Nee hoor, valt wel mee allemaal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zit op die van drumpie..
Jammer, dat je op die server in het water spawnt en er veel te veel mobs zitten.
quote:@notch
Markus Persson
You're the awesomest people ever! <3 Oh, and 1.6 is coming next week.
2 minutes ago
Die spawn wordt aan gewerkt en de mobs vallen best mee, creepers doen iig niks omdat dat te erg werd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zit op die van drumpie..
Jammer, dat je op die server in het water spawnt en er veel te veel mobs zitten.
Met dank aan mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zoals de meesten wisten kon je met compass linkerknop naar iets toe "jumpen" nu kun je met de rechter ook door een muur heen bijv. scheelt weer lopen bijv. (creative only).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
Ben benieuwd! Mag wel even komen checken toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Berend. het volgende:
Omdat het een engelse server wordt zal ik straks de post naar Minecraftforum posten
Surequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Mag wel even komen checken toch?
Nee. je hebt al een andere server dus ban! HHIHI GARPJEquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee checken = Blijvenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, ja op Fok! vind je alles..quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:38 schreef Kippiekip het volgende:
Hehe, eindelijk het minecraft topic gevonden. Poeh. Ik dacht al: wat voor forum ben je nou zonder Minecraft gedeelte. Maar gelukkig is het forum ontwikkelt genoeg. =D
Naja, ik ben eindelijk klaar met de eerste 2 kamers van mijn onderwaterhuis die gemaakt is van glass. Eerste kamer: Entrace en crafting. Kamer 2: Farm.
Je kan in minecraft met f2 screenshots maken, die komen dan in je .minecraft map terectquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:01 schreef Kippiekip het volgende:
Zal ik morgen even doen. Morgen krijg ik een nieuw totsenbord. Van deze zijn de knopjes van onder andere printscreen kwijt geraakt. De eerste kamer stelt niet veel voor hoor. Daar moet ik nog wat red wool maken enzo. Met mijn farm ben ik best blij. Ik speel zonder mods en hacks zoals toomanyitems. Ik gebruik de texturepack simplecraft. moet je ook eens bekijken.
Hardquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef Berend. het volgende:
http://www.minecraftforum(...)-%e2%98%85%e2%98%85/
Wij hopen dat jullie ook even onze server joinen. Wel engels praten svp
Welk gedeelte van de .minecraft map dan? Ergens bij bin ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je kan in minecraft met f2 screenshots maken, die komen dan in je .minecraft map terect
Heb je me nog gebanned ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef Berend. het volgende:
http://www.minecraftforum(...)-%e2%98%85%e2%98%85/
Wij hopen dat jullie ook even onze server joinen. Wel engels praten svp
.Minecraft- screenshotsquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef Kippiekip het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de .minecraft map dan? Ergens bij bin ofzo?
Yeah klopt, het is nog rommelig hehequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Guards moeten veel meer optreden tegen vermoordende criminelen
Hebben jullie dit al opgemerkt? Lijkt me niet echt een boeiende toevoeging...quote:notch Markus Persson
And because PC Gamer made such a big deal of the sky dimension, I guess I'll have to finish it. Consider it confirmed.
Ach jawel. Leuk voor verschillende gamemodes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hebben jullie dit al opgemerkt? Lijkt me niet echt een boeiende toevoeging...
Je moet ff een sign plaatsen waarop staat welke mousebutton verkopen/kopen is. Ik heb al 2x geld verspilt door hout te kopen terwijl ik wou kopen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klikken op de sign met je linker/rechter muisknop
3 keer dood, had ik eindelijk spullen zonder dat psvunited me killed, ben ik het alsnog kwijt, zodra ik die mijn in ging kwamen er weer 6 zombies aan...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hehe, leek me wel leuk voor de spanning
Ik zag op minecraftforum dat het verboden is wapens te hebben, maar iedereen loopt wel met zwaarden rond?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:30 schreef Berend. het volgende:
De eerste reactie's zijn erg goed over de server. Erg vet, fantastisch etc. Wij zijn hier dus ook erg blij mee, morgen weer een dag!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:45 schreef TJV het volgende:
Kom ik dan in een andere wereld als ik gerocketed word door een admin?
Naja Guards mogen je erom vermoorden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag op minecraftforum dat het verboden is wapens te hebben, maar iedereen loopt wel met zwaarden rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |