goaltjes gemaakt in de tweede seizoenshelft ja. Maar ik zie op 10 liever een echte spelmaker dan een lopende man.
Wijnaldum zou je bijna nooit een briljante steek zien geven, om maar een voorbeeld te noemen.
Hij is dan ook pas 20 he. Fer heeft ook gefaald op de nummer 10 (om precies dezelfde redenen). Paar jaar verder en wat slimmigheden ontwikkelen zich wel. Heeft grotendeels met ervaring en vertrouwen te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
Probleem is alleen dat je met Wijnaldum op 10 bijna nooit een vlotte aanval kunt opzetten omdat hij nooit eens een bal in één keer kaatst. Altijd moet hij de bal aan de voet hebben en 40 keer rondkijken. Handelingssnelheid is veel te laag en hij bedient Luc ook nooit. 0 assists zegt veel.
Maar scorend vermogen is omhooggegaan dus dat is zeker positief. We zullen het er mee moeten doen maar hij is niet iemand die je team beter laat voetballen.
Fer heeft toch nooit op 10 gespeeld ? En zowel dan toch zeker geen halfjaar. En fer weet van zichzelf ook dat het geen nummer 10 is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is dan ook pas 20 he. Fer heeft ook gefaald op de nummer 10 (om precies dezelfde redenen). Paar jaar verder en wat slimmigheden ontwikkelen zich wel. Heeft grotendeels met ervaring en vertrouwen te maken.
Zie Wijnaldum over een paar jaar wel NL elftal halen. Afhankelijk van de keuzes die hij nu zelf maakt natuurlijk.
Ik denk dat het meer een gebrek aan overzicht is voor die positie. Als je dat op je 20e nog nauwelijks hebt, zul je het een paar jaar later niet hebben op topniveau. Een Eriksen van Ajax bijvoorbeeld heeft van nature dat gevoel voor ruimte etc. Dat had hij waarschijnlijk op zijn 15e ook al. Is imo nauwelijks echt aan te leren op latere leeftijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is dan ook pas 20 he. Fer heeft ook gefaald op de nummer 10 (om precies dezelfde redenen). Paar jaar verder en wat slimmigheden ontwikkelen zich wel. Heeft grotendeels met ervaring en vertrouwen te maken.
Zie Wijnaldum over een paar jaar wel NL elftal halen. Afhankelijk van de keuzes die hij nu zelf maakt natuurlijk.
Fer is ook gewoon geen 10, net als dat Wijnaldum dat niet is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man:quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fer heeft toch nooit op 10 gespeeld ? En zowel dan toch zeker geen halfjaar. En fer weet van zichzelf ook dat het geen nummer 10 is.
En dat spelinzicht is niet zo heel goed trainbaar is ook een soort gevoel, als je dat op je 20e nog niet hebt zie ik het ook niet meer zo snel komen. Om Eriksen nog even aan te halen die heeft dat inzicht duidelijk wel.
Ik vind Wijnaldum een goede speler maar gewoon niet voor op 10.
Wat versta jij dan precies onder zaken die een nummer 10 moet beheersen. Toch niet alleen de perfecte steekbal geven?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een gebrek aan overzicht is voor die positie. Als je dat op je 20e nog nauwelijks hebt, zul je het een paar jaar later niet hebben op topniveau. Een Eriksen van Ajax bijvoorbeeld heeft van nature dat gevoel voor ruimte etc. Dat had hij waarschijnlijk op zijn 15e ook al. Is imo nauwelijks echt aan te leren op latere leeftijd.
Als je gewoon de eigenschappen : overzicht, spel lezen, spel verdelen mist ben je naar mijn idee geen goede nummer 10. En dat zijn niet echt dingen die je nog gaat leren op je 20e dat is iets wat je hebt of wat je niet hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man:
En die vergelijking ook
Eriksen is een natuurtalent en wordt gezien als de nieuwe Laudrup. Laat Gini een kwart van zijn talenten hebben en een kwart nog ontwikkelen heb je straks nog steeds een prima nummer 10.
Volgens mij was de discussie niet zozeer of je hem nu weergaloos op die plek vind maar of ie beter is dan Luigi. Lijkt me vrij duidelijk.
Het is ook wel handig als je het spel kunt verdelen, combinaties aan kunt gaan en mensen in stelling kunt brengen. Daar heb je gewoon een goed gevoel voor de ruimte om je heen voor nodig. Dat mist hij gewoon.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat versta jij dan precies onder zaken die een nummer 10 moet beheersen. Toch niet alleen de perfecte steekbal geven?
Ik denk wel degelijk dat hij zich daarin flink kan ontwikkelen. Alleen al op basis van de tweede seizoenshelft is zijn scorend vermogen (toegegeven er zat een uitschieter tussen ) bijvoorbeeld flink toegenomen. Terwijl dat eerst juist zijn manco was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je gewoon de eigenschappen : overzicht, spel lezen, spel verdelen mist ben je naar mijn idee geen goede nummer 10. En dat zijn niet echt dingen die je nog gaat leren op je 20e dat is iets wat je hebt of wat je niet hebt.
Maar scorend vermogen is dan ook iets anders. Dat is inderdaad trainbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat hij zich daarin flink kan ontwikkelen. Alleen al op basis van de tweede seizoenshelft is zijn scorend vermogen (toegegeven er zat een uitschieter tussen ) bijvoorbeeld flink toegenomen. Terwijl dat eerst juist zijn manco was.
Maar daarover verschillen wij dan kennelijk van mening.
quote:Feyenoord hoopt deze zomer tot een akkoord te komen met Georginio Wijnaldum en Leroy Fer over een nieuw contract voor het tweetal in Rotterdam. De club is niet van plan de twee onder druk te zetten.
Feyenoord, dat in een eerder stadium al een akkoord bereikte met Stefan de Vrij, hoopt ook Wijnaldum en Fer langer aan de club te binden. Hetzelfde geldt voor aanvoerder Ron Vlaar. De drie hebben echter nog geen besluit genomen over hun toekomst. Veel zal afhangen van de komende gesprekken.
Algemeen directeur Martin van Geel wil de spelers niet opjagen. "Het is nog geen 1 juli 2012, hé", zegt de bestuurder in gesprek met Voetbal International. "Ik heb geen zin ultimatums te stellen, ik wil die jongens niet onder druk zetten. We proberen er op een goede manier uit te komen."
Opmerkelijk, gezien Been destijds de zelfde mening was aangedaan...quote:Begin mei maakte Feyenoord bekend een principeakkoord te hebben bereikt met de 25-jarige aanvaller Guyon Fernandez over een contract dat hem voor drie jaar aan de club zal verbinden. Fernandez komt transfervrij over van Excelsior, de club waar hij de afgelopen drie seizoenen onder contract stond.
Jouw overstap naar Feyenoord is niettemin opmerkelijk. Vorig jaar augustus vond toenmalig technisch directeur Leo Beenhakker je ongeschikt voor Feyenoord omdat je in de kleine ruimte te beperkt zou zijn.
Die woorden heb ik ook gehoord. Maar Luc Castaignos deed het gewoon erg goed. En vervolgens kwamen ze uit bij Jhon van Beukering en Soren Larsen. Beenhakker had misschien een andere mening. Maar bij Excelsior heb ik bewezen in de kleine ruimte te kunnen renderen. In ieder geval ben ik blij dat ik nu het verhaal van Mario Been heb aangehoord.
Wat gaat jou rol in de Kuip worden ?
Eind maart, begin april had ik een gesprek met trainer Been. Door het vertrek van Castaignos en Larsen ben ik momenteel de enige centrale aanvaller. De leiding is nog op zoek naar een ander type spits, een aanspeelpunt. Ik ben iemand die het vooral moet hebben van de actie in de ruimte, een man passeren. Een voordeel is dat ik ook, zoals ik bij Excelsior regelmatig doe, vanaf de zijkant uit de voeten kan.
Bij Excelsior heeft Alex Pastoor je dit seizoen enkele keren aangesproken op de discipline en mentaliteit.
Zo stellig is het ook weer niet geweest. Pastoor heeft me vooral bewust gemaakt om voor honderd procent met mijn vak bezig te zijn. Dan blijkt waartoe dat kan leiden. Als prof moet je bijvoorbeeld goed letten op je voeding en ook het bekijken van wedstrijdbeelden heeft mij verder gebracht. Sommige spelers moeten daar af en toe aan worden herinnerd. Het zijn wijze lessen geweest. Niet alleen voor het voetbal maat ook voor in mijn verdere leven.
Snap je de gereserveerde reacties van critici die twijfelen of spelers van Excelsior het niveau van Feyenoord omhoog tillen ?
Het is duidelijk dat Feyenoord niet de spelers kan halen die het een paar jaar terug gewend was vast te leggen. De tijden dat Salomon Kalou en Dirk kuyt voorin liepen zijn niet meer. Het is nu eenmaal veranderd. Dat geldt volgens mij ook bij de andere grote clubs in Nederland. Toch verwachtte Feyenoord met de huidige selectie hoger te eindigen. Nu moeten we vooruit kijken. Voor mij is het zaak vanaf de voorbereiding proberen het maximale eruit te halen.
Hebben ze destijds weer goed gezien dan...quote:Ingezonden: Theo doe het niet!
Van schrik veranderde ik plotseling van rijbaan, nee toch!! Theo Janssen naar ajax hoorde ik op de radio. Mijn droom barste uiteen, mijn Theo toch zeker niet. Theo die zich ooit zelf heeft aangeboden bij mijn club Feyenoord, omdat hij het liefst dat shirt ooit wilde aantrekken. Zo voor mij rondom zijn persoon een Feyenoord-mythe creëerde.
Die mythe verdween als sneeuw voor de zon. Theo ik smeek je doe het niet. Bied je opnieuw aan bij mijn club, Martin van Geel is er immers, wordt hier publiekslieveling nummer 1, groei in Rotterdam uit tot clubicoon, je hoort en past niet bij Ajaxes, je bent een volksjongen, kom op nou!!
Heer Blokland ook u smeek ik: Laat Theo niet verloren gaan. Theo maakt immers ieder elftal beter, zo ook Feyenoord.
Met rood witte groet,
Bert
Zo'n rokende alcoholist zou echt passen bij de rest van dit Feyenoord jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hebben ze destijds weer goed gezien dan...
Verder overigens:
Als je onder invloed bent heb je geen last van Kuipvrees.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:25 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Zo'n rokende alcoholist zou echt passen bij de rest van dit Feyenoord ja
Het was toen of Hofs of Theo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hebben ze destijds weer goed gezien dan...
Verder overigens:
Toch knap. Vanaf de B-junioren was iedereen het er al over eens dat Theo een grotere toekomst tegemoet ging.quote:
Ik kan me nog herinneren dat die 2 het een seizoen later aan de stok hadden in de kuip tijdens Feyenoord-Vitesse, bij de cornervlag.quote:
Die was bij Vitesse al zo wisselvallig als de pest. Heel af en toe iets geniaals maar 8 van de 10 keer was het niks.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch knap. Vanaf de b-junioren was iedereen het er al over eens dat Theo een grotere toekomst tegemoet ging.
Met veelal baggerspelers om zich heen en in een verziekte omgeving. Het is juist de taak van scouts etc. om daar doorheen te kijken. Zeg maar zoals ze een paar jaar geleden in Enschede hebben gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die was bij Vitesse al zo wisselvallig als de pest. Heel af en toe iets geniaals maar 8 van de 10 keer was het niks.
Hofs was toen echt beter. En achteraf kijk je een koe in zn reetquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Met veelal baggerspelers om zich heen en in een verziekte omgeving. Het is juist de taak van scouts etc. om daar doorheen te kijken. Zeg maar zoals ze een paar jaar geleden in Enschede hebben gedaan.
Hofs beter de speler die onder Snoei Nick heette omdat hij zich liet overtuigen dat hij de Nicky fase nu wel voorbij was?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hofs was toen echt beter. En achteraf kijk je een koe in zn reet
Viel wel mee en leek ook verder weinig potentie meer in te zitten. En bovendien zijn er goedbetaalde professionals in dienst die ervoor aangesteld zijn om juist een vooruitziende blik te hebben. Al valt dat nog niet altijd mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hofs was toen echt beter. En achteraf kijk je een koe in zn reet
Dat hij pas op zijn 28/29e zijn talent laat zien zegt ook wel iets.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Met veelal baggerspelers om zich heen en in een verziekte omgeving. Het is juist de taak van scouts etc. om daar doorheen te kijken. Zeg maar zoals ze een paar jaar geleden in Enschede hebben gedaan.
Bijna iedereen zag al die jaren wel dat hij specifieke kwaliteiten heeft en gewoon erg goed kan voetballen. Natuurlijk is hij nooit de ideale prof geweest, maar dat het er nooit zo uitkwam, ligt imo vooral aan de chaotische omgeving binnen de club waar hij te lang is gebleven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat hij pas op zijn 28/29e zijn talent laat zien zegt ook wel iets.
Ja leuke anekdote maar wat wil je er mee zeggen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hofs beter de speler die onder Snoei Nick heette omdat hij zich liet overtuigen dat hij de Nicky fase nu wel voorbij was?
Dan is het toch nog steeds raar dat hij pas op zijn 27e ofzo vertrekt ? Als toch al die clubs zagen hoe goed hij was ? Twente heeft gewoon de gok genomen en dat is goed uitgepakt, mede omdat ze bij Twente de zaakjes allemaal goed voor elkaar hebben en er steeds een goed team staat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:37 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Bijna iedereen zag al die jaren wel dat hij specifieke kwaliteiten heeft en gewoon erg goed kan voetballen. Natuurlijk is hij nooit de ideale prof geweest, maar dat het er nooit zo uitkwam, ligt imo vooral aan de chaotische omgeving binnen de club waar hij te lang is gebleven.
Idd. En als ie rond is met ajax (?) dan moeten we ook nog maar zien of hij het daar net zo goed doet als bij provincieclub Twente. Kan zomaar zijn dat hij in de illustere voetsporen treedt van Sulejmaniquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds raar dat hij pas op zijn 27e ofzo vertrekt ? Als toch al die clubs zagen hoe goed hij was ? Twente heeft gewoon de gok genomen en dat is goed uitgepakt, mede omdat ze bij Twente de zaakjes allemaal goed voor elkaar hebben en er steeds een goed team staat.
Nouja, het ging om Hofs of Janssen.. In Hofs heb ik altijd alleen maar een dravertje gezien dat nooit een echte kerel zal worden. Dat hij min of meer mislukt is, verbaast mij iig niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds raar dat hij pas op zijn 27e ofzo vertrekt ? Als toch al die clubs zagen hoe goed hij was ? Twente heeft gewoon de gok genomen en dat is goed uitgepakt, mede omdat ze bij Twente de zaakjes allemaal goed voor elkaar hebben en er steeds een goed team staat.
Het duo Hofs/Makaay liep het eerste halfjaar onder Van Marwijk echt geweldig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, het ging om Hofs of Janssen.. In Hofs heb ik altijd alleen maar een dravertje gezien dat nooit een echte kerel zal worden. Dat hij min of meer mislukt is, verbaast mij iig niet.
Janssen heeft wel bijzondere kwaliteiten. Clubs hebben zich ook altijd wat laten afschrikken door zijn imago, maar anderzijds ook liggen slapen. Zoals bepaalde clubs aan de lopende band lijken te doen.
Met Kuyt samen speelde hij ook goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het duo Hofs/Makaay liep het eerste halfjaar onder Van Marwijk echt geweldig.
Daarna is die jongen teveel geblesseerd geweest,
Laatste keer dat we een klassieker wonnen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met Kuyt samen speelde hij ook goed.
Sfeertje he
2x zelfsquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laatste keer dat we een klassieker wonnen.![]()
Maar als we eens winnen is het wel gezellig. Op 0;21.![]()
Dat was bij de uitwedstrijd dat jaar en ze zongen : "Adolf was een Feyenoord-fan", harde kern supporter die die week was vermoord.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef Stuurver het volgende:
Dat was toen toch ook dat sommige feyenoord supporters "Hitler was een feyenoord fan" zongen?
Iets met een klok en een klepelquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:16 schreef Stuurver het volgende:
Dat was toen toch ook dat sommige feyenoord supporters "Hitler was een feyenoord fan" zongen?
Er was hier een tijd terug op fok ook een topic over. Ik heb het daar toen ook een paar uitgelegd maar sommige wilden het gewoon niet geloven en bleven maar volhouden dat het over Adolf Hitler ging.quote:
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, die ziet natuurlijk het ontslag van Mario aankomen komend seizoen en dan kan hij het overnemen.
Iemand enig idee welke gevolgen dit kan hebben. Zelfs als ze gelijk zouden krijgen /care tochquote:Vitesse eist onderzoek na rellen bekerfinale
Vitesse wil dat de openbare aanklager van de KNVB een onderzoek instelt naar de ongeregeldheden afgelopen maandag bij de bekerfinale tussen de beloftenteams van Jong Vitesse/AGOVV en Jong Feyenoord/Excelsior. Op het Kasteel van Sparta, in Rotterdam, moest de mobiele eenheid eraan te pas komen om de fans uit elkaar te houden.
Vitesse stuurt de KNVB, de organisator van het duel, een officiële brief. Daarin eist de club naast een onderzoek ook openlijke excuses voor de misstanden. Vooraf al had Vitesse de KNVB laten weten niet tevreden te zijn over enkele zaken, onder andere de aanwijzing van Het Kasteel als 'neutrale' locatie. Vitesse stelt dat de fans 'intimidatie van een deel van de Feyenoord/Excelsior aanhang moesten ondergaan.'
De schade die werd aangericht aan het stadion van Sparta bedraagt tussen de 10.000 en 15.000 euro. Jong Vitesse/AGOVV won het duel met 1-0. (ANP / Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)en-bekerfinale.dhtml
'probleem' is dat Feyenoord die tribunes waar de 'problemen' zich voordeden helemaal in eigen beheer hadden. Dus stewards + fouillering, en daar dus ook volledig op aangesproken gaan worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iemand enig idee welke gevolgen dit kan hebben. Zelfs als ze gelijk zouden krijgen /care toch
Dat snap ik.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
'probleem' is dat Feyenoord die tribunes waar de 'problemen' zich voordeden helemaal in eigen beheer hadden. Dus stewards + fouillering, en daar dus ook volledig op aangesproken gaan worden.
KNVB heeft het zelf georganiseerd, en zelf besloten dat het vrije verkoop was (denk ik). Dus er zullen aardig wat jongens zijn geweest die normaal een stadion niet meer van binnen zien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Op RTV Rijnmond zei men ook dat er vanuit het Exelsior-kamp sowieso geen schade betaald gaat worden omdat er contractueel niets is vastgelegd.
Ben alleen benieuwd welke sancties er vanuit de KNVB opgelegd zouden kunnen worden mocht Vitesse gelijk krijgen.
Inderdaad interessant. Er wordt oa verteld dat Feyenoord Ron Vlaar een uitstekend aanbod heeft gedaan wat betreft zijn contract-verlenging. Hij kan voor 3 jaar verlengen tegen een salaris van 8 ton per jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef BerryFR het volgende:
Leuk radio fragment van Rijnmond op Lunaticnews.
http://soundcloud.com/lunaticnews/rijnmond-sport-uitzending-15
Dit vind ik altijd zo'n wild-west verhaal. Alsof mensen met een stadionverbod een dikke vette boete gaan riskeren voor een wedstrijd van de beloftenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
KNVB heeft het zelf georganiseerd, en zelf besloten dat het vrije verkoop was (denk ik). Dus er zullen aardig wat jongens zijn geweest die normaal een stadion niet meer van binnen zien.
Hans van Vlietquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad interessant. Er wordt oa verteld dat Feyenoord Ron Vlaar een uitstekend aanbod heeft gedaan wat betreft zijn contract-verlenging. Hij kan voor 3 jaar verlengen tegen een salaris van 8 ton per jaar.
Blijf het trouwens een gemis vinden dat Radio Rijnmond geen Feyenoord wedstrijden meer verslaat.
nou Onno Hansum en Edward van Cuilenborg doen het erg goed, beter dan jan Dirk Stouten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad interessant. Er wordt oa verteld dat Feyenoord Ron Vlaar een uitstekend aanbod heeft gedaan wat betreft zijn contract-verlenging. Hij kan voor 3 jaar verlengen tegen een salaris van 8 ton per jaar.
Blijf het trouwens een gemis vinden dat Radio Rijnmond geen Feyenoord wedstrijden meer verslaat.
Hans van Vliet. Ik ben er mee opgegroeid. Vanaf begin jaren 90 altijd naar Hans van Vliet op de radio luisteren.quote:
Van mij mag hij zo terug komen. Vooral de wedstrijden tegen Ajax waren genietenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hans van Vliet. Ik ben er mee opgegroeid. Vanaf begin jaren 90 op de radio luisteren.
Nostalgie!
Ik hoop echt dat dit een geintje is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou Onno Hansum en Edward van Cuilenborg doen het erg goed, beter dan jan Dirk Stouten.
Goede analisten ook vaak.
Droge humor ook. Vooral die wedstrijd tegen Juve was epischquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hans van Vliet. Ik ben er mee opgegroeid. Vanaf begin jaren 90 altijd naar Hans van Vliet op de radio luisteren.
Nostalgie!
Same here ja, altijd die droge humor. Hans van Vlietquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Hans van Vliet. Ik ben er mee opgegroeid. Vanaf begin jaren 90 altijd naar Hans van Vliet op de radio luisteren.
Interessant stukje inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:30 schreef BerryFR het volgende:
Leuk radio fragment van Rijnmond op Lunaticnews.
http://soundcloud.com/lunaticnews/rijnmond-sport-uitzending-15
Van Geel is pas 2 weken in dienst, hij heeft Nelom, Clasie, Fernandez en Ramsteijn er bij gehaald, De Vrij verlengd, gesproken met Fer en Vlaar, een afspraak met Wijnaldum, en dan lopen er nog vast wel de nodige dingetjes met eventuele versterkingen (zoals Dostquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is veel te lang stil wat betreft verlengingen van contracten of nieuwe spelers en intussen maken we ons druk om wat gezeik met de MEKut man ik wil nieuws .
Wat moet je dan ? Lullen over iets wat al meer dan een halfjaar aan de gang is zonder nieuwe info ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is veel te lang stil wat betreft verlengingen van contracten of nieuwe spelers en intussen maken we ons druk om wat gezeik met de MEKut man ik wil nieuws .
Idd Messi en maicon hadden nu allang getekend kunnen hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
We willen graag anders geloven maar dit is de harde realiteit. Die jongens vinden het wel prima zo: als er nu een leuke aanbieding komt gaan ze er misschien op in, en anders blijven ze nog een jaartje. Dan zijn ze volgend jaar gratis op te halen en dus erg interessant voor grote clubs die wel een gokje willen wagen. Als dat niet lukt, bij een iets mindere club proberen. Terug naar Nederland kun je altijd nog. Ik hoop ook dat Fer en Wijnaldum blijven en ze hun contract verlengen, maar als je heel eerlijk bent zouden ze wel gek zijn om dat nu te doen in plaats van tot volgend jaar te wachten en als er niets leuks op hun pad komt alsnog te verlengen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Zakenwaarnemer zegt 'we wachten af of er leuke clubs interesse tonen, tot dan houden we de boot af en mocht er niemand komen, dan ga je volgend jaar transfervrij weg en krijg je een mooie tekenbonus bij een club naar keuze.'
Mwah, niet echt. Maar die durft in ieder geval nog wel eens een negatieve klant te laten vallen als het om Feyenoord gaat. Die paar keer dit jaar dat ik megastad.fm op zette leek het wel alsof ik naar een radio-uitzending van FeyenoordTV aan het luisteren was.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jij vindt Jan Dirk een goede verslaggever ??
Dit is gewoon triestquote:Adil Auassar: Ik wil vechten voor mijn kans
De transfer van Adil Auassar van VVV naar Feyenoord leverde afgelopen zomer al grote vraagtekens op. Trainer Mario Been en technisch directeur Leo Beenhakker zagen in de middenvelder een versterking. Van de nieuwe technische man Martin van Geel mag hij echter per direct uit Rotterdam vertrekken.
Er is niemand in de Kuip die Adil Auassar kan verwijten dat hij niet dagelijks alles geeft om te slagen bij Feyenoord. Maar hoe lovenswaardig de beroepsernst van Auassar ook genoemd mag worden, de transfervrij bij VVV weggeplukte linkspoot kende een heel slecht debuutseizoen in de Kuip.
Slechts driemaal bracht trainer Mario Been de middenvelder binnen de lijnen, opgeteld net iets meer dan een uur speeltijd in de eredivisie. Het signaal dat hij weer mag vertrekken heeft hij inmiddels luid en duidelijk gekregen.
‘Het was inderdaad een rampzalig seizoen,’ zegt de 24-jarige Auassar, die debuteerde in de met 10-0 verloren uitwedstrijd tegen PSV. ‘Dat geldt zowel voor de club als voor mijn eigen inbreng. Ik heb begrepen dat ik mag vertrekken. Maar zo sta ik er vooralsnog niet in. Ik wil vechten voor mijn kans. Kijk naar Diego Biseswar, die eerder ook weg mocht. Hij gaf na de winterstop veel belangrijke assists. Ik geef niet op.’
Auassar weigert de zomerstop dus te benutten om te treuren – en te vertrekken. De middenvelder ziet nog perspectief voor zichzelf in de Kuip. ‘Ik heb nog altijd vertrouwen in mijn kwaliteiten. Natuurlijk is deze club in niets te vergelijken met mijn vorige werkgevers, FC Dordrecht en VVV. Maar ik heb echt het idee dat ik volgend seizoen kan knokken voor mijn plek. Ook als de nieuwe technisch directeur al heeft aangegeven dat ik mag vertrekken. Marcel Meeuwis en Luigi Bruins gaan weg en Karim El Ahmadi mag weg. Ik zie als middenvelder nog mogelijkheden voor mezelf, hoe moeizaam dit jaar ook is verlopen.’
Martin van Geel zegt dat hij eerlijk en duidelijk is geweest tegen Henk Maarten Chin, de zaakwaarnemer van Adil Auassar. ‘Ik heb verteld dat het beter is dat hij vertrekt. Natuurlijk heeft hij nog een contract, maar er is weinig perspectief voor Adil in de Kuip.’
Inderdaad triest. Hij wil niet erkennen dat hij een hele slechte voetballer is en dat hij niks te zoeken heeft in de Kuip.quote:
Precies.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:06 schreef voice-over het volgende:
[..]
Inderdaad triest. Hij wil niet erkennen dat hij een hele slechte voetballer is en dat hij niks te zoeken heeft in de Kuip.
quote:Wenger: 'Miyaichi in voorbereiding naar Arsenal'
Ryo Miyaichi zal zich in de voorbereiding op komend seizoen melden bij Arsenal. Arsène Wenger, de trainer van de club uit Londen, wil de watervlugge buitenspeler zelf aan het werk zien. 'We willen zien of hij er klaar voor is en zullen een werkvergunning aanvragen. Tot nu toe zijn we erg onder de indruk van hem,' liet de Fransman weten op de persconferentie van The Gunners.
Miyaichi werd in de tweede helft van het afgelopen seizoen door de Engelse club uitgeleend aan Feyenoord. De Japanner speelde twaalf competitiewedstrijden en wist daarin driemaal het net te vinden.
Weer?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:19 schreef Hamilcar het volgende:
Kan die Auassar niet gewoon wieberen? Krijgen we straks weer taferelen als 'oppleuren kut Marokkanen' bij de trainingen
???quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:19 schreef Hamilcar het volgende:
Kan die Auassar niet gewoon wieberen? Krijgen we straks weer taferelen als 'oppleuren kut Marokkanen' bij de trainingen
gewoon lekker cashen, wat zou jij doen ??quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:24 schreef Calciumdude het volgende:
te triest als je zelfs in dit feyenoord niet eens op de bank zit !
als er ooit een kans was voor slechte spelers om bij feyenoord te spelen was het dit jaar..
maar gewoon vol blijven houden dat je er nog bij komt..
plaat ---> kop..
Dat we weer taferelen bij de training krijgen, niet dat we nog een keer iets met Marokkaanse spelers hebben hehe.quote:
je vergeet Nelson en fernandezquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmnz Ryo weg , Wijnaldum Fer en de Vlaar nog niet bijgetekend .. nog geen versterkingen je zou er somber van worden.
Eerst zien of ie die vergunning krijgt toch. Wel kut als die weg is.quote:
Nauwelijks versterkingen te noemen man. Ja leuk voor de breedte.quote:
Zonder werkvergunning kom je nergens in Engeland aan de slag, hè. Dus hij kan dan ook niet binnen verhuurd worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:49 schreef Caland het volgende:
Tsja, hopen dat hij geen werkvergunning krijgt inderdaad. Anders zal hij wel ergens in Engeland verhuurd worden, dat heeft toch altijd de voorkeur voor die clubs.
Bedoelde meer dat als hij wel een werkvergunning krijgt hij zich echt niet bij Arsenal gaat aansluiten. Het is wel een goede voetballer, maar daar is hij nog lang niet klaar voor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zonder werkvergunning kom je nergens in Engeland aan de slag, hè. Dus hij kan dan ook niet binnen verhuurd worden.
Denk dat Arsenal hem gewoon wil laten spelen op een hoger niveau. Bij voorkeur bij een ploeg die ook Europees speelt.
En das ook niet zo gek..quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat Arsenal hem gewoon wil laten spelen op een hoger niveau. Bij voorkeur bij een ploeg die ook Europees speelt.
Zo weergaloos als in het begin vond ik hem echt niet al de tijd bij Feyenoord. Hij heeft potjes gespeeld die vele malen minder waren. Ik denk alleen dat Arsenal niet tevreden is dat hij geen Europees voetbal kan gaan spelen en hem tevens commercieel wil gaan exploiteren (shirt-verkoop in Azië)quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
En das ook niet zo gek..
wat heeft hij hier te zoeken ?
totaal geen garantie dat er volgend seizoen om de prijzen mee kan worden gedaan..
denk dat zelfs de zilveren bal te hoog gegrepen is aankomend jaar..
waarom trouwens ook die afwachtende houding van het bestuur mbt "de drie"?
gewoon een deadline.. je moet voor het eind van dit seizoen beslissen.
of je wilt hier graag spelen of je zoekt wat anders..
ben de houding van beide kampen echt spuugzat..
faalhazen hebben het met zijn allen niet gehaald dit seizoen en twijfelen om bij te tekenen ?
prima , maar dan zout je maar lekker op..
Vlaar is mijns inzien de key-player.. de rest is gewoon al vervangbaar middels doorstroom vanuit jeugdelftallen.
Feyenoord heeft geen geld om principieell te zijn. En uiteindelijk is het niet meer dan een moreel beroep op deze spelers, om deze zomer bij te tekenen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef Calciumdude het volgende:
waarom trouwens ook die afwachtende houding van het bestuur mbt "de drie"?
gewoon een deadline.. je moet voor het eind van dit seizoen beslissen.
of je wilt hier graag spelen of je zoekt wat anders..
ben de houding van beide kampen echt spuugzat..
faalhazen hebben het met zijn allen niet gehaald dit seizoen en twijfelen om bij te tekenen ?
prima , maar dan zout je maar lekker op..
quote:De kans is groot dat Ryo weer uitgeleend wordt
Aanvaller Ryo Miyaichi, die dit seizoen verhuurd werd aan Feyenoord, keert terug naar Arsenal om een deel van de voorbereiding mee te maken. Coach Arsène Wenger wil de Japanner met eigen ogen aan het werk zien.
“Ik heb alleen maar goede berichten over hem gehoord. Hij zal aansluiten in de voorbereiding”, aldus Wenger. Miyaichi wacht nog op een werkvergunning om in Engeland te mogen voetballen. Maar de vraag is of hij in aanmerking komt voor een werkvergunning.
De kans is echter groot dat Japanner weer uitgeleend wordt. Feyenoord hoopt dat hij weer in Rotterdam wordt gestalt. Meerdere clubs zouden geïnteresseerd zijn in de rappe buitenspeler.
We ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Morendo het volgende:
Moeten we proberen Andy v/d Meyde te strikken voor een proefcontract? Ik bedoel: baat het niet, dan schaadt het niet........
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Morendo het volgende:
Moeten we proberen Andy v/d Meyde te strikken voor een proefcontract? Ik bedoel: baat het niet, dan schaadt het niet........
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Morendo het volgende:
Obvious troll is obvious.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Morendo het volgende:
Heel moeilijk. We hoeven niet per se om de top 5 te spelen, maar je wilt ook geen degradatievoetbal spelen want dan wordt je 'merk' significant minder waard. Een daadwerkelijke degradatie zou natuurlijk de doodsteek zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
Fuck off met je AvdM. Genoeg (betere) jeugd rondlopen.
Misschien heeft die man van RR wel gelijk, misschien moeten we maar eens geen dure aankopen doen en gewoon met de jeugd en transfervrije spelers verdergaan. Hebben we misschien wel weer zo'n jaar als dit maar komen we wel uit de schulden. Ik bedoel, kopen we een Dost bestaat de kans dat hij geblesseerd raakt oid, en dat we dan weer een bak met geld kwijt zijn.
Deze transferperiode wordt best wel belangrijk realiseer ik me, of we strooien met geld, en winnen, of falen weer eens, of we doen niks en we winnen, of falen weer en dan zijn we helemaal focked.
Spannende tijden zijn het in ieder geval zeker!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:23 schreef Morendo het volgende:
Troll ja, maar toch ben ik pas gerust gesteld als de volgende namen niet meer beschikbaar zijn:quote:
Voor dit soort argumenten werd Van Hanegem nog weggehoond, maar gelijk had hij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
Fuck off met je AvdM. Genoeg (betere) jeugd rondlopen.
Misschien heeft die man van RR wel gelijk, misschien moeten we maar eens geen dure aankopen doen en gewoon met de jeugd en transfervrije spelers verdergaan. Hebben we misschien wel weer zo'n jaar als dit maar komen we wel uit de schulden. Ik bedoel, kopen we een Dost bestaat de kans dat hij geblesseerd raakt oid, en dat we dan weer een bak met geld kwijt zijn.
Koevermans.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Troll ja, maar toch ben ik pas gerust gesteld als de volgende namen niet meer beschikbaar zijn:
- Vennegoor of Hesselink
- Zenden
- Richters
- Die andere dikke van NEC edit: Collins John (alstie nog speelt tenminste)
Zo zullen jullie vast ook spelers hebben die je niet graag naar Fey ziet komen.
Roep het al een paar jaar dat het beter is voor Feijenoord om echt eens schoon schip te maken en gewoon bij het begin te beginnen en de jeugd meer te betrekken bij het eerste. Plus dat ze niet teveel risico nemen met het aantrekken van spelers.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
Deze transferperiode wordt best wel belangrijk realiseer ik me, of we strooien met geld, en winnen, of falen weer eens, of we doen niks en we winnen, of falen weer en dan zijn we helemaal focked.
Spannende tijden zijn het in ieder geval zeker!
Je moet gewoon types als Meeuwis erbij halen zodat de kar in ieder geval getrokken wordt en voor de rest de jeugd de kans geven - ook jeugdspelers van andere teams die niet aan spelen toekomen en voor weinig overgenomen kunnen worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:05 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Voor dit soort argumenten werd Van Hanegem nog weggehoond, maar gelijk had hij.
Die scouts moeten eens wat vaker naar de Jupiler League of in Belgie gaan kijken. Neem contact op met Boskamp? Alles is beter dan nog meer hopeloze spelers binnenhalen als messias en ze vervolgens op de tribune te zetten.
En als je dacht dat het niet treuriger kon...quote:Topsportklimaat bij Feyenoord
Gepubliceerd op 19 mei 2011 - 16:55
‘Maandag laatste training van het seizoen’, aldus Feyenoord.nl zondag jongstleden. ‘Laatste training onder leiding van Mario Been dit seizoen’, had daar eigenlijk moeten staan. Immers: vandaag werd er gewoon getraind. Stiekem. In De Kuip. Stel je eens voor dat die vervelende supporters komen kijken…
De training stond dus onder leiding van Vlemmings en Lodewijks. En Been dan? Nah, die is gisteren al op vakantie gegaan naar Spanje, zoals hij afgelopen zaterdag op Varkenoord al meedeelde aan iedereen die het horen wilde. Juist, nog vóór de wedstrijd waarin Feyenoord nog een theoretische kans had op plaatsing voor de play-offs.
Het topsportklimaat bij Feyenoord in een notendop. Alsof we geen tiende zijn geworden. Maar ja, als je over het hele seizoen gemiddeld maar 4,5 uur per week traint en een van je meest talentvolle spelers op eigen kosten een trainer inhuurt om extra te trainen…
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
En als je dacht dat het niet treuriger kon...
quote:"Ik heb begrepen dat er donderdag nog een training is", liet Been weten. "Een x-aantal mensen van de club blijft natuurlijk in Rotterdam om daarbij aanwezig te zijn. Helaas is dat voor mij niet mogelijk, omdat er geen latere vluchten naar Spanje meer beschikbaar zijn. Hoe vervelend en hoe moeilijk dat ook is voor ons allemaal."
Been is exit.quote:
Omdat dit een Feyenoord-topic is?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat is relevant voor dit topic omdat?
Die kloof werd gegraven toen we ons diep in de schulden werkten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef PIETR het volgende:
Wat valt er uit te leggen?![]()
Wij Fernandez, Clasie, Nelom. Hun Sightorsson, Boerrigter en Janssen. Zij spelen Champions League, wij weten ons niet eens te plaatsen voor de voorronde van de Europa League. De kloof wordt groter en groter, en lijkt haast onoverbrugbaar te worden. Dat is toch gewoon vertyfd?
Ik troost me met de gedachte dat dit dal tijdelijk van aard is...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef PIETR het volgende:
Wij Fernandez, Clasie, Nelom. Hun Sightorsson, Boerrigter en Janssen. Zij spelen Champions League, wij weten ons niet eens te plaatsen voor de voorronde van de Europa League. De kloof wordt groter en groter, en lijkt haast onoverbrugbaar te worden. Dat is toch gewoon vertyfd?
Nah, dit dal duurt al te lang om als tijdelijk te kunnen worden gezien..quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik troost me met de gedachte dat dit dal tijdelijk van aard is...
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef Happel het volgende:
De tijden dat ik Feijenoord vergeleek met Ajax liggen echt al jaren achter me. Wat heeft het ook voor een zin? Zolang er niks verandert bij de club zal het gat groter en groter worden.
Volledig mee eens. Mensen die dat nog doen leven echt in een droomwereld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef Happel het volgende:
De tijden dat ik Feijenoord vergeleek met Ajax liggen echt al jaren achter me. Wat heeft het ook voor een zin? Zolang er niks verandert bij de club zal het gat groter en groter worden.
Wanneer je eruit ziet als Dirk Kuyt heeft het ook weinig zin om je te spiegelen aan Brad Pitt. Dat moet je niet doen, daar word je namelijk heel ongelukkig van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:50 schreef PIETR het volgende:
Die blijft gewoon, wat dacht je dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
Is Been trouwens al ontslagen of gaan we daar echt tot november mee wachten?
Welk probleem zou dat oplossen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
Is Been trouwens al ontslagen of gaan we daar echt tot november mee wachten?
Het probleem dat er al 2 seizoenen geen lijn in het spel te ontdekken is, spelers niet beter worden en er een tactisch onbenul voor de groep staat wellicht?quote:
Tjah, je wordt er dagelijks mee geconfronteerd (vrienden, collega's) dus ongewild blijf je die vergelijking maken. Weet ook wel dat we ons niet meer kunnen meten met Ajax qua resultaten, maar dat het gat zo groot zou worden, is gewoon pijnlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef Happel het volgende:
Tenzij hij zelf opstapt, want anders gebeurt het niet. Er is simpelweg geen geld voor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het probleem dat er al 2 seizoenen geen lijn in het spel te ontdekken is, spelers niet beter worden en er een tactisch onbenul voor de groep staat wellicht?
Echt he, ik snap niet dat mensen die Feyenoord week in week uit zien spelen, kunnen veronderstellen dat Been nog iets van deze groep kan maken. Er zit geen lijn in, 2 jaar niet, dit jaar kwam dat nog eens gruwelijk naar boven. Hij kan het niet en wil het niet. Zet er iemand voor die wat discipline heeft en traint, het gaat om elkaar aanvoelen, dat doen ze totaal niet. Door te trainen geef je elkaar en creer je vertrouwen. Dit is er gewoonweg niet en gaat, zolang Been er zit, er gewon niet komen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het probleem dat er al 2 seizoenen geen lijn in het spel te ontdekken is, spelers niet beter worden en er een tactisch onbenul voor de groep staat wellicht?
Klopt, maar ik heb steeds de hoop dat Been een dusdanig groot Feyenoord-hart heeft dat 'ie de eer aan zichzelf houdt. Maar blijkbaar moet Van Geel hem dus ontslaan in november.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Tenzij hij zelf opstapt, want anders gebeurt het niet. Er is simpelweg geen geld voor.
Poll op FR Fanatic zegt genoeg over de verdeeldheid onder de supporters.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb steeds de hoop dat Been een dusdanig groot Feyenoord-hart heeft dat 'ie de eer aan zichzelf houdt. Maar blijkbaar moet Van Geel hem dus ontslaan in november.
En dat gun ik hem niet. Want hoezeer Been ook faalt als trainer, het blijft er één van ons.
quote:Moet Mario Been de eer aan zichzelf houden en aan het eind van het seizoen vertrekken?
Ja - 1256
Nee - 1231
Geen mening - 104
Inderdaad zegquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Poll op FR Fanatic zegt genoeg over de verdeeldheid onder de supporters.
[..]
Meer een type Verbeek eigenlijk, zonder de trekjes van Verbeekquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef Morendo het volgende:
Wie zou dan de opvolger moeten worden? McClaren, Jans of zo? Zou dat echt veel verschil maken.....
Misschien eens verder kijken dan al de standaard namen. Ook op dat vlak kun je scouten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef Morendo het volgende:
Wie zou dan de opvolger moeten worden? McClaren, Jans of zo? Zou dat echt veel verschil maken.....
Bij PSV komt er binnenkort wellicht iemand vrij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer een type Verbeek eigenlijk, zonder de trekjes van Verbeek
Brrrrr.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij PSV komt er binnenkort wellicht iemand vrij.
Zou opzich wel passen - een goede veldtrainer die qua tactiek niet onderdoet voor Been (wie welquote:
Niet weer van Hanegem.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:44 schreef TheFastOne het volgende:
En het belangrijkst is nog wel geluk, een goede aankoop. Of een balletje die er met wel in valt.
Zal van Hanegem een mogelijk opvolger zijn? Die ziet t spelletje wel.
van Hanegem is iig niet zo onbegrijpelijk als Beenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet weer van Hanegem.
Wat voor bijzondere dingen heeft hij met Utrecht bereikt?
Zelfde geval als Been, een clubicoon met een rood/wit hart.
nee die heeft spelers aantoonbaar beter gemaakt, 2 bekers en 1 kampioenschap toch ??quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:49 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
van Hanegem is iig niet zo onbegrijpelijk als Been
Dat sowieso en graag met een no-cure no-pay systeem!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gewoon iemand die gewoon buiten de club is, die geen emotionele band heeft, kan alleen maar verkeerd gaan.
Van Cuilenborg :quote:Van Geel: Goede kans op langer verblijf Miyaichi
Feyenoord heeft de hoop op een langer verblijf van huurling Ryo Miyaichi nog niet opgegeven. De vleugelspeler van Arsenal sluit zich na de zomer in Londen aan voor de voorbereiding, maar de kans is klein dat hij een werkvergunning in Engeland krijgt.
‘We vragen een vergunning voor hem aan en zullen vanzelf zien of hij klaar is voor het niveau’, zei Arsenal-trainer Arsene Wenger gisteren. De Fransman is zeer onder de indruk van de goedlachse Japanner.
Miyaichi scoort echter op bijna alle criteria om toegelaten te worden als voetballer in de Premier League een onvoldoende. De belangrijkste voorwaarde is dat de speler een vaste waarde is in een nationaal team. Miyaichi heeft nog geen interland gespeeld voor zijn vaderland.
Martin van Geel is niet verrast door het besluit van Arsenal. ‘We wisten al langer dat hij in de voorbereiding daar zou aansluiten’, zegt de technisch directeur van Feyenoord. ‘Maar er is nog goede hoop.’
quote:Japan trekt zich terug voor het landentoernooi in Zuid Amerika, daar zal #Ryo dus ook geen interlands gaan spelen (een van de voorwaarden).
Hij is pas 18 jaar en heeft amper 15 profwedstrijden gespeeld. Nederlandse competitie is wat dat betreft gewoon een goede plek om je te ontwikkelen. Daar hoef je niet perse voor in een goed/geweldig team te staan. Zie bijv. Honda.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:39 schreef Gert het volgende:
De vraag is denk ik niet alleen of die werkvergunning er komt maar ook of Arsenal vindt dat Ryo zich bij Feyenoord voldoende kan ontwikkelen.
Als je Arsenal op niveau 1 zet, is Feyenoord een 4. Kan me voorstellen dat ze hem komend seizoen op een niveau willen hebben dat dichter bij Arsenal in de buurt komt.
Nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:59 schreef PIETR het volgende:
Ga er maar vanuit dat Arsenal Ryo gaat verhuren aan club die op zn minst uitkomst in de Europa League. Die zien we echt niet meer terug.
Natuurlijk is het inderdaad een goede keuze om bij Feyenoord te blijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik denk oprecht, zonder gekleurde bril, dat het voor Ryo en Arsenal geen slechte keuze is om hem nog een jaartje bij Feyenoord te laten spelen. Hier kan hij zich in alle rust ontwikkelen en maakt hij sowieso minuten. Daarnaast, als hij inderdaad bij een betere club wel voor de basis speelt, en hij maakt ook nog minuten in beker EN europa league, en ze willen graag dat hij interlands gaat spelen kan hij ook zomaar last krijgen van het Ono-syndroom. Zou natuurlijk erg jammer. Daarnaast is inderdaad een goede relatie met een opleidende club als Feyenoord ook in het voordeel van Arsenal.
Goed nieuwsquote:
Als we het dan toch over wanbeleid hebbenquote:Kevin Hofland heeft in zijn periode bij Feyenoord de steun van de clubleiding gemist. De verdediger doelt op de periode, waarin trainer Gertjan Verbeek werd ontslagen. Dit zei Hofland vrijdag in FC Rijnmond.
Hofland werd door veel supporters als de voornaamste boosdoener gezien, omdat hij als lid van de spelersraad contact onderhield met de Raad van Commissarissen over de positie van trainer Gertjan Verbeek. Dit leidde eind 2008 begin 2009 tot verschillende bedreigingen in de privé-sfeer. Juist in die fase rekende Hofland op steun van de directie van Feyenoord.
Grootverdieners
Hofland snapt dat hij en de andere ervaren spelers gezien werden als grootverdieners, maar vindt het niet terecht dat hij daarop werd afgerekend. Hofland: ‘‘Ik heb nooit gevraagd om het hoge salaris. Dat is mij aangeboden.’ Tijdens de nieuwjaarsspeech van 2010 betuigde directeur Eric Gudde voor het eerst openlijk zijn steun aan de groep grootverdieners, door te stellen dat Feyenoord hen het contract had aangeboden en dat de spelers niets te verwijten viel.
Hervormen premiestelsel
De verdediger stelt ook dat hij altijd heeft meegedacht in het belang van de club. Hofland stelde bijvoorbeeld voor om het premiestelsel te hervormen. Dit voorstel werd aan het begin van het seizoen 2009/2010 ingediend, maar de directie van Feyenoord reageerde daar pas na de winterstop op. Toen hoefde het van Hofland niet meer.
Geen blaam
Feyenoord liet vrijdag nogmaals weten dat de spelers geen enkele blaam treft als het gaat om de financiele problemen van de club. 'Wij zijn die verplichtingen zelf aangegaan en der spelers zijn daar niet voor verantwoordelijk', aldus woordvoerder Raymond Salomon. Die benadrukte dat de club dat al eerder heeft laten weten
Hofland die het hele premiestelsel wil hervormen en daarna ook nog eens boos is dat hij geen gehoor krijgtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als we het dan toch over wanbeleid hebben
quote:Kevin Hofland: Een echte vriend van Feyenoord!
De Vrienden van Feyenoord. Een groep daadkrachtige, kapitaalkrachtige, maar bovenal Feyenoord-liefhebbende supporters, die net als wij -het klootjesvolk zeg maar- het niet langer aan konden zien, dat de club van weleer op sterven na dood was. U vraagt zich nu natuurlijk af: Wat heb tie Hofland daar nou mee te maken?!
Kevin is de man die verguisd wordt en werd door een deel van het grote publiek, vanwege zijn rol in het vertrek van Gertjan Verbeek. Waar de supporters schijnbaar geen warm hart voor Kevin koesteren, is het in Het Maasgebouw nog erger. Daar werden zijn kritische geluiden rondom Verbeek weggehoond. Omdat hij een groot hart heeft voor het wel en wee van de club stapte hij daarom naar de Raad van Commissarissen en gooide het verhaal op tafel, omtrent Verbeek. De pers suggereerde dat hij dit alleen had gedaan, maar in werkelijkheid deed hij dit samen met de toenmalige aanvoerder Giovanni van Bronckhorst. De club koos in de media de kant van Verbeek, supporters raakten in de war en zo ontstond een tweespalt.
Na zijn vertrek bleek dat Verbeek een ware terreurleider was binnen de club. Hij gooide alle spullen van Gerard Meijer in de container (lees: 50 jaar historie), motto: “we kopen wel nieuw spul”. Verbeek stelde tevens gedrags- en kledingsregels op, maar hanteerde hierbij het motto “Ik maak regels voor anderen, maar die gelden niet voor mezelf”. Binnen enkele weken had de hele spelersgroep dan ook genoeg van Verbeek, maar het was Kevin die hier ook wat aan durfde te doen. Hij weerstond de psychologische oorlogsvoering van Verbeek en pakte letterlijk de roltrap naar boven.
Inmiddels maakt voorgaande verhaal vrij weinig uit, want het is allemaal verleden tijd. Toch zijn er tot op de dag van vandaag veel supporters, die de ware Kevin niet kennen. Dat is onterecht en om die reden dit stukje. Als eerbetoon aan Kevin Hofland, want zo bleek… was dit pas het begin!
Op het veld vielen de prestaties van Kevin, behalve in zijn eerste jaar, eigenlijk tegen. En dat was sneu, want hij wilde zo graag. Hier lagen vooral privéomstandigheden aan ten grondslag. De ondergang van Feyenoord deed hem pijn, maar zijn situatie werd dit seizoen helaas onwerkbaar gemaakt. Wat jammer was, want zijn schat aan ervaring en zijn positie binnen de spelersgroep was onomstreden. Dat bewijs werd duidelijk in zijn besloten afscheidsfeest. De speech van Ron Vlaar namens de spelersgroep bevestigde dit. Voordat hij voor de laatste keer de poorten van de Kuip uitging deed Kevin nog een laatste kunstje. Niet met de bal maar met zijn hoofd. Kevin wist namelijk van de plannen van de Vrienden van Feyenoord en bracht deze vervolgens in contact met een paar supporters. Samen hebben ze diverse malen gesproken, maar Kevin moest afhaken als gevolg van zijn transfer naar Cyprus.
Een beetje, nee misschien wel grotendeels, is de kapitaalinjectie mede dankzij Kevin in alle rust voorbereid en direct en indirect door hem geregisseerd. Sinds kort werken de diverse supportersgroepen, waaronder S.C.F, FIIIR, LN en de FSV wederom nauw samen om één doel te bewerkstelligen. En andermaal met succes, voor Feyenoord, onze club! Op 3 december 2010 kwamen de Vrienden van Feyenoord, in samenwerking met Feyenoord, de FSV en het Legioen, met de presentatie van het plan om alle supporters en sympathisanten te laten deelnemen. Dit plan is een groots plan, net als de eerste kapitaalinjectie van de Vrienden van Feyenoord. Kevin draagt zelf ook een bedrag van 2500 euro bij aan de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord.
Zonder Kevin Hofland zou dit alles -in deze supporterssamenstelling- misschien wel nooit in alle rust hebben kunnen plaatsvinden. Zonder Kevin was alles anders geweest.
Kevin bedankt.
Dat is inderdaad merkwaardig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hofland die het hele premiestelsel wil hervormen en daarna ook nog eens boos is dat hij geen gehoor krijgt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kevin is een held!!![]()
![]()
![]()
![]()
Een standbeeld van Kevin naast dat van Coen!!![]()
Het komende halfjaar niet door zijn achillespees. Hopen dat Dani Fernandez heel blijft dus...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:50 schreef Paul-89 het volgende:
Zuiverloon is transfervrij, maarja we hebben Swerts al.
Da's iets anders dan ie eerst zeiquote:Castaignos: Verhuren aan Feyenoord is geen optie
© ANP
Luc Castaignos kreeg afgelopen zomer van technisch directeur Leo Beenhakker en trainer Mario Been te horen dat hij niet op veel speeltijd hoefde te rekenen. Vorige week sloot hij het hoofdstuk Feyenoord af als clubtopscorer met vijftien goals. De spits, die in alle competitieduels in actie kwam, verkast naar Internazionale. 'De mensen die aan mij twijfelen, kunnen wel eens ongelijk krijgen,' zegt Castaignos.
'Verhuren is inderdaad geen optie', zegt Catsaignos in het AD 'Ik verkas met mijn familie naar Italië en wil daar slagen. Die optie om te worden verhuurd aan Feyenoord dook op in de media nadat ik had getekend, maar is totaal niet serieus.'
'Ik heb bepaalde doelen gesteld om zo snel mogelijk te slagen in Milaan. Ik ben ook realistisch, zal heel hard moeten werken en de concurrentie is moordend. Maar nu ik vertrek, ga ik er vol voor. De huisvesting is geregeld en ik zal zorgen dat ik snel de taal onder de knie heb.'
Bron: AD
De vraag is natuurlijk of Luc dat toen zelf heeft gezegd of dat de media het toen suggereerde.quote:
Hij wilde het premiestelsel hervormen in het voordeel van de club hé. Ten nadele van zichzelf dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hofland die het hele premiestelsel wil hervormen en daarna ook nog eens boos is dat hij geen gehoor krijgt.
Whehequote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kevin is een held!!![]()
![]()
![]()
![]()
Een standbeeld van Kevin naast dat van Coen!!![]()
Waar komt dit verhaal vandaan? Toch niet weer zo gefrustreerde supporter zonder kennis van feiten die een opruiend verhaaltje op Fanatics dropt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 07:55 schreef Happel het volgende:
Hofland heeft het balletje aan het rollen gebracht. Dankzij Hofland heeft de Varkenoordgroep aan kunnen schuiven bij de VvF. En hij heeft gewoon een punt.
Nog even een opfrisser.
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar komt dit verhaal vandaan? Toch niet weer zo gefrustreerde supporter zonder kennis van feiten die een opruiend verhaaltje op Fanatics dropt.
Jij bent natuurlijk overal van op de hoogte, wijsneus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar komt dit verhaal vandaan? Toch niet weer zo gefrustreerde supporter zonder kennis van feiten die een opruiend verhaaltje op Fanatics dropt.
Toch logisch, dat ie niet gelijk weer verhuurd wil worden aan Feyenoord als hij met zijn hele familie naar Italie vertrekt ..quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:39 schreef Caland het volgende:
Hij hoeft van mij sowieso niet meer terug te keren.
Wat nouquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch logisch, dat ie niet gelijk weer verhuurd wil worden aan Feyenoord als hij met zijn hele familie naar Italie vertrekt ..
[..]
![]()
Nou, geweldig inderdaad. Door het falen van Beenhakker en co. heeft hij slechts 3 miljoen opgeleverd voor de club. Hulde, petje af, diepe buiging etc.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:42 schreef Paul-89 het volgende:
Ben maar blij dat Luc nog iets heeft opgeleverd.
Boh frustraties?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat nou![]()
... meneer besluit na 1 redelijk seizoen al te vertrekken en dan moeten wij hem zeker weer met open armen ontvangen als hij logischerwijs faalt in Italië? Tegen die tijd neem ik aan dat we al 2 gekochte (!) spitsen hebben dus dan remt hij ook nog eens de ontwikkeling van die spelers af.
Is dat de schuld van Leo of van Luc?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, geweldig inderdaad. Door het falen van Beenhakker en co. heeft hij slechts 3 miljoen opgeleverd voor de club. Hulde, petje af, diepe buiging etc.
Van Leo uiteraard, maar was dat de vraag?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat de schuld van Leo of van Luc?
treffersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat de schuld van Leo of van Luc?
Kan, maar ik ben helemaal niet zo kapot van Manu.. ondanks zijn bazenvoornaamquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:43 schreef TheFastOne het volgende:
Kan die Manu uit de jeugd ook in de spits staan?
Arie Treffers is een derderangs.....quote:
Je onderschat zijn kwaliteiten en potentie enorm. Het was echt een van de grootste zo niet het grootste talent afgelopen seizoen in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:49 schreef Caland het volgende:
En trouwens, als Castaignos al verhuurd gaat worden dan gaat 'ie gewoon naar een kutclubje uit de Serie B hoor.
En Inter is inderdaad het mekka voor dusdanige talenten om je te ontwikkelen. Zelfs Dennis Bergkamp faalde daar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je onderschat zijn kwaliteiten en potentie enorm. Het was echt een van de grootste zo niet het grootste talent afgelopen seizoen in de Eredivisie.
Dat meer te maken met de defensieve Italiaanse speelstijl dan zijn eigen ontwikkeling.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
En Inter is inderdaad het mekka voor dusdanige talenten om je te ontwikkelen. Zelfs Dennis Bergkamp faalde daar.
Tsja, dus jij verwacht dat hij dit jaar daar gaat doorbreken? Een spits die alle hoeken van het veld kreeg te zien van Vertonghen en Douglas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat meer te maken met de defensieve Italiaanse speelstijl dan zijn eigen ontwikkeling.
Ligt ook aan de kwaliteit van je medespelers he. Als je als spits bij dit Feyenoord ondanks het kansloze spel en je medespelers nog steeds aardig weet te scoren op die leeftijd, ga je gewoon een hele grote meneer worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dus jij verwacht dat hij dit jaar daar gaat doorbreken? Een spits die alle hoeken van het veld kreeg te zien van Vertonghen en Douglas.
Ik onderken zijn kwaliteiten, maar denk gewoon dat dit een verschrikkelijk slechte stap is voor zijn ontwikkeling. Wat was er mis mee geweest om nog 3 jaar in Nederland te spelen en topscorer hier te worden? Of iig direct aandringen op een jaar verhuur naar Feyenoord...
Dat moet uiteindelijk nog maar blijken, veel verkeerde carrièrekeuzes kunnen soms heel slecht uitpakken. Vraag maar aan ene meneer Huntelaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt ook aan de kwaliteit van je medespelers he. Als je als spits bij dit Feyenoord ondanks het kansloze spel en je medespelers nog steeds aardig weet te scoren op die leeftijd, ga je gewoon een hele grote meneer worden.
Nogmaals, glazen bol-beweringen.quote:Hij heeft echt die killersmentaliteit. Desnoods via Schalke of Deportivo uiteindelijk haalt hij de absolute top.
x3quote:Al zou het mij niet verbazen dat hij dit seizoen 10x in mag vallen bij Inter, volgend jaar 12x en 4x in de basis en over een poosje gewoon basisspeler is bij Inter.
Huntelaar speelt zelf als een krant. Stel dat hij (na Madrid en Milan) in Duitsland zijn kunstje weer had geflikt was hij deze zomer mogelijk weer verkocht. Kijk maar naar V Nistelrooy.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet uiteindelijk nog maar blijken, veel verkeerde carrièrekeuzes kunnen soms heel slecht uitpakken. Vraag maar aan ene meneer Huntelaar.
[..]
Nogmaals, glazen bol-beweringen.
[..]
x3
En op basis van wat heeft hij wel iets te zoeken bij Inter Milan dan? Een club die totaal niet bekend staat om haar goede jeugdbeleid, ook zou hij eerst een Milito en Eto'o minimaal uit de basis moeten spelen. Tel daarbij op dat hij echt helemaal niks in te brengen had tegen de beste verdedigers uit de eredivisie en je komt uiteindelijk wel tot de conclusie dat de kans dat de keuze Inter goed uitpakt toch wel aan de lage kant is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huntelaar speelt zelf als een krant. Stel dat hij (na Madrid en Milan) in Duitsland zijn kunstje weer had geflikt was hij deze zomer mogelijk weer verkocht. Kijk maar naar V Nistelrooy.
Als jij een jonge speler bent met grote kwaliteiten dan heb je gewoon niks te zoeken bij dit kansloze elftal van Feyenoord.
Haal dat bord voor je kop nou eens weg man.
Wat denk jij nou man? Dat als je 18 bent en Inter komt voor je dat je zomaar ff nee dank je zegtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En op basis van wat heeft hij wel iets te zoeken bij Inter Milan dan? Een club die totaal niet bekend staat om haar goede jeugdbeleid, ook zou hij eerst een Milito en Eto'o minimaal uit de basis moeten spelen. Tel daarbij op dat hij echt helemaal niks in te brengen had tegen de beste verdedigers uit de eredivisie en je komt uiteindelijk wel tot de conclusie dat de kans dat de keuze Inter goed uitpakt toch wel aan de lage kant is.
Oja, vooral die laatste zin doet het hem hoor. Altijd fijn als mensen daarop moeten terugvallen als ze een discussie niet kunnen winnen.
Aldus Arie Treffers.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat denk jij nou man? Dat als je 18 bent en Inter komt voor je dat je zomaar ff nee dank je zegt
Die jongen geldt al sinds zijn 15e als een absoluut supertalent. Ongeveer de hele Europese top zat op een gegeven moment achter hem aan.
Wellicht niet, maar denk jij dat Inter een juiste stap is voor hem dan op dit moment? En op basis van wat denk je dat. Want je kan wel blijven schreeuwen van herpderp hij scoorde 15 goals in de eredivisie, maar is dat dan een garantie op speeltijd in Milaan? Speeltijd is op die leeftijd uiterst belangrijk voor je ontwikkeling. Tribunezitten in Milaan of spelen voor 5.000 man in de serie B word je echt niet beter van dan elke wedstrijd in de basis in Rotterdam.quote:Denk je echt dat jij het beter ziet dan al die internationale scouts van naam en faam?
Of dat het voor je ontwikkeling slim is om bij dit Feyenoord + waarschijnlijke leegloop te blijven?
Nee.quote:Schei toch uit met dat naïeve gedoe man.
Had hem natuurlijk ook liever nog 3 jaar bij Feyenoord gezien en dan pas voor de hoofdprijs naar Italië zien vertrekken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus Arie Treffers.
[..]
Wellicht niet, maar denk jij dat Inter een juiste stap is voor hem dan op dit moment? En op basis van wat denk je dat. Want je kan wel blijven schreeuwen van herpderp hij scoorde 15 goals in de eredivisie, maar is dat dan een garantie op speeltijd in Milaan? Speeltijd is op die leeftijd uiterst belangrijk voor je ontwikkeling. Tribunezitten in Milaan of spelen voor 5.000 man in de serie B word je echt niet beter van dan elke wedstrijd in de basis in Rotterdam.
Verder moet hij het helemaal zelf weten hoor, maar zeg dan gewoon dat je voor het geld kiest.
[..]
Nee.
Ligt eraan, stel dat je een spits hebt gehaald en Fernandez zit op de bank als reservespits. Wat moeten we dan in godsnaam met een gehuurde Castaignos?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had hem natuurlijk ook liever nog 3 jaar bij Feyenoord gezien en dan pas voor de hoofdprijs naar Italië zien vertrekken.
Maar om nou meteen te roepen dat je hem niet meer hoeft te zien bij Feyenoord is gewoon triest.
Sowieso denk ik alleen in het belang van Feyenoord, een Luc Castaignos die wij evt zouden kunnen huren (want daar begon de hele discussie mee) zou wel degelijk een positieve impuls geven aan ons elftal van komend seizoen. Daar gaat het toch allemaal om of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |