Neuh!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Watertornado het volgende:
Als je maar niet die "leuke" versie van Bohemian Rhapsody gaat draaien.
Nog erger...... Ik heb t singeltje voor me liggen nu.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]Die is erg ja!
Okee het SM-nummer stel ik ff uit. Eerst nog 2 foute nummers.
Top ik ben benieuwd. Morp heeft me tijdens zn foute uur een tijdje terug omgehaald.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]Ook nog nooit aan gedacht
Vanavond trouwens wel veel nummers die fout zijn of er tegenaan schurken.
kom naar de macquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, dat gaat hem niet meer worden dan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top ik ben benieuwd. Morp heeft me tijdens zn foute uur een tijdje terug omgehaald.
o-oh Dutis ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef ToT het volgende:
Hierna dus wel het SM nummer!: P
Oh ja: het is Dutis!
Betere muziek draaienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef 129383 het volgende:
weet iemand hoe ik M'n show kan verbeteren
ik heb:
-jingles ga ik maken
-(meer graag)
Hebben ze allemaal doedelzakken dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef ValHallen het volgende:
Waarom lijkt alle Duitse (metal)rock op elkaar
mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel erg verschillend. Ik vond je uur gewoon goed hoor.
Mja die zijn echt dik en vet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dikke vette negermuziek a la rihanna, beyonce...
even zoeken.....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dikke vette negermuziek a la rihanna, beyonce...
Ik vind hem zelf ook echt heerlijk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rock, dubstep, Drum&bass, aanverwanten.
En dit nummer
I know!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die muziek + stem lijken toch echt verdacht veel op Rammstein.
Ik lees bij de andere dat je doelt waar wij van houden...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef 129383 het volgende:
[..]
mooi
gister kreeg ik em amper aan de praat
nu boem ! daar was ik
check!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dit nummer
Wat hij trouwens zegt. Ik draai zometeen ook nummers die bij mensen eenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik lees bij de andere dat je doelt waar wij van houden...
Je moet gewoon draaien wat je zelf leuk vind. Niet wat wij leuk vinden want dat kan je toch nooit allemaal in een uurtje proppen en zeikerts hou je altijd.
ja oke...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik lees bij de andere dat je doelt waar wij van houden...
Je moet gewoon draaien wat je zelf leuk vind. Niet wat wij leuk vinden want dat kan je toch nooit allemaal in een uurtje proppen en zeikerts hou je altijd.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dit nummer
ik bedoelde niet letterlijk dik en vet,maar hoe meer guilty pleasure het is, hoe beterquote:
Meer rap draaien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef 129383 het volgende:
[..]
ja oke...
Jingles ga ik maken fruity loops
iets anders om m'n shows te verbeteren ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi daar heb ik ultraveel nummers vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[..]
ik bedoelde niet letterlijk dik en vet,maar hoe meer guilty pleasure het is, hoe beter
en ja, american boooooooooy
benieuwd!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef ToT het volgende:
Hierna nog een lekker metalnummer, en daarna iets zwaar experimenteels!
Precies. En ik vind t ook leuk om andere muziek te horen waar ik anders niet naar luister. Ook vind ik t leuk om de DJ zn muziek smaak te leren kennen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat hij trouwens zegt. Ik draai zometeen ook nummers die bij mensen eenreactie gaan opwekken. Niks aan te doen.
Zowaar een aardig nummer dit!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand dat nummer na deze mooi gaat vinden!
In de Mickey D's?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik hou echt van vanalles, maar vandaag wil ik alleen rihanna aanhoren eigenlijk. Morgen luister ik weer de hele dag crystal castles, chase & status, pendulum en muse
Klinkt qua gitaren enzo wel een beetje t max van wat ik leuk vind maar die zanger rapt aardig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekker nummer van deze band, maar die speel ik een volgende keer wel!
waarom precies dit als ik vragen magquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja!In ieder geval scandinavisch.
Mja dat laatste kon ik ook wel raden ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja!In ieder geval scandinavisch.
EAC.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens een goed rip proggie? WMP gaat maar tot 192 kps.............
Beterrrrrrrrrrrr!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alweer een tekening afgerondIk ga als een tiet!
Pic's (van tekening en tiet)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
http://www.exactaudiocopy.de/ i.s.m. http://lame.sourceforge.net/quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
tieten? waar?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
In mijn topquote:
pocket internet explorerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga of een nieuw toetsenbord halen of kap met die opera zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Werkt dat een beetje makkelijk? Als ik nl 30 stappen moet ondernemen voor ik een nummer kan rippen......... Ik ken mezelf zeg maar. Dat wordt m dan niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.exactaudiocopy.de/ i.s.m. http://lame.sourceforge.net/
Gebruik deze handleiding om de applicatie goed in te stellen: http://classic-web.archiv(...)/satcp/eac-qs-nl.htm
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Oh, en:BAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Oh, en:Gaaf hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu de andere pic nog.![]()
Bij mij tot 320 kbps.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
Eenmalig instellen duurt even maar daarna is het zeer makkelijk en je hebt je MP3's in de beste kwaliteitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje makkelijk? Als ik nl 30 stappen moet ondernemen voor ik een nummer kan rippen......... Ik ken mezelf zeg maar. Dat wordt m dan niet.
Goed droppiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:51 schreef Viro het volgende:
Zolang je mij geen droppie noemt vind ik alles prima
nee hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef ToT het volgende:
Volgens mij breng ik met deze show van vandaag mijn hele reputatie om zeep he?
nee nu kent iedere flapdrol jouwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef ToT het volgende:
Volgens mij breng ik met deze show van vandaag mijn hele reputatie om zeep he?
Vage Noorse folkmetal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hiervoor werd gedraaid, maar dit dus
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, alles beter dan Frans Bauer of Bruno Mars.
ik denk dat diegene klaarzitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef ToT het volgende:
Laatste nummer, ik eindig een minuutje te vroeg. Ik weet niet of mijn opvolger al klaarstaat?
Mja dat instellen.....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eenmalig instellen duurt even maar daarna is het zeer makkelijk en je hebt je MP3's in de beste kwaliteit
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef ToT het volgende:
Laatste nummer, ik eindig een minuutje te vroeg. Ik weet niet of mijn opvolger al klaarstaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
Oh, en de tieten:Tepelpiercings!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een keer leuk met eentje zitten spelen!
Navel en tong kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Zijn er ook piercings die wél door de mannen gewaardeerd worden?
Die in je oren, maar dat mag volgens mij geen piercing worden genoemd...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Okee dan!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt ToT! Zo, klaar met werken! Snel naar huis en ValHallen luisteren
Tot straks
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Navel en tong kan ik wel waarderen
dit dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die in je oren, maar dat mag volgens mij geen piercing worden genoemd...
in de onderbroekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Dat!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Latah!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tong, navel. Navel alleen bij een mooie, strakke buikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
Als de gaatjes daadwerkelijk met een naald zijn gezet, is dat gewoon een piercingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die in je oren, maar dat mag volgens mij geen piercing worden genoemd...
een halve meter lagerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
En dan in de keuken vastleggen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neusring met een meter ketting eraan.
Idd ziet er niet uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat!
Niet bij de lippen of als puist naast de neus!
Wenkbrauw kan soms ook nog wel, of bovenin de oren.
niet doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Hee, het gaat over piercings.
Tweede paar gaatjes, doen of niet?
Ik denk dat het je wel leuk zal staan, ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat, maar ook echt alleen dat. Bij een dikke buik is het walgelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Latah!
[..]
Tong, navel. Navel alleen bij een mooie, strakke buik
Echt ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat, maar ook echt alleen dat. Bij een dikke buik is het walgelijk.
om naatje te stangen:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb ook twee gaatjes per oor, maar het tweede gat gebruik ik niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja maar de toekomstige vader van je kinderen vindt het niet leuk, dat telt toch wel wat zwaarder?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, de stand so far op fok.
2 tegen
2 voor
de stand irl
0 tegen
3 voor
True, true!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is t daar toch wel.Met of zonder piercing.
Dat is het meest walgelijke wat een vrouw een man aan kan doen. Een strak topje boven een witte, dikke buik met navelpiercingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat, maar ook echt alleen dat. Bij een dikke buik is het walgelijk.
Over piercings gesproken, vandaag weer heerlijke verhalen aangehoord over roadkill. Ultieme was de koe die door het koppelstuk was geramd maar daar dus aan bleef hangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, de stand so far op fok.
2 tegen
2 voor
de stand irl
0 tegen
3 voor
ex had er 1 daar benedenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast, WTF?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over piercings gesproken, vandaag weer heerlijke verhalen aangehoord over roadkill. Ultieme was de koe die door het koppelstuk was geramd maar daar dus aan bleef hangen.
truequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook twee gaatjes per oor, maar het tweede gat gebruik ik niet meer.
Ik zou het niet doen.
Ik wil misschien later ook een tattoo in mijn nek, eentje die niet opvalt, maar meer om van alles en nog wat af te sluitenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar de toekomstige vader van je kinderen vindt het niet leuk, dat telt toch wel wat zwaarder?
De MIquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is het meest walgelijke wat een vrouw een man aan kan doen. Een strak topje boven een witte, dikke buik met navelpiercing![]()
Okee dan!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
true
[..]
Ik wil misschien later ook een tattoo in mijn nek, eentje die niet opvalt, maar meer om van alles en nog wat af te sluiten
maar ik denk dat er genoeg vaders voor de kinderen van gewoonfaye te vinden zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar de toekomstige vader van je kinderen vindt het niet leuk, dat telt toch wel wat zwaarder?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, WTF?Hoe leg jij die link in godsnaam?
Zo'n piercing geeft nog wel een leuke toevoegingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van een zangeres op een concert met een giga dikke buik en een navel van een halve meter diep, die allemaal een soort pijltjes de navel in had getekend met een stift!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is het meest walgelijke wat een vrouw een man aan kan doen. Een strak topje boven een witte, dikke buik met navelpiercing![]()
je bent ook zo lief hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
Als er iets pauper is, wat ik nog mijn ergste vijand niet zou aandoen, dan is het een piercing.
op de knieën?quote:
Op korte afstand gevolgd door een tattoo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
Als er iets pauper is, wat ik nog mijn ergste vijand niet zou aandoen, dan is het een piercing.
gad.ver.dammequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van een zangeres op een concert met een giga dikke buik en een navel van een halve meter diep, die allemaal een soort pijltjes de navel in had getekend met een stift!
ik juist wel, maar dan in de schaamstreek of tepel zonder verdoving en zonder te ontsmettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
Mee eens, hoewel onder de onderlip (bij de kin) lang niet bij iedereen mooi staat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
Maar goed ik zal ff serieus proberen te reageren, Ik vind piercings meestal wel leuk staan in de wenkbrauw neus ov onder in de onderlip. Een evt 2e in een oor is ook leuk. Zolang t er maar niet teveel worden.
ook als die niet te zien is onder normale omstandighedenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op korte afstand gevolgd door een tattoo.
Klopt daar moet de vrouw in kwestie wel t koppie voor hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens, hoewel onder de onderlip (bij de kin) lang niet bij iedereen mooi staat.
Wat kan het jou schelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ook als die niet te zien is onder normale omstandigheden
Och ik heb er leuke herinneringen aan overgehoudenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehehe, dan is t leuk ja maar t is geen must of dislike bij mij.
Vrouwen met smaakvolle tattoo's zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
true
[..]
Ik wil misschien later ook een tattoo in mijn nek, eentje die niet opvalt, maar meer om van alles en nog wat af te sluiten
op fok!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ook als die niet te zien is onder normale omstandigheden
Eens, al kan ik kleintjes met een persoonlijke waarde wel waarderen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op korte afstand gevolgd door een tattoo.
Bewaar jou fap momentjes even voor je zelf plz!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van een zangeres op een concert met een giga dikke buik en een navel van een halve meter diep, die allemaal een soort pijltjes de navel in had getekend met een stift!
Onder op de rug kan errug geyl zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vrouwen met smaakvolle tattoo's zijn
dit dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vrouwen met smaakvolle tattoo's zijn
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eens, al kan ik kleintjes met een persoonlijke waarde wel waarderen.
Ik wil geen pauper zijn, ik kan het ook op een andere manier doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen?Je zet die tattooo voor jezelf, niet voor Naatje of voor WT. Als jij dat graag wilt, moet je het gewoon doen
Dat heb je meestal aan de muts van je ex toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Och ik heb er leuke herinneringen aan overgehouden
Die heeft half tattoo-Nederland alquote:
zo'n tribal?quote:
Een tattoo maakt je niet meteen pauper.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil geen pauper zijn, ik kan het ook op een andere manier doen
Dit wat voor jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Viro het volgende:
Ik wil een tattoo op mijn eikel, een smiley ===>
dude.....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Viro het volgende:
Ik wil een tattoo op mijn eikel, een smiley ===>
DAT!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vooral bij een rug met van die lieve kuiltjes.......![]()
Wat het haar kan schelen is dat ik misschien dan de relatie beëindig, of minder lekker in mijn vel zit als ze dat doet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen?Je zet die tattooo voor jezelf, niet voor Naatje of voor WT. Als jij dat graag wilt, moet je het gewoon doen
dat gaat weer te ver.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit wat voor jou?
KLIKKEN OP EIGEN RISICO! NSFW!
dondersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit wat voor jou?
Dude, alleen maar om 2 extra gaatjes in de oren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat het haar kan schelen is dat ik misschien dan de relatie beëindig, of minder lekker in mijn vel zit als ze dat doet...
dan weet ik ook wel weer hoeveel het jou om mij gaat hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat het haar kan schelen is dat ik misschien dan de relatie beëindig, of minder lekker in mijn vel zit als ze dat doet...
Dude..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VERDOMME WAAROM KLIKTE IKquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit wat voor jou?
Heb liever een rug zonder tattoo en van die lieve, sexy kuiltjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vooral bij een rug met van die lieve kuiltjes.......![]()
Je maakt weer lekker subtiel duidelijk dat Faye niet mag doen wat ze zelf wilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar is ze een week kapot van, en dan vind ze vast wel een andere jonge godquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ach met of zonder, ik zou r toch wel doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb liever een rug zonder tattoo en van die lieve, sexy kuiltjes
Tuurlijk mag ze doen wat ze zelf wilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je maakt weer lekker subtiel duidelijk dat Faye niet mag doen wat ze zelf wil
Ik vond het serieus, echt fascinerendquote:
ik vind een trampstamp een afknapperquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach met of zonder, ik zou r toch wel doen.
En als ze dat doet, beëindig jij de relatie?quote:
Dit ga je niet menen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij ie onder narcose was, anders zou ik het niet doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het serieus, echt fascinerend! Wat zal dat een pijn hebben gedaan
vooral het eikel gedeeltequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het serieus, echt fascinerend! Wat zal dat een pijn hebben gedaan
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je maakt weer lekker subtiel duidelijk dat Faye niet mag doen wat ze zelf wil
Hell, die opmerking alleen al zou voor mij reden zijn om je gigantisch te dumpen!
dat hoop ik voor hem. Ik voel gewoon steken in mn doos als ik dat zie johquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Viro het volgende:
[..]
tenzij ie onder narcose was, anders zou ik het niet doen
OF zit ik minder lekker in mijn vel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als ze dat doet, beëindig jij misschien de relatie?
Mja ik zie zo een tribal niet als trampstamp. Pas als daar een streepjescode zit ga ik ff 2x denken.quote:
dus je gaat het doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Mja idd...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als ze dat doet, beëindig jij de relatie?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat hoop ik voor hem. Ik voel gewoon steken in mn doos als ik dat zie joh
een tattoo op de rug boven de spleetster vind ik echt een afknapperquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik zie zo een tribal niet als trampstamp. Pas als daar een streepjescode zit ga ik ff 2x denken.
Geen narcose. Mag niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:14 schreef Viro het volgende:
[..]
oh dat ga ik ook zeker doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is niets nieuws voor haar hoor, maar ze moet lekker doen waar ze zelf zin in heeft.
echt niet, schaamstreek blijft zoals ie is. Clean en untouchedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef 129383 het volgende:
[..]
dus je gaat het doen
niet grappig van mij![]()
Ik weet niet of ik moet huilen of lachenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is niets nieuws voor haar hoor, maar ze moet lekker doen waar ze zelf zin in heeft.
Kan en mag. Ik vind dat dus juist niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Viro het volgende:
[..]
een tattoo op de rug boven de spleetster vind ik echt een afknapper
Ik huilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen!
door en vrouw mag ie wel 'touched' worden hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Viro het volgende:
[..]
echt niet, schaamstreek blijft zoals ie is. Clean en untouched
sowiesoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
door en vrouw mag ie wel 'touched' worden he
"Hé, jongens, ik heb echt zo'n prachtwijf. Ze heeft alleen wel een tattoo/piercing."quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah die week kom je wel door hoor!![]()
Als je echt van haar houd tenminste.
fixedquote:
ligt eraan wat voor tattoo en waarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Hé, jongens, ik heb echt zo'n prachtwijf. Ze heeft alleen wel een tattoo/piercing."
Op fok amper, hij is hier echt een hork die ik wil slaan. In het echt is hij veel beter. Nu er nog achter komen welke de echte is.quote:
Waarom moet iedereen dat weten dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Hé, jongens, ik heb echt zo'n prachtwijf. Ze heeft alleen wel een tattoo/piercing."
en ze zit ook helemaal onderquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus vind je haar geen pracht wijf. Als je echt van haar houd, hou je ook daar van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij dappere meidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op fok amper, hij is hier echt een hork die ik wil slaan. In het echt is hij veel beter. Nu er nog achter komen welke de echte is.
Een ex van mij kon het de eerste maanden ook niet echt verteren dat ik een tattoo heb! Tijdens het batsen moest ik dan ook altijd mijn shirt aanhouden zodat ze 'm niet zag!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zeg die van fok, want internet brengt je ware ik naar bovenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op fok amper, hij is hier echt een hork die ik wil slaan. In het echt is hij veel beter. Nu er nog achter komen welke de echte is.
uhu, ik zeg niet voor niets dit:quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eens, al kan ik kleintjes met een persoonlijke waarde wel waarderen.
Ik wil 'veni vidi vici' in mijn nek oid. Omdat papa, omdat reis na examen (die nog op de planning staat, wil hem daarna), omdat naaldenquote:
Mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil 'veni vidi vici' in mijn nek oid. Omdat papa, omdat reis na examen (die nog op de planning staat, wil hem daarna), omdat naalden
denk je?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zeg die van fok, want internet brengt je ware ik naar boven
kijk jij snapt hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef 129383 het volgende:
[..]
je moet het leven helemaal uitwonen 24/7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |