quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg die van fok, want internet brengt je ware ik naar boven
stond zeker de naam van een ander op hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex van mij kon het de eerste maanden ook niet echt verteren dat ik een tattoo heb! Tijdens het batsen moest ik dan ook altijd mijn shirt aanhouden zodat ze 'm niet zag!Maar op den duur is ze er wel aan gewend geraakt!
Nee, maar hij is wel onbenullig groot!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef 129383 het volgende:
[..]
stond zeker de naam van een ander op he
quote:
ow, gewoon. of mag ik dat niet zeggen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Waar komt dat dan wegIk heb géén trampstamp, overigens
Nee een pijl naar mijn lul met "Get it here, ladies!"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
zeker mega pijl naar je hoofd
en daaronder
' BIER HIER '
Vind ik wel. Je bent veel liever in het echt. Sowieso minder scherpquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar er zit echt geen verschil in internet en irl bij mij hoor
same here, maar ligt eraan wie ik om me heen hebquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar er zit echt geen verschil in internet en irl bij mij hoor
eeeejquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, gewoon. of mag ik dat niet zeggen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee een pijl naar mijn lul met "Get it here, ladies!"
gelukkigquote:
mod faalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[ [url=
http://www.smlx.nl/images/SS-pasopzwemltuit.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee een pijl naar mijn lul met "Get it here, ladies!"
Ik heb eens op een feest met zo'n soort sticker op m'n tieten rondgelopenquote:
Ja nou tof gewoon!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar heeft iemand nog wat aan te merken op mijn tattooplan? (veni vidi vici)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens op een feest met zo'n soort sticker op m'n tieten rondgelopen
[..]
Nee, de tekst niet. Ik ben meer benieuwd naar de uitvoering.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb al ideeën voor die tattoo aan haar voorgedragen, aangezien ik geen problemen heb met DEZE tattooquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou tof gewoon!En als je naatje er mee kunt stangen zou ik zeggen: DOEN!
als toch iedereen aan de zuip gaat, dan ga ik er ook ff ene opentrekkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik zit hier nu ook aan de drank en kan het nu ook wel waarderen!!
vooral win95/98 en 2000quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef 129383 het volgende:
ik hield van de kleur blauw
totdat ik windows ging gebruiken
Waarom zou iemand er aanmerkingen op moeten hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat ben je dan aan het zeiksnorren steeds?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al ideeën voor die tattoo aan haar voorgedragen, aangezien ik geen problemen heb met DEZE tattoo
Dus als ze met een lading inkt in haar nek rondloopt heb je er geen problemen mee, maar met 2 extra gaatjes in haar oren wel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al ideeën voor die tattoo aan haar voorgedragen, aangezien ik geen problemen heb met DEZE tattoo
Ik hoor het je al zeggen, maar op fok ben je echt scherper. Geloof me, zo erg dat ik je soms gewoon als twee personen zie. Want die klojo van fok, daar weiger ik soms van te geloven dat ik daar zo dol op benquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben op school ook 1 keer zo ongelofelijk naaierig geweest, iemand moest een presentatie doen van geschiedenis over een bepaald persoon die in 1191 iets deed. Die persoon had 1911 in de powerpoint gezet, dus ik aan het einde van de presentatie: "uhm, heeft ie een tijdmachine gebruikt ofzo?"
Dan doe ik gezellig met je meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als toch iedereen aan de zuip gaat, dan ga ik er ook ff ene opentrekken
Ik wil het door mama laten schrijven, want die kan mooi schrijven, niet in hele bijzondere letters ofzo, daar hou ik niet vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de tekst niet. Ik ben meer benieuwd naar de uitvoering.
Pssst....hier moet hij zichzelf bewijzen tussen alle testosteron spuiende mannelijke studs hier!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoor het je al zeggen, maar op fok ben je echt scherper. Geloof me, zo erg dat ik je soms gewoon als twee personen zie. Want die klojo van fok, daar weiger ik soms van te geloven dat ik daar zo dol op ben
Leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil het door mama laten schrijven, want die kan mooi schrijven, niet in hele bijzondere letters ofzo, daar hou ik niet van
okequote:
Omdat jij zegt dat ze gewoon moet doen waar ze zin in heeft, al zet ze haar hele lijf vol met die dingen. Moet ze natuurlijk ook vooral doen, maar als ze dat doet, dat er dan iets tussen ons mis gaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je dan aan het zeiksnorren steeds?
Achja, het zal ook wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst....hier moet hij zichzelf bewijzen tussen alle testosteron spuiende mannelijke studs hier!
En aan wie ligt dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat ze gewoon moet doen waar ze zin in heeft, al zet ze haar hele lijf vol met die dingen. Moet ze natuurlijk ook vooral doen, maar als ze dat doet, dat er dan iets tussen ons mis gaat.
nee nooitquote:
[..]
Mja ik ga hier verder niet op in. Ik wil niet stoken of zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat ze gewoon moet doen waar ze zin in heeft, al zet ze haar hele lijf vol met die dingen. Moet ze natuurlijk ook vooral doen, maar als ze dat doet, dat er dan iets tussen ons mis gaat.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oke, ik was vanmmiddag niet helemaal lekker, maar nu nergens meer last van gelukkig. dus *proost*
![]()
Dan ga je toch gewoon staren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een tijdje terug liep er een meid in de kroeg rond met een stuk doorzichtig plastic waardoor men een flink stuk tieten kon zien. Met de tekst : "niet gluren!"
Dat zou ik dan weer nooit doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een tijdje terug liep er een meid in de kroeg rond met een stuk doorzichtig plastic waardoor men een flink stuk tieten kon zien. Met de tekst : "niet gluren!"
Ik heb geen idee of het mag, maar ik doe het pas als ik al op kamers ben enzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukLet wel dat je 't ook goed doorspreekt met de tattoo store. Niet alle schrijfletters zijn mooi als tattoo.
Ik ben wel benieuwd. Mag je het van je moeder?
aan mij, maar stel dat ze haar hele lijf volzet, dan heeft ze er zelf ook last van... De relatie hoeft niet perse meteen kapot te zijn, maar het zal wel zo zijn dat ik dan dus inderdaad zo bij vrienden kom, ga pronken met faye, maar vermeld er wel bij met een sip gezicht dat ze tattoos heeft...quote:
ik met xp alleen bsod bij defecte hardware, daarna overgestapt naar W7.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee nooit
vooral XP &ME
IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL
stopfout 0800000x0800000
ik ken de bsod al uit m'n hoofd
wat doe je dan ook met ME?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee nooit
vooral XP &ME
IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL
stopfout 0800000x0800000
ik ken de bsod al uit m'n hoofd
Dude, besef je wel dat je wel echt heel ver gaat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aan mij, maar stel dat ze haar hele lijf volzet, dan heeft ze er zelf ook last van... De relatie hoeft niet perse meteen kapot te zijn, maar het zal wel zo zijn dat ik dan dus inderdaad zo bij vrienden kom, ga pronken met faye, maar vermeld er wel bij met een sip gezicht dat ze tattoos heeft...
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, besef je wel dat je wel echt heel ver gaat?
Ik vandaag 4!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef _Fanta het volgende:
mijn handen meuren naar vis, en nee niet omdat ik vieze dingen heb gedaan. maar omdat ik lekker haringtje binnen heb gewerkt met mn klauwen. maar was wel lekker!
En als ik nou zo'n kutgeval neem, zeg je dan ook tegen al je vrienden:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aan mij, maar stel dat ze haar hele lijf volzet, dan heeft ze er zelf ook last van... De relatie hoeft niet perse meteen kapot te zijn, maar het zal wel zo zijn dat ik dan dus inderdaad zo bij vrienden kom, ga pronken met faye, maar vermeld er wel bij met een sip gezicht dat ze tattoos heeft...
Ik zou z'n PI niet vertrouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, besef je wel dat je wel echt heel ver gaat?
Hmm zeker lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef _Fanta het volgende:
mijn handen meuren naar vis, en nee niet omdat ik vieze dingen heb gedaan. maar omdat ik lekker haringtje naar binnen heb gewerkt met mn klauwen. maar was wel lekker!
m'n ouwe laptop die van tafel gevallen is draaitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat doe je dan ook met ME?
toen was je net uit de luiers
Maar dat boeit mij nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa ik denk dat geen enkele man dat erg vind hoor.
Edit : Als je dat wel doet dan.
Het zou wel sad zijn als ie dat doet. Maar als je geen seks hebt, komt ie daar toch niet achter tot jullie trouwenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En als ik nou zo'n kutgeval neem, zeg je dan ook tegen al je vrienden:
prachtwijf, maar ze heeft zo'n ding in der kut
Dat gaat anderen geen ruk aan man
Nu weet ik wat ik morgen lekker ga etenquote:
Je kan het niet vermijden dat ik dat doe, als het zo is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En als ik nou zo'n kutgeval neem, zeg je dan ook tegen al je vrienden:
prachtwijf, maar ze heeft zo'n ding in der kut
Dat gaat anderen geen ruk aan man
Dan wel inglourious bastards. Pulp fiction heb ik echt te veel gezien nuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat boeit mij niet
En dit liedjeIk krijg zin om Tarantino te kijken
dat is iets achterhouden, dat mocht ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou wel sad zijn als ie dat doet. Maar als je geen seks hebt, komt ie daar toch niet achter tot jullie trouwen
En wat als Faye zegt dat ze bepaalde dingen van jou niet fijn vindt en dat je jullie relatie op het spel zet als je er mee doorgaat, wat dan? Zou jij dingen laten om jullie relatie gaande te houden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan het ook met een andere PI zeggen natuurlijk.
Nah, ik kan 'm niet vaak genoeg kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan wel inglourious bastards. Pulp fiction heb ik echt te veel gezien nu
Weer?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
nog even en ik ga weer een advertentie op fok zetten: 16 jaar, brunette, met iets ervaring. Ik wil iemand, nu.
WTF???quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan het niet vermijden dat ik dat doe, als het zo is.
Zeg je tegen de tijd dat je getrouwd bent: Honey! Verrassing! Gisteren laten zetten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is iets achterhouden, dat mocht ook niet
[ADVERTENTIEquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan het niet vermijden dat ik dat doe, als het zo is.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou wel sad zijn als ie dat doet. Maar als je geen seks hebt, komt ie daar toch niet achter tot jullie trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |