quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg die van fok, want internet brengt je ware ik naar boven
stond zeker de naam van een ander op hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex van mij kon het de eerste maanden ook niet echt verteren dat ik een tattoo heb! Tijdens het batsen moest ik dan ook altijd mijn shirt aanhouden zodat ze 'm niet zag!Maar op den duur is ze er wel aan gewend geraakt!
Nee, maar hij is wel onbenullig groot!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef 129383 het volgende:
[..]
stond zeker de naam van een ander op he
quote:
ow, gewoon. of mag ik dat niet zeggen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Waar komt dat dan wegIk heb géén trampstamp, overigens
Nee een pijl naar mijn lul met "Get it here, ladies!"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
zeker mega pijl naar je hoofd
en daaronder
' BIER HIER '
Vind ik wel. Je bent veel liever in het echt. Sowieso minder scherpquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar er zit echt geen verschil in internet en irl bij mij hoor
same here, maar ligt eraan wie ik om me heen hebquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar er zit echt geen verschil in internet en irl bij mij hoor
eeeejquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, gewoon. of mag ik dat niet zeggen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee een pijl naar mijn lul met "Get it here, ladies!"
gelukkigquote:
mod faalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[ [url=
http://www.smlx.nl/images/SS-pasopzwemltuit.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee een pijl naar mijn lul met "Get it here, ladies!"
Ik heb eens op een feest met zo'n soort sticker op m'n tieten rondgelopenquote:
Ja nou tof gewoon!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar heeft iemand nog wat aan te merken op mijn tattooplan? (veni vidi vici)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens op een feest met zo'n soort sticker op m'n tieten rondgelopen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens op een feest met zo'n soort sticker op m'n tieten rondgelopen
Nee, de tekst niet. Ik ben meer benieuwd naar de uitvoering.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb al ideeën voor die tattoo aan haar voorgedragen, aangezien ik geen problemen heb met DEZE tattooquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou tof gewoon!En als je naatje er mee kunt stangen zou ik zeggen: DOEN!
als toch iedereen aan de zuip gaat, dan ga ik er ook ff ene opentrekkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik zit hier nu ook aan de drank en kan het nu ook wel waarderen!!
vooral win95/98 en 2000quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef 129383 het volgende:
ik hield van de kleur blauw
totdat ik windows ging gebruiken
Waarom zou iemand er aanmerkingen op moeten hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat ben je dan aan het zeiksnorren steeds?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al ideeën voor die tattoo aan haar voorgedragen, aangezien ik geen problemen heb met DEZE tattoo
Dus als ze met een lading inkt in haar nek rondloopt heb je er geen problemen mee, maar met 2 extra gaatjes in haar oren wel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al ideeën voor die tattoo aan haar voorgedragen, aangezien ik geen problemen heb met DEZE tattoo
Ik hoor het je al zeggen, maar op fok ben je echt scherper. Geloof me, zo erg dat ik je soms gewoon als twee personen zie. Want die klojo van fok, daar weiger ik soms van te geloven dat ik daar zo dol op benquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben op school ook 1 keer zo ongelofelijk naaierig geweest, iemand moest een presentatie doen van geschiedenis over een bepaald persoon die in 1191 iets deed. Die persoon had 1911 in de powerpoint gezet, dus ik aan het einde van de presentatie: "uhm, heeft ie een tijdmachine gebruikt ofzo?"
Dan doe ik gezellig met je meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als toch iedereen aan de zuip gaat, dan ga ik er ook ff ene opentrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |