Tof.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef JochemP het volgende:
Gewoon CH2=O, systematische naam weet ik zo even niet en boeit ook niet
Idem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef zuurkoolmetprei het volgende:
Laatste vraag vond ik beetje vaag, ik ben over het gebruik van asparaginase gaan lullen, zucht, m'n concentratie was daar gedaald naar 0,0
En ik vond zelf de laatste vraag over acrylamide nog het moeilijkst. Dit in combinatie met een zero-motivatie, tja, dan kan 't hard gaan met de fouten..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik kon echt niet meer lezen daar.. Bah
Ik schrok me de tering toen ik die namen lasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:22 schreef JochemP het volgende:
Gewoon CH2=O, systematische naam weet ik zo even niet en boeit ook niet
Dat is tussen de 5,5 en 7,5.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:25 schreef rense het volgende:
hij ging goed! De gr lijsten van ik geloof pino niet eens nodig gehad:)
tussen de 6.1 en 6.9, ofwel 41 punten kom ik op uit!
Die houden een nauwere norm aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef rense het volgende:
[..]
volgens het programmatje op examen klacht nietmaar ik ben tevreden!
ging van een 4.1 uit dus
Samequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef Pino112 het volgende:
Gevoel na de toets:.
Gevoel na nakijken:.
.
Methanon bestaat niet eens, dan heet het nog altijd methanalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef ErkendFokker het volgende:
Stof X was toch methanon? en niet Methanol?
Auwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef Pino112 het volgende:
.
Ja maar waarom is dat zo? Ik lees alleen op een duitse site dat iemand dezelfde vraag heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef waj1 het volgende:
[..]
Methanon bestaat niet eens, dan heet het nog altijd methanal
Gelukkig hoeven we ons hier vanaf nu niet meer mee bezig te houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Woerd26 het volgende:
omdat de dubbelgebonden o dan sowieso aan het eind zit en dan is het al
Het bestaat wel, maar je hebt dan 2 benamingen voor 1 en dezelfde stof, en dan krijgt toevallig/volgens regels Methanal de keuze.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat zo? Ik lees alleen op een duitse site dat iemand dezelfde vraag heeft.
Ik kom er na googlen ook achter dat methanon niet bestaat maar waarom zou het niet kunnen bestaan?
Hmm okquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef Natrium het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar je hebt dan 2 benamingen voor 1 en dezelfde stof, en dan krijgt toevallig/volgens regels Methanal de keuze.
Ehm , ik ben nu aan het nakijken maar er kan zomaar een her inzittenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we ons hier vanaf nu niet meer mee bezig te houden.![]()
Oquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Ehm , ik ben nu aan het nakijken maar er kan zomaar een her inzitten
Scheikunde, mijn haat van de afgelopen 5 jaar, is verleden tijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we ons hier vanaf nu niet meer mee bezig te houden.![]()
RTquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:39 schreef Natrium het volgende:
[..]
Scheikunde, mijn haat van de afgelopen 5 jaar, is verleden tijd![]()
![]()
![]()
Omdat de zuustof bij een keton altijd aan een tertiair koolsofatoom zit, wat niet kan in het geval van methaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat zo? Ik lees alleen op een duitse site dat iemand dezelfde vraag heeft.
Ik kom er na googlen ook achter dat methanon niet bestaat maar waarom zou het niet kunnen bestaan?
Overheen gelezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef JochemP het volgende:
Nog iemand anders die moest lachen om de benaming 'patates frites'?
Het is friet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef JochemP het volgende:
Ja, gniffelend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef JochemP het volgende:
stond dat erin?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef JochemP het volgende:
nee, ik ben geen dingen tegengekomen die ik raar/vreemd vondquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Hurray het volgende:
Heeft er iemand al een klacht ingediend? Zoja, wat?
Tja..quote:Nader onderzoek toonde aan dat acrylamide voorkomt in veel
zetmeelhoudende producten die gebakken, gegrild of gefrituurd waren, zoals
patates frites, chips, koekjes en pepernoten
Nu we het toch over patates frites hebben..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Hurray het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Nu we het toch over patates frites hebben..
Ik ging kapot van de honger en dan gaan ze een leuk laatste opdrachtje maken over frituur.
Dat was de enige die ik niet snaptequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:46 schreef Natrium het volgende:
Ik vond die laatste opdracht (vanaf 24 ofzo) wel een grafopdracht trouwens..
Inderdaadquote:
''Patates frites gaf me de slappe lach waardoor een toezichthouder me het blaadje afpakte en mij een 1 gaf''quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef Hurray het volgende:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
''Patates frites gaf me de slappe lach waardoor een toezichthouder me het blaadje afpakte en mij een 1 gaf''
Vorig jaar was het 1.6, dus ik hoop hoger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok dat de n-term tussen 0.5 en 1.0 komt te liggen.
In ieder geval niet heel veel hoger dan dat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
betekent dat 0.5 erbij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
dan heb ik minstens een 7,5quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was geen bijster moeilijk examen. De norm zal zo rond de 0.5 liggen gok ik, dusja, met ook maar enige norm zit je wel veilig, mits goed nagekekenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Woerd26 het volgende:
Aaaight. 36 punten als ik heb redelijk streng nakijk. Dat betekent minimaal 5.4 en ik moet een 5.4 halen!
Iemand een idee hoeveel punten daarbij kunnen komen met evt n-term/norm?
Sorry, maar met een norm van 0,0 heb je een 4,8. Dat kan oplopen tot een 6,8.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Woerd26 het volgende:
Aaaight. 36 punten als ik heb redelijk streng nakijk. Dat betekent minimaal 5.4 en ik moet een 5.4 halen!
Iemand een idee hoeveel punten daarbij kunnen komen met evt n-term/norm?
mkay, ik hield die norm van laks aan, lakse club dat het is...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sorry, maar met een norm van 0,0 heb je een 4,8. Dat kan oplopen tot een 6,8.
Zoiets zal het worden iddquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij nemen een nauwere spreiding aan, omdat een norm van 0,0 zelden voorkomt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:51 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
mkay, ik hield die norm van laks aan, lakse club dat het is...
Dat is genieten ja, had ik bij de vraag van 5 puntenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:54 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie ook eerst het goede antwoord opgeschreven, toen gedacht dat dat fout was, en toen het dus fout verbeterd?
Ik wel.
Ja, ik had opdracht 10 (vier puntenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:54 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie ook eerst het goede antwoord opgeschreven, toen gedacht dat dat fout was, en toen het dus fout verbeterd?
Ik wel.
10 was eitje (biologiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik had opdracht 10 (vier punten) eerst helemaal goed. Toen lopen rommelen met de coderende streng en zulks. Nu dus fout verbeterd.
Ik heb bij die 5 punt-rekenvraag maar 2 punten, dus nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Zijn er hier meer mensen die liever wat meer rekenen hadden gezien trouwens?
Ik was blij dat het weggelaten werd : )quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Opvallend dat het meer was dan er werd ingedaan. Ik heb ook getwijfeld. Gelukkig gewoon laten staan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef zuurkoolmetprei het volgende:
Ja, de berekenvraag kwam ik op 't goede antwoord, vond het alleen erg veel dus ben wat gaan puzzelen en kwam op 3.11 gram uit
Ja, ik heb een hekel aan uitleg vragen. Vond alleen de enige rekenvraag zowat (5) wel kut (normaal ben ik goed in die rekenen dingen dus mis het toch).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
oei, heb je nog meer onvoldoendes buiten scheikunde?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:56 schreef Woerd26 het volgende:
Als de n term 0.5 is sta ik een 5, n-term 0.6 sta ik een 6.
O lord have mercy
Over welke opgave heb je het?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef zuurkoolmetprei het volgende:
Ja, de berekenvraag kwam ik op 't goede antwoord, vond het alleen erg veel dus ben wat gaan puzzelen en kwam op 3.11 gram uit
Nope, sta economie dan wel weer een 9.5.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:59 schreef zuurkoolmetprei het volgende:
[..]
oei, heb je nog meer onvoldoendes buiten scheikunde?
daar was het antwoord 65 gramquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef zuurkoolmetprei het volgende:
[..]
Vraag 14, met calciumhydroxide
Hoe kan je met een 7,5 gemiddeld, falen voor dit examenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik moest een 3.5 halen voor een voldoende uiteindelijk, kom na vrij streng nakijken op 27pnt, bij een N-term van 0 is dat net een 3.6
Sommige scholen trekken hun ll over de streep met de SE'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef Natrium het volgende:
[..]
Hoe kan je met een 7,5 gemiddeld, falen voor dit examen
Daarom hebben we ook schoolinspectie in Nederlandquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Sommige scholen trekken hun ll over de streep met de SE's
Ja maar dacht jij dat zij elke gemaakte toets nog eens gaan bekijken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook schoolinspectie in Nederland
Vrij makkelijke SE's, en een SK-docent die in de zomervakantie met pensioen gaat en het dus niet uitmaakt of de school genaaid wordt door de inspectie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef Natrium het volgende:
[..]
Hoe kan je met een 7,5 gemiddeld, falen voor dit examen
Met een norm van 0.3 heb ik 100% zeker een 7 op m'n eindlijstquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:09 schreef xCore het volgende:
Heb zojuist heel streng nagekeken, kom ik uit op 39 punten. Met een norm van minimaal 0.3 is deze jongen al zo goed als geslaagd =D
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik moest een 3.5 halen voor een voldoende uiteindelijk, kom na vrij streng nakijken op 27pnt, bij een N-term van 0 is dat net een 3.6
Altijd uitgaan van een lage norm, dan kan 't altijd meevallen. Het is natuurlijk mogelijk, maar onwaarschijnlijk aangezien 70% van SK-bedrijvend VWO zo hard faalt dat hoge normen nodig zijn..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:18 schreef xCore het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat de norm op 0 valt? Aangezien dat bij SK nog niet eerder is voorgekomen?
En ik vond de versie van vorig jaar (2010-I) ook makkelijk, maar die had een norm van 1.6
Ik heb precies hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef JochemP het volgende:
Ik dacht trouwens dat vraag 6 een strikvraag was. Had de juiste redoxreactie opgeschreven en neergezet dat je een zuur moest toevoegen, omdat er H+ nodig was voor de reactie. Nul punten
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef Maraca het volgende:
Gutagutagut.. een #2 en jullie willen meteen al een reeks?Nou vooruit dan maar
Oh, de herkenning. 40 punten waar ik er toch wel 50 had verwachtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef Pino112 het volgende:
.
ja dat weet ik, ik doel ook op mijn foute verbeteringquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef waj1 het volgende:
[..]
daar was het antwoord 65 gram
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/VW-1028-a-11-1-c.pdf
Oh, ik vond de lengte eigenlijk wel net goed. Ik had zelfs genoeg tijd om iets te gaan tekenen op mijn blaadjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Pino112 het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van de lengte? Bijna onze hele klas vond hem te lang, of iig erg lang.
Klachtwaardig?
Klaag maar raak, is alleen maar positief. Ik vond hem ook aan de lange kant maar het was wel te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Pino112 het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van de lengte? Bijna onze hele klas vond hem te lang, of iig erg lang.
Klachtwaardig?
Ik heb die H2SO4 niet aan de zijkant van de reactor getekend, maar gewoon achter CO2 en NH3. Zal ook wel fout zijn neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:18 schreef Prulez het volgende:
Ander vraagje: Bij mijn blokschema ben ik "(oplossing)" vergeten; krijg ik hier nu nog punten voor?
Netjes. Bij ons waren er 3 vd ong 40 eerder klaar dan 16.20.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Prulez het volgende:
Lengte vond ik prima. Was na ongeveer 2u15m klaar.
Ik vond hem wel erg lang. De 2 vragen die ik had overgeslagen niet meer aan toegekomen, en aan de laatste 4 opgaven ook niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Pino112 het volgende:
Klachtwaardig?
Bij mij:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef Flitskikker het volgende:
Gevoel voor de toets:![]()
Gevoel na de toets:![]()
Gevoel na nakijken:![]()
Jouw cijfer voor Scheikunde ligt tussen 5,8 en 6,6 gebaseerd op een score van 39 uit 67 punten.
Raap me op...
Alles wat scheikundig juist is (bepalen je docent/2e corrector), maar niet in het antwoordenmodel staat, wordt goedgerekend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef heavyyield het volgende:
Er zaten een paar fouten tussen denk ik:
Vraag 3: je kunt behalve druk afvoeren en temp. verhogen, ook de reactieproducten (CO2, ammoniak) verwijderen en zo het evenwicht naar links hellen.
Vraag 19: je kunt behalve met zink, ook met koper en ijzer (ii) een slecht oplosbaar zout maken van sulfide. Dat reduceer je met behulp van een sterke oxidator als aangezuurd peroxide en dan kun je het vrijgekomen S2 gas analyseren.
Vraag drie had ik inderdaad ook de reactieproducten afvoeren. Ligt toch voor de handquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef heavyyield het volgende:
Er zaten een paar fouten tussen denk ik:
Vraag 3: je kunt behalve druk afvoeren en temp. verhogen, ook de reactieproducten (CO2, ammoniak) verwijderen en zo het evenwicht naar links hellen.
Vraag 19: je kunt behalve met zink, ook met koper en ijzer (ii) een slecht oplosbaar zout maken van sulfide. Dat reduceer je met behulp van een sterke oxidator als aangezuurd peroxide en dan kun je het vrijgekomen S2 gas analyseren.
Ik wilde opschrijven dat je van aardappels geen puree moet maken maar PATATquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Fruitsalade het volgende:
Die laatste vraag, had het echt gehad en dacht wat is dit nou weer voor onzin. Heb opgeschreven dat je die aardappelpuree gewoon op moet eten en als die zooi er in zat voel je het vanzelf wel aan je ingewanden
Ik had opgeschreven dat je het moest grillen, en daarna de hoeveelheid meten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Fruitsalade het volgende:
Die laatste vraag, had het echt gehad en dacht wat is dit nou weer voor onzin. Heb opgeschreven dat je die aardappelpuree gewoon op moet eten en als die zooi er in zat voel je het vanzelf wel aan je ingewanden
Ja, bij mij was het ook al dat ik vond dat het wel goed was gegaan, terwijl een groot gedeelte van de klas helemaal niets van de toets snapte. 1 iemand had zelfs maximaal 18 puntenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:19 schreef Natrium het volgende:
[..]
Altijd uitgaan van een lage norm, dan kan 't altijd meevallen. Het is natuurlijk mogelijk, maar onwaarschijnlijk aangezien 70% van SK-bedrijvend VWO zo hard faalt dat hoge normen nodig zijn..
Er was een opdracht waarin stond dat je in twee significante cijfers antwoord moest geven, vandaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:07 schreef Warren het volgende:
Bij vraag 20 staat in het correctiemodel:
Wanneer de uitkomst van de berekening niet in twee significante cijfers is gegeven, 1 scorepunt aftrekken.
1) Waarom moest het antwoord in 2 significante cijfers?
2) Mag dit wel? Je mag er toch altijd 1 significant cijfer naast zitten?
Ik wist die massa van dat polyacryldinges niet, had 70 gegokt, daarmee doorgerekend en uiteindlijk 388 opgeschrevenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Er was een opdracht waarin stond dat je in twee significante cijfers antwoord moest geven, vandaar.
Ik meen dat ik daar als antwoord 3,9 x 102 had.
Da's kutquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist die massa van dat polyacryldinges niet, had 70 gegokt, daarmee doorgerekend en uiteindlijk 388 opgeschreven, als ik nou gewoon dat in 2 significant had gedaan. Vergeet ik alleen steeds, ook bij natuurkunde altijd.
Baaaaaasquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef robinmos het volgende:
Vraag 12 wordt al sowieso goed gerekend.. Wel jammer die had ik helemaal goed![]()
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/VW-A-1028-a-11-1-c.pdf
Had ik ook goed volgens mij, maar mooiquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef robinmos het volgende:
Vraag 12 wordt al sowieso goed gerekend.. Wel jammer die had ik helemaal goed![]()
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:37 schreef robinmos het volgende:
Dacht ik eerst ook aan, maar dat zou veel te veel werk zijn voor 2 puntenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:05 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Lol, die had ik helemaal fout. Dacht dat je er ook helemaal leip moest doen met die andere aminozuren die hem vastgrepen, veel te veel werk, dus sloeg ik over.
Geen idee, maar maakt 't uit ?quote:
Lagere N-term.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef Natrium het volgende:
[..]
Geen idee, maar maakt 't uit ?![]()
Ik heb weer een 7,1 ipv een 7
Dit. Als je hem goed had; is het in je nadeel. Had je 1 v/d 2 punten maakt het wss niet zo heel veel uit, had je hem fout, dan is het in je voordeel. Maar de n-term gaat er gegarandeerd op achteruit met 0,1 of 0,2.quote:
Maar dat is toch ook niet eerlijk? Ik had er wel tijd in gestoken, maar geen tijd om alle opgaven te maken. Maar als ik hem had overgeslagen was het dubbel in mijn voordeel geweest?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:34 schreef Prulez het volgende:
[..]
Dit. Als je hem goed had; is het in je nadeel. Had je 1 v/d 2 punten maakt het wss niet zo heel veel uit, had je hem fout, dan is het in je voordeel. Maar de n-term gaat er gegarandeerd op achteruit met 0,1 of 0,2.
Tja...achteraf is makkelijk lullenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef Bad_eendje het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet eerlijk? Ik had er wel tijd in gestoken, maar geen tijd om alle opgaven te maken. Maar als ik hem had overgeslagen was het dubbel in mijn voordeel geweest?
Dat klopt; maar daar valt nou eenmaal niets aan te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef Bad_eendje het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet eerlijk? Ik had er wel tijd in gestoken, maar geen tijd om alle opgaven te maken. Maar als ik hem had overgeslagen was het dubbel in mijn voordeel geweest?
Ja weet ik. Gelukkig maakt het opzich niet zoveel uit. Heb wel ongeveer een 6 gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:44 schreef Natrium het volgende:
[..]
Tja...achteraf is makkelijk lullen
Bovendien had je de kennis die je nu hebt toen niet, dus kan je er net zolang mee zitten tot je een ons weegt, maar er valt echt niks aan te veranderen denk ik..
Ik zou de reden zo graag willen weten..quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:55 schreef xCore het volgende:
Wel vervelend natuurlijk dat ze voor iedereen de vraag goed rekenen. Had liever gehad dat de N-norm met een tiende omhoog ging. (Ik had overigens de vraag fout, denk ik)
Lol ik had daar het is in Frankrijk warmer dan in Zweden, het is een exotherme reactie ofzo, misschien lult mijn leraar er nog wel een puntje uit :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:32 schreef Warren het volgende:
Bij vraag 24: De reactie tussen arcylamide en stof X is een evenwichtsreacte/ omkeerbaar.
Zou het ook goed zijn als je zegt: "N-methylolacrylamide wordt teruggevormd in arcylamide ? (dat komt mijns inziens neer op de omkeerbaarheid...)
Wat houdt dat verslag in? Is dat al doorgevoerd? Want dan zou ik nog een puntje scoren voor methaandiol bij vraag 23.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:40 schreef Flitskikker het volgende:
http://www.nvon.nl/sites/(...)cheikunde%202011.pdf
Hier nog een verslag van de NVON site.
Het is niet-bindend, het zijn gewoon een hoop leraren die bij elkaar zijn gaan zitten, en hebben besloten dat zij punten geven voor antwoorden die niet in het correctievoorschrift staan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:32 schreef Frank020 het volgende:
[..]
Wat houdt dat verslag in? Is dat al doorgevoerd? Want dan zou ik nog een puntje scoren voor methaandiol bij vraag 23.
6,4 als n=1quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:40 schreef Flitskikker het volgende:
http://www.nvon.nl/sites/(...)cheikunde%202011.pdf
Hier nog een verslag van de NVON site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |