er worden hier al 2 jaar sma's van 14 gepost kom je even lollig doen met je ze zijn 12quote:
Scherpe mening.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NIet op lakitu letten, velen vind hem de grooste mongool hier maar dat heeftie zelf nog niet door.
ja man lamon heeft nog gelijk ook, nu ze die paar losers om dr heen heeft durft ze wat te zeggen.quote:
2 jaar pas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
er worden hier al 2 jaar sma's van 14 gepost kom je even lollig doen met je ze zijn 12
ownoes heb ik je unicum verpestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
er worden hier al 2 jaar sma's van 14 gepost kom je even lollig doen met je ze zijn 12
zoiets toch, in het begin was het meer jailbait dan hyveschicksquote:
Weet niet. Ik ben hier niet eens 2 jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
zoiets toch, in het begin was het meer jailbait dan hyveschicks
deze man z'n beefsensor gaat weer af hoorquote:
?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja man lamon heeft nog gelijk ook, nu ze die paar losers om dr heen heeft durft ze wat te zeggen.
ik moest lachem/quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja man lamon heeft nog gelijk ook, nu ze die paar losers om dr heen heeft durft ze wat te zeggen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik kende deze Apehx Twin hoes nog niet. Thanks! Zie ook deze:
[ afbeelding ]
mooi :$quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
beetje tmi (too much indo) voor mij :$ maar wel raakbaar toch?
ik heb je niks horen zeggen toen je die click van je hier niet had hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?
Dan ken je mij niet hoor, ik zeg gewoon wat ik vind hoor, als ik dat nodig vind dan hé.
rug aan rug ik en lakiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Toevallig dat je net begint te posten als Laki backup nodig heeft.
Wtf? Ik heb hier alitjd mn click gehad?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb je niks horen zeggen toen je die click van je hier niet had hoor
ik moet de touwtjes weer thightenen duidelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
wow ik lees dat laki hier wordt gedissed? DE LEIDER van deze SC?
En nadat hij dat vermoede had gewoon verder gaan en haar keihard neuken. Gewoon zodat hij daarna kont zeggen dat hij een herma heeft geneukt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef fyah het volgende:
"ik was een beetje aangeschoten, maar is het misschien mogelijk dat ze hermafrodiet is?"
Haha ik lachte hardop.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
wow ik lees dat laki hier wordt gedissed? DE LEIDER van deze SC?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef fyah het volgende:
"ik was een beetje aangeschoten, maar is het misschien mogelijk dat ze hermafrodiet is?"
Een bbpad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Mozy het volgende:
wd en een ipad, ik dacht dat zij alles van apple haatten?
nee man deze midnerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Lakitu het volgende:
beter dwalen we niet af.
[ afbeelding ]
chris zou
skere niggers haten altijd tot ze het zelf een keertje hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Mozy het volgende:
nee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Mozy het volgende:
niet echt neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf? Ik heb hier alitjd mn click gehad?
En ik vond je eerst minder irritant maar dat komt omdat je nu gewoon op anderen loopt te kankeren zonder reden en dat vind ik gewoon nergens op slaan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
http://lovesmeee5.hyves.nl/
Kijk Etienne husselen!
wat ene kutjochquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
http://lovesmeee5.hyves.nl/
Kijk Etienne husselen!
Maar nu hebben ze kwaliteit gevoeld en willen ze niks anders. Maar wij zullen altijd weten dat wij voorop liepen in de crusade.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef fyah het volgende:
[..]
skere niggers haten altijd tot ze het zelf een keertje hebben
Lakitu is gewoon een sociaal experiment. Of meer een een spiegel voor de Nederlanders. Iedereen die hier niet hoort scheldt ie uit, eveneens als mensen die anders zijn dan hij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf? Ik heb hier alitjd mn click gehad?
En ik vond je eerst minder irritant maar dat komt omdat je nu gewoon op anderen loopt te kankeren zonder reden en dat vind ik gewoon nergens op slaan.
Ik blijft het kutmeuk vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar nu hebben ze kwaliteit gevoeld en willen ze niks anders. Maar wij zullen altijd weten dat wij voorop liepen in de crusade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |