Neuh!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Watertornado het volgende:
Als je maar niet die "leuke" versie van Bohemian Rhapsody gaat draaien.
Nog erger...... Ik heb t singeltje voor me liggen nu.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]Die is erg ja!
Okee het SM-nummer stel ik ff uit. Eerst nog 2 foute nummers.
Top ik ben benieuwd. Morp heeft me tijdens zn foute uur een tijdje terug omgehaald.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]Ook nog nooit aan gedacht
Vanavond trouwens wel veel nummers die fout zijn of er tegenaan schurken.
kom naar de macquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, dat gaat hem niet meer worden dan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top ik ben benieuwd. Morp heeft me tijdens zn foute uur een tijdje terug omgehaald.
o-oh Dutis ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef ToT het volgende:
Hierna dus wel het SM nummer!: P
Oh ja: het is Dutis!
Betere muziek draaienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef 129383 het volgende:
weet iemand hoe ik M'n show kan verbeteren
ik heb:
-jingles ga ik maken
-(meer graag)
Hebben ze allemaal doedelzakken dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef ValHallen het volgende:
Waarom lijkt alle Duitse (metal)rock op elkaar
mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel erg verschillend. Ik vond je uur gewoon goed hoor.
Mja die zijn echt dik en vet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dikke vette negermuziek a la rihanna, beyonce...
even zoeken.....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dikke vette negermuziek a la rihanna, beyonce...
Ik vind hem zelf ook echt heerlijk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rock, dubstep, Drum&bass, aanverwanten.
En dit nummer
I know!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die muziek + stem lijken toch echt verdacht veel op Rammstein.
Ik lees bij de andere dat je doelt waar wij van houden...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef 129383 het volgende:
[..]
mooi
gister kreeg ik em amper aan de praat
nu boem ! daar was ik
check!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dit nummer
Wat hij trouwens zegt. Ik draai zometeen ook nummers die bij mensen eenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik lees bij de andere dat je doelt waar wij van houden...
Je moet gewoon draaien wat je zelf leuk vind. Niet wat wij leuk vinden want dat kan je toch nooit allemaal in een uurtje proppen en zeikerts hou je altijd.
ja oke...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik lees bij de andere dat je doelt waar wij van houden...
Je moet gewoon draaien wat je zelf leuk vind. Niet wat wij leuk vinden want dat kan je toch nooit allemaal in een uurtje proppen en zeikerts hou je altijd.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dit nummer
ik bedoelde niet letterlijk dik en vet,maar hoe meer guilty pleasure het is, hoe beterquote:
Meer rap draaien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef 129383 het volgende:
[..]
ja oke...
Jingles ga ik maken fruity loops
iets anders om m'n shows te verbeteren ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi daar heb ik ultraveel nummers vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[..]
ik bedoelde niet letterlijk dik en vet,maar hoe meer guilty pleasure het is, hoe beter
en ja, american boooooooooy
benieuwd!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef ToT het volgende:
Hierna nog een lekker metalnummer, en daarna iets zwaar experimenteels!
Precies. En ik vind t ook leuk om andere muziek te horen waar ik anders niet naar luister. Ook vind ik t leuk om de DJ zn muziek smaak te leren kennen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat hij trouwens zegt. Ik draai zometeen ook nummers die bij mensen eenreactie gaan opwekken. Niks aan te doen.
Zowaar een aardig nummer dit!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand dat nummer na deze mooi gaat vinden!
In de Mickey D's?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik hou echt van vanalles, maar vandaag wil ik alleen rihanna aanhoren eigenlijk. Morgen luister ik weer de hele dag crystal castles, chase & status, pendulum en muse
Klinkt qua gitaren enzo wel een beetje t max van wat ik leuk vind maar die zanger rapt aardig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekker nummer van deze band, maar die speel ik een volgende keer wel!
waarom precies dit als ik vragen magquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja!In ieder geval scandinavisch.
Mja dat laatste kon ik ook wel raden ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja!In ieder geval scandinavisch.
EAC.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens een goed rip proggie? WMP gaat maar tot 192 kps.............
Beterrrrrrrrrrrr!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb alweer een tekening afgerondIk ga als een tiet!
Pic's (van tekening en tiet)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
http://www.exactaudiocopy.de/ i.s.m. http://lame.sourceforge.net/quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand trouwens een goed rip proggie? WMP gaat maar tot 192 kps.............
tieten? waar?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
In mijn topquote:
pocket internet explorerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga of een nieuw toetsenbord halen of kap met die opera zooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Werkt dat een beetje makkelijk? Als ik nl 30 stappen moet ondernemen voor ik een nummer kan rippen......... Ik ken mezelf zeg maar. Dat wordt m dan niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.exactaudiocopy.de/ i.s.m. http://lame.sourceforge.net/
Gebruik deze handleiding om de applicatie goed in te stellen: http://classic-web.archiv(...)/satcp/eac-qs-nl.htm
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
Oh, en:BAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |