quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg die van fok, want internet brengt je ware ik naar boven
stond zeker de naam van een ander op hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex van mij kon het de eerste maanden ook niet echt verteren dat ik een tattoo heb! Tijdens het batsen moest ik dan ook altijd mijn shirt aanhouden zodat ze 'm niet zag!Maar op den duur is ze er wel aan gewend geraakt!
Nee, maar hij is wel onbenullig groot!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef 129383 het volgende:
[..]
stond zeker de naam van een ander op he
quote:
ow, gewoon. of mag ik dat niet zeggen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Waar komt dat dan wegIk heb géén trampstamp, overigens
Nee een pijl naar mijn lul met "Get it here, ladies!"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
zeker mega pijl naar je hoofd
en daaronder
' BIER HIER '
Vind ik wel. Je bent veel liever in het echt. Sowieso minder scherpquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar er zit echt geen verschil in internet en irl bij mij hoor
same here, maar ligt eraan wie ik om me heen hebquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar er zit echt geen verschil in internet en irl bij mij hoor
eeeejquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, gewoon. of mag ik dat niet zeggen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee een pijl naar mijn lul met "Get it here, ladies!"
gelukkigquote:
mod faalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[ [url=
http://www.smlx.nl/images/SS-pasopzwemltuit.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee een pijl naar mijn lul met "Get it here, ladies!"
Ik heb eens op een feest met zo'n soort sticker op m'n tieten rondgelopenquote:
Ja nou tof gewoon!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar heeft iemand nog wat aan te merken op mijn tattooplan? (veni vidi vici)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens op een feest met zo'n soort sticker op m'n tieten rondgelopen
[..]
Nee, de tekst niet. Ik ben meer benieuwd naar de uitvoering.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb al ideeën voor die tattoo aan haar voorgedragen, aangezien ik geen problemen heb met DEZE tattooquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou tof gewoon!En als je naatje er mee kunt stangen zou ik zeggen: DOEN!
als toch iedereen aan de zuip gaat, dan ga ik er ook ff ene opentrekkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik zit hier nu ook aan de drank en kan het nu ook wel waarderen!!
vooral win95/98 en 2000quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef 129383 het volgende:
ik hield van de kleur blauw
totdat ik windows ging gebruiken
Waarom zou iemand er aanmerkingen op moeten hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat ben je dan aan het zeiksnorren steeds?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al ideeën voor die tattoo aan haar voorgedragen, aangezien ik geen problemen heb met DEZE tattoo
Dus als ze met een lading inkt in haar nek rondloopt heb je er geen problemen mee, maar met 2 extra gaatjes in haar oren wel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al ideeën voor die tattoo aan haar voorgedragen, aangezien ik geen problemen heb met DEZE tattoo
Ik hoor het je al zeggen, maar op fok ben je echt scherper. Geloof me, zo erg dat ik je soms gewoon als twee personen zie. Want die klojo van fok, daar weiger ik soms van te geloven dat ik daar zo dol op benquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben op school ook 1 keer zo ongelofelijk naaierig geweest, iemand moest een presentatie doen van geschiedenis over een bepaald persoon die in 1191 iets deed. Die persoon had 1911 in de powerpoint gezet, dus ik aan het einde van de presentatie: "uhm, heeft ie een tijdmachine gebruikt ofzo?"
Dan doe ik gezellig met je meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als toch iedereen aan de zuip gaat, dan ga ik er ook ff ene opentrekken
Ik wil het door mama laten schrijven, want die kan mooi schrijven, niet in hele bijzondere letters ofzo, daar hou ik niet vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de tekst niet. Ik ben meer benieuwd naar de uitvoering.
Pssst....hier moet hij zichzelf bewijzen tussen alle testosteron spuiende mannelijke studs hier!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoor het je al zeggen, maar op fok ben je echt scherper. Geloof me, zo erg dat ik je soms gewoon als twee personen zie. Want die klojo van fok, daar weiger ik soms van te geloven dat ik daar zo dol op ben
Leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil het door mama laten schrijven, want die kan mooi schrijven, niet in hele bijzondere letters ofzo, daar hou ik niet van
okequote:
Omdat jij zegt dat ze gewoon moet doen waar ze zin in heeft, al zet ze haar hele lijf vol met die dingen. Moet ze natuurlijk ook vooral doen, maar als ze dat doet, dat er dan iets tussen ons mis gaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je dan aan het zeiksnorren steeds?
Achja, het zal ook wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst....hier moet hij zichzelf bewijzen tussen alle testosteron spuiende mannelijke studs hier!
En aan wie ligt dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat ze gewoon moet doen waar ze zin in heeft, al zet ze haar hele lijf vol met die dingen. Moet ze natuurlijk ook vooral doen, maar als ze dat doet, dat er dan iets tussen ons mis gaat.
nee nooitquote:
[..]
Mja ik ga hier verder niet op in. Ik wil niet stoken of zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat ze gewoon moet doen waar ze zin in heeft, al zet ze haar hele lijf vol met die dingen. Moet ze natuurlijk ook vooral doen, maar als ze dat doet, dat er dan iets tussen ons mis gaat.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oke, ik was vanmmiddag niet helemaal lekker, maar nu nergens meer last van gelukkig. dus *proost*
![]()
Dan ga je toch gewoon staren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een tijdje terug liep er een meid in de kroeg rond met een stuk doorzichtig plastic waardoor men een flink stuk tieten kon zien. Met de tekst : "niet gluren!"
Dat zou ik dan weer nooit doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een tijdje terug liep er een meid in de kroeg rond met een stuk doorzichtig plastic waardoor men een flink stuk tieten kon zien. Met de tekst : "niet gluren!"
Ik heb geen idee of het mag, maar ik doe het pas als ik al op kamers ben enzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukLet wel dat je 't ook goed doorspreekt met de tattoo store. Niet alle schrijfletters zijn mooi als tattoo.
Ik ben wel benieuwd. Mag je het van je moeder?
aan mij, maar stel dat ze haar hele lijf volzet, dan heeft ze er zelf ook last van... De relatie hoeft niet perse meteen kapot te zijn, maar het zal wel zo zijn dat ik dan dus inderdaad zo bij vrienden kom, ga pronken met faye, maar vermeld er wel bij met een sip gezicht dat ze tattoos heeft...quote:
ik met xp alleen bsod bij defecte hardware, daarna overgestapt naar W7.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee nooit
vooral XP &ME
IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL
stopfout 0800000x0800000
ik ken de bsod al uit m'n hoofd
wat doe je dan ook met ME?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee nooit
vooral XP &ME
IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL
stopfout 0800000x0800000
ik ken de bsod al uit m'n hoofd
Dude, besef je wel dat je wel echt heel ver gaat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aan mij, maar stel dat ze haar hele lijf volzet, dan heeft ze er zelf ook last van... De relatie hoeft niet perse meteen kapot te zijn, maar het zal wel zo zijn dat ik dan dus inderdaad zo bij vrienden kom, ga pronken met faye, maar vermeld er wel bij met een sip gezicht dat ze tattoos heeft...
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, besef je wel dat je wel echt heel ver gaat?
Ik vandaag 4!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef _Fanta het volgende:
mijn handen meuren naar vis, en nee niet omdat ik vieze dingen heb gedaan. maar omdat ik lekker haringtje binnen heb gewerkt met mn klauwen. maar was wel lekker!
En als ik nou zo'n kutgeval neem, zeg je dan ook tegen al je vrienden:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aan mij, maar stel dat ze haar hele lijf volzet, dan heeft ze er zelf ook last van... De relatie hoeft niet perse meteen kapot te zijn, maar het zal wel zo zijn dat ik dan dus inderdaad zo bij vrienden kom, ga pronken met faye, maar vermeld er wel bij met een sip gezicht dat ze tattoos heeft...
Ik zou z'n PI niet vertrouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, besef je wel dat je wel echt heel ver gaat?
Hmm zeker lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef _Fanta het volgende:
mijn handen meuren naar vis, en nee niet omdat ik vieze dingen heb gedaan. maar omdat ik lekker haringtje naar binnen heb gewerkt met mn klauwen. maar was wel lekker!
m'n ouwe laptop die van tafel gevallen is draaitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat doe je dan ook met ME?
toen was je net uit de luiers
Maar dat boeit mij nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa ik denk dat geen enkele man dat erg vind hoor.
Edit : Als je dat wel doet dan.
Het zou wel sad zijn als ie dat doet. Maar als je geen seks hebt, komt ie daar toch niet achter tot jullie trouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En als ik nou zo'n kutgeval neem, zeg je dan ook tegen al je vrienden:
prachtwijf, maar ze heeft zo'n ding in der kut
Dat gaat anderen geen ruk aan man
Nu weet ik wat ik morgen lekker ga etenquote:
Je kan het niet vermijden dat ik dat doe, als het zo is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En als ik nou zo'n kutgeval neem, zeg je dan ook tegen al je vrienden:
prachtwijf, maar ze heeft zo'n ding in der kut
Dat gaat anderen geen ruk aan man
Dan wel inglourious bastards. Pulp fiction heb ik echt te veel gezien nuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat boeit mij niet
En dit liedjeIk krijg zin om Tarantino te kijken
dat is iets achterhouden, dat mocht ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou wel sad zijn als ie dat doet. Maar als je geen seks hebt, komt ie daar toch niet achter tot jullie trouwen
En wat als Faye zegt dat ze bepaalde dingen van jou niet fijn vindt en dat je jullie relatie op het spel zet als je er mee doorgaat, wat dan? Zou jij dingen laten om jullie relatie gaande te houden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan het ook met een andere PI zeggen natuurlijk.
Nah, ik kan 'm niet vaak genoeg kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan wel inglourious bastards. Pulp fiction heb ik echt te veel gezien nu
Weer?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
nog even en ik ga weer een advertentie op fok zetten: 16 jaar, brunette, met iets ervaring. Ik wil iemand, nu.
WTF???quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan het niet vermijden dat ik dat doe, als het zo is.
Zeg je tegen de tijd dat je getrouwd bent: Honey! Verrassing! Gisteren laten zetten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is iets achterhouden, dat mocht ook niet
[ADVERTENTIEquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou wel sad zijn als ie dat doet. Maar als je geen seks hebt, komt ie daar toch niet achter tot jullie trouwen
Dan krijgen zijn vrienden het dus zo te weten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg je tegen de tijd dat je getrouwd bent: Honey! Verrassing! Gisteren laten zetten!
Mr. Pinkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik kan 'm niet vaak genoeg kijkenMaar ik zou nu eerder voor Reservoir Dogs gaan
Jij gaat je vrienden dat vertellen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben wel 20 jaar ouder, is dat erg?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ADVERTENTIE
-16 jaar
- brunette
- beetje ervaring
Wie biedt zich aan?
Slaap lekkerquote:
Sorry als je nog 2 jaar geduld hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ADVERTENTIE
-16 jaar
- brunette
- beetje ervaring
Wie biedt zich aan?
Ja, ik zou dingen laten om de relatie gaande te houden, al zou ik er wel over in discussie treden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat als Faye zegt dat ze bepaalde dingen van jou niet fijn vindt en dat je jullie relatie op het spel zet als je er mee doorgaat, wat dan? Zou jij dingen laten om jullie relatie gaande te houden?
Hoe kan een lievelingsfilm van dat kaliber uit je top 10 verdwijnen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mr. Pink
Pulp fiction was eerst mijn lievelingsfilm, nu is hij al tijden uit mijn top 10 verdwenen
To-do-listje van gewoonfayequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg je tegen de tijd dat je getrouwd bent: Honey! Verrassing! Gisteren laten zetten!
Ik ben zo te zien de enige die geen problemen heeft met jailbait.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ADVERTENTIE
-16 jaar
- brunette
- beetje ervaring
Wie biedt zich aan?
jofuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
2e film ook overleefd, nog 2 te gaan, 3 begint om 9 uur
16 is gewoon legaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben zo te zien de enige die geen problemen heeft met jailbait.
Noem eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik zou dingen laten om de relatie gaande te houden, al zou ik er wel over in discussie treden.
dank u...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trusten en bedankt voor je show net!
Met te veel gezien bedoel ik ECHT teveel gezien. Jarenlang bijna wekelijks opgezetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan een lievelingsfilm van dat kaliber uit je top 10 verdwijnen?
Oh, da's wel veel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met te veel gezien bedoel ik ECHT teveel gezien. Jarenlang bijna wekelijks opgezet
* gewoonfaye doet meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Oeh! Ik kan niet stil blijven zitten
* Samzz danst kamer door
Hij is dan ook echt geniaal!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met te veel gezien bedoel ik ECHT teveel gezien. Jarenlang bijna wekelijks opgezet
Kelly family ook goed?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk hoort hierna gewoon Johnny Cash
Jaah enorm! En vermoeiend volgens Knetter, ze vraagt of er tussen. 3 en 4 nog iemand in t topic is..quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah enorm! En vermoeiend volgens Knetter, ze vraagt of er tussen. 3 en 4 nog iemand in t topic is..
Als je hierna nu eens een nummertje van Elvis doet om 't goed te maken?quote:
Euhmm ik beloof niksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah enorm! En vermoeiend volgens Knetter, ze vraagt of er tussen. 3 en 4 nog iemand in t topic is..
Dat gaat dan weer net te ver. 1 nummer waarderen van hun is genoeg voor mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
I Can't Help Myself vind ik ook een mooi nummer van hun
Hé maar effe tussen jou en mij hè, wat vind jij met meest pronkwaardig van welke vrouw dan ook?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De tieten, zondermeer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé maar effe tussen jou en mij hè, wat vind jij met meest pronkwaardig van welke vrouw dan ook?
Wij zien m lekker straks al!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen naar Pirates of the Caribbean 4 in IMAX 3D![]()
Hoe ist?quote:
hmm. Ik denk er nog over naquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je hierna nu eens een nummertje van Elvis doet om 't goed te maken?
Niet neuken in de bios hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zien m lekker straks al!
(Knetter en Jofu)
Zonde man, ik had wat minder fysieks van je verwacht. Zeker met die piramide van je.quote:
Moet je helemaal niet doen, dit nummer manquote:
Nicequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zien m lekker straks al!
(Knetter en Jofu)
Jaa goed goedquote:
Nee, niet echt. Zijn allemaal solo verder gegaan. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Kelly_Familyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
Bestaan de Kelly Family uberhaupt nog? De goddamn hippies
Daar zit het hem ook in heh, ik blijf een man, daar verandert die piramide ook niets aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man, ik had wat minder fysieks van je verwacht. Zeker met die piramide van je.
Jamaar Madness is best leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je helemaal niet doen, dit nummer man
Ik had 't over de Kelly Familyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar Madness is best leuk
Of had je het over Kelly family?
Niks d'r van. Je kunt net zo goed trots zijn op je vrouw haar goede manieren, of pronken met de fatsoenlijke kledingstijl.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar zit het hem ook in heh, ik blijf een man, daar verandert die piramide ook niets aan.
Maar niet iedere vrouw heeft goede manieren, noch een fatsoenlijke kledingstijl. Jij vroeg immers vrouwen in het algemeenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niks d'r van. Je kunt net zo goed trots zijn op je vrouw haar goede manieren, of pronken met de fatsoenlijke kledingstijl.
Of met je auto natuurlijk.
quote:
quote:
Maar héél weinig vrouwen hebben tieten om mee te pronken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar niet iedere vrouw heeft goede manieren, noch een fatsoenlijke kledingstijl. Jij vroeg immers vrouwen in het algemeen
quote:
Ja, daar heb jij dan weer gelijk in, sommige tieten zijn echt te grootquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar héél weinig vrouwen hebben tieten om mee te pronken.
Je bedoelt dat alleen de vrouwen met nepperts dat mogen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar héél weinig vrouwen hebben tieten om mee te pronken.
Ja die hebben er tenminste veel geld aan uitgegeven!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alleen de vrouwen met nepperts dat mogen?
Het gaat primair om het formaat, maar meer om de shaping en het impulsgedrag. Maar dat leg ik je later nog wel een keertje uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, daar heb jij dan weer gelijk in, sommige tieten zijn echt te groot
Ik trek me er lekker niks van aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die hebben er tenminste veel geld aan uitgegeven!
Het gaat om de mannen die pronken met de borsten van hun kippetje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alleen de vrouwen met nepperts dat mogen?
Oh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het gaat om de mannen die pronken met de borsten van hun kippetje.
En ja, nepperts hebben een verreweg superieur impulsgedrag dito shaping.
Ze hebben hier al eens gestaan. Toen had je je mening kunnen vormen. Nu heb je gewoon pech en moet je wachten tot een eventuele ONZ-radio meetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja nu willen we dus ook zien of dat terecht is he!
Ik vraag me dan af of je daar trots op moet zijn...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is ook niet perse mijn ding maar ze representeren mijn streek
Vandaar dequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of je daar trots op moet zijn...
Ik hoef het niet te flikken om nepperts te nemen, dan heb ik ook geen relatie meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het gaat om de mannen die pronken met de borsten van hun kippetje.
En ja, nepperts hebben een verreweg superieur impulsgedrag dito shaping.
Nah idd, Stelletje lompe boeren die denken tof te zijn en bijna heel Nederland loopt er achter aan als een stelletje domme schapen..........quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of je daar trots op moet zijn...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben hier al eens gestaan. Toen had je je mening kunnen vormen. Nu heb je gewoon pech en moet je wachten tot een eventuele ONZ-radio meet
Oh, ik dacht met je piemeltjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef _Fanta het volgende:
*zwaait op en neer met zn aansteker in de lucht*
Dat is toch raar. naatje_1 gaf zonet nog aan dat dat hét pochdingetje is aan grietjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te flikken om nepperts te nemen, dan heb ik ook geen relatie meer.
We wisselen graag af hierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
Een vorige keer werd dit liedje voor mij gedraaid
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef _Fanta het volgende:
*zwaait op en neer met zn aansteker in de lucht*
hij houdt van kleine tieten, waarom denk je dat hij mij heeft?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch raar. naatje_1 gaf zonet nog aan dat dat hét pochdingetje is aan grietjes.
VH draait enkel kwaliteit, afgezien van de kelly familyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dan kom ik om 22:00 uur met kwaliteitsmuziek
Truequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VH draait enkel kwaliteit, afgezien van de kelly family
Ik vond eigenlijk Kelly Family nog het beste wat ik tot nu toe heb gehoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VH draait enkel kwaliteit, afgezien van de kelly family
En die over kinderneukendepriestertjes blijven dan achterwege?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat als dit liedje vandaag de dag gemaakt zou zijn, dat er kamervragen over gesteld zouden worden!
Priesters met kleine kinderen geweerd uit bosquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En die over kinderneukendepriestertjes blijven dan achterwege?
Nah, ik zal 't aan m'n paard overlaten. Die heeft een groter hoofd.quote:
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef EggsTC het volgende:
nou faye ik ga je geen 3 keer roepen ofzo
volgens mij sta ik bij iedereen op ignore ofzo
Hij staat er volgens mij al in!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
Ik stem er voor om deze op te nemen in Draakje!![]()
Gewoon te fout!
Heul niet!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef EggsTC het volgende:
Wat is er knul?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef EggsTC het volgende:
EGGSJELIEFIEquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef EggsTC het volgende:
van hallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heul niet!
Eggs, baas dat je er bent.
Zoek maar gewoon op Monty Python.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geniaal.
Oh crap nou ben ik vergeten op te schrijven hoe die heet......
Klopt. Ik had er 2 weken geen zin inquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef Redskillz het volgende:
wel een tijdje geleden dat valhallen heeft gedraaid..
no doubt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef _Fanta het volgende:
deze ken ik ook nogwel van vroegah, gwen stafani of waar was deze plaat ook alweer van?
No doubtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef _Fanta het volgende:
deze ken ik ook nogwel van vroegah, gwen stafani of waar was deze plaat ook alweer van?
No Doubt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef _Fanta het volgende:
Blij dat je je zin weer terug hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Ik had er 2 weken geen zin in
No Doubtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef _Fanta het volgende:
Dankjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Blij dat je je zin weer terug hebt![]()
Maar niet met jou, dus geen seks met Samzz achter in de zaal...quote:
en niemand die hier dan op reageert, zelfs geen naatje die dat bevestigdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hij houdt van kleine tieten, waarom denk je dat hij mij heeft?
Kleine borstjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en niemand die hier dan op reageert, zelfs geen naatje die dat bevestigd
Kleine borsten kunnen ook mooi zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en niemand die hier dan op reageert, zelfs geen naatje die dat bevestigd
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef Zokunen het volgende:
Ajax - Twente aan het downloaden![]()
Morgen nog maar een keer terug kijken
Denny Landzaatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef Zokunen het volgende:
Ajax - Twente aan het downloaden![]()
Morgen nog maar een keer terug kijken
Op deze muziek masturbeert ValHallen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ken die term niet, wat valt er zoal onder?
Kutnummer die hij stiekem leuk vindt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ken die term niet, wat valt er zoal onder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |