Thanks voor de tip. Vorige zomerstop een paar maanden door laten lopen uit luiheid, maar het is echt zonde van het geld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Siyara het volgende:
Zo, eredivisie live weer opgezegd voor de komende paar maanden. Hopen dat volgende seizoen beter gaat worden.
Wat is er in Engeland dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
Van mij kan die zomerstop niet lang genoeg duren.
Nog mensen van hier naar Engeland?
Heeft EL geen opzegtermijn dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Vorige zomerstop een paar maanden door laten lopen uit luiheid, maar het is echt zonde van het geld.
Ligt aan de aanbieder volgens mij. Ik heb het net opgezegd bij Ziggo en dat gaat over een maand in.quote:
Hmm, ik ben druk bezig om mijn al geboekte vakantie te verzetten om toch nog naar Engeland te kunnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen in het weekend naar Barnsley. Laat Hull schieten.
Altijd een maand.quote:
Kan erop duiden dat GvB enorm slecht is in een goede basis elf te maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef macca728 het volgende:
uit VI blijkt dat Feyenoord helemaal onderaan staat bij scorende wisselspelers, slechts 2x
bij AZ leverde het 17 doelpunten !!! PSV 10 Vitesse 9
En bij de landskampioen scoorden wisselspelers welgeteld 2 doelpunten meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan erop duiden dat GvB enorm slecht is in een goede basis elf te maken.
Nee, Been wisselbeleid zuigt gewoon.
Mja, op zich ben ik het eens met je laatste opmerking, maar bedenk wel, als Castaignos (34 wedstrijden gespeeld!) in de basis staat, wie moet je dan in de spits inbrengen om een wedstrijd open te breken? Cissé en Tomasson waren het hele jaar geblesseeerd, daarna alleen Larsen gehad en Van Beukering (quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat hadden we dit seizoen nou op de bank zitten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had het wat uitgemaakt, de bank met Makaay, Hofland, De Cler, Van Dijk en Landzaat inspireerde Been ook niet tot goed wisselen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat hadden we dit seizoen nou op de bank zitten?
nee PSV, Vitesse en AZ hadden veel opties, AZ bgon notabeme met Falkenburg in de spits.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat hadden we dit seizoen nou op de bank zitten?
En dan De Guzman ook nog eens bijna anderhalf jaar in zijn laatste twee jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is trouwens wel erg bizar wat er bij Feyenoord de afgelopen jaren is gebeurd met extreem lange blessures (half jaar en langer): Eerst Vlaar twee keer een jaar weg, en vervolgens in twee jaar tijd het volgende: Cissé eerst een jaar kwakkelen en daarna een jaar helemaal weg, Tomasson ook eerst kwakkelen en daarna een jaar helemaal weg, Schenkeveld een jaar helemaal weg, Dani Fernández twee keer een heel jaar weg. Echt heel opvallend en vreemd hoor! En behalve Tomasson zijn dat allemaal spelers onder de 30 waarbij dat echt als een verrassing kwam. Met uitzondering van Schenkeveld ook nog eens stuk voor stuk beoogde basisspelers.
Ik wist dat ik er een vergat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 06:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dan De Guzman ook nog eens bijna anderhalf jaar in zijn laatste twee jaar.
Ik heb het vorig jaar ook door laten lopen, maar via de Ziggo site is het zo opgezegdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Vorige zomerstop een paar maanden door laten lopen uit luiheid, maar het is echt zonde van het geld.
quote:Van Geel: El Ahmadi, Auassar en Bahia mogen vertrekken
18 mei 2011
El Ahmadi, Auassar en Bahia mogen een nieuwe werkgever zoeken, zo meldt Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. "Maar als zij niets vinden voor 26 juni, dan zijn ze wel welkom bij Feyenoord. Het signaal is echter duidelijk: wat ons betreft vertrekken deze spelers komende zomer."
Blijf je dat nu elke 3 pagina's herhalen? Heb ik je nu al 30 keer zien posten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:13 schreef voice-over het volgende:
Fer en Wijnaldum die na hun wanprestatie van het afgelopen seizoen naar een grote Europese club willen. Vlaar die niet kon voorkomen dat Feyenoord een bijna-record aantal nederlagen heeft geleden in de historie van de club, wil 'hogerop'.
Het moet niet gekker worden met 'onze jongens'.
Waarom staat schaken daar niet bij?quote:
quote:Van Geel tegen Feyenoord-jeugd: Blijf langer
© anp
Martin van Geel is pas twee weken werkzaam in De Kuip, maar in Rotterdam-Zuid wordt al lovend over zijn inbreng gesproken. De bij Roda JC weggeplukte technisch directeur is volgens geldschieter Pim Blokland zelfs 'de ideale teamplayer'.
Van Geel praat het AD bij over de stand van zaken bij Feyenoord.
Blijft Jon Dahl Tomasson bij Feyenoord?
Martin van Geel: 'Jon Dahl probeert op 26 juni fit te zijn bij de start van de selectie. Hij wil zijn loopbaan op een waardige manier afsluiten en die kans willen wij hem bieden. Maar we rekenen niet op hem. Als hij er nog in slaagt om topfit te worden, is hij een extraatje in de selectie. Het is voor Jon Dahl wel zeker dat het Feyenoord wordt of stoppen.'
Keert Karim el Ahmadi terug in De Kuip?
'Ik heb Karim gesproken en hij ziet een langer verblijf in Dubai niet zitten. Hij heeft nog een doorlopend contract bij Feyenoord en dus keert hij terug bij ons. Wij beseffen dat een nieuwe periode voor Karim in Rotterdam niet eenvoudig is in te vullen. Dus werken beide partijen aan een oplossing. Er is interesse voor hem, maar als hij niets anders kan vinden, respecteren wij zijn contract.'
Er komt na het vertrek van Rob van Dijk geen nieuwe keeper bij?
'Dat klopt. Wij hebben al drie keepers bij de selectie. Erwin Mulder heeft daarbij een voorsprong op Darley en Kostas Lamprou. Maar die jongens mogen het samen uitvechten. Mocht er onverhoopt nog iets gebeuren, dan is er wel een schaduwlijst met andere keepers, maar in principe is er geen budget voor een nieuwe keeper. Dat besteden wij liever aan andere posities binnen de selectie.'
Welke spelers met een doorlopend contract mogen vertrekken?
'Karim El Ahmadi, Adil Auassar en André Bahia mogen een nieuwe werkgever zoeken. Maar als zij niets vinden voor 26 juni, dan zijn ze wel welkom bij Feyenoord. Het signaal is echter duidelijk: wat ons betreft vertrekken deze spelers komende zomer.'
Vrezen jullie het vertrek van de zes talentvolle jeugdinternationals uit Oranje onder 17 jaar?
'Die jongens hebben op het EK indruk gemaakt, dat is duidelijk. Kyle Ebecilio was al vertrokken naar Arsenal, Karim Rekik gaat naar Manchester City en Nathan Aké naar Chelsea. Wij beseffen dat het naderende WK weer scouts wakker zal schudden, maar de andere spelers liggen vast. Als ik in AD Sportwereld lees dat Anass Achahbar en Tonny Trindade de Vilhena eerst in De Kuip willen slagen, vind ik dat een goed signaal. Spelers zouden langer in Nederland moeten blijven voor ze vertrekken.'
De samenwerking met Excelsior wordt intensiever?
'Daar ga ik mij heel nadrukkelijk mee bezig houden. Feyenoord haalt nu met Clasie, Fernandez, Nelom en Ramsteijn vier spelers van Woudestein naar de Kuip en uiteraard gaan er weer talenten de omgekeerde weg. Dat zijn Marley Berkvens, Kevin Jansen, Daan Smith en Martijn de Vries. Wie de opvolger wordt van Alex Pastoor is in eerste instantie een zaak voor Excelsior, maar wij denken intensief mee. En het moet iemand zijn die het convenant tussen beide clubs zal blijven onderschrijven. Daar zijn Simon Kelder en ik het roerend over eens.'
Mijn laatste posting was de 1 na de laatste van de vorige topic. Dit was een herkansing.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Blijf je dat nu elke 3 pagina's herhalen? Heb ik je nu al 30 keer zien posten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
Been naar Excelsior en wij een goede trainer.
begreep dat die liever bij ons de jeugd deed komend jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:57 schreef Paul-89 het volgende:
Van Gastel wil niet ?
Denkt hij soms dat hij zomaar een kans krijgt bij een middenmoter in de eredivisie ?
Vond zelf dat hij nog niet klaar was voor de stap. En hij wil zelf de misschien wel meest talentvolle lichting ooit vanaf volgend seizoen klaarstomen voor het eerste.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
begreep dat die liever bij ons de jeugd deed komend jaar.
Ok, die ziet natuurlijk het ontslag van Mario aankomen komend seizoen en dan kan hij het overnemen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
begreep dat die liever bij ons de jeugd deed komend jaar.
Pure armoe.quote:
2e plek, beetje jammerquote:Uitslag VVCS veldencompetitie 2010/2011
1. PSV 4.47
2. Feyenoord 3.88
3. Ajax 3.81
4. AZ 3.70
5. NAC Breda 3.58
6. FC Twente 3.52
7. N.E.C. 3.22
8. ADO Den Haag 3.06
9. SC Heerenveen 3.05
10. Roda JC 3.00
11. Willem II 2.93
12. FC Groningen 2.80
13. FC Utrecht 2.47
14. VVV-Venlo 2.35
15. Vitesse 2.31
16. De Graafschap 1.87
17. Heracles Almelo 1.68
18. Excelsior 1.47
Vorig jaar en volgens mij de jaren daarvoor hadden we het beste veld.quote:
quote:Luigi Bruins: Ik ga naar het buitenland
Zin in een uitgebreid vraaggesprek heeft Luigi Bruins niet. Ik wil eerst helemaal fit worden en een nieuwe club vinden, daarna wil ik wel praten zegt hij. Vanwege een slepende liesblessure had het laatste optreden van Bruins voor Feyenoord plaats op 20 februari in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag, toen hij zeven minuten voor tijd Marcel Meeuwis verving.
Dit is niet het afscheid waar ik op hoopte, maar veel kan ik er niet meer aan veranderen. Wat er fout ging in de Kuip ? Alles heeft te maken met vertrouwen. Dat kreeg ik in mijn eerste seizoen, onder Bert van Marwijk. Daarna ging het steeds minder door allerlei oorzaken, waaronder blessures. Feit is dat het niet is gelukt, hoewel ik dit seizoen tot mijn liesbreuk gewoon basisspeler ben geweest.
Waar zijn toekomst ligt, weet hij niet. Ik ga naar het buitenland, denk ik. Dat is voor mij een serieuze optie en misschien ook wel het beste voor me. Eerst train ik door bij Feyenoord tot eind juni. Ik wil volledig hersteld zijn als ik me straks meld bij mijn nieuwe club, waar dat ook zal zijn.
Zal Bruins de geschiedenis in gaan als het zoveelste talent dat mislukte in de Kuip ?
http://www.fr-fanatic.com(...)naar-het-buitenland/
Achja 1e of 2e het blijft gewoon een prima grasmat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorig jaar en volgens mij de jaren daarvoor hadden we het beste veld.
Mja van het spel dat erop gespeeld is zal het gras ook vast niet vrolijk geworden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |