.Minecraft- screenshotsquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef Kippiekip het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de .minecraft map dan? Ergens bij bin ofzo?
Yeah klopt, het is nog rommelig hehequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Guards moeten veel meer optreden tegen vermoordende criminelen
Hebben jullie dit al opgemerkt? Lijkt me niet echt een boeiende toevoeging...quote:notch Markus Persson
And because PC Gamer made such a big deal of the sky dimension, I guess I'll have to finish it. Consider it confirmed.
Ach jawel. Leuk voor verschillende gamemodes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hebben jullie dit al opgemerkt? Lijkt me niet echt een boeiende toevoeging...
Je moet ff een sign plaatsen waarop staat welke mousebutton verkopen/kopen is. Ik heb al 2x geld verspilt door hout te kopen terwijl ik wou kopen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klikken op de sign met je linker/rechter muisknop
3 keer dood, had ik eindelijk spullen zonder dat psvunited me killed, ben ik het alsnog kwijt, zodra ik die mijn in ging kwamen er weer 6 zombies aan...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hehe, leek me wel leuk voor de spanning
Ik zag op minecraftforum dat het verboden is wapens te hebben, maar iedereen loopt wel met zwaarden rond?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:30 schreef Berend. het volgende:
De eerste reactie's zijn erg goed over de server. Erg vet, fantastisch etc. Wij zijn hier dus ook erg blij mee, morgen weer een dag!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:45 schreef TJV het volgende:
Kom ik dan in een andere wereld als ik gerocketed word door een admin?
Naja Guards mogen je erom vermoorden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag op minecraftforum dat het verboden is wapens te hebben, maar iedereen loopt wel met zwaarden rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |