Die hoesjes die je in de foto ziet zijn best geinig. Werkt met magneetjes.quote:
Ik zal jou eens gebruikenquote:
39 voor die links en 69 voor rechts want die zijn leer. maar die beschermen alleen het scherm. niet de hele ipad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hoesjes die je in de foto ziet zijn best geinig. Werkt met magneetjes.
Maar ja, is van Apple dus zal wel 100 euro kosten
Nee dat is waar. Nja er zijn genoeg hoesjes voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
39 voor die links en 69 voor rechts want die zijn leer. maar die beschermen alleen het scherm. niet de hele ipad.
Waarom altijd Dqod erbij betrekken?quote:
tijd voor een hummer dus.quote:
Je moet net als die gast van Eurotrip doen, je zadel meenemenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
lol ook zielig. kwam ik de metro uit naar mn fiets toe. heeft een van die skere kanker negers die daar altijd staan (neem ik aan want blanke mensen gaan naar halfords en marokkanen steken je banden lek) mijn zadel gestolen.hoe achterwijk zag ik er uit zonder fietszadel.
ik heb daar wel eens een filmpje van gezien......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
mijn zadel gestolen.hoe achterwijk zag ik er uit zonder fietszadel.
Ze vindt het niet prettig. Je legt een grote druk op haar neer en daar kan ze niet zo goed mee overweg ook al bedoel je het goed.quote:
Haha, ik begrijp het.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze vindt het niet prettig. Je legt een grote druk op haar neer en daar kan ze niet zo goed mee overweg ook al bedoel je het goed.
Gewoon doorslikken, meid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
ik ben nog niet rustig
terwijl ik macaroni naar binnen werk. ik kauw niet eens. maar dat doe ik nooit
je moet vader wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze vindt het niet prettig. Je legt een grote druk op haar neer en daar kan ze niet zo goed mee overweg ook al bedoel je het goed.
Hij ziet er wel jong uit voor iemand van 47.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-weer-op-Aarde.dhtml
deze mensen, opsluiten in een isoleercel en er nooit meer vrijlaten
ja dacht ik ook maar niet nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef fyah het volgende:
Je kan misschien je phone nog 3G laten tetheren met je ipad wanneer nodig.
alle camerahoeken aan het opnemen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
nou
ik ga hem openmaken
denk ik
GAWD SO EXCITED
ik heb al een account douchebagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:40 schreef fyah het volgende:
creditcardgegevens bij de hand voor je apple account aan te maken in itunes?
hihi XDquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
aan je postgedrag te zien niet, hahaha lol
:p
50% van deze post got my signature all over itquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
aan je postgedrag te zien niet, hahaha lol
:p
pics pics snel snelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Gridlok het volgende:
ik krijg altijd nat kutje als ik n8n zie posten in us :$:$:$:$:$
Mensen die `stoer´ te koop lopen met hun `natte kutje´quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Gridlok het volgende:
ik krijg altijd nat kutje als ik n8n zie posten in us :$:$:$:$:$
Ik heb nu een nat kutje schatje, komen jij en je harde lul even langs?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die `stoer´ te koop lopen met hun `natte kutje´.
whatsapp ligt eruitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nu een nat kutje schatje, komen jij en je harde lul even langs?
Ik neem mijn woorden terug, deze post doet me wel iets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nu een nat kutje schatje, komen jij en je harde lul even langs?
Ja, ik gebruik het ook veel, maar het is continu down of half-down of je moet het weer opnieuw installeren na een mislukte update.quote:
Nooit last van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het ook veel, maar het is continu down of half-down of je moet het weer opnieuw installeren na een mislukte update.
Speel jij nog wel eens black ops?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
kk lame het wachtwoord van de livebox doet het nie
Mijn oom zeurt ook al dat ik dat moet gaan spelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:11 schreef fyah het volgende:
BattlefieldIk snap niet hoe je dat niet kan spelen tietliciouz
Het is serieus een stuk leuker dan CODquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn oom zeurt ook al dat ik dat moet gaan spelen.
Owja, mijn enige probleem daarmee is dat ik maar een handvol personen ken die het hebbenquote:
Maar voor de rest vind je het wel fijner dan Whatsapp?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Owja, mijn enige probleem daarmee is dat ik maar een handvol personen ken die het hebben
Black Bitches Messengerquote:
Geen idee kan niet overweg met een BB, mensen die ik ken met een BB gebruiken ook allemaal WhatsApp omdat niemand verder een BB heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar voor de rest vind je het wel fijner dan Whatsapp?
neinnnnquote:
Wie kneusteun?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef fyah het volgende:
[..]
Het is serieus een stuk leuker dan CODAL is COD ook al vet op zich. Vraag je boy Kneus maar, hij zit ook vaak op BF
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef MouzurX het volgende:
Van die bitches die ook zo zeggen "hey maak foto" en dan een blackberry aan me geven.
Heb ik echt zo'ngezicht.
Maar zij wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp het.
Helaas hebben bitches niets te zeggen, dus ik negeer het volledig.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef MouzurX het volgende:
Van die bitches die ook zo zeggen "hey maak foto" en dan een blackberry aan me geven.
Heb ik echt zo'ngezicht.
pikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef linpunt het volgende:
hallon lekkere beesten!
Ik wil zo iets bakken, wie heeft een goed idee wat!
baklavaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef linpunt het volgende:
hallon lekkere beesten!
Ik ga een Smiley Cake maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef linpunt het volgende:
hallon lekkere beesten!
patatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef linpunt het volgende:
hallon lekkere beesten!
danny uit jersey?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind die gladde boy naar, die ook in Entourage speelt.
eric?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind die gladde boy naar, die ook in Entourage speelt.
whutquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef Salatrel het volgende:
en bedankt nu heb ik trek in witte chocolade monchoutaart met bastognebodem
doe der limoen doorheen, fuuucking lekkekekekerrrrr.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
whut
neen, ik zocht meer iets in de richting van witte chocolade monchoutaart met bastognebodem, maar dat heb ik allemaal al gedaan. Dus, inspiratieloos..![]()
das mijn specialiteit, maar ik dacht net aan een upsidedown karamel bananentaart..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef Salatrel het volgende:
en bedankt nu heb ik trek in witte chocolade monchoutaart met bastognebodem
Echt zo'n slappe vrouwen openingszin is datquote:
ik hou niet zo van banaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
das mijn specialiteit, maar ik dacht net aan een upsidedown karamel bananentaart..
reacties?
minder hoofd meer tittiesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
chris, ik vind dit wel een interessante fotogedachtes?
walgelijk hoe jij over deze jongedame praatquote:
voel je je gezicht nog?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had een half pak aan vandaag, gnagnagnagnagna voelt heel raar
ik heb die gemistquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet meer na die foto's van chaii
hihi grapje
neen, sowieso al voor de last.fm-appquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
is het raar als ik een amerikaans account maak voor appstore. ik wil amerikaanse app hebben
doe eensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:44 schreef Lakitu het volgende:
ey die n8n gingen we toch een keer om lachen hier in de sc, om z'n hoofd in us. kan die posts even niet meer vinden
Zakelijk afhandelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
walgelijk hoe jij over deze jongedame praat
Okee meer kende gij ook al boardne of moet oew polse jrustenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef Salatrel het volgende:
ik ken wel wat oefening gebruiken geloof ik
oke good. dan doe ik dat evies. ik wil vevoquote:
jelly muchquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:44 schreef Lakitu het volgende:
ey die n8n gingen we toch een keer om lachen hier in de sc, om z'n hoofd in us. kan die posts even niet meer vinden
jij bent toch die ginger met die bril ofniet?quote:
die werkt dan niet helaasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oke good. dan doe ik dat evies. ik wil vevo
checkquote:
checkquote:met die bril ofniet?
ozoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee meer kende gij ook al boardne of moet oew polse jrusten
jongee gewoon raakbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zakelijk afhandelen.
Come on man, I ain't got no time for that, I'm only dealing with 9's and 10's. BEAT DAT BEAT UP!
woow hebben ze dat ook in belgiequote:
wijze woordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar raakbaar en knap zijn twee verschillende dingen, bij mij tenminste.
wel goeie age, dit is backgroundfotoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar raakbaar en knap zijn twee verschillende dingen, bij mij tenminste.
Oké, maar op deze is ze gewoon flat-out lelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wel goeie age, dit is backgroundfoto
[ afbeelding ]
co-sign. beetje hoor. laki inc. aandelen -0.30quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oké, maar op deze is ze gewoon flat-out lelijk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef fyah het volgende:
[..]
co-sign. beetje hoor. laki inc. aandelen -0.30
ik heb toch short positie op mezelf dus lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef fyah het volgende:
[..]
co-sign. beetje hoor. laki inc. aandelen -0.30
ynuhh heeft een veul jonger gezicht en is slankerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
deze studente doet me een beetje denken aan hoe ynuhh in m'n gedachte eruit ziet
Te moeilyk, eigenlijk allemaal matig. ik zeg meeste rechtsequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
Tip: er zijn er maar drie raakbaar.
zo laag is dat plafond nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
Ik voel jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
deze studente doet me een beetje denken aan hoe ynuhh in m'n gedachte eruit ziet
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
Net of jij die foto's van ynuhh nog nooit hebt gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
misschien kan ze dit zelf komen bevestigen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:53 schreef fyah het volgende:
[..]
ynuhh heeft een veul jonger gezicht en is slanker
volgens mij is die rechtse waar ik mijn kostbare tijd in zou steken, om te beginnen. lolquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
wel die ene uit dr fobo maar niet gesaved jonge, ben jou nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net of jij die foto's van ynuhh nog nooit hebt gezien
haha, ik save niks. ik heb alleen nog want in mijn pm staan die ze naar mij heeft gestuurd xd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wel die ene uit dr fobo maar niet gesaved jonge, ben jou niet
dat zou ik ook graag zienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
misschien kan ze dit zelf komen bevestigen?
volgens mij van apple's hoofdkwartier in cupertinoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
n8n welk adres heb jij ingegeven voor american app store
Google maps, een adres in california kiezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
n8n welk adres heb jij ingegeven voor american app store
redelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou ook voor rechts gaan, meisjes met dat kapsel zijn vaak ondeugend.
[ afbeelding ]
Net als zij.
Ik heb een restaurant in NY gekozen bahahahahahhaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef n8n het volgende:
[..]
volgens mij van apple's hoofdkwartier in cupertino
ze kijkt wel echt alsof ze in een kiosk peuken over de toonbank scantquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou ook voor rechts gaan, meisjes met dat kapsel zijn vaak ondeugend.
[ afbeelding ]
Net als zij.
das waar ook had de store aldaar gekozenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een restaurant in NY gekozen bahahahahahha
fyah likes thisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:57 schreef Lakitu het volgende:
als ik een amerikaanse zipcode ergens moet opgeven doe ik altijd 90210
thumbs up als je dit ook doet
10001quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:57 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:57 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
chillende fase [ afbeelding ]
Komoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
chillende fase [ afbeelding ]
Wat de fuck 15quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik twijfel over deze, ik weet niet wat ik er van moet denken. Ze is wel 15.
thumbs down my manquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik twijfel over deze, ik weet niet wat ik er van moet denken. Ze is wel 15.
Hormonen in bier en eten, zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef fyah het volgende:
[..]
Wat de fuck 15Wat zit er in het water tegenwoordig
wij hebben niet van die slappe belgische sma'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef fyah het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dikke knettah vouwen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef MiVer het volgende:
strakke neger met zonnenbril zo kijken naar mij
ik uitbundig kletsen met antilliaans koffieshop meisje
haha, stille neger
uitbundige white bullit
Ik heb er anders eentje op facebook g, g, gquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wij hebben niet van die slappe belgische sma's
ik kan niet met facebook vriend, show the money dangquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb er anders eentje op facebook g, g, g
Het is vooral haar hoofd die er oud uit ziet voor d'r leeftijd hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ken haar te goed. highschool crush :$ sorry doagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik kan niet met facebook vriend, show the money dang
Daar kijk ik altijd het eerst en het langst naarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is vooral haar hoofd die er oud uit ziet voor d'r leeftijd hoor.
proximus. je weet vast al dat ik in een ander land woon.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:02 schreef tliciouz het volgende:
Fyah welke provider heb jij? Bij Jochem werkt ie wel.
Vieze buitenlander. ga weg van dit forum.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef fyah het volgende:
[..]
proximus. je weet vast al dat ik in een ander land woon.
die zijn 12quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Links en rechts wel geefbaar, no?
quote:
matig matig misschien rond een uur of 2quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
links never. rechts is me boyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
vriend als je niet weet waar deze sc over gaat hou die kankerbek dan ookquote:
meh, doet niet echt voor mij maar have funquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als dat zo was is het bij deze oké om 12-jarigen te geven.
Mensen vergeten dat de SC staat voor SeksualiteitsComissiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als dat zo was is het bij deze oké om 12-jarigen te geven.
Stoere boy :3quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
vriend als je niet weet waar deze sc over gaat hou die kankerbek dan ook
NIet op lakitu letten, velen vind hem de grooste mongool hier maar dat heeftie zelf nog niet door.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die ogenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
beetje tmi (too much indo) voor mij :$ maar wel raakbaar toch?
doetje tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
heb jij een curve baby vastquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Mozy het volgende:
die sma's hebben wel echte kinderlijven, waar zijn de boobs, waar zijn de curves.
vind het wel een speciale jongenmanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NIet op lakitu letten, velen vind hem de grooste mongool hier maar dat heeftie zelf nog niet door.
Hahahahahah oh wowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NIet op lakitu letten, velen vind hem de grooste mongool hier maar dat heeftie zelf nog niet door.
er worden hier al 2 jaar sma's van 14 gepost kom je even lollig doen met je ze zijn 12quote:
Scherpe mening.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja man lamon heeft nog gelijk ook, nu ze die paar losers om dr heen heeft durft ze wat te zeggen.quote:
2 jaar pas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
er worden hier al 2 jaar sma's van 14 gepost kom je even lollig doen met je ze zijn 12
ownoes heb ik je unicum verpestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
er worden hier al 2 jaar sma's van 14 gepost kom je even lollig doen met je ze zijn 12
zoiets toch, in het begin was het meer jailbait dan hyveschicksquote:
Weet niet. Ik ben hier niet eens 2 jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
zoiets toch, in het begin was het meer jailbait dan hyveschicks
deze man z'n beefsensor gaat weer af hoorquote:
?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja man lamon heeft nog gelijk ook, nu ze die paar losers om dr heen heeft durft ze wat te zeggen.
ik moest lachem/quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja man lamon heeft nog gelijk ook, nu ze die paar losers om dr heen heeft durft ze wat te zeggen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik kende deze Apehx Twin hoes nog niet. Thanks! Zie ook deze:
[ afbeelding ]
mooi :$quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
beetje tmi (too much indo) voor mij :$ maar wel raakbaar toch?
ik heb je niks horen zeggen toen je die click van je hier niet had hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?
Dan ken je mij niet hoor, ik zeg gewoon wat ik vind hoor, als ik dat nodig vind dan hé.
rug aan rug ik en lakiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Toevallig dat je net begint te posten als Laki backup nodig heeft.
Wtf? Ik heb hier alitjd mn click gehad?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb je niks horen zeggen toen je die click van je hier niet had hoor
ik moet de touwtjes weer thightenen duidelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
wow ik lees dat laki hier wordt gedissed? DE LEIDER van deze SC?
En nadat hij dat vermoede had gewoon verder gaan en haar keihard neuken. Gewoon zodat hij daarna kont zeggen dat hij een herma heeft geneukt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef fyah het volgende:
"ik was een beetje aangeschoten, maar is het misschien mogelijk dat ze hermafrodiet is?"
Haha ik lachte hardop.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
wow ik lees dat laki hier wordt gedissed? DE LEIDER van deze SC?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef fyah het volgende:
"ik was een beetje aangeschoten, maar is het misschien mogelijk dat ze hermafrodiet is?"
Een bbpad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Mozy het volgende:
wd en een ipad, ik dacht dat zij alles van apple haatten?
nee man deze midnerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Lakitu het volgende:
beter dwalen we niet af.
[ afbeelding ]
chris zou
skere niggers haten altijd tot ze het zelf een keertje hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Mozy het volgende:
nee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Mozy het volgende:
niet echt neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf? Ik heb hier alitjd mn click gehad?
En ik vond je eerst minder irritant maar dat komt omdat je nu gewoon op anderen loopt te kankeren zonder reden en dat vind ik gewoon nergens op slaan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
http://lovesmeee5.hyves.nl/
Kijk Etienne husselen!
wat ene kutjochquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
http://lovesmeee5.hyves.nl/
Kijk Etienne husselen!
Maar nu hebben ze kwaliteit gevoeld en willen ze niks anders. Maar wij zullen altijd weten dat wij voorop liepen in de crusade.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef fyah het volgende:
[..]
skere niggers haten altijd tot ze het zelf een keertje hebben
Lakitu is gewoon een sociaal experiment. Of meer een een spiegel voor de Nederlanders. Iedereen die hier niet hoort scheldt ie uit, eveneens als mensen die anders zijn dan hij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf? Ik heb hier alitjd mn click gehad?
En ik vond je eerst minder irritant maar dat komt omdat je nu gewoon op anderen loopt te kankeren zonder reden en dat vind ik gewoon nergens op slaan.
Ik blijft het kutmeuk vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar nu hebben ze kwaliteit gevoeld en willen ze niks anders. Maar wij zullen altijd weten dat wij voorop liepen in de crusade.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
LakIedereen die hier niet hoort scheldt ie uit, eveneens als mensen die anders zijn dan hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |